In die laatste etappe viel bijna iedereen toch? Behalve Gesink en het groepje Cancellara.quote:
Is al terug, en ja.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:58 schreef Steven184 het volgende:
Kern afgestapt.
Horner bijna terug, ook gevallen?>
quote:
Ardennen zat hij toch gewoon van voren?quote:
Horner was gevallen jaquote:Op woensdag 6 juli 2011 15:58 schreef Steven184 het volgende:
Kern afgestapt.
Horner bijna terug, ook gevallen?>
twitter:dnelissen twitterde op woensdag 06-07-2011 om 15:57:45Zou die motorrijder die Sorensen van de fiets reed een Duitser zijn geweest? Hij nam de fiets van Sorensen mee! #tdf reageer retweet
Gesink was toen daarvoor al gevallen, hij beklaagde zich er achteraf over dat hij toen hij viel niemand ging wachten, maar dat ze op het einde wel van Cancellara moesten wachten toen de rest viel (wat hij aan zichzelf te danken had natuurlijk).quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:58 schreef Felagund het volgende:
[..]
In die laatste etappe viel bijna iedereen toch? Behalve Gesink en het groepje Cancellara.
Neen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:54 schreef Micson het volgende:
[..]
Onzin, bij voetbal is het ook normaal om de bal uit te schieten bij een blessure.
dan gaat ie eruitquote:Op woensdag 6 juli 2011 16:00 schreef TheNetwork het volgende:
Sorensen moet zeker die motor een klap verkopen, waardeer wel dat ie nog gewoon terugkomt, voor het zelfde geld, nam ie die motor mee, en lagen ze weer met z'n allen.
wel.quote:
Ik dacht D66quote:
Ik denk dat het ook zal meevallen qua waaiers. Ze willen de kopgroep nog even laten creperen lijkt mij en dan rond kilometer 20 weer inhalen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:59 schreef marcodej het volgende:
Kans op waaiers lijkt toch langzaam af te nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |