Meer voor de terugwegquote:Op woensdag 6 juli 2011 18:54 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Je moet gewoon zorgen dat je het veel te druk hebt om het koud te hebben.
Hij zorgt maar dat 'ie je netjes thuis afzet. Of bij hem natuurlijk.quote:
Oeh, dapper!quote:Op woensdag 6 juli 2011 18:45 schreef Tegan het volgende:
Owja, en ik ga denk ik toch voor zonder hemdje en zonder iets eronder. Want nu vind ik met lelijk.
jersey rekt heel ergquote:Op woensdag 6 juli 2011 18:53 schreef Tegan het volgende:
Jersey?
Maar volgens mij wel. Klinkt mooi. Pics van je pumps hoor!
quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:01 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Hij zorgt maar dat 'ie je netjes thuis afzet. Of bij hem natuurlijk.
Maar ik denk dat het wel meevalt als je een lange jas hebt.
Party!quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:38 schreef Tegan het volgende:
Nee, een party. Daten doe ik in 2011 niet he.
Heel veel plezier!quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:40 schreef Tegan het volgende:
Ga overigens over vijf minuten weg. Dus laatste kans voor een dress change.
Zo zonde. Moet ik nog een half jaar wachten.quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:38 schreef Tegan het volgende:
Nee, een party. Daten doe ik in 2011 niet he.
Je hebt echt niet opgelet, hè!quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:19 schreef KomtTijd... het volgende:
Dus als ik het goed begrijp is T op date met dr buurjongen en noemt ze het een "party" om te verbloemen dat ze haar voornemen verbroken heeft?
Daarom gaat ze straks ook aan jou voorbij.quote:
quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:45 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Daarom gaat ze straks ook aan jou voorbij.
Of je moet nu keihard naar dat feestje fietsen.quote:
Jij maakt schoon?quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:51 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Nee, ik was te druk met het schoonmaken van de keuken
Ik ben al onderweg. Geen idee waar het is, ergens in Brabant, zo groot kan dat Brabant niet zijn.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:52 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Of je moet nu keihard naar dat feestje fietsen.
Oh ja, dat zou ik ook weer eens moeten doen. Misschien morgen. Als ik er zin in heb.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:51 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Pas op, ze gebruiken het woord sexy, maar eigenlijk bedoelen ze 'handig, dan hoef ik het niet te doen'.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:56 schreef KomtTijd... het volgende:
Sinds ik gehoord heb dat sommige vrouwen mannen die voor zichzelf zorgen sexy vinden
Shhhht!quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Pas op, ze gebruiken het woord sexy, maar eigenlijk bedoelen ze 'handig, dan hoef ik het niet te doen'.
Ik wil het wel terugnemen hoor. Wat heb je er voor over?quote:
Is dat niet hetzelfde dan?quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Pas op, ze gebruiken het woord sexy, maar eigenlijk bedoelen ze 'handig, dan hoef ik het niet te doen'.
Ja, dat is niet hetzelfde.quote:
En ergens waar je 's avonds laat niet meer kunt komen met het OV vanaf Tilburg. Nou, dat moet toch te doen zijn.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben al onderweg. Geen idee waar het is, ergens in Brabant, zo groot kan dat Brabant niet zijn.
Volgens mij ben ik er inmiddels al.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:07 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
En ergens waar je 's avonds laat niet meer kunt komen met het OV vanaf Tilburg. Nou, dat moet toch te doen zijn.
Alles! Zolang ik er maar niets voor hoef te doen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wil het wel terugnemen hoor. Wat heb je er voor over?
Oeh, dat kan niet missen! Pics!quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zie iemand die ik niet ken. Dat MOET T. wel zijn.
Ik heb even een balkje voor haar ogen gedaan ivm anonimiteit:quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:24 schreef Lolaatje het volgende:
Onherkenbare dan wel, want anonimiteit enzo.
Uiteraard!quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Egoist! T een beetje voor jezelf houden..
Sexyquote:Op woensdag 6 juli 2011 22:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb even een balkje voor haar ogen gedaan ivm anonimiteit:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:26 schreef rhubarbje het volgende:
Aargh
mijn eerste lading brownies is mislukt
vriendje was het fornuis aan het poetsen en had de knop van de oven verdraait
en terug gezet op 220
maar de brownies moesten op 180
dus ik trek net de oven open, alles verbrand
quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:51 schreef KomtTijd... het volgende:
maar hij kent kuuks en ik nietquote:
Ontgoochelendquote:Op woensdag 6 juli 2011 22:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar hij kent kuuks en ik niet
en toen hij dat poste stond ik nog in de keuken te bakken
onze keuken is pas later gepoetst
sorry...
Boeiend, als je er maar overheen mag.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn oven kan nieteens hard genoeg om een pizza fatsoenlijk af te bakken, dus dat kan ik niet geweest zijn.quote:
Je mag er ook overheen... Met de zwabber over de laminaatvloer om precies te zijn.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:43 schreef KomtTijd... het volgende:
Boeiend, als je er maar overheen mag.
Been there done that, vandaag.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je mag er ook overheen... Met de zwabber over de laminaatvloer om precies te zijn.
Jij mag niet klagen, verliefde mensen maken ook vaak herrie.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:39 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Geen harde muziek na twaalf uur.![]()
Groetjes,
Je buren
Een beetje kerel gaat er twee keer achter elkaar overheen.quote:
Sheldonquote:
jepquote:Op woensdag 6 juli 2011 22:37 schreef Lolaatje het volgende:
Wel zonde van je brownies. Die waren voor jullie feest bedoeld?
nou hopelijk heb ik ze net wakker geschreeuwtquote:Op woensdag 6 juli 2011 22:39 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Geen harde muziek na twaalf uur.![]()
Groetjes,
Je buren
Ik heb 2 ovensquote:Op woensdag 6 juli 2011 22:44 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Mijn oven kan nieteens hard genoeg om een pizza fatsoenlijk af te bakken, dus dat kan ik niet geweest zijn.
Twee keer achter elkaar?quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een beetje kerel gaat er twee keer achter elkaar overheen.
Ik adviseer een cursus woedemanagement.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou hopelijk heb ik ze net wakker geschreeuwt
zal ze leren
ownee het is nog geen 12 uur
Je feestje wordt ook heus een succes als je niet voldoende brownies hebt. Dan hebben de laatkomers maar pech. Dat is vast niet het enige wat je dan in huis hebt, die redden zich heus wel. Er is drank!quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jep
en nu is vriendje boos dat ik herrie maak in de keuken
Ja lul omdat jij de brownies hebt verbrand moet ik proberen meer te maken met de restjes en kan ik nog lang niet naar bed
Ipv liggen klagen kun je ook helpen
en nu is de keuken weer een zooikan ik die morgen opnieuw poetsen
bah ik ben er echt chagrijnig van eigenlijk
Zo zijn mannen niet, ze verpesten het voor je en laten je dan voor de rotzooi opdraaien.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jep
en nu is vriendje boos dat ik herrie maak in de keuken
Ja lul omdat jij de brownies hebt verbrand moet ik proberen meer te maken met de restjes en kan ik nog lang niet naar bed
Ipv liggen klagen kun je ook helpen
en nu is de keuken weer een zooikan ik die morgen opnieuw poetsen
bah ik ben er echt chagrijnig van eigenlijk
nah ik kan ze niet serveren want mensen komen eten en het zou het toetje zijnquote:Op woensdag 6 juli 2011 23:02 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Je feestje wordt ook heus een succes als je niet voldoende brownies hebt. Dan hebben de laatkomers maar pech. Dat is vast niet het enige wat je dan in huis hebt, die redden zich heus wel. Er is drank!
Het komt hoe dan ook goed.
Mannenquote:Op woensdag 6 juli 2011 23:04 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Zo zijn mannen niet, ze verpesten het voor je en laten je dan voor de rotzooi opdraaien.
Wen er maar vast aan.
Ah nee, als toetje is het inderdaad geen optie om onvoldoende te hebben.quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nah ik kan ze niet serveren want mensen komen eten en het zou het toetje zijn
ik kan moeilijk de helft een toetje geven en de andere helft niet
En het komt ook wel goed, alleen ik ben echt pissig omdat ie nu zegt dat ik stil moet zijn in de keuken en zoja hallo ik lag ook liever in bed, maar ik sta in de keuken omdat jij mijn brownies hebt laten aanbranden
ik heb nu, als ie goed uit de oven komt, genoeg voor de mensen die morgen komen
die van vrijdag krijgen gewoon geen toetje
quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:13 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Ah nee, als toetje is het inderdaad geen optie om onvoldoende te hebben.
Ik zou vriendje er met de deegroller van langs geven!
En de rest van het diner? Hoe sta je ervoor?quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nah ik kan ze niet serveren want mensen komen eten en het zou het toetje zijn
ik kan moeilijk de helft een toetje geven en de andere helft niet
En het komt ook wel goed, alleen ik ben echt pissig omdat ie nu zegt dat ik stil moet zijn in de keuken en zoja hallo ik lag ook liever in bed, maar ik sta in de keuken omdat jij mijn brownies hebt laten aanbranden
ik heb nu, als ie goed uit de oven komt, genoeg voor de mensen die morgen komen
die van vrijdag krijgen gewoon geen toetje
Bah. Mijn buurjongen is het tegenovergestelde van datebaarquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:19 schreef KomtTijd... het volgende:
Dus als ik het goed begrijp is T op date met dr buurjongen en noemt ze het een "party" om te verbloemen dat ze haar voornemen verbroken heeft?
Geilquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:51 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Not true. Smetvrees hebben is tofquote:Op woensdag 6 juli 2011 22:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zie iemand die ik niet ken. Dat MOET T. wel zijn.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:24 schreef Lolaatje het volgende:
Onherkenbare dan wel, want anonimiteit enzo.
quote:
quote:
quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Zonder balkje is ze NOG sexier. Moeilijk voor te stellen, ik weet het.
Tofquote:Op donderdag 7 juli 2011 00:15 schreef DrMarten het volgende:
Zo,date 2 achter de rug. Was weer geslaagd
Tof!quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:15 schreef DrMarten het volgende:
Niet met T. hè? Dies van mij!quote:Op donderdag 7 juli 2011 08:28 schreef JoeBravo het volgende:
Môgguh
Hey DrMarten, hou es op over je date, straks wil ik ook weer gaan daten![]()
Stel je voor!![]()
quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:16 schreef Kuukske het volgende:
Niet bij de hand. Jullie heb ik wel bij de hand.
Ik klikte per ongeluk op die banner bovenin. OMGeezers.
Op de FOK!server, maar deze klant betaalt, dus Danny zou gek zijn het niet te doen. Volgens mij staan ze er een week en dan zijn ze weer weg, dus even geduldquote:Op donderdag 7 juli 2011 10:18 schreef Kuukske het volgende:
Waar zijn die leuke zomerbanners gebleven.
Ik heb nog niet gekeken, ik voel me ook niet echt de doelgroepquote:Op donderdag 7 juli 2011 10:21 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb wel het record 'snel wegklikken' verbroken denk ik.
Een click is een clickquote:Op donderdag 7 juli 2011 10:44 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als je binnen paar secondes wegklikt dan telt het niet toch.
Je snapt meteen dat de diploma al voor het examen in de pocket zatquote:Op donderdag 7 juli 2011 10:50 schreef Tegan het volgende:
Wel een beetje eng. Zo'n leraar die zo op je geilt.
ook op vriendje dan?quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:50 schreef Tegan het volgende:
Wel een beetje eng. Zo'n leraar die zo op je geilt.
dat heb ik met hotmail en firefox! zo vervelend!quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:51 schreef Kuukske het volgende:
Ugh. Iedere keer als iemand iets nieuws post of een post wijzigt flipt IE hier helemaal. Iets over scripts ofzo. Kei irritant.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je snapt meteen dat de diploma al voor het examen in de pocket zat
Niet happenquote:Op donderdag 7 juli 2011 11:10 schreef rhubarbje het volgende:
ik heb de laatste 2 jaar niet eens les gehad van hem!
en hij was niet de beoordelaar van mijn onderzoek
nah onze opleiding is ontzettend informeelquote:
Ah,die melding krijg ik ook iedere keer in IE. Verrekte irritant idd.quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:51 schreef Kuukske het volgende:
Ugh. Iedere keer als iemand iets nieuws post of een post wijzigt flipt IE hier helemaal. Iets over scripts ofzo. Kei irritant.
Oplossing: geen IE gebruiken.quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:39 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ah,die melding krijg ik ook iedere keer in IE. Verrekte irritant idd.
Klopt, de DM die in beeld komt, quoteknopgebruik, of een autorefresh. EN je hele browser loopt weer vast.quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:39 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ah,die melding krijg ik ook iedere keer in IE. Verrekte irritant idd.
Dat kan ik ook gewoon in FF.quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:13 schreef CherryLips het volgende:
Als ik nu FF gebruik, op de laptop van m'n vader ofzo, dan knal ik m'n zoekopdracht altijd in de adresbalk. Dat is wel even wennen
Dan lees je eerst over het dak in Twente en daarna dit.quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:47 schreef rhubarbje het volgende:
aargh ik zit vast in mijn hete krultang!
met losmaken ook al mn vinger verbrand! en ben nog niet los!!
Begrijpelijk hoor. Gelukkig heb ik geen haar dus een krultang gebruiken zie ik niet gebeuren bij mezelfquote:Op donderdag 7 juli 2011 12:57 schreef rhubarbje het volgende:
vrij! pfew
ik was al aan het bedenken hoe ik naar de kapper kon gaan met dat ding in mijn haar voor hulp
en ja sorry ik had dat niet gelezen van die bouwvakkers! ik was nogal in paniek!
ja gedaanquote:Op donderdag 7 juli 2011 12:59 schreef Tegan het volgende:
Kon je niet gewoon dat ding uitzetten en dan wachten tot hij was afgekoeld?
Oh en morgen dan?quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:03 schreef rhubarbje het volgende:
brownies!
goed, heb 1 lading
voor de mensen die vandaag komen
Veel plezier vandaag!quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:06 schreef rhubarbje het volgende:
die krijgen geen toetje dan he
of ik moet tijd hebben iets te kopen
nu ga ik ook
bezoek komt over een halfuurtje
Nooit geweten! Ik dacht dat ze in Limburg zaten.quote:
Da's UPC, dacht ik.quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nooit geweten! Ik dacht dat ze in Limburg zaten.
Ziggo zit op tig locaties dus je kan gewoon bellen hoorquote:Op donderdag 7 juli 2011 13:11 schreef DrMarten het volgende:
Callcenter in het stadion ontruimd en treinverkeer plat. Als iemand vandaag met Ziggo wil bellen..... laat maar zitten, die krijg je dus niet aan de lijn.
Succes met de drukte dan, zal bij jullie wel aardig oplopen als er een locatie plat ligtquote:Op donderdag 7 juli 2011 13:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ziggo zit op tig locaties dus je kan gewoon bellen hooronder andere met mij vanaf 18 uur
dat realiseerde ik mij ook netquote:Op donderdag 7 juli 2011 13:27 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Succes met de drukte dan, zal bij jullie wel aardig oplopen als er een locatie plat ligt
Oquote:Op donderdag 7 juli 2011 13:28 schreef Kuukske het volgende:
Voor wat betreft Internet ben ik gillend weggerend bij Ziggo.
TV is wel okay.
In Utrecht gaat het best prima eigenlijk, weinig storingen daar, ligt echt aan t gebiedquote:Op donderdag 7 juli 2011 13:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik mag binnenkort ook naar Ziggo. is dat tegenwoordigof
en cendris is voor groot deel ook outbound en sales enzoquote:Op donderdag 7 juli 2011 13:27 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Succes met de drukte dan, zal bij jullie wel aardig oplopen als er een locatie plat ligt
er is ook ziggo zakelijk, is dat niet wat? geen idee wat t verder inhoudtquote:Op donderdag 7 juli 2011 13:30 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga denk ik zo'n 3-in-1 gebeuren doenKijken of ik het dan kan declareren als het op mijn naam staan
Hè?!quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:33 schreef Memento-Mori het volgende:
Like wtf?
http://twitpic.com/5mfda5
http://twitpic.com/5mffc2
Briljantquote:Op donderdag 7 juli 2011 13:33 schreef Memento-Mori het volgende:
Like wtf?
http://twitpic.com/5mfda5
http://twitpic.com/5mffc2
Een reclamebureau, denk ik. Aandacht voor Alzheimer of noem nog eens een zooi ziektes. Kukident verdenk ik niet.quote:
Oh, nog matiger dus.quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:36 schreef Memento-Mori het volgende:
zoals mij in singles ook werd verteld: benidorm bastards
Dat was sinds een tijdje toch mogelijk? Als je aan kan tonen dat je het internet voor zoveel % gebruikt voor werkquote:Op donderdag 7 juli 2011 13:30 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga denk ik zo'n 3-in-1 gebeuren doenKijken of ik het dan kan declareren als het op mijn naam staan
Ja internet en telefonie wel, maar tv nietquote:Op donderdag 7 juli 2011 13:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat was sinds een tijdje toch mogelijk? Als je aan kan tonen dat je het internet voor zoveel % gebruikt voor werk
Hm, straks even die persconferentie kijken danquote:Op donderdag 7 juli 2011 13:39 schreef CherryLips het volgende:
[Upd] Deel stadion FC Twente ingestort
oei
Kan je niet iets regelen met Ziggo als je het uitlegt?quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja internet en telefonie wel, maar tv nietEN dan heb ik dus aparte facturen nodig. Lekker omslachtig wel.
Oh, een jaar of twee geleden kon ik ook een 3-in-1 pakket declareren bij mijn baas dan. Dat was dan eindelijk wat versoepeld volgens hem. Belastingdienstquote:Op donderdag 7 juli 2011 13:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja internet en telefonie wel, maar tv nietEN dan heb ik dus aparte facturen nodig. Lekker omslachtig wel.
Ikz al het nog wel even navragen dan, want als ik alles los moet aansluiten ben ik meer kwijt. Al heb ik op zich geen telefonie nodig.quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, een jaar of twee geleden kon ik ook een 3-in-1 pakket declareren bij mijn baas dan. Dat was dan eindelijk wat versoepeld volgens hem. Belastingdienst
RTV-oost, TV/Radio Enschede, internet...... Ik woon wel vlak bij het ziekenhuis en er komen meer ambulances voorbij dan normaal.quote:
Bizarre shit idd.quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:39 schreef CherryLips het volgende:
[Upd] Deel stadion FC Twente ingestort
oei
Daarna geen nieuws. Oftewel 1 dode en 2 zwaar gewonden en nog wat naar het ziekenhuis afgevoerd.quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:35 schreef CherryLips het volgende:
Nog verder iets bekend? Heb wel de persconferentie gezien maar dat is ook alweer twee uur geleden.
16 gewonden volgens de Bans.quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:59 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Daarna geen nieuws. Oftewel 1 dode en 2 zwaar gewonden en nog wat naar het ziekenhuis afgevoerd.
De geruchten zijn dat er een bouwkraan bij een hijsactie tegen de draagsteunen aan is gekomen waardoor de boel naar beneden kwam. Wordt nu onderzocht en dan wordt ook de rest van het stadion bekeken. Voor nu geen aanwijzing dat de rest onveilig zou zijn volgens de burgemeester.quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ben erg benieuwd naar de toedracht van het ongeluk. Er moet toch ergens wel een behoorlijk kapitale blunder gemaakt zijn lijkt me...
Ik ook niet, ik kom nogal eens in die dingenquote:Op donderdag 7 juli 2011 18:54 schreef Tegan het volgende:
Mja, moet er niet aan denken dat het bij een ander stadion ook zomaar kan instorten...
Zie bovenquote:Op donderdag 7 juli 2011 18:59 schreef Tegan het volgende:
Ik hoorde iets over dat twee steunbalken waren geknakt. Misschien dus eerder beschadigd of productiefout...
Vergeet de B-Tower in Rotterdam niet, daar ging het ook flink mis.quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik kom nogal eens in die dingen.
Niet dat ik het snel zie gebeuren, daarom verbaast het me ook zo, het is nogal on-Nederlands dat er zoiets mis gaat tijdens de bouw. Kan bijna niet anders of hier gaan koppen door rollen.
Dan ga ik maar weer.quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De mongolenchat zit ergens anders, sorry.
Q. moet blijven! Quote deze post om de petitie te ondertekenen!quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Q. moet blijven! Quote deze post om de petitie te ondertekenen!
quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De mongolenchat zit ergens anders, sorry.
De response valt wat tegen ja.quote:
!!!``!~111ONE!!!~quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het grote vingertje-wijzen is begonnenquote:Op donderdag 7 juli 2011 19:02 schreef DrMarten het volgende:
Net een ooggetuige op tv-oost die idd aangeeft dat een hoogwerker ergens tegenaan gekomen is. Maar goed, de onderzoeken maar afwachten.
Ik wil namens Rhu nog wel een keer quoten. Want die is nu toch hard aan het pAArtyen, en morgen ook, dus dan mag het.quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zet een witte roos in je usericon!quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Verander je msn-naam in "Q. moet blijven!".quote:
Oeh! Ik heb hier nog 300 frank liggen!quote:
Ben ik nog op tijd!quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja hoor, je kan tot volgende week vrijdag tekenen, op zaterdag bieden we de petitie aan aan Danny.quote:
Ik ben al weg hoor!quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:43 schreef Tegan het volgende:
En in de tussentijd blijft Q. gewoon hier? Wat een nutteloze actie dan.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:43 schreef Tegan het volgende:
Q. is verder?quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:43 schreef Tegan het volgende:
Tof!quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:15 schreef DrMarten het volgende:
Wat is dat dan voor galantheid. Dat is toch niet die ene buurjongen hè?quote:Op donderdag 7 juli 2011 02:29 schreef Tegan het volgende:
Bah. Mijn buurjongen is het tegenovergestelde van datebaar. Op de terugweg fietste hij tegen een auto!
De lul!quote:En hij was er niet![]()
. Optie 1) hij werkt niet meer bij ons
(wat opzich wel ok is want dan is hij datebaarder dan nu
), optie 2) hij is op vakantie met zijn vriendin
. Plan B heb ik alleen in het begin gezien, en toen ik net genoeg alcohol op had om hem te gaan versieren was hij weg
. Verder was het wel gezellig
. Maar wel jammer enzo. En ipv dat mijn buurjongen zorgde dat ik goed thuis kwam, moest ik zorgen dat hij goed thuis kwam
[ afbeelding ].
quote:'Liefdesroman slecht voor vrouwen'
LONDEN - Liefdesromannetjes leiden tot psychologische problemen bij vrouwen, stelde de Britse psychologe en schrijfster Susan Quilliam in een vakblad over gezinsplanning en gezondheid.
De romans geven een onrealistisch en geïdealiseerd beeld van relaties. Ze stelt dat veel van de problemen die ze bij therapiesessies tegenkomt, door romantische fictie zijn beïnvloed.
De boekjes bieden volgens haar een vlucht uit de realiteit. Relaties zijn in werkelijkheid nooit perfect en vereisen veel werk, aldus Quilliam.
Tof. Ik mag morgen pas.quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:15 schreef DrMarten het volgende:
Nee buurjongentje bij mijn moederquote:Op donderdag 7 juli 2011 19:55 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Tof!
[..]
Wat is dat dan voor galantheid. Dat is toch niet die ene buurjongen hè?
Ja, ik weet het niet. Ik geloof het ook haast niet hoor. Had hem paar maanden terug nog happy aan het werk gezien. Zijn vriendin was er overigens ook niet, dus ik neig toch naar optie 2.quote:[..]
De lul!Hoe ga je hem ooit treffen als hij daar niet meer werkt? (optie 2 sluit ik gewoon bij voorbaat uit, omdat ik dat wil).
Kun je nagaan hoeveel tijd er wordt verdaan aan het schrijven van die romannetjes.quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:09 schreef Tegan het volgende:
Dat er een journalist zijn tijd heeft verdaan om dat te typen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:03 schreef JoeBravo het volgende:
zo. dus.
btw, overhemden kopen is kut.Gewoon van de HEMA.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
For great justice!
zie je wel, ik wist wel dat ik een winkel vergeten wasquote:
Ik heb er ook eens wat meer nodig maar ff geen centjes voor. Vakantie was een flinke rib uit mn lijf.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:07 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
zie je wel, ik wist wel dat ik een winkel vergeten was
Nu bij de WE maar wat gekocht.
Vertel eens wat meer over haar!quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:10 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik mag morgen ook weer. Even bij d'r op de koffie
Joah, maar jij hebt al staan zoenen op het station.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:10 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik mag morgen ook weer. Even bij d'r op de koffie
quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:03 schreef JoeBravo het volgende:
zo. dus.
btw, overhemden kopen is kut.Oftewel, je hebt geen enkel modegevoel en eigenlijk had je een vrouw bij je willen hebben die je vertelt wat je wel staat en wat niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Zoals 80% van de mannen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oftewel, je hebt geen enkel modegevoel en eigenlijk had je een vrouw bij je willen hebben die je vertelt wat je wel staat en wat niet.
Die overige 20% is (latent) homo.quote:
Ja, dit!quote:
klopt.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oftewel, je hebt geen enkel modegevoel en eigenlijk had je een vrouw bij je willen hebben die je vertelt wat je wel staat en wat niet.
ah, kijk, toch fijn om zo nu en dan ook eens een aanwijzing te krijgen geen (latente) homo te zijn.quote:
Mja, leek me ook al raar dat het hem was gezien je ergens buurjongetje schreef inderdaadquote:
Optie 3: ze hadden laaiende ruzie gisteravond waardoor hij niet naar het feest is gegaan en zij te druk was met haar koffers in te pakken. Wishful thinking ftw.quote:[..]
Ja, ik weet het niet. Ik geloof het ook haast niet hoor. Had hem paar maanden terug nog happy aan het werk gezien. Zijn vriendin was er overigens ook niet, dus ik neig toch naar optie 2.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:24 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Een date. Met mij.
Ik heb medelijden met je
Mijn truc als ik een overhemd nodig heb voor bij een pak oid is gewoon naar binnen lopen en zeggen dat ik geen verstand van kleuren heb en hulp nodig heb. Komt dan altijd wel goed.quote:
Is ze niet net 23 geworden?quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:37 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ze is 22, woont een uurtje OV'en verderop en is leuk
Tegan-dorp is wel meer dan een uur OV'en. Waar vandaan dan ook.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:37 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ze is 22, woont een uurtje OV'en verderop en is leuk
quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:49 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Nee, het is niet die Yedi (of hoe heet ze)..
Het had zo mooi kunnen zijn.quote:geboortedatum: 31-05-1988
Jij kunt het weten, jij was op het feestje.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Tegan-dorp is wel meer dan een uur OV'en. Waar vandaan dan ook.
Ik weet wel in welk dorp ze woont!!!!quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:53 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Jij kunt het weten, jij was op het feestje.
We zitten hier niet in Singles jaquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:58 schreef CherryLips het volgende:
Wat een gedate hier allemaal, hou 'ns op
En allemaal eindigen als jou en Q.?quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:58 schreef CherryLips het volgende:
Hoi. Daten?quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:58 schreef CherryLips het volgende:
Dat komt niet door het daten hier, maar door al die neukende Afrikanen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:00 schreef CherryLips het volgende:
Bijvoorbeeld! Is gelijk dat gedoe met overbevolking afgelopen.
Stelletje egoïstenquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat komt niet door het daten hier, maar door al die neukende Afrikanen.
Beetje jammer wel. Dan ga ik ook geen bier voor je halen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:01 schreef Q. het volgende:
[..]
In ieder geval geen wandeling over het Lowlands-terrein.
Als je lief kijkt is er vast wel één te vinden die z'n negerpiemel tussen jouw kersenlipjes wil persen hoor.quote:
RIP aan mn nabestaanden.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beetje jammer wel. Dan ga ik ook geen bier voor je halen.
Is it because I is white?quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je lief kijkt is er vast wel één te vinden die z'n negerpiemel tussen jouw kersenlipjes wil persen hoor.
Nou, nu glibber ik echt van m'n stoeltje.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je lief kijkt is er vast wel één te vinden die z'n negerpiemel tussen jouw kersenlipjes wil persen hoor.
Dan heb je i.i.g. iets concreets om over te fantaseren voor het slapengaan.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:03 schreef CherryLips het volgende:
Nou, nu glibber ik echt van m'n stoeltje.
Wishful thinking ftwquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:34 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Mja, leek me ook al raar dat het hem was gezien je ergens buurjongetje schreef inderdaad.
[..]
Optie 3: ze hadden laaiende ruzie gisteravond waardoor hij niet naar het feest is gegaan en zij te druk was met haar koffers in te pakken. Wishful thinking ftw.
quote:
For realquote:
He.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |