In die laatste etappe viel bijna iedereen toch? Behalve Gesink en het groepje Cancellara.quote:
Is al terug, en ja.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:58 schreef Steven184 het volgende:
Kern afgestapt.
Horner bijna terug, ook gevallen?>
quote:
Ardennen zat hij toch gewoon van voren?quote:
Horner was gevallen jaquote:Op woensdag 6 juli 2011 15:58 schreef Steven184 het volgende:
Kern afgestapt.
Horner bijna terug, ook gevallen?>
twitter:dnelissen twitterde op woensdag 06-07-2011 om 15:57:45Zou die motorrijder die Sorensen van de fiets reed een Duitser zijn geweest? Hij nam de fiets van Sorensen mee! #tdf reageer retweet
Gesink was toen daarvoor al gevallen, hij beklaagde zich er achteraf over dat hij toen hij viel niemand ging wachten, maar dat ze op het einde wel van Cancellara moesten wachten toen de rest viel (wat hij aan zichzelf te danken had natuurlijk).quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:58 schreef Felagund het volgende:
[..]
In die laatste etappe viel bijna iedereen toch? Behalve Gesink en het groepje Cancellara.
Neen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:54 schreef Micson het volgende:
[..]
Onzin, bij voetbal is het ook normaal om de bal uit te schieten bij een blessure.
dan gaat ie eruitquote:Op woensdag 6 juli 2011 16:00 schreef TheNetwork het volgende:
Sorensen moet zeker die motor een klap verkopen, waardeer wel dat ie nog gewoon terugkomt, voor het zelfde geld, nam ie die motor mee, en lagen ze weer met z'n allen.
wel.quote:
Ik dacht D66quote:
Ik denk dat het ook zal meevallen qua waaiers. Ze willen de kopgroep nog even laten creperen lijkt mij en dan rond kilometer 20 weer inhalen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:59 schreef marcodej het volgende:
Kans op waaiers lijkt toch langzaam af te nemen.
Verzin jij even 1 reden waarom die motor daar mag gaan rijden?quote:
Vandaar dat hij gisteren ook al gelost was, heeft Arroyo ook iets?quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:58 schreef TheArt het volgende:
[..]
Kern niet van vandaag, heeft al dagen last aan een ontsteking aan zijn knie.
Het zijn misschien geen echte blessures maar ze spelen het wel goedquote:
Niet iedereen doet het, maar het wordt wel als sportief geacht en de meeste ploegen houden zich eraan.quote:
Omdat hatersquote:Op woensdag 6 juli 2011 16:01 schreef naatje_1 het volgende:
Maar, waarom? Waarom ging men zo hard rijden?
Kans op waaiers, concurrenten op achterstand.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:01 schreef naatje_1 het volgende:
Jammer.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:01 schreef TheNetwork het volgende:
Kern officieel afgestapt @ Tour website.
Mooi inderdaad. Dan heb je de minste kans op een valpartij.quote:
Dan stoppen ze als ze content zijn.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:02 schreef TLC het volgende:
Weten we gelijk wat er gaat gebeuren als een kopman van Leopard valt
Inderdaad. Ik vind het vrij dom van Leopard want je kon de anderen toch niet echt op achterstand zettenquote:Op woensdag 6 juli 2011 16:02 schreef TLC het volgende:
Weten we gelijk wat er gaat gebeuren als een kopman van Leopard valt
Ze hebben Voeckler nog joh, niks aan 't handje.quote:
Gesink zat net ook vrij voorin.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mooi inderdaad. Dan heb je de minste kans op een valpartij.
Denk eens na, je concurrent valt. Je tweede concurrent valt ook. Jij kan veel tijd pakken. Dan ga je hard rijden. Iedereen zal je voor lafaard uitmaken en uitkotsen, maar jij staat wel meerder minuten voor. Armstrong flikte het bij Contador, Contador flikte het zelf bij Andy Schleck. Nu probeerden de Schlecks Contador terug te pakkenquote:Op woensdag 6 juli 2011 16:01 schreef naatje_1 het volgende:
quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:03 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik vind het vrij dom van Leopard want je kon de anderen toch niet echt op achterstand zetten
quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:03 schreef Daanus het volgende:
Gelukkig is die vriendin van Gesink net zwanger, want kindjes maken zit er even niet in voor hem.
Eerste goeie grap van tong.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mooi inderdaad. Dan heb je de minste kans op een valpartij.
Maar het slaat nergens op want Leopard ging helemaal geen tijd pakkenquote:Op woensdag 6 juli 2011 16:03 schreef Sabata het volgende:
[..]
Denk eens na, je concurrent valt. Je tweede concurrent valt ook. Jij kan veel tijd pakken. Dan ga je hard rijden. Iedereen zal je voor lafaard uitmaken en uitkotsen, maar jij staat wel meerder minuten voor. Armstrong flikte het bij Contador, Contador flikte het zelf bij Andy Schleck. Nu probeerden de Schlecks Contador terug te pakken
Nogmaals: het gaat niet om het wachten of niet wachten an sich. Het gaat om de hypocrisie van Leopard wat betreft zo'n situaties. Als er een Schleck op achterstand ligt moe de koers opeens stil worden gelegdquote:Op woensdag 6 juli 2011 16:03 schreef Sabata het volgende:
[..]
Denk eens na, je concurrent valt. Je tweede concurrent valt ook. Jij kan veel tijd pakken. Dan ga je hard rijden. Iedereen zal je voor lafaard uitmaken en uitkotsen, maar jij staat wel meerder minuten voor. Armstrong flikte het bij Contador, Contador flikte het zelf bij Andy Schleck. Nu probeerden de Schlecks Contador terug te pakken
ja, zit al weer voorinquote:Op woensdag 6 juli 2011 16:04 schreef StijnDa het volgende:
Kom net binnenvallen, is Gesink al terug in het peloton?
Ja.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:04 schreef StijnDa het volgende:
Kom net binnenvallen, is Gesink al terug in het peloton?
Als Leopard überhaupt op kop gereden hebben, volgens mij was het alleen Garmin (waar dan ineens niemand boos op is).quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:03 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Maar het slaat nergens op want Leopard ging helemaal geen tijd pakken
Ja dat weten we nu jaquote:Op woensdag 6 juli 2011 16:03 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Maar het slaat nergens op want Leopard ging helemaal geen tijd pakken
Auto van zijn eigen ploeg scheurde zelfs voorbij, tja daar sta je dan...quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:02 schreef The_Avatar het volgende:
Damn hoe die autos daar door elkaar heen racen. (zonet met nicki sorensen)
quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:04 schreef Szura het volgende:
[..]
Nogmaals: het gaat niet om het wachten of niet wachten an sich. Het gaat om de hypocrisie van Leopard wat betreft zo'n situaties. Als er een Schleck op achterstand ligt moe de koers opeens stil worden gelegd
Not shit Sherlock.quote:
Ik zie dan liever dat je zijn fiets ook nog over de vangrail gooit en dat je voorkomt dat hij op een nieuwe fiets stapt en hem dwingt het ravijn in te duiken om zijn fiets terug te halen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:03 schreef Moonlighter het volgende:
Als ik nu een nieuwe rekening open en jullie mij sponseren om naar frankrijk af te reizen, schop ik A.Shleck wel van zijn fiets...
Het stond iedereen vrij om Cancellara te negeren.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:04 schreef Szura het volgende:
[..]
Nogmaals: het gaat niet om het wachten of niet wachten an sich. Het gaat om de hypocrisie van Leopard wat betreft zo'n situaties. Als er een Schleck op achterstand ligt moe de koers opeens stil worden gelegd
Zo en zo, dit en dat...quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:04 schreef Snuf. het volgende:
Zo en zo dat Guttierrez de meest aanvallende renner moet worden. Maar ja zal wel niet
Was wel Leopard, volgens mij was dat gewoon te zien uit de luchtquote:Op woensdag 6 juli 2011 16:04 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Als Leopard überhaupt op kop gereden hebben, volgens mij was het alleen Garmin (waar dan ineens niemand boos op is).
Hou toch 's op met dat gejank dat ze doorfietsen, dat gezeik van sportief dit, sportief dat..quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:03 schreef Moonlighter het volgende:
Als ik nu een nieuwe rekening open en jullie mij sponseren om naar frankrijk af te reizen, schop ik A.Shleck wel van zijn fiets...
.de?quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:06 schreef Gitank2 het volgende:
Straks Ebay checken of die fiets er al opstaat
Van Contador?quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:06 schreef Gitank2 het volgende:
Neemt de auto wel weer mee denk ik.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:06 schreef Gitank2 het volgende:
popovich probeerde het later in de Tour ook toen Lance in de problemen, Meespringen met vluchters,praten, redeneren, schelden. Niemand die luisterde, geen grote naamquote:Het stond iedereen vrij om Cancellara te negeren.
Zal ik jou ook van je fiets aftrappen?quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:06 schreef meeks40 het volgende:
[..]
Hou toch 's op met dat gejank dat ze doorfietsen, dat gezeik van sportief dit, sportief dat..
Misschien wed Vacansoleil op twee paarden. Mocht Bozic ingesloten raken, dan kunnen ze Feillu lanceren en vice versa.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:07 schreef TheNetwork het volgende:
Iets heel anders btw, waarom werken Bozic en Feillu niet samen?
Zie die constant als eenlingen elke etappe door het peloton scheuren.
bla, bla...doe je best mietje.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:08 schreef Moonlighter het volgende:
[..]
Zal ik jou ook van je fiets aftrappen?
Bozic en Feillu zijn alle2 sprinters die niet echt een trein nodig hebben maar prima aan kunnen pikken bij het treintje van HTC of Lampre bijvoorbeeld. Samenwerken is dan niet nodig en kan zelfs tegenz e gaan werken.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:08 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Misschien wed Vacansoleil op twee paarden. Mocht Bozic ingesloten raken, dan kunnen ze Feillu lanceren en vice versa.
Open maar een rekening voor sponsorsquote:Op woensdag 6 juli 2011 16:08 schreef Moonlighter het volgende:
[..]
Zal ik jou ook van je fiets aftrappen?
De Vakantieploeg wedt idd op twee paarden. Bozic moet iets meer gestuurd worden (a la Boonen)quote:ets heel anders btw, waarom werken Bozic en Feillu niet samen?
Zie die constant als eenlingen elke etappe door het peloton scheuren.
Dat doen ze allemaal bij Vacansoleil, maar in deze tijden ben je zo opgesloten en zijn beide rappe en gemotiveerde mannen, Feillu is z'n vorm, en leuk met z'n tweeën vooraan rijden is leuk maar iets winnen is beter...quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:08 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Misschien wed Vacansoleil op twee paarden. Mocht Bozic ingesloten raken, dan kunnen ze Feillu lanceren en vice versa.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:10 schreef Sabata het volgende:
[..]
De Vakantieploeg wedt idd op twee paarden. Bozic moet iets meer gestuurd worden (a la Boonen)
en Feillu is wat meer een type Freire die zelf zijn weg zoekt.
Misschien hoopten ze op waaiers om zo enkele sprinters te verrassen?quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:06 schreef naatje_1 het volgende:
Als het Garmin was, dan snap ik het nog minder.
Ze moeten opzich tegen die inspanning kunnen he. Het is niet dat ze nu niets meer kunnen..quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:10 schreef naatje_1 het volgende:
Zou dit, afgezien van de valpartij, Contador en Gesink nou pijn hebben gedaan? Heeft dit moeite gekost om terug te komen? Hoeveel meer moeite heeft het gekost, dan het Leopard heeft gekost (ervan uitgaande dat het Leopard was) om hard te rijden?
Met de kans dat je de voorsprong dichtrijd en er een frisse nieuwe kopgroep ontstaat, die misschien wel de eindstreep zal halen?quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:10 schreef Felagund het volgende:
[..]
Misschien hoopten ze op waaiers om zo enkele sprinters te verrassen?
Wel iets, maar niet zo gek veel... Het is niet alsof ze een uur in de achtervolging hebben moeten zitten... Tuurlijk kost het wat meer kracht, maar tegen de tijd dat het ertoe doet, in de bergen, is dat allang weer verwerkt.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:10 schreef naatje_1 het volgende:
Zou dit, afgezien van de valpartij, Contador en Gesink nou pijn hebben gedaan? Heeft dit moeite gekost om terug te komen? Hoeveel meer moeite heeft het gekost, dan het Leopard heeft gekost (ervan uitgaande dat het Leopard was) om hard te rijden?
Spring a 65 km/u een uit de auto, dat voel je wel hoor. De inspanning zal misschien niet veel verschillen, maar de situatie is compleet anders.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:10 schreef naatje_1 het volgende:
Waarom, schakel na een uur nu pas in. Probeer te achterhalen wat er gebeurt is.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:59 schreef Daanus het volgende:
Saxo/Rabobank zijn duidelijk geen vriendjes meer met Leopard lol
quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:11 schreef Sautor het volgende:
[..]
Ze moeten opzich tegen die inspanning kunnen he. Het is niet dat ze nu niets meer kunnen..
Dat bedoel ik dus. Leopard heeft er geen profijt van gehad.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:11 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
Wel iets, maar niet zo gek veel... Het is niet alsof ze een uur in de achtervolging hebben moeten zitten... Tuurlijk kost het wat meer kracht, maar tegen de tijd dat het ertoe doet, in de bergen, is dat allang weer verwerkt.
Dat is inderdaad meer het probleem... De val zelf.. Daar gaan ze nog wel een dag of 2 last van hebben en dan is het aan de ploegmaten om ze die dagen door te helpen. Helaas weet Leopard dat ook en die kunnen morgen en overmorgen er best wel eens een flinke poef op gaan geven...quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:12 schreef JimboSlice het volgende:
[..]
Spring a 65 km/u een uit de auto, dat voel je wel hoor. De inspanning zal misschien niet veel verschillen, maar de situatie is compleet anders.
Men was op weg naar de kust en Garmin en Leopard wilden het op waaiers trekken. Toevallig werd er tegelijkertijd gevallen en nu doen sommigen hysterisch over onsportief gedrag.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:12 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Waarom, schakel na een uur nu pas in. Probeer te achterhalen wat er gebeurt is.
2 grote valpartijen. gesink erbij. Braijko eruit. Horner gevallen, contador gevallen. En cance is gaan rijden? zijn ze daarom boos?
Leopard zat niet te rijden bij de val van Gesink hoor.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Men was op weg naar de kust en Garmin en Leopard wilden het op waaiers trekken. Toevallig werd er tegelijkertijd gevallen en nu doen sommigen hysterisch over onsportief gedrag.
quote:
Oei, ik twijfelde nog om een sprinter van Quick Step op te stellen. Ik heb mazzel dat ik niemand van Quick Step heb opgesteld.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:14 schreef Sabata het volgende:
oei, Steegmans ook. Beide sprinters van Quick Step weg
Alleen van Leopard, bij Garmin maakt het blijkbaar niemand een zak uit als ze op kop rijden.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Men was op weg naar de kust en Garmin en Leopard wilden het op waaiers trekken. Toevallig werd er tegelijkertijd gevallen en nu doen sommigen hysterisch over onsportief gedrag.
Hangt er vanaf of je eerlijk toegeeft dat je enige interesse je eigen (team)belang is wat mij betreft. Wanneer je dit niet doet is het wel degelijk hypocrietquote:Op woensdag 6 juli 2011 16:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Het stond iedereen vrij om Cancellara te negeren.
Als je dingen zo kan manipuleren dat het altijd in je eigen voordeel uitdraait, dan vind ik het eerder slim dan hypocriet.
Ze gaan niet wachten met 56 KM...quote:
Die hebben in etappe 1 hun portie al gehad met Amador, Kiryienka en Intxausti.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:15 schreef Snuf. het volgende:
Het gaat niet lang meer duren of Movistar gaat vallen
Inderdaad, niks aan de hand, hoewel sommige er dan natuurlijk weer ontzettend overdreven op reageren.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
De dag is nog niet voorbij, zenuwachtig gedoe gaat tot meer ellende leiden vrees ik.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:15 schreef Ereinion het volgende:
Boonen ziet er ook pijnlijk uit. Wel weer een beroerde Tour-dag.
Garmin doet het ook niet vanuit het oogpunt van het klassement, dus is het 'minder erg'.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:15 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Alleen van Leopard, bij Garmin maakt het blijkbaar niemand een zak uit als ze op kop rijden.
Boonen ziet er ook pijnlijk uit. Wel weer een beroerde Tour-dag.
En vooral in de laatste paar kilometers is het een bizar slingerend parcours.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:16 schreef Ericr het volgende:
[..]
De dag is nog niet voorbij, zenuwachtig gedoe gaat tot meer ellende leiden vrees ik.
ze hadden er ook voor kunnen kiezen om even een paar tellen de benen stil te houden, maar in plaats daarvan trekken ze volle bak door... Echt sportief kan ik dat niet noemen...quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:16 schreef meeks40 het volgende:
[..]
Inderdaad, niks aan de hand, hoewel sommige er dan natuurlijk weer ontzettend overdreven op reageren.
Dat is waar maar inmiddels is elke ploeg al zo'n beetje neergegaanquote:Op woensdag 6 juli 2011 16:16 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die hebben in etappe 1 hun portie al gehad met Amador, Kiryienka en Intxausti.
Net geplaatst http://nos.nl/video/253978-tour-curieuze-valpartij-sorensen.htmlquote:Op woensdag 6 juli 2011 16:17 schreef Corkscrew het volgende:
Ik schakel pas net in, is er nog beeld van die val van Sörensen en die debiele motard?
Het peloton lijkt trouwens flink uitgedund of zie ik dat verkeerd?
Zijn bijnaam was toch Rambo?quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:18 schreef Reya het volgende:
Jammer dat Nico Eeckhout niet meedoet, die negeert gewoon dat hij valt.
Valpartij.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:18 schreef Karina het volgende:
Ik kom net thuis, wat is er met Boonen gebeurd?
Nee wel de val van Gesink en Brajko :quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:17 schreef Corkscrew het volgende:
Ik schakel pas net in, is er nog beeld van die val van Sörensen en die debiele motard?
Het peloton lijkt trouwens flink uitgedund of zie ik dat verkeerd?
Goed hard gevallen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:18 schreef Karina het volgende:
Valpartij,quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:18 schreef Karina het volgende:
Je kan misschien beter vragen, wat is er met het peleton gebeurd...quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:18 schreef Karina het volgende:
Hoe vaker ik het terug zie, hoe gekker het is....quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:18 schreef StephanL het volgende:
[..]
Net geplaatst http://nos.nl/video/253978-tour-curieuze-valpartij-sorensen.html
Chavanel niet?quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:19 schreef Moonlighter het volgende:
Als Boonen moet afstappen, kan je net zo goed die hele ploeg naar huis sturen. QS stelt echt niets voor
Je hebt teveel gemist.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Weeren hij is geblesseerd en gaat verder.
Zal na vandaag wel afstappen hoorquote:Op woensdag 6 juli 2011 16:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Weeren hij is geblesseerd en gaat verder.
Dankjequote:Op woensdag 6 juli 2011 16:18 schreef StephanL het volgende:
[..]
Net geplaatst http://nos.nl/video/253978-tour-curieuze-valpartij-sorensen.html
Die had ik al gezien, maar ook bedanktquote:Op woensdag 6 juli 2011 16:19 schreef Ericr het volgende:
[..]
Nee wel de val van Gesink en Brajko :
http://nos.nl/video/253972-valpartij-gesink.html
Beelden na de val van Contador :
http://nos.nl/video/253974-tour-valpartij-contador.html
Als je zijn 3 ritzeges in de Tour negeert, heeft die nog nooit wat gewonnen in de Tour.quote:
Houd eens op met die domme speculaties gebaseerd op niks.quote:
Het is best een redelijke renner hoor.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Als je zijn 3 ritzeges in de Tour negeert, heeft die nog nooit wat gewonnen in de Tour.
Ja man, Chavanel en Pineau kunnen ook maar mee vertrekken, de Weert ook maar meteen naar huis doen. En Steegmans en Ciolek zijn ook totaal geen ex-ritwinnaars in grote rondes.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:19 schreef Moonlighter het volgende:
Als Boonen moet afstappen, kan je net zo goed die hele ploeg naar huis sturen. QS stelt echt niets voor
quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Als je zijn 3 ritzeges in de Tour negeert, heeft die nog nooit wat gewonnen in de Tour.
Je vergeet Addy.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:21 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ja man, Chavanel en Pineau kunnen ook maar mee vertrekken, de Weert ook maar meteen naar huis doen. En Steegmans en Ciolek zijn ook totaal geen ex-ritwinnaars in grote rondes.
Ben bang dat er nog wel meer gaat gebeuren.... Tot nu toe is Lampre ook nog leuk de dans ontsprongen, en heb een bang voorgevoel als er een massa-spurt aankomtquote:
Vergeet Addy Engels nietquote:Op woensdag 6 juli 2011 16:21 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ja man, Chavanel en Pineau kunnen ook maar mee vertrekken, de Weert ook maar meteen naar huis doen. En Steegmans en Ciolek zijn ook totaal geen ex-ritwinnaars in grote rondes.
In tegenstelling tot andere koersen?quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:21 schreef Moonlighter het volgende:
Oorzaak van al die valpartijen is dat het Peleton in de tour gewoon veel te groot is.
In de Giro is het peleton nog groterquote:Op woensdag 6 juli 2011 16:21 schreef Moonlighter het volgende:
Oorzaak van al die valpartijen is dat het Peleton in de tour gewoon veel te groot is.
Dat is in andere wedstrijden namelijk niet zo nee.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:21 schreef Moonlighter het volgende:
Ik las em na je reactie en kon een flinke lach niet onderdrukken. Als ik het nou in het vervolg eerst even naleesquote:
Neequote:Op woensdag 6 juli 2011 16:22 schreef Szura het volgende:
[..]
Dat is in andere wedstrijden namelijk niet zo nee.
Ach, dat dunt op deze manier wel uitquote:Op woensdag 6 juli 2011 16:21 schreef Moonlighter het volgende:
Hij is vastgelijmd aan zijn zadel.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:22 schreef Drebbelman het volgende:
Hoe kan Schleck F nog steeds op de fiets zitten :S
De weertquote:Op woensdag 6 juli 2011 16:21 schreef wimderon het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:24 schreef Snuf. het volgende:
Movistar jongens hebben na etappe 1 getraind op het ontwijken van valpartijen
Wat zit jij dan alleen maar te broeden op je Movistarquote:Op woensdag 6 juli 2011 16:24 schreef Snuf. het volgende:
Movistar jongens hebben na etappe 1 getraind op het ontwijken van valpartijen
Niemand meegesleurd, enkel de fiets werd meegesleurd. De renner lag al in de greppel. Bizar incident.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:24 schreef Karina het volgende:
Iemand meegesleurd door een motorik heb inderdaad heel wat gemist.
Zijwieltjesquote:Op woensdag 6 juli 2011 16:23 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Hij is vastgelijmd aan zijn zadel.
dat was Steegmansquote:
ik denk dat de Slovenen onderhand de tv al wel hebben uitgezetquote:Op woensdag 6 juli 2011 16:24 schreef Ericr het volgende:
Zouden ze op het Sloveense Fok! nou ook zo zenuwachtig doen? Die zijn 33% van hun renners kwijt na vandaag.
Jezus, wat een sukkel die motorrijder (om maar geen ander woord te gebruiken).quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:24 schreef TheNetwork het volgende:
[..]
http://nos.nl/video/253978-tour-curieuze-valpartij-sorensen.html
Kan dit in de OP?![]()
quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:25 schreef Micson het volgende:
Als Tom afstapt, stop ik met kijken. Dan hoeft het voor mij niet meer
Omdat ik fan ben van Movistar misschien?quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat zit jij dan alleen maar te broeden op je Movistar
Mijn Amador heeft z'n portie zaterdag al gehadquote:Op woensdag 6 juli 2011 16:26 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik hoop dat er niks gebeurt met Marcel Sieberg.
Wat was de reden van opgave voor Brajkovic? (ik val net pas binnen, sorry)quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:24 schreef Ericr het volgende:
Zouden ze op het Sloveense Fok! nou ook zo zenuwachtig doen? Die zijn 33% van hun renners kwijt na vandaag.
Legendarische etappe. Nooit eerder gezien.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:24 schreef Karina het volgende:
Iemand meegesleurd door een motorik heb inderdaad heel wat gemist.
Part-time wielerliefhebberquote:Op woensdag 6 juli 2011 16:25 schreef Micson het volgende:
Ja, net werd gezegd, Sorensen meegesleurd door een motor, maar ik zag inderdaad in filmpje dat de renner weggerold was.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:25 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Niemand meegesleurd, enkel de fiets was meegesleurd. De renner lag al in de greppel. Bizar incident.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:26 schreef Micson het volgende:
Renee Steegmans, deed zijn dagelijkse boodschappen.
Hij kon niet weten dat ze hem zouden doodtrappen
Dan was het leuk je gekend te hebben. Tom stapt wss af vanavond. Die zien we morgen niet terugquote:Op woensdag 6 juli 2011 16:25 schreef Micson het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |