quote:Op maandag 4 juli 2011 13:28 schreef gewoonfaye het volgende:
Dus, das pop, customs, selah sue en triggerfinger ft. selah sue
Woord van het jaar.quote:
Geen absynthe minded en dEUS?quote:Op maandag 4 juli 2011 13:28 schreef gewoonfaye het volgende:
Dus, das pop, customs, selah sue en triggerfinger ft. selah sue
oh en the subs
Wat teh fuck is TLC?quote:Op maandag 4 juli 2011 13:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ben ook boos om dat TLC-gezeik
Konden ze dat nou echt niet op een niet ter zake doende zender gooien zoals RTL?
Net 5 dus. Niemand zal het verschil merken.quote:Op maandag 4 juli 2011 13:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ben ook boos om dat TLC-gezeik
Konden ze dat nou echt niet op een niet ter zake doende zender gooien zoals RTL?
Lees een klein stukje terugquote:
En dat dus.quote:Op maandag 4 juli 2011 13:30 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Net 5 dus. Niemand zal het verschil merken.
quote:
Heb je die programma's daar gezien?quote:Op maandag 4 juli 2011 13:32 schreef LovelyLady het volgende:
Ik snap het niet
waarom is net 5 een typische vrouwenzender?
VDJ hequote:Op maandag 4 juli 2011 13:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Inpluggen, in Window "Voice FX" aanvinken, dan zie je dat schermpje staan.
Klik ff op Mic On (dan gaat dat groene lampje branden. Als je wil lullen klik je op Lock Talk. Als je klaar bent weer op Lock Talk
Ik heb die zender van me leven nog nooit gezien.quote:Op maandag 4 juli 2011 13:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Lees een klein stukje terug
[..]
En dat dus.
vrouwensseries.. over het algemeen.. en drama/romantische komedies qua films.quote:Op maandag 4 juli 2011 13:32 schreef LovelyLady het volgende:
Ik snap het niet
Hmm kijk ik nietquote:Op maandag 4 juli 2011 13:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
vrouwensseries.. over het algemeen.. en drama/romantische komedies qua films.
hun doelgroep is ook vrouwen tussen de 25 en 50 ofzow
Ohquote:
Moet ook nog komen iddquote:Op maandag 4 juli 2011 13:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb die zender van me leven nog nooit gezien.
ik zou er zo een dag 4 achteraan plakkenquote:Op maandag 4 juli 2011 13:23 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dag 1 kwam door mama, dag 2 was carools schulden dag 3 deed je zelf
Are you fucking kidding me?quote:Op maandag 4 juli 2011 13:32 schreef LovelyLady het volgende:
Ik snap het niet
Met mij of met frietjes?quote:Op maandag 4 juli 2011 13:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik zou er zo een dag 4 achteraan plakken
waarom weet jij dit?quote:Op maandag 4 juli 2011 13:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Are you fucking kidding me?![]()
Grey's Anatomy
Gossip Girl
90201
Will & Grace
Gilmore Girls
Private Practice
Moet ik doorgaan?
Eenschquote:Op maandag 4 juli 2011 13:34 schreef gewoonfaye het volgende:
Selah Sue, toen ze nog geen album uit had gebracht en dit nummer niet verkrachte met een kekke beat. Deze versie is zoveel beter
quote:Op maandag 4 juli 2011 13:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Are you fucking kidding me?![]()
Grey's Anatomy
Gossip Girl
90201
Will & Grace
Gilmore Girls
Private Practice
Moet ik doorgaan?
quote:
Naatje zit onder de plak bij z'n moeder.quote:
Heel goed.quote:
Nee, bij mijquote:Op maandag 4 juli 2011 13:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Naatje zit onder de plak bij z'n moeder.
Niet in slaap vallenquote:Op maandag 4 juli 2011 13:37 schreef naatje_1 het volgende:
maar ik moet ontzettend nodig schijten...
nee, heloef zit onder de plak. Ik niet.quote:Op maandag 4 juli 2011 13:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Naatje zit onder de plak bij z'n moeder.
Oh jawel, bij mijquote:Op maandag 4 juli 2011 13:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nee, heloef zit onder de plak. Ik niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |