Meer voor de terugwegquote:Op woensdag 6 juli 2011 18:54 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Je moet gewoon zorgen dat je het veel te druk hebt om het koud te hebben.
Hij zorgt maar dat 'ie je netjes thuis afzet. Of bij hem natuurlijk.quote:
Oeh, dapper!quote:Op woensdag 6 juli 2011 18:45 schreef Tegan het volgende:
Owja, en ik ga denk ik toch voor zonder hemdje en zonder iets eronder. Want nu vind ik met lelijk.
jersey rekt heel ergquote:Op woensdag 6 juli 2011 18:53 schreef Tegan het volgende:
Jersey?
Maar volgens mij wel. Klinkt mooi. Pics van je pumps hoor!
quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:01 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Hij zorgt maar dat 'ie je netjes thuis afzet. Of bij hem natuurlijk.
Maar ik denk dat het wel meevalt als je een lange jas hebt.
Party!quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:38 schreef Tegan het volgende:
Nee, een party. Daten doe ik in 2011 niet he.
Heel veel plezier!quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:40 schreef Tegan het volgende:
Ga overigens over vijf minuten weg. Dus laatste kans voor een dress change.
Zo zonde. Moet ik nog een half jaar wachten.quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:38 schreef Tegan het volgende:
Nee, een party. Daten doe ik in 2011 niet he.
Je hebt echt niet opgelet, hè!quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:19 schreef KomtTijd... het volgende:
Dus als ik het goed begrijp is T op date met dr buurjongen en noemt ze het een "party" om te verbloemen dat ze haar voornemen verbroken heeft?
Daarom gaat ze straks ook aan jou voorbij.quote:
quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:45 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Daarom gaat ze straks ook aan jou voorbij.
Of je moet nu keihard naar dat feestje fietsen.quote:
Jij maakt schoon?quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:51 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Nee, ik was te druk met het schoonmaken van de keuken
Ik ben al onderweg. Geen idee waar het is, ergens in Brabant, zo groot kan dat Brabant niet zijn.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:52 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Of je moet nu keihard naar dat feestje fietsen.
Oh ja, dat zou ik ook weer eens moeten doen. Misschien morgen. Als ik er zin in heb.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:51 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Nee, ik was te druk met het schoonmaken van de keuken
Pas op, ze gebruiken het woord sexy, maar eigenlijk bedoelen ze 'handig, dan hoef ik het niet te doen'.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:56 schreef KomtTijd... het volgende:
Sinds ik gehoord heb dat sommige vrouwen mannen die voor zichzelf zorgen sexy vinden
Shhhht!quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Pas op, ze gebruiken het woord sexy, maar eigenlijk bedoelen ze 'handig, dan hoef ik het niet te doen'.
Ik wil het wel terugnemen hoor. Wat heb je er voor over?quote:
Is dat niet hetzelfde dan?quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Pas op, ze gebruiken het woord sexy, maar eigenlijk bedoelen ze 'handig, dan hoef ik het niet te doen'.
Ja, dat is niet hetzelfde.quote:
En ergens waar je 's avonds laat niet meer kunt komen met het OV vanaf Tilburg. Nou, dat moet toch te doen zijn.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben al onderweg. Geen idee waar het is, ergens in Brabant, zo groot kan dat Brabant niet zijn.
Volgens mij ben ik er inmiddels al.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:07 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
En ergens waar je 's avonds laat niet meer kunt komen met het OV vanaf Tilburg. Nou, dat moet toch te doen zijn.
Alles! Zolang ik er maar niets voor hoef te doen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wil het wel terugnemen hoor. Wat heb je er voor over?
Oeh, dat kan niet missen! Pics!quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zie iemand die ik niet ken. Dat MOET T. wel zijn.
Ik heb even een balkje voor haar ogen gedaan ivm anonimiteit:quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:24 schreef Lolaatje het volgende:
Onherkenbare dan wel, want anonimiteit enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |