Het was een algemene opmerking voor eenieder die zich aangesproken voelt.quote:Op maandag 4 juli 2011 13:01 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik haat deze dag helemaal niet. Ik voel me goed.
Ik haat en heb lief. Mensen die niet haten houden zich in..alles opkroppen..kan nooit goed zijn voor een mens.quote:Op maandag 4 juli 2011 13:03 schreef Breezerslet17 het volgende:
Bob is wel een echte hater, respect doorvoor.
Ik voel mij niet aangesproken en haat je nietquote:Op maandag 4 juli 2011 13:05 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Het was een algemene opmerking voor eenieder die zich aangesproken voelt.
[..]
Ik haat en heb lief. Mensen die niet haten houden zich in..alles opkroppen..kan nooit goed zijn voor een mens.
wie gaat deze open deur intrappen?quote:
Je hoeft mij ook niet te haten..maar niemand haten bestaat gewoon niet. Daarvoor is de mensheid te kut.quote:Op maandag 4 juli 2011 13:13 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik voel mij niet aangesproken en haat je niet
Ik zie dat er ook een beetje wijsheid in jou zitquote:

Medelijden met Jan.quote:
Ik heb EHBO doos in de spoiler gezet.quote:Op maandag 4 juli 2011 13:16 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ik niet, straks kom ik verkeerd neer en is mijn tere huidje kapot. Stel je voor.
Ik haat genoeg mensen.quote:Op maandag 4 juli 2011 13:16 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Je hoeft mij ook niet te haten..maar niemand haten bestaat gewoon niet. Daarvoor is de mensheid te kut.
[..]
Ik zie dat er ook een beetje wijsheid in jou zit [ afbeelding ]
[..]
Medelijden met Jan.
Ja.quote:Op maandag 4 juli 2011 12:54 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Heeft het te maken met waar ik denk het mee te maken heeft?
ik haat mezelf nog het meeste op dit momentquote:
ja, maar tis toch leuker als iemand anders het voor je doet..quote:Op maandag 4 juli 2011 13:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Heyy dat kan Jan best zelf doen hoor, heeft hij mijn hulp niet bij nodig gekkie.
Hoezo?quote:Op maandag 4 juli 2011 13:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik haat mezelf nog het meeste op dit moment
Ee swaggaquote:Op maandag 4 juli 2011 13:25 schreef Oceanview het volgende:
Goedendag heren en eventuele dames van het goede leven.
veel te veel gezopen gister, nu mega kater en moet eigenlijk best wel hard werkenquote:
je staat in mu sonligt ah sahbi.quote:Op maandag 4 juli 2011 13:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Goetgoet, schijnt harder dan de son shinet.
xd samen staan in de son danquote:
tja, kon je voorkomen hequote:Op maandag 4 juli 2011 13:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
veel te veel gezopen gister, nu mega kater en moet eigenlijk best wel hard werken
geen grap ik luister nu het liedje angry young man en hij zong only you op het moment dat jij dit poste.quote:
vettt xdquote:Op maandag 4 juli 2011 13:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
xd samen staan in de son dan
[..]
tja, kon je voorkomen heje wist dat je nu moest werken
wejoow telepathisch, illuminati.quote:Op maandag 4 juli 2011 13:29 schreef FreezePop het volgende:
[..]
geen grap ik luister nu het liedje angry young man en hij zong only you op het moment dat jij dit poste.
klopt, daarom was ook om 10 uur naar huis gegaan, maar ja, toen was het toch al te laat. maar het was zoo gezellig..quote:Op maandag 4 juli 2011 13:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
xd samen staan in de son dan
[..]
tja, kon je voorkomen heje wist dat je nu moest werken
Appell ;Dquote:Op maandag 4 juli 2011 13:33 schreef Omdatappel het volgende:
OV en giann en Freezen en alle mensennn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |