ja gedaanquote:Op donderdag 7 juli 2011 12:59 schreef Tegan het volgende:
Kon je niet gewoon dat ding uitzetten en dan wachten tot hij was afgekoeld?
Oh en morgen dan?quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:03 schreef rhubarbje het volgende:
brownies!
goed, heb 1 lading
voor de mensen die vandaag komen
Veel plezier vandaag!quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:06 schreef rhubarbje het volgende:
die krijgen geen toetje dan he
of ik moet tijd hebben iets te kopen
nu ga ik ook
bezoek komt over een halfuurtje
Nooit geweten! Ik dacht dat ze in Limburg zaten.quote:
Da's UPC, dacht ik.quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nooit geweten! Ik dacht dat ze in Limburg zaten.
Ziggo zit op tig locaties dus je kan gewoon bellen hoorquote:Op donderdag 7 juli 2011 13:11 schreef DrMarten het volgende:
Callcenter in het stadion ontruimd en treinverkeer plat. Als iemand vandaag met Ziggo wil bellen..... laat maar zitten, die krijg je dus niet aan de lijn.
Succes met de drukte dan, zal bij jullie wel aardig oplopen als er een locatie plat ligtquote:Op donderdag 7 juli 2011 13:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ziggo zit op tig locaties dus je kan gewoon bellen hooronder andere met mij vanaf 18 uur
dat realiseerde ik mij ook netquote:Op donderdag 7 juli 2011 13:27 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Succes met de drukte dan, zal bij jullie wel aardig oplopen als er een locatie plat ligt
Oquote:Op donderdag 7 juli 2011 13:28 schreef Kuukske het volgende:
Voor wat betreft Internet ben ik gillend weggerend bij Ziggo.
TV is wel okay.
In Utrecht gaat het best prima eigenlijk, weinig storingen daar, ligt echt aan t gebiedquote:Op donderdag 7 juli 2011 13:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik mag binnenkort ook naar Ziggo. is dat tegenwoordigof
en cendris is voor groot deel ook outbound en sales enzoquote:Op donderdag 7 juli 2011 13:27 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Succes met de drukte dan, zal bij jullie wel aardig oplopen als er een locatie plat ligt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |