thanx....Niet....want daar mag je niet komen met de autoquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:16 schreef Pheno het volgende:
Oh, proficiat Laysa en DK. Waar kan ik morgen de trouwstoet onderbreken?
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
Priesters mogen niet trouwen, ze mogen ook niet aan kinderen zitten. Dus ik bel de paus en ik zeg het gaat trouwen worden, zo niet dan ga ik naar de peuterschool. En geen gedoe, gelijk oversteken, want ik meen het.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
Priesters mogen niet trouwen, ze mogen ook niet aan kinderen zitten. Dus ik bel de paus en ik zeg het gaat trouwen worden, zo niet dan ga ik naar de peuterschool. En geen gedoe, gelijk oversteken, want ik meen het.
Bij iedere F5 is het voor mij puur hopen dat het internet er nog is.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:15 schreef Pheno het volgende:
Maanden gaat het goed hier. Maar dan ineens: een week shit in de router.
Ja, verkrijgbaar in elk warenhuis, snoep- en koekafdeling.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:16 schreef Zeroku het volgende:
Pheno, heb jij ooit Narutomaki gegeten? Ik zie net pas hoe stoer er dat uit ziet.
Ik kom op de fiets!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:17 schreef Laysa het volgende:
[..]
thanx....Niet....want daar mag je niet komen met de auto
Powerz, I haz themquote:
Sinds wanneer staat er dat zwarte geval achter je naam?quote:
Oh, nice. Had het nog nooit eerder gezienquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, verkrijgbaar in elk warenhuis, snoep- en koekafdeling.
Ah, it was you?quote:
Lepra aan je teennagels. Nu.quote:
Een minuut of 5.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:18 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Sinds wanneer staat er dat zwarte geval achter je naam?
Ook niet geheel aardig.quote:
Sorry.quote:
GHIHIHIHIquote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:43 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ben stom...
hele huis schoonmakenslaat nergens op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |