Bloody beetroots is echt een gekkenhuisquote:Op maandag 4 juli 2011 13:09 schreef Snuf. het volgende:
Zo en zo ik ga naar Pukkelpop, Eminem
En Bloody Beetbatsers komen ook die zijn ook nog wel te pruimen
*Geeft kus op uitgestoken tongquote:
Lijkt me wel oke, maar ik ga voor Eminemquote:Op maandag 4 juli 2011 13:10 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Bloody beetroots is echt een gekkenhuis
Ditquote:Op maandag 4 juli 2011 13:10 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Bloody beetroots is echt een gekkenhuis
Niet slecht. Het kan beter, dat welquote:Op maandag 4 juli 2011 13:10 schreef naatje_1 het volgende:
maar, dat is toch een alleraardigst lijstje voor een 17-jarige?
Je MOET gewoon nog een keer naar lowlands.quote:Op maandag 4 juli 2011 13:12 schreef Snuf. het volgende:
Appelpop
Pinkpop 3 keer
De Jeugd van Tegenwoordig (Tivoli)
Editors (Oosterpoort )
Rigby ( Tivoli )
Volgens mij is dat het welMaar na Pukkelpop ga ik nooit meer naar een festival denk ik
Mijn lijstje, nog net 16.quote:Op maandag 4 juli 2011 13:10 schreef naatje_1 het volgende:
maar, dat is toch een alleraardigst lijstje voor een 17-jarige?
Ach over een jaar gaan we gezellig al festivals af. Dan ken ik jullie lang genoeg en zal mijn moeder niet zeiken.quote:Op maandag 4 juli 2011 13:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je MOET gewoon nog een keer naar lowlands.
Dat snap ik wel, maar lowlands is echt weer van een andere proportie dan pinkpop of appelpop of pukkelpop...quote:
Het hele festival ding trekt me gewoon niet. Tentjes dit datquote:Op maandag 4 juli 2011 13:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, maar lowlands is echt weer van een andere proportie dan pinkpop of appelpop of pukkelpop...
Ik mag denk ik nooit naar Sziget.quote:
- Paar keer Appelpop, paar keer rosrock.quote:Op maandag 4 juli 2011 13:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat had jij als 17-jarige dan al allemaal meegepikt?
Ik waarschijnlijk als ik op mezelf woon.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |