Hangt er vanaf of je eerlijk toegeeft dat je enige interesse je eigen (team)belang is wat mij betreft. Wanneer je dit niet doet is het wel degelijk hypocrietquote:Op woensdag 6 juli 2011 16:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Het stond iedereen vrij om Cancellara te negeren.
Als je dingen zo kan manipuleren dat het altijd in je eigen voordeel uitdraait, dan vind ik het eerder slim dan hypocriet.
Ze gaan niet wachten met 56 KM...quote:
Die hebben in etappe 1 hun portie al gehad met Amador, Kiryienka en Intxausti.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:15 schreef Snuf. het volgende:
Het gaat niet lang meer duren of Movistar gaat vallen
Inderdaad, niks aan de hand, hoewel sommige er dan natuurlijk weer ontzettend overdreven op reageren.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Men was op weg naar de kust en Garmin en Leopard wilden het op waaiers trekken. Toevallig werd er tegelijkertijd gevallen en nu doen sommigen hysterisch over onsportief gedrag.
De dag is nog niet voorbij, zenuwachtig gedoe gaat tot meer ellende leiden vrees ik.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:15 schreef Ereinion het volgende:
Boonen ziet er ook pijnlijk uit. Wel weer een beroerde Tour-dag.
Garmin doet het ook niet vanuit het oogpunt van het klassement, dus is het 'minder erg'.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:15 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Alleen van Leopard, bij Garmin maakt het blijkbaar niemand een zak uit als ze op kop rijden.
Boonen ziet er ook pijnlijk uit. Wel weer een beroerde Tour-dag.
En vooral in de laatste paar kilometers is het een bizar slingerend parcours.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:16 schreef Ericr het volgende:
[..]
De dag is nog niet voorbij, zenuwachtig gedoe gaat tot meer ellende leiden vrees ik.
ze hadden er ook voor kunnen kiezen om even een paar tellen de benen stil te houden, maar in plaats daarvan trekken ze volle bak door... Echt sportief kan ik dat niet noemen...quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:16 schreef meeks40 het volgende:
[..]
Inderdaad, niks aan de hand, hoewel sommige er dan natuurlijk weer ontzettend overdreven op reageren.
Dat is waar maar inmiddels is elke ploeg al zo'n beetje neergegaanquote:Op woensdag 6 juli 2011 16:16 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die hebben in etappe 1 hun portie al gehad met Amador, Kiryienka en Intxausti.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |