Bij de jumbo, gratis.. prijs op kassa en schap komen niet overeen.. ze passen het niet aan, dus ik kan het de heule tijd gratis halen!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:54 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Geen idee, ik eet die overpriced zooi nooit.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:56 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Bij de jumbo, gratis.. prijs op kassa en schap komen niet overeen.. ze passen het niet aan, dus ik kan het de heule tijd gratis halen!
Nah, ze falen wat harder atm.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:56 schreef Laysa het volgende:
Stom gedoe dat KPN
misschien een keer de stekker eruit en er weer in=
Wil ook nog wel eens helpen
De tijd dat er na iedere 'aids' in dit topic een discussie over dat woord ontstond,quote:
Nee, maar dat is gewoon echt.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:00 schreef -Vaduz- het volgende:
We moeten die markt overnemen. Zelfs als je er geen verstand van hebt doe je alles beter.
quote:
Laysa trok dat UPC medewerkertje gewoon even over de balie heen. Binnen 1 uur hadden we weer verbinding.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:01 schreef Kally het volgende:
Omzetten blijk je dus geen inet te hebben, leuk dat je dat weet. 100 x gebeld o er is iets fout gegaan joh
We kunnen heel veel niet lezen er ontbreken dingen, wel aanvraag geen order, krijg aids
Kusje op je HIVquote:
Ik heb al haaruitval gehadquote:
Die krabben tenminste ook natuurlijk op hun kop.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:01 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, maar dat is gewoon echt.Ook die klantenservice, zet er een paar apen neer en die weten zelfs beter hoe het moet.
Dit klinkt heel bekendquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:03 schreef Kally het volgende:
En op zijn slechtst kan het 5 werkdagen duren, wait whut?
Wat denk je zelf?
Ja als dat kpn mannetje in de buurt zat zou dat makkelijk zijnquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Laysa trok dat UPC medewerkertje gewoon even over de balie heen. Binnen 1 uur hadden we weer verbinding.
Ik hou de kinderen wel even vast terwijl jij die mensen in elkaar slaat, lovequote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:03 schreef Kally het volgende:
En op zijn slechtst kan het 5 werkdagen duren, wait whut?
Wat denk je zelf?
Je bedoelt dat de kinderen jou dan in elkaar kunnen slaan.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik hou de kinderen wel even vast terwijl jij die mensen in elkaar slaat, love
Wat zou jij doen, als je zoiets overkwam?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Laysa trok dat UPC medewerkertje gewoon even over de balie heen. Binnen 1 uur hadden we weer verbinding.
Als er uiteindelijk tussen de gewonden maar minstens één KPN medewerker zit.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:05 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je bedoelt dat de kinderen jou dan in elkaar kunnen slaan.
Straks maar even bellen of ik morgen vrij kan krijgen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:05 schreef Kally het volgende:
echt als ik het morgen niet heb breekt echt de pleuris uit, dan gaan er 6 mannetjes over de balie.
dat dus....wij hadden het geluk dat er hier in UPC centrum zit....anders hadden we ook pech denk ik...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:05 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wat zou jij doen, als je zoiets overkwam?
Dat dus. 20 min rijden om die baliemedewerker achter zijn balie vandaar te trekken en toen weer naar huis en daarna hadden we verbinding.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:05 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wat zou jij doen, als je zoiets overkwam?
Euh, de jongste mag me helpen met zijn lightsabrequote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik hou de kinderen wel even vast terwijl jij die mensen in elkaar slaat, love
Bij ons zit er eentje op een half uur denk ik. Maarja, 9 van de 10 keer heeft het allemaal geen zin en wordt het 'zo spoedig mogelijk opgelost. En excuses voor het ongemak.'quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat dus....wij hadden het geluk dat er hier in UPC centrum zit....anders hadden we ook pech denk ik...
Ik bedoelde als baliemedewerker zijnde,quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat dus. 20 min rijden om die baliemedewerker achter zijn balie vandaar te trekken en toen weer naar huis en daarna hadden we verbinding.
Dit is serieus sexy.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Euh, de jongste mag me helpen met zijn lightsabre
Teken ik ook voor.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als er uiteindelijk tussen de gewonden maar minstens één KPN medewerker zit.
in zn spidermanpakquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Euh, de jongste mag me helpen met zijn lightsabre
Niks pech, het ligt nu bij die technische meuk, en anders ligt morgen de technische meukquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat dus....wij hadden het geluk dat er hier in UPC centrum zit....anders hadden we ook pech denk ik...
UPC is net zo erg. Hoe moeilijk zij het vinden om stabiel internet te regelen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:58 schreef Bellatrix het volgende:
KPN is wel echt de aids van allemaal. Die lui zijn echt fokking langzaam, hier duurde het ook super lang voordat er überhaupt iets aangesloten was.
Alles met een klantenservice is drama.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:09 schreef Socios het volgende:
[..]
UPC is net zo erg. Hoe moeilijk zij het vinden om stabiel internet te regelen.
Ik snap deze zin niet.quote:
quote:
Nee oke...maar meer dan bellen kan je toch niet....of twitter ff ....dat heeft vaak ook wel een leuk effectquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Niks pech, het ligt nu bij die technische meuk, en anders ligt morgen de technische meuk
Zaklampen vallen bij bosjes uit.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:09 schreef Socios het volgende:
[..]
UPC is net zo erg. Hoe moeilijk zij het vinden om stabiel internet te regelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |