Ik heb het ook gelezen ja, en hij vindt hem op Nemo lijken.quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:11 schreef planethugo het volgende:
[..]
buiten het voetbal niet iig
de reden waarom ie het tennis mist is trouwens omdat hij Boris Becker als analist geweldig vindt, omdat ie cliche's braakt en er dan heel moeilijk bij kijkt
Gijp is heus wel een sportliefhebber. Dat de winnaar em niks boeit heb ik ook wel.quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:19 schreef planethugo het volgende:
[..]
idd. Letterlijk: 'Nu Wimbledon is afgelopen lig je zeker elke dag op de bank voor de tour de france?'
'Ja, natuurlijk. Is toch ook mooi? Al mis ik het tennis wel hoor'
volgens mij kijken ze bij nos ook tour du jour. Yohann Gène reed even voorop. De commentator: Dat is Gene, geen familie van...'
Dat kan wel eens leuk worden!quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:01 schreef Gramulanion het volgende:
Filemon Wesselink en Jan Marijnissen vanavond.
twitter:raykerckhoffs twitterde op donderdag 07-07-2011 om 16:50:22Mijn keuze voor strijdlustigste Lieuwe Westra #tdf reageer retweet
twitter:RobRuijgh twitterde op donderdag 07-07-2011 om 09:20:00Eerst ene Giel Beelen die mijn buurman wakker belt, daarna een dopingcontroleur die bijna door de houten deur heen slaat...(=| Goedemorgen!! reageer retweet
Ik ken zo snel even geen ander Henk Angenent, lijkt me wel.quote:
Een voetballer van vroeger.quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:26 schreef Gramulanion het volgende:
http://twitter.com/#!/dnelissen/favorites
Dus Danny gaat die tweets straks voorlezentwitter:raykerckhoffs twitterde op donderdag 07-07-2011 om 16:50:22Mijn keuze voor strijdlustigste Lieuwe Westra #tdf reageer retweet
[..]twitter:RobRuijgh twitterde op donderdag 07-07-2011 om 09:20:00Eerst ene Giel Beelen die mijn buurman wakker belt, daarna een dopingcontroleur die bijna door de houten deur heen slaat...(=| Goedemorgen!! reageer retweet
Ik ken zo snel even geen ander Henk Angenent, lijkt me wel.
Henk ANgenent de spruitjesboerquote:Op donderdag 7 juli 2011 20:26 schreef Gramulanion het volgende:
quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:26 schreef Gramulanion het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |