Als Dries slim is (quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:57 schreef nijmegen19 het volgende:
Ja jaa, daar is ie dan: Dries Roelvink!
Nou ik weet niet hoeveel je gedronken had of gerookt en als dat zo is,dan wil ik ook wel wat,want ik vind er dus geen bal aan als programma.quote:Op donderdag 7 juli 2011 01:23 schreef RemcoW23 het volgende:
Blijft toch een heerlijk programma.. Kijkt lekker weg en de leek steekt langzaam wat op. Dat komt juist door die "domme" vragen van Genee i.c.m Danny die het prima weet uit te leggen en genoeg kennis heeft.
Jakobs gooit het entertainment gehalte wat omhoog en tsjah, tis altijd afwachten wat de gasten zelf doen. Gisteren was iig beter.
Het is ook gewoon net als VI. Het ligt een beetje aan de gasten hoe serieus (en dus op welk niveau) de aflevering is.
ik had dat gisteravond ook de hele avondquote:Op donderdag 7 juli 2011 13:21 schreef tralalala het volgende:
Ik heb dat deuntje gewoon nog steeds in mijn kop zitten.
LOL.. Derksen zet al zijn principes ff opzijquote:
De gasten waren in VI ondergeschikt aan Derksen en co. Het entertainmentgehalte werd altijd wel gehaald. TdJ is wat meer afhankelijk van de gasten.quote:Op donderdag 7 juli 2011 01:23 schreef RemcoW23 het volgende:
Het is ook gewoon net als VI. Het ligt een beetje aan de gasten hoe serieus (en dus op welk niveau) de aflevering is.
Baasquote:Gijp: Tour interesseert me geen fluit
René van der Gijp is niet van plan om aan te schuiven in de nieuwe talkshow Tour du Jour van Voetbal International-collega Wilfred Genee. Dit zegt de 50-jarige voetbalanalist in de Spits. VI-gezicht Johan Derksen schuift wel twee maal in de week aan bij het Tour de France-programma op RTL 7.
"Het interesseert me niet. Wielrennen interesseert me geen fluit. Daarom heb ik ook gelijk gezegd dat ik daar niet aan tafel ga zitten. Of Contador nou wint of Schleck, het zal me een zorg zijn", vertelt Van der Gijp.
De voetballegende zegt zelfs geen enkele uitzending te hebben gezien van Tour du Jour. "Ik kijk wel de herhaling van De Avondetappe met Mart Smeets, want dat is laat op de avond. Tot die tijd doe ik liever andere dingen dan tv kijken. Wat? In de tuin lekker een boekie lezen bijvoorbeeld", adviseert Van der Gijp.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:57 schreef nijmegen19 het volgende:
Ja jaa, daar is ie dan: Dries Roelvink!
Ik zei toch dat VI een slecht roddelblad was.quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:04 schreef Paul-89 het volgende:
En in de vi zegt hij dat hij elke dag op de bank ligt om de tour te kijken.
Nee Spits.quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:05 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik zei toch dat VI een slecht roddelblad was.
Ik heb ook een tweetje gestuurd, geen antwoord.quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
DivadsaR David Ras
@Gertjakobs64 Wat voor geluid maakte die helikopter ook alweer?#tourdujour
1 hour ago
in reply to ↑
@Gertjakobs64
Gert Jakobs
@DivadsaR roarrrrrr raorrrrrrr
idd. Letterlijk: 'Nu Wimbledon is afgelopen lig je zeker elke dag op de bank voor de tour de france?'quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:04 schreef Paul-89 het volgende:
En in de vi zegt hij dat hij elke dag op de bank ligt om de tour te kijken.
In het Spits-interview spreekt Gijp zich echt overduidelijk uit tegen de Tour; hier zegt ie allen maar 'ja, natuulijk'. Dus ik hecht meer waarde aan het Spits-interview.quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:19 schreef planethugo het volgende:
[..]
idd. Letterlijk: 'Nu Wimbledon is afgelopen lig je zeker elke dag op de bank voor de tour de france?'
'Ja, natuurlijk. Is toch ook mooi? Al mis ik het tennis wel hoor'
buiten het voetbal niet iigquote:Op donderdag 7 juli 2011 19:08 schreef Paul-89 het volgende:
Het beste is om gewoon helemaal geen waarde te hechten aan uitspraken van Gijp.
Ik heb het ook gelezen ja, en hij vindt hem op Nemo lijken.quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:11 schreef planethugo het volgende:
[..]
buiten het voetbal niet iig
de reden waarom ie het tennis mist is trouwens omdat hij Boris Becker als analist geweldig vindt, omdat ie cliche's braakt en er dan heel moeilijk bij kijkt
Gijp is heus wel een sportliefhebber. Dat de winnaar em niks boeit heb ik ook wel.quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:19 schreef planethugo het volgende:
[..]
idd. Letterlijk: 'Nu Wimbledon is afgelopen lig je zeker elke dag op de bank voor de tour de france?'
'Ja, natuurlijk. Is toch ook mooi? Al mis ik het tennis wel hoor'
volgens mij kijken ze bij nos ook tour du jour. Yohann Gène reed even voorop. De commentator: Dat is Gene, geen familie van...'
Dat kan wel eens leuk worden!quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:01 schreef Gramulanion het volgende:
Filemon Wesselink en Jan Marijnissen vanavond.
twitter:raykerckhoffs twitterde op donderdag 07-07-2011 om 16:50:22Mijn keuze voor strijdlustigste Lieuwe Westra #tdf reageer retweet
twitter:RobRuijgh twitterde op donderdag 07-07-2011 om 09:20:00Eerst ene Giel Beelen die mijn buurman wakker belt, daarna een dopingcontroleur die bijna door de houten deur heen slaat...(=| Goedemorgen!! reageer retweet
Ik ken zo snel even geen ander Henk Angenent, lijkt me wel.quote:
Een voetballer van vroeger.quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:26 schreef Gramulanion het volgende:
http://twitter.com/#!/dnelissen/favorites
Dus Danny gaat die tweets straks voorlezentwitter:raykerckhoffs twitterde op donderdag 07-07-2011 om 16:50:22Mijn keuze voor strijdlustigste Lieuwe Westra #tdf reageer retweet
[..]twitter:RobRuijgh twitterde op donderdag 07-07-2011 om 09:20:00Eerst ene Giel Beelen die mijn buurman wakker belt, daarna een dopingcontroleur die bijna door de houten deur heen slaat...(=| Goedemorgen!! reageer retweet
Ik ken zo snel even geen ander Henk Angenent, lijkt me wel.
Henk ANgenent de spruitjesboerquote:Op donderdag 7 juli 2011 20:26 schreef Gramulanion het volgende:
quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:26 schreef Gramulanion het volgende:
Gastquote:Op donderdag 7 juli 2011 20:41 schreef Nober het volgende:
Heel verhaal in een dialect en wat heeft dat met de Tour 2011 te maken?
Ik hoorde iets over Yerseke.quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:43 schreef Aalbers het volgende:
Puur een cover, alleen ''he can read and write so well'' veranderd in ''he can read and ride so well''..
Ja oke, en hij had het over het stand en de zee, maar beetje slecht dit.. Maarja, eigenlijk moet ik niet klagenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |