Net geplaatst http://nos.nl/video/253978-tour-curieuze-valpartij-sorensen.htmlquote:Op woensdag 6 juli 2011 16:17 schreef Corkscrew het volgende:
Ik schakel pas net in, is er nog beeld van die val van Sörensen en die debiele motard?
Het peloton lijkt trouwens flink uitgedund of zie ik dat verkeerd?
Zijn bijnaam was toch Rambo?quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:18 schreef Reya het volgende:
Jammer dat Nico Eeckhout niet meedoet, die negeert gewoon dat hij valt.
Valpartij.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:18 schreef Karina het volgende:
Ik kom net thuis, wat is er met Boonen gebeurd?
Nee wel de val van Gesink en Brajko :quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:17 schreef Corkscrew het volgende:
Ik schakel pas net in, is er nog beeld van die val van Sörensen en die debiele motard?
Het peloton lijkt trouwens flink uitgedund of zie ik dat verkeerd?
Goed hard gevallen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:18 schreef Karina het volgende:
Valpartij,quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:18 schreef Karina het volgende:
Je kan misschien beter vragen, wat is er met het peleton gebeurd...quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:18 schreef Karina het volgende:
Hoe vaker ik het terug zie, hoe gekker het is....quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:18 schreef StephanL het volgende:
[..]
Net geplaatst http://nos.nl/video/253978-tour-curieuze-valpartij-sorensen.html
Chavanel niet?quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:19 schreef Moonlighter het volgende:
Als Boonen moet afstappen, kan je net zo goed die hele ploeg naar huis sturen. QS stelt echt niets voor
Je hebt teveel gemist.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Weeren hij is geblesseerd en gaat verder.
Zal na vandaag wel afstappen hoorquote:Op woensdag 6 juli 2011 16:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Weeren hij is geblesseerd en gaat verder.
Dankjequote:Op woensdag 6 juli 2011 16:18 schreef StephanL het volgende:
[..]
Net geplaatst http://nos.nl/video/253978-tour-curieuze-valpartij-sorensen.html
Die had ik al gezien, maar ook bedanktquote:Op woensdag 6 juli 2011 16:19 schreef Ericr het volgende:
[..]
Nee wel de val van Gesink en Brajko :
http://nos.nl/video/253972-valpartij-gesink.html
Beelden na de val van Contador :
http://nos.nl/video/253974-tour-valpartij-contador.html
Als je zijn 3 ritzeges in de Tour negeert, heeft die nog nooit wat gewonnen in de Tour.quote:
Houd eens op met die domme speculaties gebaseerd op niks.quote:
Het is best een redelijke renner hoor.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Als je zijn 3 ritzeges in de Tour negeert, heeft die nog nooit wat gewonnen in de Tour.
Ja man, Chavanel en Pineau kunnen ook maar mee vertrekken, de Weert ook maar meteen naar huis doen. En Steegmans en Ciolek zijn ook totaal geen ex-ritwinnaars in grote rondes.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:19 schreef Moonlighter het volgende:
Als Boonen moet afstappen, kan je net zo goed die hele ploeg naar huis sturen. QS stelt echt niets voor
quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Als je zijn 3 ritzeges in de Tour negeert, heeft die nog nooit wat gewonnen in de Tour.
Je vergeet Addy.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:21 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ja man, Chavanel en Pineau kunnen ook maar mee vertrekken, de Weert ook maar meteen naar huis doen. En Steegmans en Ciolek zijn ook totaal geen ex-ritwinnaars in grote rondes.
Ben bang dat er nog wel meer gaat gebeuren.... Tot nu toe is Lampre ook nog leuk de dans ontsprongen, en heb een bang voorgevoel als er een massa-spurt aankomtquote:
Vergeet Addy Engels nietquote:Op woensdag 6 juli 2011 16:21 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ja man, Chavanel en Pineau kunnen ook maar mee vertrekken, de Weert ook maar meteen naar huis doen. En Steegmans en Ciolek zijn ook totaal geen ex-ritwinnaars in grote rondes.
In tegenstelling tot andere koersen?quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:21 schreef Moonlighter het volgende:
Oorzaak van al die valpartijen is dat het Peleton in de tour gewoon veel te groot is.
In de Giro is het peleton nog groterquote:Op woensdag 6 juli 2011 16:21 schreef Moonlighter het volgende:
Oorzaak van al die valpartijen is dat het Peleton in de tour gewoon veel te groot is.
Dat is in andere wedstrijden namelijk niet zo nee.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:21 schreef Moonlighter het volgende:
Ik las em na je reactie en kon een flinke lach niet onderdrukken. Als ik het nou in het vervolg eerst even naleesquote:
Neequote:Op woensdag 6 juli 2011 16:22 schreef Szura het volgende:
[..]
Dat is in andere wedstrijden namelijk niet zo nee.
Ach, dat dunt op deze manier wel uitquote:Op woensdag 6 juli 2011 16:21 schreef Moonlighter het volgende:
Hij is vastgelijmd aan zijn zadel.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:22 schreef Drebbelman het volgende:
Hoe kan Schleck F nog steeds op de fiets zitten :S
De weertquote:Op woensdag 6 juli 2011 16:21 schreef wimderon het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:24 schreef Snuf. het volgende:
Movistar jongens hebben na etappe 1 getraind op het ontwijken van valpartijen
Wat zit jij dan alleen maar te broeden op je Movistarquote:Op woensdag 6 juli 2011 16:24 schreef Snuf. het volgende:
Movistar jongens hebben na etappe 1 getraind op het ontwijken van valpartijen
Niemand meegesleurd, enkel de fiets werd meegesleurd. De renner lag al in de greppel. Bizar incident.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:24 schreef Karina het volgende:
Iemand meegesleurd door een motorik heb inderdaad heel wat gemist.
Zijwieltjesquote:Op woensdag 6 juli 2011 16:23 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Hij is vastgelijmd aan zijn zadel.
dat was Steegmansquote:
ik denk dat de Slovenen onderhand de tv al wel hebben uitgezetquote:Op woensdag 6 juli 2011 16:24 schreef Ericr het volgende:
Zouden ze op het Sloveense Fok! nou ook zo zenuwachtig doen? Die zijn 33% van hun renners kwijt na vandaag.
Jezus, wat een sukkel die motorrijder (om maar geen ander woord te gebruiken).quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:24 schreef TheNetwork het volgende:
[..]
http://nos.nl/video/253978-tour-curieuze-valpartij-sorensen.html
Kan dit in de OP?![]()
quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:25 schreef Micson het volgende:
Als Tom afstapt, stop ik met kijken. Dan hoeft het voor mij niet meer
Omdat ik fan ben van Movistar misschien?quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat zit jij dan alleen maar te broeden op je Movistar
Mijn Amador heeft z'n portie zaterdag al gehadquote:Op woensdag 6 juli 2011 16:26 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik hoop dat er niks gebeurt met Marcel Sieberg.
Wat was de reden van opgave voor Brajkovic? (ik val net pas binnen, sorry)quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:24 schreef Ericr het volgende:
Zouden ze op het Sloveense Fok! nou ook zo zenuwachtig doen? Die zijn 33% van hun renners kwijt na vandaag.
Legendarische etappe. Nooit eerder gezien.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:24 schreef Karina het volgende:
Iemand meegesleurd door een motorik heb inderdaad heel wat gemist.
Part-time wielerliefhebberquote:Op woensdag 6 juli 2011 16:25 schreef Micson het volgende:
Ja, net werd gezegd, Sorensen meegesleurd door een motor, maar ik zag inderdaad in filmpje dat de renner weggerold was.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:25 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Niemand meegesleurd, enkel de fiets was meegesleurd. De renner lag al in de greppel. Bizar incident.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:26 schreef Micson het volgende:
Renee Steegmans, deed zijn dagelijkse boodschappen.
Hij kon niet weten dat ze hem zouden doodtrappen
Dan was het leuk je gekend te hebben. Tom stapt wss af vanavond. Die zien we morgen niet terugquote:Op woensdag 6 juli 2011 16:25 schreef Micson het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |