Ik heb bij een ander reparatieprobleem al eens geweigerd de huur te betalen tot het was opgelost, toen stond er de volgende dag om 8 uur direct een mannetje voor de deur.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:41 schreef KomtTijd... het volgende:
Kun je niet een vakantiedag proberen te declareren bij die lui? Zal ze leren!
quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:38 schreef DrMarten het volgende:
godverdegodverdegodver hebben die tyfuslijers weer de gemaakte afspraak niet ingepland. Weer een dag voor jan lul thuis gezeten
Welke woningstichting?quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:52 schreef DrMarten het volgende:
Zo, klacht doorgegeven bij de woningbouw. Ben benieuwd wat ik er van hoor.
Woonplaats. komende maandag loting voor 3 huisjes van Domijn waar ik op heb gereageerd. Kijken of ik na een stuk of 150 reacties eens een keer geluk heb en een ander huisje krijgquote:
Kennelijk hebben ze niet eens een klachtenprocedure. Ze klonk erg verbaasd en verward toen ik meldde dat ik een klacht in wilde dienen. Ze had geen idee wat ze ermee moestquote:
Dat geeft veel vertrouwen in de afhandeling.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:42 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Kennelijk hebben ze niet eens een klachtenprocedure. Ze klonk erg verbaasd en verward toen ik meldde dat ik een klacht in wilde dienen. Ze had geen idee wat ze ermee moest
Ze heeft het na overleg met de collega maar doorgemaild naar de verantwoordelijke voor het contact met het betreffende installatiebedrijf.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat geeft veel vertrouwen in de afhandeling.
150 maar?quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:40 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Woonplaats. komende maandag loting voor 3 huisjes van Domijn waar ik op heb gereageerd. Kijken of ik na een stuk of 150 reacties eens een keer geluk heb en een ander huisje krijg
Conclusie: Ze hebben gewoon nooit klachtenquote:Op woensdag 6 juli 2011 16:42 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Kennelijk hebben ze niet eens een klachtenprocedure. Ze klonk erg verbaasd en verward toen ik meldde dat ik een klacht in wilde dienen. Ze had geen idee wat ze ermee moest
Gezien mijn ervaringen uit het verleden lijkt me dat stugquote:Op woensdag 6 juli 2011 16:52 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Conclusie: Ze hebben gewoon nooit klachten
Verzekeringenquote:Op woensdag 6 juli 2011 16:36 schreef KomtTijd... het volgende:
Hoe moeilijk kan het zijn om een reisverzekering af te sluiten die geen "EIGEN SCHULD DIKKE BULT" clausule heeft voor zweefvliegers?
Alles!quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Verzekeringen![]()
Verzekeringsmaatschappijen![]()
Geld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |