Niemand meegesleurd, enkel de fiets werd meegesleurd. De renner lag al in de greppel. Bizar incident.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:24 schreef Karina het volgende:
Iemand meegesleurd door een motorik heb inderdaad heel wat gemist.
Zijwieltjesquote:Op woensdag 6 juli 2011 16:23 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Hij is vastgelijmd aan zijn zadel.
dat was Steegmansquote:
ik denk dat de Slovenen onderhand de tv al wel hebben uitgezetquote:Op woensdag 6 juli 2011 16:24 schreef Ericr het volgende:
Zouden ze op het Sloveense Fok! nou ook zo zenuwachtig doen? Die zijn 33% van hun renners kwijt na vandaag.
Jezus, wat een sukkel die motorrijder (om maar geen ander woord te gebruiken).quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:24 schreef TheNetwork het volgende:
[..]
http://nos.nl/video/253978-tour-curieuze-valpartij-sorensen.html
Kan dit in de OP?![]()
quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:25 schreef Micson het volgende:
Als Tom afstapt, stop ik met kijken. Dan hoeft het voor mij niet meer
Omdat ik fan ben van Movistar misschien?quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat zit jij dan alleen maar te broeden op je Movistar
Mijn Amador heeft z'n portie zaterdag al gehadquote:Op woensdag 6 juli 2011 16:26 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik hoop dat er niks gebeurt met Marcel Sieberg.
Wat was de reden van opgave voor Brajkovic? (ik val net pas binnen, sorry)quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:24 schreef Ericr het volgende:
Zouden ze op het Sloveense Fok! nou ook zo zenuwachtig doen? Die zijn 33% van hun renners kwijt na vandaag.
Legendarische etappe. Nooit eerder gezien.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:24 schreef Karina het volgende:
Iemand meegesleurd door een motorik heb inderdaad heel wat gemist.
Part-time wielerliefhebberquote:Op woensdag 6 juli 2011 16:25 schreef Micson het volgende:
Ja, net werd gezegd, Sorensen meegesleurd door een motor, maar ik zag inderdaad in filmpje dat de renner weggerold was.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:25 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Niemand meegesleurd, enkel de fiets was meegesleurd. De renner lag al in de greppel. Bizar incident.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:26 schreef Micson het volgende:
Renee Steegmans, deed zijn dagelijkse boodschappen.
Hij kon niet weten dat ze hem zouden doodtrappen
Dan was het leuk je gekend te hebben. Tom stapt wss af vanavond. Die zien we morgen niet terugquote:Op woensdag 6 juli 2011 16:25 schreef Micson het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |