16 gewonden volgens de Bans.quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:59 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Daarna geen nieuws. Oftewel 1 dode en 2 zwaar gewonden en nog wat naar het ziekenhuis afgevoerd.
De geruchten zijn dat er een bouwkraan bij een hijsactie tegen de draagsteunen aan is gekomen waardoor de boel naar beneden kwam. Wordt nu onderzocht en dan wordt ook de rest van het stadion bekeken. Voor nu geen aanwijzing dat de rest onveilig zou zijn volgens de burgemeester.quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ben erg benieuwd naar de toedracht van het ongeluk. Er moet toch ergens wel een behoorlijk kapitale blunder gemaakt zijn lijkt me...
Ik ook niet, ik kom nogal eens in die dingenquote:Op donderdag 7 juli 2011 18:54 schreef Tegan het volgende:
Mja, moet er niet aan denken dat het bij een ander stadion ook zomaar kan instorten...
Zie bovenquote:Op donderdag 7 juli 2011 18:59 schreef Tegan het volgende:
Ik hoorde iets over dat twee steunbalken waren geknakt. Misschien dus eerder beschadigd of productiefout...
Vergeet de B-Tower in Rotterdam niet, daar ging het ook flink mis.quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik kom nogal eens in die dingen.
Niet dat ik het snel zie gebeuren, daarom verbaast het me ook zo, het is nogal on-Nederlands dat er zoiets mis gaat tijdens de bouw. Kan bijna niet anders of hier gaan koppen door rollen.
Dan ga ik maar weer.quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De mongolenchat zit ergens anders, sorry.
Q. moet blijven! Quote deze post om de petitie te ondertekenen!quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Q. moet blijven! Quote deze post om de petitie te ondertekenen!
quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De mongolenchat zit ergens anders, sorry.
De response valt wat tegen ja.quote:
!!!``!~111ONE!!!~quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Q. moet blijven! Quote deze post om de petitie te ondertekenen!
Het grote vingertje-wijzen is begonnenquote:Op donderdag 7 juli 2011 19:02 schreef DrMarten het volgende:
Net een ooggetuige op tv-oost die idd aangeeft dat een hoogwerker ergens tegenaan gekomen is. Maar goed, de onderzoeken maar afwachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |