Ik heb bij een ander reparatieprobleem al eens geweigerd de huur te betalen tot het was opgelost, toen stond er de volgende dag om 8 uur direct een mannetje voor de deur.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:41 schreef KomtTijd... het volgende:
Kun je niet een vakantiedag proberen te declareren bij die lui? Zal ze leren!
quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:38 schreef DrMarten het volgende:
godverdegodverdegodver hebben die tyfuslijers weer de gemaakte afspraak niet ingepland. Weer een dag voor jan lul thuis gezeten
Welke woningstichting?quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:52 schreef DrMarten het volgende:
Zo, klacht doorgegeven bij de woningbouw. Ben benieuwd wat ik er van hoor.
Woonplaats. komende maandag loting voor 3 huisjes van Domijn waar ik op heb gereageerd. Kijken of ik na een stuk of 150 reacties eens een keer geluk heb en een ander huisje krijgquote:
Kennelijk hebben ze niet eens een klachtenprocedure. Ze klonk erg verbaasd en verward toen ik meldde dat ik een klacht in wilde dienen. Ze had geen idee wat ze ermee moestquote:
Dat geeft veel vertrouwen in de afhandeling.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:42 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Kennelijk hebben ze niet eens een klachtenprocedure. Ze klonk erg verbaasd en verward toen ik meldde dat ik een klacht in wilde dienen. Ze had geen idee wat ze ermee moest
Ze heeft het na overleg met de collega maar doorgemaild naar de verantwoordelijke voor het contact met het betreffende installatiebedrijf.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat geeft veel vertrouwen in de afhandeling.
150 maar?quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:40 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Woonplaats. komende maandag loting voor 3 huisjes van Domijn waar ik op heb gereageerd. Kijken of ik na een stuk of 150 reacties eens een keer geluk heb en een ander huisje krijg
Conclusie: Ze hebben gewoon nooit klachtenquote:Op woensdag 6 juli 2011 16:42 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Kennelijk hebben ze niet eens een klachtenprocedure. Ze klonk erg verbaasd en verward toen ik meldde dat ik een klacht in wilde dienen. Ze had geen idee wat ze ermee moest
Gezien mijn ervaringen uit het verleden lijkt me dat stugquote:Op woensdag 6 juli 2011 16:52 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Conclusie: Ze hebben gewoon nooit klachten
Verzekeringenquote:Op woensdag 6 juli 2011 16:36 schreef KomtTijd... het volgende:
Hoe moeilijk kan het zijn om een reisverzekering af te sluiten die geen "EIGEN SCHULD DIKKE BULT" clausule heeft voor zweefvliegers?
Alles!quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Verzekeringen![]()
Verzekeringsmaatschappijen![]()
Geld
quote:
Yep, ga naar LL.quote:Op woensdag 6 juli 2011 17:44 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Weet je al of je nou naar LL gaat of niet?
Nou, heb je al zo lang niet gezien, dan moeten we misschien maar eens even meeten op LL.quote:
Gezellig!quote:Op woensdag 6 juli 2011 17:47 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Nou, heb je al zo lang niet gezien, dan moeten we misschien maar eens even meeten op LL.
Zoekt ie automatisch de leukste zender op?quote:Op woensdag 6 juli 2011 18:04 schreef Lolaatje het volgende:
Mijn televisie kan uit zichzelf zappen. Dat is vast heel standaard tegenwoordig, maar naast de Tour en Wie is de mol kijk ik bijna nooit televisie dus ik was nog niet op de hoogte van deze ik-ben-te-lui-om-op-te-letten-functie.
Dat zou niet zo moeilijk zijn gezien ik op één of andere wijze alleen Nederland 1, 2 en 3 kan ontvangenquote:Op woensdag 6 juli 2011 18:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Zoekt ie automatisch de leukste zender op?
Oh, zo bedoelde ik het niet hoor. En ik denk dat rhu dat ook wel wistquote:Op woensdag 6 juli 2011 14:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat vond ik niet eens belangrijk. Rhu'tje vindt het mooi. Er stond niet dat iedereen het moest gaan dragen en mooi vinden.
Grieks model?quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk. Vind de eerste jurk wel mooier dan de tweede die je liet zien. Beetje kleur erop maakt het toch wel mooier. Maar dat denk ik nu.... Ben de eerste keer getrouwd in een meer grieksmodel. Toen was ik ook een stukje lichter.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:42 schreef rhubarbje het volgende:
ingreepje aan mijn voet geneest niet zo goednou moet het waarschijnlijk nog eens
mag ik weer een paar dagen niet lopenvet onhandig
Had over je post heen gekeken, zie het nu Tegan het aanhaalt. Wat rotquote:Op woensdag 6 juli 2011 15:42 schreef rhubarbje het volgende:
ingreepje aan mijn voet geneest niet zo goednou moet het waarschijnlijk nog eens
mag ik weer een paar dagen niet lopenvet onhandig
Ik ga wel gewoon niet niet neerstorten.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Verzekeringen![]()
Verzekeringsmaatschappijen![]()
Geld
nee daar ligt het niet aanquote:Op woensdag 6 juli 2011 18:18 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Had over je post heen gekeken, zie het nu Tegan het aanhaalt. Wat rot.
Wel minder smokkelen dan hè! Ik weet dat het heel saai is, maar het is voor je wondgenezing echt van belang.
yayquote:Op woensdag 6 juli 2011 18:45 schreef Tegan het volgende:
Owja, en ik ga denk ik toch voor zonder hemdje en zonder iets eronder. Want nu vind ik met lelijk.
quote:
(KNMI)quote:Vanavond valt er in het oosten eerst nog een enkele bui, maar van het zuidwesten uit klaart het flink op. De zuidwestelijke wind is meest matig boven land en (vrij) krachtig langs de westkust, 5 a 6 Bft. In de avond neemt de wind boven land sterk af.
Komende nacht wisselen opklaringen en wolkenvelden elkaar af en later neemt de kans op een bui weer wat toe. De temperatuur daalt naar 11 tot 14 graden. De wind wordt overal zwak tot matig en draait naar zuidoostelijke richtingen.
Oh, kleine bui is niet erg want ik heb een lange jas. Als het maar niet koud is zo met alleen een panty...quote:
die is van jersey toch? Deze is van katoen met een petticoat er onder dus hij staat heel mooi uitquote:Op woensdag 6 juli 2011 18:51 schreef Tegan het volgende:
Leuk. Lijkt het een beetje op dat ding dat wij allebei hebben van de H&M?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |