quote:Op maandag 4 juli 2011 12:33 schreef Graseter het volgende:
[..]
Maakt me niet uit, gewoon niet doen als ik slaap.
Yupquote:
Altijd die druktequote:Op maandag 4 juli 2011 12:35 schreef Graseter het volgende:
[..]
Deadmau5
Deadmau5 live
Niet vooraan kunnen staan bij Deadmau5 omdat druk
Ditquote:Op maandag 4 juli 2011 12:35 schreef Graseter het volgende:
[..]
Deadmau5
Deadmau5 live
Niet vooraan kunnen staan bij Deadmau5 omdat druk
ik lig in bedquote:Op maandag 4 juli 2011 12:36 schreef gewoonfaye het volgende:
Na Pendulum iets voor naat.
Dus naat, zet je bureaustoel maar alvast aan de kant, doe de gordijnen dicht en ga helemaal looeesoooee![]()
en zet je cam ff aan zodat wij kunnen meegenietenquote:Op maandag 4 juli 2011 12:36 schreef gewoonfaye het volgende:
Na Pendulum iets voor naat.
Dus naat, zet je bureaustoel maar alvast aan de kant, doe de gordijnen dicht en ga helemaal looeesoooee![]()
quote:Op maandag 4 juli 2011 12:36 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
en zet je cam ff aan zodat wij kunnen meegenieten
quote:
- CD's van Toto/Battles/Cage The Elephant/Foo Fighters/The Gaslight Anthem/The Subs/Elbow/The Beatlesquote:Op maandag 4 juli 2011 12:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wil je zo lief zijn dat lijstje nogmaals te posten van wat je allemaal wilt? Ik twijfel nu namelijk een beetje of ik niet iets anders ga geven.
Ohwquote:
Stiekem ga je zo met je voeten tikken en dan gaan je benen meedoen en dan spring je uit bed en ga je dansenquote:
Foo Fighters en The Gaslight Anthem heb ik gezien.quote:Op maandag 4 juli 2011 12:37 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
- CD's van Toto/Battles/Cage The Elephant/Foo Fighters/The Gaslight Anthem/The Subs/Elbow/The Beatles
- Zelfgemaakte CD's![]()
- wegwerpcamera's
- rolfondant
- cakevormpjes (kleine)
- zwarte fotolijstjes
- Oude anologo fotocamera's
- armbandjes
- een inklaptandenborstel
- een spongebob broodtrommel
- een witte etui
- een nieuw dagboek
- geld
- een ketting waar een foto in het hangertje kan
- treinkaartjes zonder datum traject zevenaar-gouda (of delen daarvan)
- OOR (tijdschrift)
- kookboeken
- gevulde fotolijstjes
- een stressbal
- een pinpashoesje
Een meid die weet wat ze wiltquote:Op maandag 4 juli 2011 12:37 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
- CD's van Toto/Battles/Cage The Elephant/Foo Fighters/The Gaslight Anthem/The Subs/Elbow/The Beatles
- Zelfgemaakte CD's![]()
- wegwerpcamera's
- rolfondant
- cakevormpjes (kleine)
- zwarte fotolijstjes
- armbandjes
- een witte etui
- een nieuw dagboek
- geld
- OOR (tijdschrift)
- kookboeken
- gevulde fotolijstjes
- een stressbal
- een pinpashoesje
Ik ook, net zoals elbow, muse, cage the elephant, editors, GBTTZ, de staat, graffiti6quote:Op maandag 4 juli 2011 12:38 schreef Graseter het volgende:
[..]
Foo Fighters en The Gaslight Anthem heb ik gezien.
Heeft het toch nog een voordeel om geen vriendin te hebben zie ik.quote:Op maandag 4 juli 2011 12:37 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
- Zelfgemaakte CD's![]()
- wegwerpcamera's
- rolfondant
- cakevormpjes (kleine)
- zwarte fotolijstjes
- armbandjes
- een witte etui
- een nieuw dagboek
- geld
- OOR (tijdschrift)
- kookboeken
- gevulde fotolijstjes
- een stressbal
- een pinpashoesje
ik heb kaiser chiefs teruggekekenquote:Op maandag 4 juli 2011 12:39 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ook, net zoals elbow, muse, cage the elephant, editors, GBTTZ, de staat, graffiti6
Crowdsurfen bij de foo fighters
Zal ik mijn lijstje eens posten.quote:Op maandag 4 juli 2011 12:39 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ook, net zoals elbow, muse, cage the elephant, editors, GBTTZ, de staat, graffiti6
Crowdsurfen bij de foo fighters
Nee, ik vind het leuk dat ik per maand 50 euro sowieso aan relatieonderhoud kwijt benquote:Op maandag 4 juli 2011 12:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Heeft het toch nog een voordeel om geen vriendin te hebben zie ik.
Maar snel gaan samenwonen dan.quote:Op maandag 4 juli 2011 12:41 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nee, ik vind het leuk dat ik per maand 50 euro sowieso aan relatieonderhoud kwijt ben
jaquote:Op maandag 4 juli 2011 12:42 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Heb je mij voorbij zien komen bij starts with nothing?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |