alleen van dik houtquote:Op maandag 4 juli 2011 13:17 schreef naatje_1 het volgende:
maar, faye, een paar van die concerten was toch ook voor ckv? Dat heb ik niet nl...
Pukkelpop is leuker dan Lowlandsquote:Op maandag 4 juli 2011 13:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, maar lowlands is echt weer van een andere proportie dan pinkpop of appelpop of pukkelpop...
Pukkelpop is ook wel echt geniaal hoor, die belgen weten hoe ze een feestje moeten bouwenquote:Op maandag 4 juli 2011 13:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
hij ging in eerste instantie enkel voor eminem...
Ik ga nog steeds alleen voor Eminem maar als ik er eerder ben pik ik nog wel wat meequote:Op maandag 4 juli 2011 13:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
hij ging in eerste instantie enkel voor eminem...
Ik vraag alleen kwaliteit aan dus bij slechte kwaliteit is het toch goede kwaliteitquote:Op maandag 4 juli 2011 13:20 schreef gewoonfaye het volgende:
Hierna 1 voor snuf, ik hoop dat de kwaliteit en versie goed is, dat heb ik niet kunnen checken
Ik heb rock werchter opgenomen, ga dat zo maar eens even kijken. Belgen zijn echt vetquote:Op maandag 4 juli 2011 13:20 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Pukkelpop is ook wel echt geniaal hoor, die belgen weten hoe ze een feestje moeten bouwen
En poepen neuken, het is een raar volk echt waar.quote:Op maandag 4 juli 2011 13:20 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Pukkel betekend rugzak in het Vlaams
En dan zeiken bij je moeder dat ik je een heel weekend friet voerquote:Op maandag 4 juli 2011 13:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb rock werchter opgenomen, ga dat zo maar eens even kijken. Belgen zijn echt vetFriet, goede muziek en goede festivals
Yupquote:Op maandag 4 juli 2011 13:21 schreef heloef het volgende:
[..]
En poepen neuken, het is een raar volk echt waar.
Ik poep op je.quote:Op maandag 4 juli 2011 13:21 schreef heloef het volgende:
[..]
En poepen neuken, het is een raar volk echt waar.
Ging ik daarover zeiken? Mijn moeder zeikt daaroverquote:Op maandag 4 juli 2011 13:21 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
En dan zeiken bij je moeder dat ik je een heel weekend friet voer
Dit. Nederlanders klappen bij elk liedjequote:Op maandag 4 juli 2011 13:20 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Pukkelpop is ook wel echt geniaal hoor, die belgen weten hoe ze een feestje moeten bouwen
Dag 1 kwam door mama, dag 2 was carools schuldquote:Op maandag 4 juli 2011 13:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ging ik daarover zeiken? Mijn moeder zeikt daaroverIk niet
Boonen niet. Die is het kwijt.quote:Op maandag 4 juli 2011 13:22 schreef Snuf. het volgende:
Waar zetten we vandaag ons geld op? Tommeke Boonen of toch Cavendish? Of misschien Farrar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |