SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Niet constant groeten en doei zeggen voor als je even weg bent.
• Deze slowchat is niet om constant te baggeren.
• Denk ook aan de mobiele gebruikers; grote plaatjes graag in spoilers.
• Het is hier geen linkdump en radiopraat-topic, daar zijn andere topics voor
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje!
Haha faal.quote:
Ja wel prima, erg druk de laatste tijd. Met jou dan?quote:Op maandag 4 juli 2011 10:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb dat welkom lieverds veranderd in Arrr Matey.Klinkt pirateriger.
[..]
Haha faal.![]()
Hoe gaat het met Patje?
Ik wil net zeggen, je bent weinig actief de laatste tijdquote:Op maandag 4 juli 2011 10:47 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja wel prima, erg druk de laatste tijd. Met jou dan?
Ja klopt, moet nog veel dingen doen voor de vakantie ook, en tevens is ONZ ook niet zo heel interessant meer eigenlijkquote:Op maandag 4 juli 2011 11:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik wil net zeggen, je bent weinig actief de laatste tijd
Waarheidquote:Op maandag 4 juli 2011 11:18 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja klopt, moet nog veel dingen doen voor de vakantie ook, en tevens is ONZ ook niet zo heel interessant meer eigenlijk
Ja daar doe ik niet veel aan hèquote:Op maandag 4 juli 2011 11:18 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Waarheid
Ik ben druk aan het klussencheck mijn K&W topic ;D
Hoe gaat het met de voorbereiding van je trip?
Dagelijkse kost voor mij. Groot bed veel ruimte lang slapen.quote:Op maandag 4 juli 2011 11:27 schreef sharr het volgende:
Dan word je ineens wakker en is het half twaalf
Jij altijd manquote:Op maandag 4 juli 2011 11:20 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja daar doe ik niet veel aan hè, ik ga daar gewoon naartoe en zie wel. Ja ik zag de progressie van je kribbe al. Ik mag wel een biertje komen drinken hè?
ik wil anders ook nog wel een paar uurtjes slapenquote:Op maandag 4 juli 2011 11:30 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Dagelijkse kost voor mij. Groot bed veel ruimte lang slapen.
Bij freezepop!?quote:Op maandag 4 juli 2011 11:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wil anders ook nog wel een paar uurtjes slapen
op dit moment kan ik overal wel slapen..quote:
en met mijquote:Op maandag 4 juli 2011 11:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
op dit moment kan ik overal wel slapen..
bij jou mag toch niet, dan krijg ik ruzie met pizzalucht
Nu zal je kapot gaan aan al die stress in je leven.quote:
Stuur maar adresgegevens + foto in een PMquote:Op maandag 4 juli 2011 11:50 schreef FreezePop het volgende:
Jullie mogen allemaal bij mij in bed. Gezellig
quote:
Ik ben lang niet sexy genoegquote:Op maandag 4 juli 2011 11:51 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Stuur maar adresgegevens + foto in een PM [ afbeelding ]
Ik ben een kleine dikke trol met een vaginale infectie in zijn gezicht. Ik accepteer bijna iedereen.quote:
je hebt me je msn nooit gegeven, schat..quote:
Dat kan ik nog wel krijgen.quote:Op maandag 4 juli 2011 11:54 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik ben een kleine dikke trol met een vaginale infectie in zijn gezicht. Ik accepteer bijna iedereen.
Die vagina infectie in je gezicht of mij? ;$ Ik zie dat ik al een PM heb met je adresgegevens en je fotoquote:
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2011 12:01 schreef FreezePop het volgende:
Verstuurd vanuit concentratie kamp Bergen-Belsen.
Tevreden?quote:Op maandag 4 juli 2011 11:56 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Die vagina infectie in je gezicht of mij? ;$ Ik zie dat ik al een PM heb met je adresgegevens en je foto [ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Welk subforum? Ik zoek ook nog een date.quote:Op maandag 4 juli 2011 12:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ohh, nu snap ik waarom FOK! reclame maakt voor Spotzz, FOK! werd bijna een datingsite, maar dat is niet voor lang meer.
Groetjes aan Anne en Margotquote:Op maandag 4 juli 2011 12:01 schreef FreezePop het volgende:
Verstuurd vanuit concentratie kamp Bergen-Belsen.
Ik heb het wifi netwerk gehacked. Kom je mij bevrijden?quote:Op maandag 4 juli 2011 12:02 schreef sharr het volgende:
Laatste bericht van Freezepop: "Ik hoor ze de trap op rennen vergeet niet je be..."
I will miss you.
keldertjequote:Op maandag 4 juli 2011 12:02 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Welk subforum? Ik zoek ook nog een date.
Is het alweer '44? :Squote:Op maandag 4 juli 2011 12:05 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Margot en Anne zijn helaas gisteravond gedeporteerd.
Mijn lastfm is stom. 1500 keer cliff richard dan 500 keer dean martin en 450 keer corey hart. Goede verdelingquote:Op maandag 4 juli 2011 12:09 schreef sharr het volgende:
Ik ben alweer bijna bij de 1700 liedjes op Last.fm, kun je nagaan hoe snel dat gaat
oeh sexyquote:Op maandag 4 juli 2011 12:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ik ben een creatieve tante die eigenlijk altijd wel ergens mee bezig is, ik leef vandaag en morgen zie ik wel is mijn motto, daar maak ik mensen niet altijd blij mee, toch voel ik me er prima bij. ik heb graag mensen om me heen en ben een gezelligheidsdiertje, heb een licht ochtendhumeur, maar als je lief bent valt dat best mee hoor ;-) heb ik je met alles hierboven niet af weten te schrikken daag ik je uit wat te vertellen wat jouw bezigheden zijn.
jij ben spontaan en hebt een eigen leven, in dat leven is er plaats voor leuke dingen en gezelligheid, jij denkt bij leuk contact niet gelijk aan eenmalige snelle sex maar leert iemand liever ook een beetje kennen? alleen je msnadres sturen voor een wip heeft geen zin, zo goedkoop ben ik niet! ben best in voor wat leuks , maar niet te porren voor die acties of betaalde sex en ook zogn. fotografen, sorry daar trap ik niet in!, dus graag alleen echte leuke mannen!quote:
Eindelijk rustquote:Op maandag 4 juli 2011 12:16 schreef sharr het volgende:
Ik ga me inschrijven op die site in plaats van fok! [ afbeelding ]
Mag ik mee?quote:Op maandag 4 juli 2011 12:16 schreef sharr het volgende:
Komt eraan.quote:Op maandag 4 juli 2011 12:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik wacht op me tosti, tosti tosti tosti.
Nee!quote:Op maandag 4 juli 2011 12:16 schreef sharr het volgende:
quote:Op maandag 4 juli 2011 12:29 schreef FreezePop het volgende:
Volgens mijn familie bak ik de beste tosti. Is ook wel zo trouwens...
Wanneer gingen we ook alweer meeten?quote:Op maandag 4 juli 2011 12:29 schreef FreezePop het volgende:
Volgens mijn familie bak ik de beste tosti. Is ook wel zo trouwens...
hier hetzelfde (maar toen ik nog bij mn ouders woonde was ik ook al best goed)quote:Op maandag 4 juli 2011 12:30 schreef Breezerslet17 het volgende:
Bij mij thuis ben ik de beste kok. Ook de enigste thuis.
Ik eet. Jullie maken, ik ben lui.quote:Op maandag 4 juli 2011 12:32 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Jij, klinkerbotsing en ik. Tosti bakeoff meet.
Dan moet je wel apart zitten.quote:Op maandag 4 juli 2011 12:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik eet. Jullie maken, ik ben lui.
Geaardheid Bi-schierigquote:Op maandag 4 juli 2011 12:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
http://www.spotzz.nl/profile/findingnino
Gianni ben jij dit?!
hoe kom je daar bij?quote:Op maandag 4 juli 2011 12:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
http://www.spotzz.nl/profile/findingnino
Gianni ben jij dit?!
quote:Op maandag 4 juli 2011 12:36 schreef Graseter het volgende:
[..]
Geaardheid Bi-schierig
Serieus, vertaald?
Geen idee, ik zei maar wat.quote:
Bi-curious klinkt nog maar bi-schierig.quote:Op maandag 4 juli 2011 12:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]hoezo vertaald?
[..]
Geen idee, ik zei maar wat.
quote:Op maandag 4 juli 2011 12:39 schreef Graseter het volgende:
[..]
Bi-curious klinkt nog maar bi-schierig.
quote:
Hoi, daten neuken hosseldehossel?????!!!!!???111quote:Op maandag 4 juli 2011 12:37 schreef Pizzalucht het volgende:
Haha ja ik kom hier zo even kijken!!!~`!1!11
In welke volgorde?quote:Op maandag 4 juli 2011 12:39 schreef sharr het volgende:
[..]
Hoi, daten neuken hosseldehossel?????!!!!!???111
Mag ik je msn en bij je in bed ligge.quote:Op maandag 4 juli 2011 12:39 schreef sharr het volgende:
[..]
Hoi, daten neuken hosseldehossel?????!!!!!???111
regel mij ook ene..quote:Op maandag 4 juli 2011 12:40 schreef sharr het volgende:
Twee nieuwe tassen
Vriendin van moeder met een tassenwinkel nieuwe collectie krijgen =
nee, ik moet een tas voor mijn boterhammen en blikjes red bullquote:
quote:Op maandag 4 juli 2011 12:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Boh mn tosti was heerlijk goudbruin, lekker knapperig. Het is dat ik hem op gegeten heb, anders zou ik er de liefde mee bedrijven.
Lekker je tosti schuren.quote:Op maandag 4 juli 2011 12:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Boh mn tosti was heerlijk goudbruin, lekker knapperig. Het is dat ik hem op gegeten heb, anders zou ik er de liefde mee bedrijven.
Jouwe hebben veel toegevoegde waarde wil je zeggen.quote:Op maandag 4 juli 2011 12:42 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]Deze post heeft echt toegevoegde waarde voor deze reeks
Zeg ik toch niet?quote:Op maandag 4 juli 2011 12:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jouwe hebben veel toegevoegde waarde wil je zeggen.
Jammer genoeg kan jij dat niet.quote:Op maandag 4 juli 2011 12:43 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik zou die post in de OP zetten, puur voor de win.
En jij ook niet.quote:Op maandag 4 juli 2011 12:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jammer genoeg kan jij dat niet.
Ik heb een negerpiemel.quote:Op maandag 4 juli 2011 12:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Klopt, ik ben jou niet.
[..]
haha je piemel in sjokopasta en dan heb je duo penotti xd
De belhamel.quote:Op maandag 4 juli 2011 12:49 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Wat een taalgebruik, jeetjemina.
Ze is ook al van msn af zo bam boem weg.quote:Op maandag 4 juli 2011 12:50 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand vertel me meer.
Wat wat wat?quote:Op maandag 4 juli 2011 12:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Serieus wat een teringtyfus knakendag dit![]()
Heeft het te maken met waar ik denk het mee te maken heeft?quote:Op maandag 4 juli 2011 12:51 schreef Pizzalucht het volgende:
Ik wil het wel uitleggen, maar het mag niet.
Sorry wat.quote:Op maandag 4 juli 2011 12:55 schreef HappyBob het volgende:
Ga niet haten op deze dag. Ga haten op je leven.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2011 12:55 schreef HappyBob het volgende:
Ga niet haten op deze dag. Ga haten op je leven.
Het was een algemene opmerking voor eenieder die zich aangesproken voelt.quote:Op maandag 4 juli 2011 13:01 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik haat deze dag helemaal niet. Ik voel me goed.
Ik haat en heb lief. Mensen die niet haten houden zich in..alles opkroppen..kan nooit goed zijn voor een mens.quote:Op maandag 4 juli 2011 13:03 schreef Breezerslet17 het volgende:
Bob is wel een echte hater, respect doorvoor.
Ik voel mij niet aangesproken en haat je nietquote:Op maandag 4 juli 2011 13:05 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Het was een algemene opmerking voor eenieder die zich aangesproken voelt.
[..]
Ik haat en heb lief. Mensen die niet haten houden zich in..alles opkroppen..kan nooit goed zijn voor een mens.
wie gaat deze open deur intrappen?quote:
Je hoeft mij ook niet te haten..maar niemand haten bestaat gewoon niet. Daarvoor is de mensheid te kut.quote:Op maandag 4 juli 2011 13:13 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik voel mij niet aangesproken en haat je niet
Ik zie dat er ook een beetje wijsheid in jou zitquote:
Medelijden met Jan.quote:
Ik heb EHBO doos in de spoiler gezet.quote:Op maandag 4 juli 2011 13:16 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ik niet, straks kom ik verkeerd neer en is mijn tere huidje kapot. Stel je voor.
Ik haat genoeg mensen.quote:Op maandag 4 juli 2011 13:16 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Je hoeft mij ook niet te haten..maar niemand haten bestaat gewoon niet. Daarvoor is de mensheid te kut.
[..]
Ik zie dat er ook een beetje wijsheid in jou zit [ afbeelding ]
[..]
Medelijden met Jan.
Ja.quote:Op maandag 4 juli 2011 12:54 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Heeft het te maken met waar ik denk het mee te maken heeft?
ik haat mezelf nog het meeste op dit momentquote:
ja, maar tis toch leuker als iemand anders het voor je doet..quote:Op maandag 4 juli 2011 13:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Heyy dat kan Jan best zelf doen hoor, heeft hij mijn hulp niet bij nodig gekkie.
Hoezo?quote:Op maandag 4 juli 2011 13:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik haat mezelf nog het meeste op dit moment
Ee swaggaquote:Op maandag 4 juli 2011 13:25 schreef Oceanview het volgende:
Goedendag heren en eventuele dames van het goede leven.
veel te veel gezopen gister, nu mega kater en moet eigenlijk best wel hard werkenquote:
je staat in mu sonligt ah sahbi.quote:Op maandag 4 juli 2011 13:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Goetgoet, schijnt harder dan de son shinet.
xd samen staan in de son danquote:
tja, kon je voorkomen hequote:Op maandag 4 juli 2011 13:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
veel te veel gezopen gister, nu mega kater en moet eigenlijk best wel hard werken
geen grap ik luister nu het liedje angry young man en hij zong only you op het moment dat jij dit poste.quote:
vettt xdquote:Op maandag 4 juli 2011 13:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
xd samen staan in de son dan
[..]
tja, kon je voorkomen heje wist dat je nu moest werken
wejoow telepathisch, illuminati.quote:Op maandag 4 juli 2011 13:29 schreef FreezePop het volgende:
[..]
geen grap ik luister nu het liedje angry young man en hij zong only you op het moment dat jij dit poste.
klopt, daarom was ook om 10 uur naar huis gegaan, maar ja, toen was het toch al te laat. maar het was zoo gezellig..quote:Op maandag 4 juli 2011 13:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
xd samen staan in de son dan
[..]
tja, kon je voorkomen heje wist dat je nu moest werken
Appell ;Dquote:Op maandag 4 juli 2011 13:33 schreef Omdatappel het volgende:
OV en giann en Freezen en alle mensennn.
quote:Op maandag 4 juli 2011 13:36 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Is hij wel luchtdicht? Anders loopt alles er meteen weer uit
Godver.quote:Op maandag 4 juli 2011 13:36 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Is hij wel luchtdicht? Anders loopt alles er meteen weer uit
zo'n taal ben ik niet van je gewend he, jongedame..quote:
God ver. God is in de hemel en dat is best ver weg.quote:Op maandag 4 juli 2011 13:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo'n taal ben ik niet van je gewend he, jongedame..
Sry.quote:Op maandag 4 juli 2011 13:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo'n taal ben ik niet van je gewend he, jongedame..
Wieweet.quote:Op maandag 4 juli 2011 13:38 schreef FreezePop het volgende:
[..]
God ver. God is in de hemel en dat is best ver weg.
Die subtitles zijn ook wel nodig.quote:
probeer dat maar eens te bewijzenquote:Op maandag 4 juli 2011 13:38 schreef FreezePop het volgende:
[..]
God ver. God is in de hemel en dat is best ver weg.
I know how you feel.quote:Op maandag 4 juli 2011 13:41 schreef Oceanview het volgende:
Ik heb geen zin om te bellen naar klantenservice.
god weet alles wat je doetquote:Op maandag 4 juli 2011 13:42 schreef Omdatappel het volgende:
Hooi ik houw mijn spreekburt over god
god is heel ver weg
einde
Ik ga nu bellen.quote:
Jij hoeft geen klantenservice te bellenquote:Op maandag 4 juli 2011 13:43 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Hoe voel ik me? Lees mijn gedachten [ afbeelding ]
Char is de naam.quote:Op maandag 4 juli 2011 13:44 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Diepere emoties wil ik horen, mevrouw de paragnostspiritueel
Het is best hoog dus als een engel valt gaat ze dood.quote:Op maandag 4 juli 2011 13:45 schreef gianni61 het volgende:
god heeft een hekel aan mij.
ik heb al duizenden keren tot hem gebeden
maar hij heeft nog nooit een engel op mijn stoep laten vallen..
Duh, God is geen moordenaar.quote:Op maandag 4 juli 2011 13:45 schreef gianni61 het volgende:
god heeft een hekel aan mij.
ik heb al duizenden keren tot hem gebeden
maar hij heeft nog nooit een engel op mijn stoep laten vallen..
Jij bent 8 van de 10 keer de persoon die de leukste opmerkingen maakt. Altijd lachen met Char.quote:Op maandag 4 juli 2011 13:45 schreef sharr het volgende:
[..]
Char is de naam.
Je bent een beetje pessimistisch vandaag, nergens zin in. Aan het eind van de dag zul je iets opvrolijken door een opmerking van iemand, die je dag weer goed maakt.
Horoscoop.char.nl
I know, rightquote:
Daar heeft hij zijn aanhangers voorquote:
Zeg dat je je mocromatties haalt en haar dood maakt als ze niet luistert.quote:Op maandag 4 juli 2011 13:47 schreef Oceanview het volgende:
u heeft nummerbehoud aangevraagd en dat duurt 2 tot 3 weken.
Maar mevrouw op de site staat 5 dagen.
Ja maar...
1. Achternaam weghalenquote:
je mist de symboliek en maakt er weer iets banaals vanquote:
Wil kan eigenlijk welquote:Op maandag 4 juli 2011 13:50 schreef FreezePop het volgende:
Je zegt ik wil je
Mijn nummer één
Wanneer je mij roept
Kom ik meteen
Je wil mijn liefde
Ik wil jou hart
Wij horen samen en nooit meer, nooit meer apart
Justin Bieber is een wannabe Ian Thomasquote:
Tenminste een wannabe die groot is geworden.quote:Op maandag 4 juli 2011 13:57 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Justin Bieber is een wannabe Ian Thomas
Als je een hoger cijfer wilt, hoop ik dat je beter met je mond bent dan met je handen.quote:Op maandag 4 juli 2011 14:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
IK NEEM HIER GEEN GENOEGEN MEE. WANNEER IS INZAGEMOMENT?
Omg.quote:Op maandag 4 juli 2011 14:11 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Als je een hoger cijfer wilt, hoop ik dat je beter met je mond bent dan met je handen.
Meestal in de winkel zelf.quote:Op maandag 4 juli 2011 14:14 schreef sharr het volgende:
Hallo supermarkt! Pinautomaten hier in de buurt?
Dónde está mi dineroquote:Op maandag 4 juli 2011 14:14 schreef sharr het volgende:
Hallo supermarkt! Pinautomaten hier in de buurt?
die is ook wel heul domquote:
Misschien niet de slimste..maar wel een echte levensgenieter. En als ik zou moeten kiezen tussen intelligentie of genieten van het leven, was die keuze niet al te moeilijk geweest.quote:
Gelukkig had de buurman nog een schroevendraaier over.quote:Op maandag 4 juli 2011 14:31 schreef Pizzalucht het volgende:
De grasmaaier had geen zin in cola vandaag
En kon de buurvrouw haar schoenen maar nét aan.quote:Op maandag 4 juli 2011 14:31 schreef sharr het volgende:
[..]
Gelukkig had de buurman nog een schroevendraaier over.
Maar ja, als de kat de muis niet gevangen zou hebben, had het allemaal heel anders gelopen..quote:Op maandag 4 juli 2011 14:32 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
En kon de buurvrouw haar schoenen maar nét aan.
Wellicht voor de muis, maar niet voor de buurvrouw. Tomatensap overal!quote:Op maandag 4 juli 2011 14:33 schreef sharr het volgende:
[..]
Maar ja, als de kat de muis niet gevangen zou hebben, had het allemaal heel anders gelopen..
wcquote:Op maandag 4 juli 2011 14:37 schreef sharr het volgende:
Ik moet dus in de douche wezen voor mijn makeup etc, maar de mensen die de douche komen maken zijn hem nu aan het maken.
Dilemma.
waarom make up op in de douche? enige wat je nodig hebt is een spiegel..quote:Op maandag 4 juli 2011 14:37 schreef sharr het volgende:
Ik moet dus in de douche wezen voor mijn makeup etc, maar de mensen die de douche komen maken zijn hem nu aan het maken.
Dilemma.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |