abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99138853
Blijft toch een heerlijk programma.. Kijkt lekker weg en de leek steekt langzaam wat op. Dat komt juist door die "domme" vragen van Genee i.c.m Danny die het prima weet uit te leggen en genoeg kennis heeft.

Jakobs gooit het entertainment gehalte wat omhoog en tsjah, tis altijd afwachten wat de gasten zelf doen. Gisteren was iig beter.

Het is ook gewoon net als VI. Het ligt een beetje aan de gasten hoe serieus (en dus op welk niveau) de aflevering is.
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_99142570
356.000 kijkers
pi_99148698
Ja jaa, daar is ie dan: Dries Roelvink!
pi_99148939
Het is dat wielrennen maar een maand écht in de picture staat als entertainment anders zou die Jakobs net zo'n cultheld zijn als Van der Gijp _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_99149025
quote:
6s.gif Op donderdag 7 juli 2011 12:57 schreef nijmegen19 het volgende:
Als Dries slim is ( :{ ) zet hij het nummer op Itunes, kan nog best weleens scoren.
pi_99149183
Dat is volgens mij de beste single die Dries ooit heeft gemaakt :X
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_99149689
Ik heb dat deuntje gewoon nog steeds in mijn kop zitten. ;(
pi_99149763
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 01:23 schreef RemcoW23 het volgende:
Blijft toch een heerlijk programma.. Kijkt lekker weg en de leek steekt langzaam wat op. Dat komt juist door die "domme" vragen van Genee i.c.m Danny die het prima weet uit te leggen en genoeg kennis heeft.

Jakobs gooit het entertainment gehalte wat omhoog en tsjah, tis altijd afwachten wat de gasten zelf doen. Gisteren was iig beter.

Het is ook gewoon net als VI. Het ligt een beetje aan de gasten hoe serieus (en dus op welk niveau) de aflevering is.
Nou ik weet niet hoeveel je gedronken had of gerookt en als dat zo is,dan wil ik ook wel wat,want ik vind er dus geen bal aan als programma. :{ Ik zou bijna zeggen tegen Genee&co. .....................Blijf bij je leest :O

en over die Roelvink. Even los van de bravoure dat hij maar blijft proberen door te breken,vind ik het langzamerhand genant worden hoe dit man zichzelf maar elke keer in de publiciteit probeert te krijgen terwijl de boodschap van veel van zijn zanggenoten( Joling,Froger etc.) toch duidelijk is dat hij niet tot hun league behoort en een doodgewone cafezanger blijft. :Y
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_99149771
pi_99152588
Smakeloos!
  donderdag 7 juli 2011 @ 14:28:50 #211
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_99152748
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 13:21 schreef tralalala het volgende:
Ik heb dat deuntje gewoon nog steeds in mijn kop zitten. ;(
ik had dat gisteravond ook de hele avond :D

dat doet die dries toch maar :@
pi_99153607
quote:
6s.gif Op donderdag 7 juli 2011 13:23 schreef Paul-89 het volgende:
[ afbeelding ]
LOL.. Derksen zet al zijn principes ff opzij :P. 356.000 kijkers bij een leuke aflevering. Denk dat ze die 500.000 uiteindelijk wel gaan halen en dat is meer dan zat voor dit programma.
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_99154049

Jaaaaa eindelijk staat hij op youtube

JAAA
JAA JAAA!
JAAAAH JAAAA!!!
pi_99156134
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 01:23 schreef RemcoW23 het volgende:
De gasten waren in VI ondergeschikt aan Derksen en co. Het entertainmentgehalte werd altijd wel gehaald. TdJ is wat meer afhankelijk van de gasten.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_99157059
quote:
Gijp: Tour interesseert me geen fluit

René van der Gijp is niet van plan om aan te schuiven in de nieuwe talkshow Tour du Jour van Voetbal International-collega Wilfred Genee. Dit zegt de 50-jarige voetbalanalist in de Spits. VI-gezicht Johan Derksen schuift wel twee maal in de week aan bij het Tour de France-programma op RTL 7.

"Het interesseert me niet. Wielrennen interesseert me geen fluit. Daarom heb ik ook gelijk gezegd dat ik daar niet aan tafel ga zitten. Of Contador nou wint of Schleck, het zal me een zorg zijn", vertelt Van der Gijp.

De voetballegende zegt zelfs geen enkele uitzending te hebben gezien van Tour du Jour. "Ik kijk wel de herhaling van De Avondetappe met Mart Smeets, want dat is laat op de avond. Tot die tijd doe ik liever andere dingen dan tv kijken. Wat? In de tuin lekker een boekie lezen bijvoorbeeld", adviseert Van der Gijp.
Baas :7.
pi_99157208
En in de vi zegt hij dat hij elke dag op de bank ligt om de tour te kijken. :')
pi_99157229
quote:
6s.gif Op donderdag 7 juli 2011 12:57 schreef nijmegen19 het volgende:
*O*
pi_99157232
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 16:04 schreef Paul-89 het volgende:
Ik zei toch dat VI een slecht roddelblad was.
pi_99157452
quote:
6s.gif Op donderdag 7 juli 2011 16:05 schreef pberends het volgende:

[..]

Ik zei toch dat VI een slecht roddelblad was.
Nee Spits. :')
pi_99158471
DivadsaR David Ras
@Gertjakobs64 Wat voor geluid maakte die helikopter ook alweer? ;) #tourdujour
1 hour ago
in reply to ↑

@Gertjakobs64
Gert Jakobs
@DivadsaR roarrrrrr raorrrrrrr
pi_99158569
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 16:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
DivadsaR David Ras
@Gertjakobs64 Wat voor geluid maakte die helikopter ook alweer? ;) #tourdujour
1 hour ago
in reply to ↑

@Gertjakobs64
Gert Jakobs
@DivadsaR roarrrrrr raorrrrrrr
Ik heb ook een tweetje gestuurd, geen antwoord. :'(
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  donderdag 7 juli 2011 @ 17:19:56 #222
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_99160249
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 16:04 schreef Paul-89 het volgende:
idd. Letterlijk: 'Nu Wimbledon is afgelopen lig je zeker elke dag op de bank voor de tour de france?'
'Ja, natuurlijk. Is toch ook mooi? Al mis ik het tennis wel hoor'

volgens mij kijken ze bij nos ook tour du jour. Yohann Gène reed even voorop. De commentator: Dat is Gene, geen familie van...'
pi_99161376
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 17:19 schreef planethugo het volgende:

[..]

idd. Letterlijk: 'Nu Wimbledon is afgelopen lig je zeker elke dag op de bank voor de tour de france?'
'Ja, natuurlijk. Is toch ook mooi? Al mis ik het tennis wel hoor'
In het Spits-interview spreekt Gijp zich echt overduidelijk uit tegen de Tour; hier zegt ie allen maar 'ja, natuulijk'. Dus ik hecht meer waarde aan het Spits-interview.

Maar wel vreemd natuurlijk, deze tegenspraak.
pi_99164110
Het beste is om gewoon helemaal geen waarde te hechten aan uitspraken van Gijp. :)
  donderdag 7 juli 2011 @ 19:11:59 #225
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_99164228
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 19:08 schreef Paul-89 het volgende:
Het beste is om gewoon helemaal geen waarde te hechten aan uitspraken van Gijp. :)
buiten het voetbal niet iig :P
de reden waarom ie het tennis mist is trouwens omdat hij Boris Becker als analist geweldig vindt, omdat ie cliche's braakt en er dan heel moeilijk bij kijkt :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')