quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je snapt meteen dat de diploma al voor het examen in de pocket zat
Niet happenquote:Op donderdag 7 juli 2011 11:10 schreef rhubarbje het volgende:
ik heb de laatste 2 jaar niet eens les gehad van hem!
en hij was niet de beoordelaar van mijn onderzoek
nah onze opleiding is ontzettend informeelquote:
Ah,die melding krijg ik ook iedere keer in IE. Verrekte irritant idd.quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:51 schreef Kuukske het volgende:
Ugh. Iedere keer als iemand iets nieuws post of een post wijzigt flipt IE hier helemaal. Iets over scripts ofzo. Kei irritant.
Oplossing: geen IE gebruiken.quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:39 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ah,die melding krijg ik ook iedere keer in IE. Verrekte irritant idd.
Klopt, de DM die in beeld komt, quoteknopgebruik, of een autorefresh. EN je hele browser loopt weer vast.quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:39 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ah,die melding krijg ik ook iedere keer in IE. Verrekte irritant idd.
Dat kan ik ook gewoon in FF.quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:13 schreef CherryLips het volgende:
Als ik nu FF gebruik, op de laptop van m'n vader ofzo, dan knal ik m'n zoekopdracht altijd in de adresbalk. Dat is wel even wennen
Dan lees je eerst over het dak in Twente en daarna dit.quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:47 schreef rhubarbje het volgende:
aargh ik zit vast in mijn hete krultang!
met losmaken ook al mn vinger verbrand! en ben nog niet los!!
Begrijpelijk hoor. Gelukkig heb ik geen haar dus een krultang gebruiken zie ik niet gebeuren bij mezelfquote:Op donderdag 7 juli 2011 12:57 schreef rhubarbje het volgende:
vrij! pfew
ik was al aan het bedenken hoe ik naar de kapper kon gaan met dat ding in mijn haar voor hulp
en ja sorry ik had dat niet gelezen van die bouwvakkers! ik was nogal in paniek!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |