SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:03 schreef JoeBravo het volgende:
zo. dus.
btw, overhemden kopen is kut.Gewoon van de HEMA.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
For great justice!
zie je wel, ik wist wel dat ik een winkel vergeten wasquote:
Ik heb er ook eens wat meer nodig maar ff geen centjes voor. Vakantie was een flinke rib uit mn lijf.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:07 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
zie je wel, ik wist wel dat ik een winkel vergeten was
Nu bij de WE maar wat gekocht.
Vertel eens wat meer over haar!quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:10 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik mag morgen ook weer. Even bij d'r op de koffie
Joah, maar jij hebt al staan zoenen op het station.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:10 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik mag morgen ook weer. Even bij d'r op de koffie
quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:03 schreef JoeBravo het volgende:
zo. dus.
btw, overhemden kopen is kut.Oftewel, je hebt geen enkel modegevoel en eigenlijk had je een vrouw bij je willen hebben die je vertelt wat je wel staat en wat niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
A man whose time flows off-beat
Zoals 80% van de mannen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oftewel, je hebt geen enkel modegevoel en eigenlijk had je een vrouw bij je willen hebben die je vertelt wat je wel staat en wat niet.
Die overige 20% is (latent) homo.quote:
Ja, dit!quote:
klopt.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oftewel, je hebt geen enkel modegevoel en eigenlijk had je een vrouw bij je willen hebben die je vertelt wat je wel staat en wat niet.
ah, kijk, toch fijn om zo nu en dan ook eens een aanwijzing te krijgen geen (latente) homo te zijn.quote:
Mja, leek me ook al raar dat het hem was gezien je ergens buurjongetje schreef inderdaadquote:
Optie 3: ze hadden laaiende ruzie gisteravond waardoor hij niet naar het feest is gegaan en zij te druk was met haar koffers in te pakken. Wishful thinking ftw.quote:[..]
Ja, ik weet het niet. Ik geloof het ook haast niet hoor. Had hem paar maanden terug nog happy aan het werk gezien. Zijn vriendin was er overigens ook niet, dus ik neig toch naar optie 2.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:24 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Een date. Met mij.
Ik heb medelijden met je
Mijn truc als ik een overhemd nodig heb voor bij een pak oid is gewoon naar binnen lopen en zeggen dat ik geen verstand van kleuren heb en hulp nodig heb. Komt dan altijd wel goed.quote:
Is ze niet net 23 geworden?quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:37 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ze is 22, woont een uurtje OV'en verderop en is leuk
Tegan-dorp is wel meer dan een uur OV'en. Waar vandaan dan ook.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:37 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ze is 22, woont een uurtje OV'en verderop en is leuk
quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:49 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Nee, het is niet die Yedi (of hoe heet ze)..
Het had zo mooi kunnen zijn.quote:geboortedatum: 31-05-1988
Jij kunt het weten, jij was op het feestje.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Tegan-dorp is wel meer dan een uur OV'en. Waar vandaan dan ook.
Ik weet wel in welk dorp ze woont!!!!quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:53 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Jij kunt het weten, jij was op het feestje.
We zitten hier niet in Singles jaquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:58 schreef CherryLips het volgende:
Wat een gedate hier allemaal, hou 'ns op
En allemaal eindigen als jou en Q.?quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:58 schreef CherryLips het volgende:
Hoi. Daten?quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:58 schreef CherryLips het volgende:
Dat komt niet door het daten hier, maar door al die neukende Afrikanen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:00 schreef CherryLips het volgende:
Bijvoorbeeld! Is gelijk dat gedoe met overbevolking afgelopen.
Stelletje egoïstenquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat komt niet door het daten hier, maar door al die neukende Afrikanen.
Beetje jammer wel. Dan ga ik ook geen bier voor je halen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:01 schreef Q. het volgende:
[..]
In ieder geval geen wandeling over het Lowlands-terrein.
Als je lief kijkt is er vast wel één te vinden die z'n negerpiemel tussen jouw kersenlipjes wil persen hoor.quote:
RIP aan mn nabestaanden.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beetje jammer wel. Dan ga ik ook geen bier voor je halen.
Is it because I is white?quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je lief kijkt is er vast wel één te vinden die z'n negerpiemel tussen jouw kersenlipjes wil persen hoor.
Nou, nu glibber ik echt van m'n stoeltje.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je lief kijkt is er vast wel één te vinden die z'n negerpiemel tussen jouw kersenlipjes wil persen hoor.
Dan heb je i.i.g. iets concreets om over te fantaseren voor het slapengaan.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:03 schreef CherryLips het volgende:
Nou, nu glibber ik echt van m'n stoeltje.
Wishful thinking ftwquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:34 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Mja, leek me ook al raar dat het hem was gezien je ergens buurjongetje schreef inderdaad.
[..]
Optie 3: ze hadden laaiende ruzie gisteravond waardoor hij niet naar het feest is gegaan en zij te druk was met haar koffers in te pakken. Wishful thinking ftw.
quote:
For realquote:
He.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |