quote:Op maandag 4 juli 2011 11:56 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik heb dorst, zo maar weer eens een lang nummer doen
quote:
Zometeen écht SR10 sentiment!quote:Op maandag 4 juli 2011 11:58 schreef Stiffler1988 het volgende:
[Insert random name]![]()
Krijg nu alweer zin aan Serious Request
Ik absoluut niet.quote:Op maandag 4 juli 2011 11:58 schreef Stiffler1988 het volgende:
[Insert random name]![]()
Krijg nu alweer zin aan Serious Request
quote:
quote:
Jou hoeven er ook niet bij bromsnor.quote:
quote:
Ik ben geen bromsnor.....quote:
Bewijs het maar, iddquote:Op maandag 4 juli 2011 12:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ben geen bromsnor.....![]()
Ik ben een vrolijk, zachtaardig, vriendelijk persoon.
Maar dat merken jullie zaterdag wel.
Zaterdag..... dan hebben we een date!quote:
Okee geen bromsnor maar alsnog serious request hatert.quote:Op maandag 4 juli 2011 12:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ben geen bromsnor.....![]()
Ik ben een vrolijk, zachtaardig, vriendelijk persoon.
Maar dat merken jullie zaterdag wel.
Nee met mij.quote:
Zaterdag..... dan zal ik je laten zien dat ik zo ben.quote:
Ik vind het nu al schattigquote:Op maandag 4 juli 2011 12:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Zaterdag..... dan zal ik je laten zien dat ik zo ben.
Bij de bbq.
quote:Op maandag 4 juli 2011 12:08 schreef gewoonfaye het volgende:
Samzz, iedereen wil je, doe je kuisheidsgordel maar vast om
quote:Op maandag 4 juli 2011 12:09 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Al die pogingen om samzz te hosselen?
quote:Op maandag 4 juli 2011 12:09 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Al die pogingen om samzz te hosselen?
Wie niet waagt blijft...quote:
Tja.... jij komt niet....quote:
Jij wilt mij wel ontmoeten, waarom? Verklaar u naderquote:Op maandag 4 juli 2011 12:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Tja.... jij komt niet....
Dus dan richt ik mijn pijlen op een ander.
Nee, serieus.... Samzz wilde bewijs zien. Vandaar.
Daarbij komt nog dat ik Faye ook wel wil (ontmoeten).
Je staat op het rooster, hequote:Op maandag 4 juli 2011 12:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik hoop dat m'n internet zich gedraagt, vaak heb ik doordeweeks 's middags geen internet (bijna alsof de eigenaar van de draadloze modem de boel uitzet als 'ie gaat werken, want tegen half zes 's avonds werkt alles weer...).
Ik sla ze van me af met m'n naaldhakkenquote:Op maandag 4 juli 2011 12:08 schreef gewoonfaye het volgende:
Samzz, iedereen wil je, doe je kuisheidsgordel maar vast om
oh okequote:Op maandag 4 juli 2011 12:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Weet ikquote:
quote:Op maandag 4 juli 2011 12:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh oke
I would do the same tho... Samzz is
Trek je wel dezelfde kleren aan als in je fobo?quote:Op maandag 4 juli 2011 12:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik zie ernaar uitquote:Op maandag 4 juli 2011 12:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Zaterdag..... dan zal ik je laten zien dat ik zo ben.
Bij de bbq.
* heloef ziet zijn respect voor Faye dalen...quote:Op maandag 4 juli 2011 12:13 schreef gewoonfaye het volgende:
Zometeen echt rock bottom gewoon qua muziek... Bruno mars![]()
Anders kon je dat idd niet wetenquote:
quote:Op maandag 4 juli 2011 12:14 schreef heloef het volgende:
[..]
* heloef ziet zijn respect voor Faye dalen...
bespaar je de moeite, mijn foto's staan op mijn laptopquote:Op maandag 4 juli 2011 12:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Anders kon je dat idd niet weten![]()
Ik kijk echt nooit in FoBo's... Misschien moet ik dat toch eens doen
quote:
Dit was meer algemeen bedoeltquote:Op maandag 4 juli 2011 12:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
bespaar je de moeite, mijn foto's staan op mijn laptop
mag wel hoorquote:Op maandag 4 juli 2011 12:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dit was meer algemeen bedoeltMaar nu weet ik idd dat ik niet in jouw fobo hoef te kijken
Ik, naatje ook, die kan het wel goed uitleggen!quote:Op maandag 4 juli 2011 12:20 schreef Carooltje79 het volgende:
Jeej! ik heb een neefje zo ver gekregen dat hij ook wil draaien hier![]()
Wie draaid er met VDJ? en zou hem even op weg willen helpen?
Hey duquote:Op maandag 4 juli 2011 12:20 schreef naatje_1 het volgende:
Ik las iets over een opkomende sr11 meet, ik meet dan al DeLuna...
VDJ7?quote:Op maandag 4 juli 2011 12:20 schreef Carooltje79 het volgende:
Jeej! ik heb een neefje zo ver gekregen dat hij ook wil draaien hier![]()
Wie draaid er met VDJ? en zou hem even op weg willen helpen?
Ohw superquote:Op maandag 4 juli 2011 12:20 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik, naatje ook, die kan het wel goed uitleggen!
Ik trek me meestal af op FoBo's.quote:Op maandag 4 juli 2011 12:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Anders kon je dat idd niet weten![]()
Ik kijk echt nooit in FoBo's... Misschien moet ik dat toch eens doen
Geen ideequote:
is goed hoor.quote:Op maandag 4 juli 2011 12:21 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ohw super
Naatje vind je het goed als ik hem zeg jou even een Pm te sturen?
Die heb ik nietquote:Op maandag 4 juli 2011 12:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je hebt toch wel de pet shop boys om 12 uur gedraaid heh
Ik wissel het af.quote:Op maandag 4 juli 2011 12:21 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Heloef, je gaat van excuusneger naar knuffelneger naar donkeresteegneger
Wordt reuze gezellig zo samen ingevroren worden voor dat huis.quote:Op maandag 4 juli 2011 12:20 schreef naatje_1 het volgende:
Ik las iets over een opkomende sr11 meet, ik meet dan al DeLuna...
Ik ookquote:
Regelmatig ja.quote:
Zo ben ik.quote:
quote:
jammerquote:Op maandag 4 juli 2011 12:25 schreef Graseter het volgende:
Thank you for entering the iTunes Festival ticket competition for Linkin Park + Neon Trees.
Unfortunately, you didn't win tickets to be at the Roundhouse in London.
Eet smakelijkquote:
quote:
Wil je zo lief zijn dat lijstje nogmaals te posten van wat je allemaal wilt? Ik twijfel nu namelijk een beetje of ik niet iets anders ga geven.quote:Op maandag 4 juli 2011 12:28 schreef gewoonfaye het volgende:
Fuuuck, ik heb mijn liedje niet die ik wil
eerste maandag van de maand heh...quote:Op maandag 4 juli 2011 12:32 schreef Graseter het volgende:
Oja nou weet ik weer waarom ik wakker werd. Kutalarm.
nou sow ik schrok me rot netquote:Op maandag 4 juli 2011 12:32 schreef Graseter het volgende:
Oja nou weet ik weer waarom ik wakker werd. Kutalarm.
quote:Op maandag 4 juli 2011 12:33 schreef Graseter het volgende:
[..]
Maakt me niet uit, gewoon niet doen als ik slaap.
Yupquote:
Altijd die druktequote:Op maandag 4 juli 2011 12:35 schreef Graseter het volgende:
[..]
Deadmau5
Deadmau5 live
Niet vooraan kunnen staan bij Deadmau5 omdat druk
Ditquote:Op maandag 4 juli 2011 12:35 schreef Graseter het volgende:
[..]
Deadmau5
Deadmau5 live
Niet vooraan kunnen staan bij Deadmau5 omdat druk
ik lig in bedquote:Op maandag 4 juli 2011 12:36 schreef gewoonfaye het volgende:
Na Pendulum iets voor naat.
Dus naat, zet je bureaustoel maar alvast aan de kant, doe de gordijnen dicht en ga helemaal looeesoooee![]()
en zet je cam ff aan zodat wij kunnen meegenietenquote:Op maandag 4 juli 2011 12:36 schreef gewoonfaye het volgende:
Na Pendulum iets voor naat.
Dus naat, zet je bureaustoel maar alvast aan de kant, doe de gordijnen dicht en ga helemaal looeesoooee![]()
quote:Op maandag 4 juli 2011 12:36 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
en zet je cam ff aan zodat wij kunnen meegenieten
quote:
- CD's van Toto/Battles/Cage The Elephant/Foo Fighters/The Gaslight Anthem/The Subs/Elbow/The Beatlesquote:Op maandag 4 juli 2011 12:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wil je zo lief zijn dat lijstje nogmaals te posten van wat je allemaal wilt? Ik twijfel nu namelijk een beetje of ik niet iets anders ga geven.
Ohwquote:
Stiekem ga je zo met je voeten tikken en dan gaan je benen meedoen en dan spring je uit bed en ga je dansenquote:
Foo Fighters en The Gaslight Anthem heb ik gezien.quote:Op maandag 4 juli 2011 12:37 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
- CD's van Toto/Battles/Cage The Elephant/Foo Fighters/The Gaslight Anthem/The Subs/Elbow/The Beatles
- Zelfgemaakte CD's![]()
- wegwerpcamera's
- rolfondant
- cakevormpjes (kleine)
- zwarte fotolijstjes
- Oude anologo fotocamera's
- armbandjes
- een inklaptandenborstel
- een spongebob broodtrommel
- een witte etui
- een nieuw dagboek
- geld
- een ketting waar een foto in het hangertje kan
- treinkaartjes zonder datum traject zevenaar-gouda (of delen daarvan)
- OOR (tijdschrift)
- kookboeken
- gevulde fotolijstjes
- een stressbal
- een pinpashoesje
Een meid die weet wat ze wiltquote:Op maandag 4 juli 2011 12:37 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
- CD's van Toto/Battles/Cage The Elephant/Foo Fighters/The Gaslight Anthem/The Subs/Elbow/The Beatles
- Zelfgemaakte CD's![]()
- wegwerpcamera's
- rolfondant
- cakevormpjes (kleine)
- zwarte fotolijstjes
- armbandjes
- een witte etui
- een nieuw dagboek
- geld
- OOR (tijdschrift)
- kookboeken
- gevulde fotolijstjes
- een stressbal
- een pinpashoesje
Ik ook, net zoals elbow, muse, cage the elephant, editors, GBTTZ, de staat, graffiti6quote:Op maandag 4 juli 2011 12:38 schreef Graseter het volgende:
[..]
Foo Fighters en The Gaslight Anthem heb ik gezien.
Heeft het toch nog een voordeel om geen vriendin te hebben zie ik.quote:Op maandag 4 juli 2011 12:37 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
- Zelfgemaakte CD's![]()
- wegwerpcamera's
- rolfondant
- cakevormpjes (kleine)
- zwarte fotolijstjes
- armbandjes
- een witte etui
- een nieuw dagboek
- geld
- OOR (tijdschrift)
- kookboeken
- gevulde fotolijstjes
- een stressbal
- een pinpashoesje
ik heb kaiser chiefs teruggekekenquote:Op maandag 4 juli 2011 12:39 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ook, net zoals elbow, muse, cage the elephant, editors, GBTTZ, de staat, graffiti6
Crowdsurfen bij de foo fighters
Zal ik mijn lijstje eens posten.quote:Op maandag 4 juli 2011 12:39 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ook, net zoals elbow, muse, cage the elephant, editors, GBTTZ, de staat, graffiti6
Crowdsurfen bij de foo fighters
Nee, ik vind het leuk dat ik per maand 50 euro sowieso aan relatieonderhoud kwijt benquote:Op maandag 4 juli 2011 12:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Heeft het toch nog een voordeel om geen vriendin te hebben zie ik.
Maar snel gaan samenwonen dan.quote:Op maandag 4 juli 2011 12:41 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nee, ik vind het leuk dat ik per maand 50 euro sowieso aan relatieonderhoud kwijt ben
jaquote:Op maandag 4 juli 2011 12:42 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Heb je mij voorbij zien komen bij starts with nothing?
Toch maar eens downloadenquote:Op maandag 4 juli 2011 12:47 schreef naatje_1 het volgende:
Ik blijf het baas vinden dat dit door een fokker is gemaakt: http://www.easyprintscreen.nl/
en dat ik feedback heb mogen geven
Beetje jammer ditquote:Op maandag 4 juli 2011 12:48 schreef naatje_1 het volgende:
Ik moet nog steeds het album van de Yeah Yeah Yeahs luisterenBeetje laat inmiddels...
okidoquote:Op maandag 4 juli 2011 12:49 schreef gewoonfaye het volgende:
Zometeen gaan we weer richting mainstream
Ok, IK DOE HET TOCH!quote:
Die wou ik draaien voor jij wakker was, maar niet gedaan.. En bruno mars halverwege afgekaptquote:
Altijd +1quote:
Van gisteravond 22:30 tot vanochtend 1:50 metalquote:Op maandag 4 juli 2011 13:00 schreef ValHallen het volgende:
Hoe was het hier het afgelopen weekend? Nog dingen gemist?
Weinig gemist dusquote:Op maandag 4 juli 2011 13:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Van gisteravond 22:30 tot vanochtend 1:50 metal
Ja, je moet me nog even je smsje uitleggen, ik vond em wel grappig, maar ik snapte em echt niet.quote:Op maandag 4 juli 2011 13:00 schreef ValHallen het volgende:
Hoe was het hier het afgelopen weekend? Nog dingen gemist?
quote:
Heb ik jouw gesmst?quote:Op maandag 4 juli 2011 13:01 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ja, je moet me nog even je smsje uitleggen, ik vond em wel grappig, maar ik snapte em echt niet.
Ja, iets dat je een slechte player wasquote:
Ik kan heel weinig downloaden en ik heb amper muziek, maar dm vooral.quote:
Volgend jaar ga je gewoon lekker welquote:Op maandag 4 juli 2011 13:05 schreef naatje_1 het volgende:
2008: Parkpop (Jason Mraz, Moke)
2009: Grizzly Bear
2010: niets...
2011: Godspeed You! Black Emperor, De Staat (support: Shaking Godspeed), Sufjan Stevens (support: DM Stith), Parkpop (Tim Knol, Memphis Maniacs)
En ik baal ervan dat ik in 2009 niet naar parkpop ben geweest, want toen was De Staat daar...
en ik baal er natuurlijk van dat ik nog geen pinkpop of lowlands aan heb kunnen doen.
Kun je hier zometeen evt. van 14:30 tot 16:00 chillen op Supertrampquote:Op maandag 4 juli 2011 13:03 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ach ik was op een metal/punk/stoner/hardrock festival dus ik heb mijn portie wel gehad
quote:Op maandag 4 juli 2011 13:05 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ja, iets dat je een slechte player was
[..]
Ik kan heel weinig downloaden en ik heb amper muziek, maar dm vooral.
Aww...quote:
Heerlijkquote:Op maandag 4 juli 2011 13:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kun je hier zometeen evt. van 14:30 tot 16:00 chillen op Supertramp
Bloody beetroots is echt een gekkenhuisquote:Op maandag 4 juli 2011 13:09 schreef Snuf. het volgende:
Zo en zo ik ga naar Pukkelpop, Eminem
En Bloody Beetbatsers komen ook die zijn ook nog wel te pruimen
*Geeft kus op uitgestoken tongquote:
Lijkt me wel oke, maar ik ga voor Eminemquote:Op maandag 4 juli 2011 13:10 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Bloody beetroots is echt een gekkenhuis
Ditquote:Op maandag 4 juli 2011 13:10 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Bloody beetroots is echt een gekkenhuis
Niet slecht. Het kan beter, dat welquote:Op maandag 4 juli 2011 13:10 schreef naatje_1 het volgende:
maar, dat is toch een alleraardigst lijstje voor een 17-jarige?
Je MOET gewoon nog een keer naar lowlands.quote:Op maandag 4 juli 2011 13:12 schreef Snuf. het volgende:
Appelpop
Pinkpop 3 keer
De Jeugd van Tegenwoordig (Tivoli)
Editors (Oosterpoort )
Rigby ( Tivoli )
Volgens mij is dat het welMaar na Pukkelpop ga ik nooit meer naar een festival denk ik
Mijn lijstje, nog net 16.quote:Op maandag 4 juli 2011 13:10 schreef naatje_1 het volgende:
maar, dat is toch een alleraardigst lijstje voor een 17-jarige?
Ach over een jaar gaan we gezellig al festivals af. Dan ken ik jullie lang genoeg en zal mijn moeder niet zeiken.quote:Op maandag 4 juli 2011 13:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je MOET gewoon nog een keer naar lowlands.
Dat snap ik wel, maar lowlands is echt weer van een andere proportie dan pinkpop of appelpop of pukkelpop...quote:
Het hele festival ding trekt me gewoon niet. Tentjes dit datquote:Op maandag 4 juli 2011 13:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, maar lowlands is echt weer van een andere proportie dan pinkpop of appelpop of pukkelpop...
Ik mag denk ik nooit naar Sziget.quote:
- Paar keer Appelpop, paar keer rosrock.quote:Op maandag 4 juli 2011 13:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat had jij als 17-jarige dan al allemaal meegepikt?
Ik waarschijnlijk als ik op mezelf woon.quote:
alleen van dik houtquote:Op maandag 4 juli 2011 13:17 schreef naatje_1 het volgende:
maar, faye, een paar van die concerten was toch ook voor ckv? Dat heb ik niet nl...
Pukkelpop is leuker dan Lowlandsquote:Op maandag 4 juli 2011 13:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, maar lowlands is echt weer van een andere proportie dan pinkpop of appelpop of pukkelpop...
Pukkelpop is ook wel echt geniaal hoor, die belgen weten hoe ze een feestje moeten bouwenquote:Op maandag 4 juli 2011 13:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
hij ging in eerste instantie enkel voor eminem...
Ik ga nog steeds alleen voor Eminem maar als ik er eerder ben pik ik nog wel wat meequote:Op maandag 4 juli 2011 13:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
hij ging in eerste instantie enkel voor eminem...
Ik vraag alleen kwaliteit aan dus bij slechte kwaliteit is het toch goede kwaliteitquote:Op maandag 4 juli 2011 13:20 schreef gewoonfaye het volgende:
Hierna 1 voor snuf, ik hoop dat de kwaliteit en versie goed is, dat heb ik niet kunnen checken
Ik heb rock werchter opgenomen, ga dat zo maar eens even kijken. Belgen zijn echt vetquote:Op maandag 4 juli 2011 13:20 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Pukkelpop is ook wel echt geniaal hoor, die belgen weten hoe ze een feestje moeten bouwen
En poepen neuken, het is een raar volk echt waar.quote:Op maandag 4 juli 2011 13:20 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Pukkel betekend rugzak in het Vlaams
En dan zeiken bij je moeder dat ik je een heel weekend friet voerquote:Op maandag 4 juli 2011 13:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb rock werchter opgenomen, ga dat zo maar eens even kijken. Belgen zijn echt vetFriet, goede muziek en goede festivals
Yupquote:Op maandag 4 juli 2011 13:21 schreef heloef het volgende:
[..]
En poepen neuken, het is een raar volk echt waar.
Ik poep op je.quote:Op maandag 4 juli 2011 13:21 schreef heloef het volgende:
[..]
En poepen neuken, het is een raar volk echt waar.
Ging ik daarover zeiken? Mijn moeder zeikt daaroverquote:Op maandag 4 juli 2011 13:21 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
En dan zeiken bij je moeder dat ik je een heel weekend friet voer
Dit. Nederlanders klappen bij elk liedjequote:Op maandag 4 juli 2011 13:20 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Pukkelpop is ook wel echt geniaal hoor, die belgen weten hoe ze een feestje moeten bouwen
Dag 1 kwam door mama, dag 2 was carools schuldquote:Op maandag 4 juli 2011 13:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ging ik daarover zeiken? Mijn moeder zeikt daaroverIk niet
Boonen niet. Die is het kwijt.quote:Op maandag 4 juli 2011 13:22 schreef Snuf. het volgende:
Waar zetten we vandaag ons geld op? Tommeke Boonen of toch Cavendish? Of misschien Farrar
Zet woorden maar eens om in daden ja.quote:
I know. Maar het is zo'n rare naamquote:Op maandag 4 juli 2011 13:20 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Pukkel betekend rugzak in het Vlaams
Mwah dat zou ik niet zomaar zeggen, hij kan altijd nog heel hard rijden en zijn ploeg kan in dit soort etappes wel goed voor hem fietsenquote:
Zo jammer hequote:Op maandag 4 juli 2011 13:24 schreef Samzz het volgende:
He verdomme, een of andere jostie dacht dat het wel leuk zou zijn Animal Planet in de avond te vervangen voor een nieuwe vrouwenzender
Vrouwen hebben NET5 toch al?quote:Op maandag 4 juli 2011 13:24 schreef Samzz het volgende:
He verdomme, een of andere jostie dacht dat het wel leuk zou zijn Animal Planet in de avond te vervangen voor een nieuwe vrouwenzender
Ja iddquote:Op maandag 4 juli 2011 13:24 schreef Samzz het volgende:
Door wat?quote:Op maandag 4 juli 2011 13:24 schreef Samzz het volgende:
Zo jammer he, ook echt leuk als amerikaanse bands in nederland optreden. Ze schreeuwen FUCK alsof hun leven ervan afhangtquote:
quote:
quote:
En RTL8quote:
TLC. Een vrouwenzender. Doelgroep: Stekelteven met overgewicht.quote:
quote:Op maandag 4 juli 2011 13:27 schreef ValHallen het volgende:
Ik heb echt het gevoel dat ik een minuut achterloop. Oh en ik was gister in slaap gevallen op de WC
Stekeltevenquote:Op maandag 4 juli 2011 13:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
TLC. Een vrouwenzender. Doelgroep: Stekelteven met overgewicht.
Meh
quote:Op maandag 4 juli 2011 13:28 schreef gewoonfaye het volgende:
Dus, das pop, customs, selah sue en triggerfinger ft. selah sue
Woord van het jaar.quote:
Geen absynthe minded en dEUS?quote:Op maandag 4 juli 2011 13:28 schreef gewoonfaye het volgende:
Dus, das pop, customs, selah sue en triggerfinger ft. selah sue
oh en the subs
Wat teh fuck is TLC?quote:Op maandag 4 juli 2011 13:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ben ook boos om dat TLC-gezeik
Konden ze dat nou echt niet op een niet ter zake doende zender gooien zoals RTL?
Net 5 dus. Niemand zal het verschil merken.quote:Op maandag 4 juli 2011 13:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ben ook boos om dat TLC-gezeik
Konden ze dat nou echt niet op een niet ter zake doende zender gooien zoals RTL?
Lees een klein stukje terugquote:
En dat dus.quote:Op maandag 4 juli 2011 13:30 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Net 5 dus. Niemand zal het verschil merken.
quote:
Heb je die programma's daar gezien?quote:Op maandag 4 juli 2011 13:32 schreef LovelyLady het volgende:
Ik snap het niet
waarom is net 5 een typische vrouwenzender?
VDJ hequote:Op maandag 4 juli 2011 13:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Inpluggen, in Window "Voice FX" aanvinken, dan zie je dat schermpje staan.
Klik ff op Mic On (dan gaat dat groene lampje branden. Als je wil lullen klik je op Lock Talk. Als je klaar bent weer op Lock Talk
Ik heb die zender van me leven nog nooit gezien.quote:Op maandag 4 juli 2011 13:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Lees een klein stukje terug
[..]
En dat dus.
vrouwensseries.. over het algemeen.. en drama/romantische komedies qua films.quote:Op maandag 4 juli 2011 13:32 schreef LovelyLady het volgende:
Ik snap het niet
Hmm kijk ik nietquote:Op maandag 4 juli 2011 13:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
vrouwensseries.. over het algemeen.. en drama/romantische komedies qua films.
hun doelgroep is ook vrouwen tussen de 25 en 50 ofzow
Ohquote:
Moet ook nog komen iddquote:Op maandag 4 juli 2011 13:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb die zender van me leven nog nooit gezien.
ik zou er zo een dag 4 achteraan plakkenquote:Op maandag 4 juli 2011 13:23 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dag 1 kwam door mama, dag 2 was carools schulden dag 3 deed je zelf
Are you fucking kidding me?quote:Op maandag 4 juli 2011 13:32 schreef LovelyLady het volgende:
Ik snap het niet
Met mij of met frietjes?quote:Op maandag 4 juli 2011 13:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik zou er zo een dag 4 achteraan plakken
waarom weet jij dit?quote:Op maandag 4 juli 2011 13:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Are you fucking kidding me?![]()
Grey's Anatomy
Gossip Girl
90201
Will & Grace
Gilmore Girls
Private Practice
Moet ik doorgaan?
Eenschquote:Op maandag 4 juli 2011 13:34 schreef gewoonfaye het volgende:
Selah Sue, toen ze nog geen album uit had gebracht en dit nummer niet verkrachte met een kekke beat. Deze versie is zoveel beter
quote:Op maandag 4 juli 2011 13:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Are you fucking kidding me?![]()
Grey's Anatomy
Gossip Girl
90201
Will & Grace
Gilmore Girls
Private Practice
Moet ik doorgaan?
quote:
Naatje zit onder de plak bij z'n moeder.quote:
Heel goed.quote:
Nee, bij mijquote:Op maandag 4 juli 2011 13:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Naatje zit onder de plak bij z'n moeder.
Niet in slaap vallenquote:Op maandag 4 juli 2011 13:37 schreef naatje_1 het volgende:
maar ik moet ontzettend nodig schijten...
nee, heloef zit onder de plak. Ik niet.quote:Op maandag 4 juli 2011 13:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Naatje zit onder de plak bij z'n moeder.
Oh jawel, bij mijquote:Op maandag 4 juli 2011 13:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nee, heloef zit onder de plak. Ik niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |