Bij de jumbo, gratis.. prijs op kassa en schap komen niet overeen.. ze passen het niet aan, dus ik kan het de heule tijd gratis halen!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:54 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Geen idee, ik eet die overpriced zooi nooit.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:56 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Bij de jumbo, gratis.. prijs op kassa en schap komen niet overeen.. ze passen het niet aan, dus ik kan het de heule tijd gratis halen!
Nah, ze falen wat harder atm.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:56 schreef Laysa het volgende:
Stom gedoe dat KPN
misschien een keer de stekker eruit en er weer in=
Wil ook nog wel eens helpen
De tijd dat er na iedere 'aids' in dit topic een discussie over dat woord ontstond,quote:
Nee, maar dat is gewoon echt.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:00 schreef -Vaduz- het volgende:
We moeten die markt overnemen. Zelfs als je er geen verstand van hebt doe je alles beter.
quote:
Laysa trok dat UPC medewerkertje gewoon even over de balie heen. Binnen 1 uur hadden we weer verbinding.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:01 schreef Kally het volgende:
Omzetten blijk je dus geen inet te hebben, leuk dat je dat weet. 100 x gebeld o er is iets fout gegaan joh
We kunnen heel veel niet lezen er ontbreken dingen, wel aanvraag geen order, krijg aids
Kusje op je HIVquote:
Ik heb al haaruitval gehadquote:
Die krabben tenminste ook natuurlijk op hun kop.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:01 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, maar dat is gewoon echt.Ook die klantenservice, zet er een paar apen neer en die weten zelfs beter hoe het moet.
Dit klinkt heel bekendquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:03 schreef Kally het volgende:
En op zijn slechtst kan het 5 werkdagen duren, wait whut?
Wat denk je zelf?
Ja als dat kpn mannetje in de buurt zat zou dat makkelijk zijnquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Laysa trok dat UPC medewerkertje gewoon even over de balie heen. Binnen 1 uur hadden we weer verbinding.
Ik hou de kinderen wel even vast terwijl jij die mensen in elkaar slaat, lovequote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:03 schreef Kally het volgende:
En op zijn slechtst kan het 5 werkdagen duren, wait whut?
Wat denk je zelf?
Je bedoelt dat de kinderen jou dan in elkaar kunnen slaan.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik hou de kinderen wel even vast terwijl jij die mensen in elkaar slaat, love
Wat zou jij doen, als je zoiets overkwam?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Laysa trok dat UPC medewerkertje gewoon even over de balie heen. Binnen 1 uur hadden we weer verbinding.
Als er uiteindelijk tussen de gewonden maar minstens één KPN medewerker zit.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:05 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je bedoelt dat de kinderen jou dan in elkaar kunnen slaan.
Straks maar even bellen of ik morgen vrij kan krijgen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:05 schreef Kally het volgende:
echt als ik het morgen niet heb breekt echt de pleuris uit, dan gaan er 6 mannetjes over de balie.
dat dus....wij hadden het geluk dat er hier in UPC centrum zit....anders hadden we ook pech denk ik...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:05 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wat zou jij doen, als je zoiets overkwam?
Dat dus. 20 min rijden om die baliemedewerker achter zijn balie vandaar te trekken en toen weer naar huis en daarna hadden we verbinding.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:05 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wat zou jij doen, als je zoiets overkwam?
Euh, de jongste mag me helpen met zijn lightsabrequote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik hou de kinderen wel even vast terwijl jij die mensen in elkaar slaat, love
Bij ons zit er eentje op een half uur denk ik. Maarja, 9 van de 10 keer heeft het allemaal geen zin en wordt het 'zo spoedig mogelijk opgelost. En excuses voor het ongemak.'quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat dus....wij hadden het geluk dat er hier in UPC centrum zit....anders hadden we ook pech denk ik...
Ik bedoelde als baliemedewerker zijnde,quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat dus. 20 min rijden om die baliemedewerker achter zijn balie vandaar te trekken en toen weer naar huis en daarna hadden we verbinding.
Dit is serieus sexy.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Euh, de jongste mag me helpen met zijn lightsabre
Teken ik ook voor.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als er uiteindelijk tussen de gewonden maar minstens één KPN medewerker zit.
in zn spidermanpakquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Euh, de jongste mag me helpen met zijn lightsabre
Niks pech, het ligt nu bij die technische meuk, en anders ligt morgen de technische meukquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat dus....wij hadden het geluk dat er hier in UPC centrum zit....anders hadden we ook pech denk ik...
UPC is net zo erg. Hoe moeilijk zij het vinden om stabiel internet te regelen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:58 schreef Bellatrix het volgende:
KPN is wel echt de aids van allemaal. Die lui zijn echt fokking langzaam, hier duurde het ook super lang voordat er überhaupt iets aangesloten was.
Alles met een klantenservice is drama.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:09 schreef Socios het volgende:
[..]
UPC is net zo erg. Hoe moeilijk zij het vinden om stabiel internet te regelen.
Ik snap deze zin niet.quote:
quote:
Nee oke...maar meer dan bellen kan je toch niet....of twitter ff ....dat heeft vaak ook wel een leuk effectquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Niks pech, het ligt nu bij die technische meuk, en anders ligt morgen de technische meuk
Zaklampen vallen bij bosjes uit.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:09 schreef Socios het volgende:
[..]
Schat, je maakt de padawan in me wakkerquote:
Snappen, deze zin niet.quote:
Maar die is het allerlekkerst van de hele taart.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dan kom ik je een vijl brengen in een bruidstaart
Yoda, is wie?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:11 schreef Bellatrix het volgende:
Iedereen praten als Yoda, hoe leuk dat zou zijn?
De vijl? nee gekkiequote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:11 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Maar die is het allerlekkerst van de hele taart.
Dat meen je niet!quote:
Waar is je Wilma Nanningadar?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:13 schreef Bellatrix het volgende:
En zijn Benny en Lutte ook weer bij elkaar? Alles gaat hier langs me heen.
Dank je Bellabelquote:
Zolang jullie denken dat hij de ergste is van ons 2 hoor je mij niet klagenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Trouwen met De Kardinaal. Het is wel een dingetje hoor!
Ja godnondu, het gaat te fur!quote:
whut?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:13 schreef Bellatrix het volgende:
En zijn Benny en Lutte ook weer bij elkaar? Alles gaat hier langs me heen.
quote:
Oh, of niet, kan ook hoor.quote:
Euh ja, nog maar kortquote:
Maanden gaat het goed hier. Maar dan ineens: een week shit in de router.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:09 schreef Socios het volgende:
[..]
thanx....Niet....want daar mag je niet komen met de autoquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:16 schreef Pheno het volgende:
Oh, proficiat Laysa en DK. Waar kan ik morgen de trouwstoet onderbreken?
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
Priesters mogen niet trouwen, ze mogen ook niet aan kinderen zitten. Dus ik bel de paus en ik zeg het gaat trouwen worden, zo niet dan ga ik naar de peuterschool. En geen gedoe, gelijk oversteken, want ik meen het.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
Priesters mogen niet trouwen, ze mogen ook niet aan kinderen zitten. Dus ik bel de paus en ik zeg het gaat trouwen worden, zo niet dan ga ik naar de peuterschool. En geen gedoe, gelijk oversteken, want ik meen het.
Bij iedere F5 is het voor mij puur hopen dat het internet er nog is.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:15 schreef Pheno het volgende:
Maanden gaat het goed hier. Maar dan ineens: een week shit in de router.
Ja, verkrijgbaar in elk warenhuis, snoep- en koekafdeling.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:16 schreef Zeroku het volgende:
Pheno, heb jij ooit Narutomaki gegeten? Ik zie net pas hoe stoer er dat uit ziet.
Ik kom op de fiets!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:17 schreef Laysa het volgende:
[..]
thanx....Niet....want daar mag je niet komen met de auto
Powerz, I haz themquote:
Sinds wanneer staat er dat zwarte geval achter je naam?quote:
Oh, nice. Had het nog nooit eerder gezienquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, verkrijgbaar in elk warenhuis, snoep- en koekafdeling.
Ah, it was you?quote:
Lepra aan je teennagels. Nu.quote:
Een minuut of 5.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:18 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Sinds wanneer staat er dat zwarte geval achter je naam?
Ook niet geheel aardig.quote:
Sorry.quote:
GHIHIHIHIquote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:43 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ben stom...
hele huis schoonmakenslaat nergens op
Geeft niet, je bent vergeven, daar zijn vrienden voor.quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:19 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Geeft niet, je bent vergeven, daar zijn vrienden voor.
Is dat een vraag?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:43 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ben stom...
hele huis schoonmakenslaat nergens op
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Want ik meen het. Geniale eindwoorden.
Ook van mij natuurlijk een hele hele fijne dag toegewenst Lays en DK.
Ja zeg,,, dan hoor jij te zeggen, Nee, jij bent heul niet stom!quote:
Gewoon nog steeds dat verkeerde adresquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:22 schreef Kally het volgende:
Oke het ligt aan mijn modem, maar de nieuwe heb ik niet want die was naar een fout adres gestuurd. Ook iets waar ik al 6 x over gebeld had, maar die heb ik morgen als het goed is en dan klaar.
twee weken wachten is zo lang hequote:
Ja godver je bedriegt me, ik mag toch wel mijn emoties tonen?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:23 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja zeg,,, dan hoor jij te zeggen, Nee, jij bent heul niet stom!
Is dit de dank voor al mijn liefde aan jou? Zal je nog eens een muts toesturen!
Thanx lieffiequote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:24 schreef charmed_angel het volgende:
Laysa en DK een hele mooie en fijne dag morgen
Geniet ervan !!!
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Lays, de Bastiaan van Schaijk in mij (ik neem nog een extra chocokoekje, dat hoort er immers bij) : ga je in het wit?
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:25 schreef Zeroku het volgende:
Ohja. Dat had ik nog heul niet gezegd.
Fijn dag meurge DK & Lays,.
quote:
Ja al drie en half jaarquote:
hihiquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Lays, de Bastiaan van Schaijk in mij (ik neem nog een extra chocokoekje, dat hoort er immers bij) : ga je in het wit?
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
hihi![]()
nee....ik kan de wereld niet meer voor de gek houden dat ik nog maagd ben!
NOOH! SCHOP KONT MORGEN EN VERGEET NIET JA TE ZEGGEN!quote:
En een emmer rijstquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:28 schreef iBenny het volgende:
Ik mag Laysa dr bruidsmeisje zijn. Ik heb een heel mooi jurkje![]()
Ja, zo'n diep uitgesneden decolleté en een te kort rokje!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:28 schreef iBenny het volgende:
Is dat morgen al? OMG, ik moet mijn jurk nog van de stomerij halen.quote:
Het valt nog mee.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:18 schreef PatriQue89 het volgende:
Dus er zijn hier 4 stelletjes.. das wel veul.. of nait?
uiteraard zeg ik jaquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
NOOH! SCHOP KONT MORGEN EN VERGEET NIET JA TE ZEGGEN!
René is in voor trio'squote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:25 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja godver je bedriegt me, ik mag toch wel mijn emoties tonen?
Hihi...met Zuuuuuuuuuuuuuuuuuuunne strik...Bam!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:28 schreef iBenny het volgende:
Denk jij? Hij kent mij inmiddelsquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja Koningin....maar Ian ziet mij nu nog als onschuldig!...he is in for a scare
Dan wens ik jullie beide succes in de zoektocht naar nr 3quote:
Verklap nou niet te veel detailsquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, zo'n diep uitgesneden decolleté en een te kort rokje!
Ik hem ook.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:29 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dan wens ik jullie beide succes in de zoektocht naar nr 3
Die PIquote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:29 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Leatherboyquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:29 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
aahhh wat leuk! Gefeliciteerd en maak er een prachtdag van morgen!quote:
We hadden het over onschuldigquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja maar jij bent natuurlijk gewoon sowieso een lekkere stoere meid
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:31 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
niet voor plezier.. voor geld.. ach.. why not?
Kally!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Is goed...
Moeten we alleen een 3de persoon weten te vinden
Whehequote:
Doe ik welquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:34 schreef Kally het volgende:
Wat? Pain game, oke maar ik zoen leatherboy niet.
Lutte en Bennyquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:34 schreef MissJ het volgende:
Maarr als ik het dus goed begrijp zijn er hier dus een paar fok stelletjes?
Kally en Ian
Laysa en DK (?)
wie nog meer dan?
Awwwwquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:34 schreef Laysa het volgende:
Mijn oudste nichtje vertelde mn moeder vandaag heel samenzweerderig dat haar kadootje voor ons onder de kast lag...had ze zelf gemaakt....Waarop mn moeder zei: ja maar ze komen vandaag niet langs...Waarop mn nichtje zei: ja maar Oma...kadootjes horen daar zodat niemand weet dat het er is...
benny en alle meisjesquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:34 schreef MissJ het volgende:
Kally en Ian
Laysa en DK (?)
wie nog meer dan?
Renesite en PatriQue89quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:34 schreef MissJ het volgende:
Kally en Ian
Laysa en DK (?)
wie nog meer dan?
Patrique en Runéquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:34 schreef MissJ het volgende:
Kally en Ian
Laysa en DK (?)
wie nog meer dan?
Patrique en renesitequote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:34 schreef MissJ het volgende:
Kally en Ian
Laysa en DK (?)
wie nog meer dan?
Ahwquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:34 schreef Laysa het volgende:
Mijn oudste nichtje vertelde mn moeder vandaag heel samenzweerderig dat haar kadootje voor ons onder de kast lag...had ze zelf gemaakt....Waarop mn moeder zei: ja maar ze komen vandaag niet langs...Waarop mn nichtje zei: ja maar Oma...kadootjes horen daar zodat niemand weet dat het er is...
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:36 schreef Ian_Nick het volgende:
Vergeet Renesite en PatriQue89 niet, jongens.
Patrique en Renesite alleen het in het weekend, overigens.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:36 schreef MissJ het volgende:
Whehehehe ja wat is het nou dan? Ik hoor hier meerdere van elkaar afwijkende antwoorden
Echtquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:36 schreef PatriQue89 het volgende:
maar, lutte en benny zijn toch weer bij elkaar? Of begreep ik dat net verkeerd?
WAT!?!!??!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:36 schreef Renesite het volgende:
Die Renesite en Patrique zijn ook een stel!
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:36 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Patrique en Renesite alleen het in het weekend, overigens.
Is dat ook een setje wat leukquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:36 schreef Ian_Nick het volgende:
Vergeet Renesite en PatriQue89 niet, jongens.
Lene en rutte!quote:
ja leukquote:
Nee, ik ben eerst gaan FOK!ken en daarna gaan trouwen met een FOK!ster.quote:
nog wel jaquote:
Dat is zijn schoenmaat!quote:
Story of my life....Ben je mijquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik ben eerst gaan FOK!ken en daarna gaan trouwen met een FOK!ster.
quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:38 schreef MissJ het volgende:
[..]
nog wel ja![]()
wel iemand op het oog, maarrrr de 1e date moet nog komen, duss
Heb jij een leuk setje?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:39 schreef PatriQue89 het volgende:
jezus, ik scroll naar beneden, HOP weer een pagina vol
Is D-K een vrouw?quote:
Ok, tot hoelang hebben we?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:38 schreef MissJ het volgende:
[..]
nog wel ja![]()
wel iemand op het oog, maarrrr de 1e date moet nog komen, duss
nou sowieso tot a.s. weekendquote:
Eigenlijk klopt al het bovenstaande welquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:40 schreef MissJ het volgende:
de tering zeg, ik word echt para van al die setjes die hier genoemd worden. Nu weet ik echt niet meer wie of wat ik moet geloven
De kardinaal en Laysaquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:40 schreef MissJ het volgende:
de tering zeg, ik word echt para van al die setjes die hier genoemd worden. Nu weet ik echt niet meer wie of wat ik moet geloven
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:41 schreef Renesite het volgende:
Lutte ging afgelopen zondag met Patrique naar de film! Ken je dat verhaal al?
Even serieus, zelfs ík wist van Benny en Lutte. Je loopt achter.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:41 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
De kardinaal en Laysa
Kally en Ian
Ik en Renesite
en zoals ik begreep benny en lutte .. maar daar ben ik nog steeds van in de war, of het zo is of niet..
JA MIJ WORD NIKS VERTELD, EN DAT DOET MAAR, EN DAT GEBEURT MAAR!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Even serieus, zelfs ík wist van Benny en Lutte. Je loopt achter.
Nee, dat strontwijf dat met mij ging voetjevrijen terwijl er godbetert een stoel tussen zatquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:41 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]Was zij dat irritante strontmokkel voor ons?
ok, ik geloof dat ik jou ga gelovenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:41 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
De kardinaal en Laysa
Kally en Ian
Ik en Renesite
en zoals ik begreep benny en lutte .. maar daar ben ik nog steeds van in de war, of het zo is of niet..
Verkapte"" zie mij eens dicht bij het hete vuurtje zijn'' postquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Even serieus, zelfs ík wist van Benny en Lutte. Je loopt achter.
LUTTE IS DIKKKKKKKKKquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee, dat strontwijf dat met mij ging voetjevrijen terwijl er godbetert een stoel tussen zat
Jullie moeten gewoon leren lezen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
Verkapte"" zie mij eens dicht bij het hete vuurtje zijn'' post
had ze lange benen danquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee, dat strontwijf dat met mij ging voetjevrijen terwijl er godbetert een stoel tussen zat
nee, ik heb schoenmaat 47.quote:
Penny-agenda?quote:
Geen idee. Maar ze stoorde mij met haar aanblik, aanwezigheid en gejammerquote:
Zat Lieke van Lexmond voor jullie?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
Geen idee. Maar ze stoorde mij met haar aanblik, aanwezigheid en gejammer
je had gewoon ff moeten trappenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
Geen idee. Maar ze stoorde mij met haar aanblik, aanwezigheid en gejammer
Ik heb schoenmaat 41, maar mijn penis compenseert dat 6 maten verschil weerquote:
35 is ook prima! Kietelt de huig!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb schoenmaat 41, maar mijn penis compenseert dat 6 maten verschil weer
Ja, ik zit ook nog op msn, ik draai overuren whehequote:
Ohja!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Feestje... bij en met dr mentor en groepsgenoten
poppie!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:46 schreef Kally het volgende:
Lutte is een poppetje en inderdaad Benny's meisje.
Ah oke... omdat ik het hier al snel vond gaanquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja, ik zit ook nog op msn, ik draai overuren whehe
Oi ik wist WEL van Benny en Lutte, sterker nog ik hielp een handjequote:
snelst lopende topic van talquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ah oke... omdat ik het hier al snel vond gaan![]()
Deed je niet bij onsquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Oi ik wist WEL van Benny en Lutte, sterker nog ik hielp een handje
Ben jij koppelaatster dan van beroepquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Oi ik wist WEL van Benny en Lutte, sterker nog ik hielp een handje
Dakanbeswelquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:49 schreef PatriQue89 het volgende:
Ja, het volgende topic wil ik graag binnen 5 minuten vol.. bedankt
Heksie zoekt ook nog een hete vrijerquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ben jij koppelaatster dan van beroep
Zorgwekkend.quote:
Jawel hoorquote:
Ok.quote:
Net als jou toestand als ik met je klaar ben.quote:
uiteraardquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ah, zo te horen ben jij ook op de hoogte van het feit dat PatriQue en Renesite een setje zijn
Haha XDquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:50 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Net als jou toestand als ik met je klaar ben.
xDDXDXD.
Waaromquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:49 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
VOLGENDE TOPIC BINNEN 5 MINUTEN VOLSPAMMEN.. SUCCESS
Goeie van mezelf XD.quote:
Lachwekkend xDquote:
okquote:
ff getweet... dit moet ik delenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Ralf Mackenbach en Justin Bieber zijn ook een setje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |