quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Q. moet blijven! Quote deze post om de petitie te ondertekenen!
Zet een witte roos in je usericon!quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Verander je msn-naam in "Q. moet blijven!".quote:
Oeh! Ik heb hier nog 300 frank liggen!quote:
Ben ik nog op tijd!quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja hoor, je kan tot volgende week vrijdag tekenen, op zaterdag bieden we de petitie aan aan Danny.quote:
Ik ben al weg hoor!quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:43 schreef Tegan het volgende:
En in de tussentijd blijft Q. gewoon hier? Wat een nutteloze actie dan.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:43 schreef Tegan het volgende:
Q. is verder?quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:43 schreef Tegan het volgende:
Tof!quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:15 schreef DrMarten het volgende:
Zo,date 2 achter de rug. Was weer geslaagd
Wat is dat dan voor galantheid. Dat is toch niet die ene buurjongen hè?quote:Op donderdag 7 juli 2011 02:29 schreef Tegan het volgende:
Bah. Mijn buurjongen is het tegenovergestelde van datebaar. Op de terugweg fietste hij tegen een auto!
De lul!quote:En hij was er niet![]()
. Optie 1) hij werkt niet meer bij ons
(wat opzich wel ok is want dan is hij datebaarder dan nu
), optie 2) hij is op vakantie met zijn vriendin
. Plan B heb ik alleen in het begin gezien, en toen ik net genoeg alcohol op had om hem te gaan versieren was hij weg
. Verder was het wel gezellig
. Maar wel jammer enzo. En ipv dat mijn buurjongen zorgde dat ik goed thuis kwam, moest ik zorgen dat hij goed thuis kwam
[ afbeelding ].
quote:'Liefdesroman slecht voor vrouwen'
LONDEN - Liefdesromannetjes leiden tot psychologische problemen bij vrouwen, stelde de Britse psychologe en schrijfster Susan Quilliam in een vakblad over gezinsplanning en gezondheid.
De romans geven een onrealistisch en geïdealiseerd beeld van relaties. Ze stelt dat veel van de problemen die ze bij therapiesessies tegenkomt, door romantische fictie zijn beïnvloed.
De boekjes bieden volgens haar een vlucht uit de realiteit. Relaties zijn in werkelijkheid nooit perfect en vereisen veel werk, aldus Quilliam.
Tof. Ik mag morgen pas.quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:15 schreef DrMarten het volgende:
Zo,date 2 achter de rug. Was weer geslaagd
Nee buurjongentje bij mijn moederquote:Op donderdag 7 juli 2011 19:55 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Tof!
[..]
Wat is dat dan voor galantheid. Dat is toch niet die ene buurjongen hè?
Ja, ik weet het niet. Ik geloof het ook haast niet hoor. Had hem paar maanden terug nog happy aan het werk gezien. Zijn vriendin was er overigens ook niet, dus ik neig toch naar optie 2.quote:[..]
De lul!Hoe ga je hem ooit treffen als hij daar niet meer werkt? (optie 2 sluit ik gewoon bij voorbaat uit, omdat ik dat wil).
Kun je nagaan hoeveel tijd er wordt verdaan aan het schrijven van die romannetjes.quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:09 schreef Tegan het volgende:
Dat er een journalist zijn tijd heeft verdaan om dat te typen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |