ja leukquote:
Nee, ik ben eerst gaan FOK!ken en daarna gaan trouwen met een FOK!ster.quote:
nog wel jaquote:
Dat is zijn schoenmaat!quote:
Story of my life....Ben je mijquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik ben eerst gaan FOK!ken en daarna gaan trouwen met een FOK!ster.
quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:38 schreef MissJ het volgende:
[..]
nog wel ja![]()
wel iemand op het oog, maarrrr de 1e date moet nog komen, duss
Heb jij een leuk setje?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:39 schreef PatriQue89 het volgende:
jezus, ik scroll naar beneden, HOP weer een pagina vol
Is D-K een vrouw?quote:
Ok, tot hoelang hebben we?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:38 schreef MissJ het volgende:
[..]
nog wel ja![]()
wel iemand op het oog, maarrrr de 1e date moet nog komen, duss
nou sowieso tot a.s. weekendquote:
Eigenlijk klopt al het bovenstaande welquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:40 schreef MissJ het volgende:
de tering zeg, ik word echt para van al die setjes die hier genoemd worden. Nu weet ik echt niet meer wie of wat ik moet geloven
De kardinaal en Laysaquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:40 schreef MissJ het volgende:
de tering zeg, ik word echt para van al die setjes die hier genoemd worden. Nu weet ik echt niet meer wie of wat ik moet geloven
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:41 schreef Renesite het volgende:
Lutte ging afgelopen zondag met Patrique naar de film! Ken je dat verhaal al?
Even serieus, zelfs ík wist van Benny en Lutte. Je loopt achter.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:41 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
De kardinaal en Laysa
Kally en Ian
Ik en Renesite
en zoals ik begreep benny en lutte .. maar daar ben ik nog steeds van in de war, of het zo is of niet..
JA MIJ WORD NIKS VERTELD, EN DAT DOET MAAR, EN DAT GEBEURT MAAR!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Even serieus, zelfs ík wist van Benny en Lutte. Je loopt achter.
Nee, dat strontwijf dat met mij ging voetjevrijen terwijl er godbetert een stoel tussen zatquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:41 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]Was zij dat irritante strontmokkel voor ons?
ok, ik geloof dat ik jou ga gelovenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:41 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
De kardinaal en Laysa
Kally en Ian
Ik en Renesite
en zoals ik begreep benny en lutte .. maar daar ben ik nog steeds van in de war, of het zo is of niet..
Verkapte"" zie mij eens dicht bij het hete vuurtje zijn'' postquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Even serieus, zelfs ík wist van Benny en Lutte. Je loopt achter.
LUTTE IS DIKKKKKKKKKquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee, dat strontwijf dat met mij ging voetjevrijen terwijl er godbetert een stoel tussen zat
Jullie moeten gewoon leren lezen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
Verkapte"" zie mij eens dicht bij het hete vuurtje zijn'' post
had ze lange benen danquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee, dat strontwijf dat met mij ging voetjevrijen terwijl er godbetert een stoel tussen zat
nee, ik heb schoenmaat 47.quote:
Penny-agenda?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |