Zet woorden maar eens om in daden ja.quote:
I know. Maar het is zo'n rare naamquote:Op maandag 4 juli 2011 13:20 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Pukkel betekend rugzak in het Vlaams
Mwah dat zou ik niet zomaar zeggen, hij kan altijd nog heel hard rijden en zijn ploeg kan in dit soort etappes wel goed voor hem fietsenquote:
Zo jammer hequote:Op maandag 4 juli 2011 13:24 schreef Samzz het volgende:
He verdomme, een of andere jostie dacht dat het wel leuk zou zijn Animal Planet in de avond te vervangen voor een nieuwe vrouwenzender
Vrouwen hebben NET5 toch al?quote:Op maandag 4 juli 2011 13:24 schreef Samzz het volgende:
He verdomme, een of andere jostie dacht dat het wel leuk zou zijn Animal Planet in de avond te vervangen voor een nieuwe vrouwenzender
Ja iddquote:Op maandag 4 juli 2011 13:24 schreef Samzz het volgende:
Door wat?quote:Op maandag 4 juli 2011 13:24 schreef Samzz het volgende:
Zo jammer he, ook echt leuk als amerikaanse bands in nederland optreden. Ze schreeuwen FUCK alsof hun leven ervan afhangtquote:
quote:
quote:
En RTL8quote:
TLC. Een vrouwenzender. Doelgroep: Stekelteven met overgewicht.quote:
quote:Op maandag 4 juli 2011 13:27 schreef ValHallen het volgende:
Ik heb echt het gevoel dat ik een minuut achterloop. Oh en ik was gister in slaap gevallen op de WC
Stekeltevenquote:Op maandag 4 juli 2011 13:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
TLC. Een vrouwenzender. Doelgroep: Stekelteven met overgewicht.
Meh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |