Het was een algemene opmerking voor eenieder die zich aangesproken voelt.quote:Op maandag 4 juli 2011 13:01 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik haat deze dag helemaal niet. Ik voel me goed.
Ik haat en heb lief. Mensen die niet haten houden zich in..alles opkroppen..kan nooit goed zijn voor een mens.quote:Op maandag 4 juli 2011 13:03 schreef Breezerslet17 het volgende:
Bob is wel een echte hater, respect doorvoor.
Ik voel mij niet aangesproken en haat je nietquote:Op maandag 4 juli 2011 13:05 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Het was een algemene opmerking voor eenieder die zich aangesproken voelt.
[..]
Ik haat en heb lief. Mensen die niet haten houden zich in..alles opkroppen..kan nooit goed zijn voor een mens.
wie gaat deze open deur intrappen?quote:
Je hoeft mij ook niet te haten..maar niemand haten bestaat gewoon niet. Daarvoor is de mensheid te kut.quote:Op maandag 4 juli 2011 13:13 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik voel mij niet aangesproken en haat je niet
Ik zie dat er ook een beetje wijsheid in jou zitquote:

Medelijden met Jan.quote:
Ik heb EHBO doos in de spoiler gezet.quote:Op maandag 4 juli 2011 13:16 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ik niet, straks kom ik verkeerd neer en is mijn tere huidje kapot. Stel je voor.
Ik haat genoeg mensen.quote:Op maandag 4 juli 2011 13:16 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Je hoeft mij ook niet te haten..maar niemand haten bestaat gewoon niet. Daarvoor is de mensheid te kut.
[..]
Ik zie dat er ook een beetje wijsheid in jou zit [ afbeelding ]
[..]
Medelijden met Jan.
Ja.quote:Op maandag 4 juli 2011 12:54 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Heeft het te maken met waar ik denk het mee te maken heeft?
ik haat mezelf nog het meeste op dit momentquote:
ja, maar tis toch leuker als iemand anders het voor je doet..quote:Op maandag 4 juli 2011 13:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Heyy dat kan Jan best zelf doen hoor, heeft hij mijn hulp niet bij nodig gekkie.
Hoezo?quote:Op maandag 4 juli 2011 13:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik haat mezelf nog het meeste op dit moment
Ee swaggaquote:Op maandag 4 juli 2011 13:25 schreef Oceanview het volgende:
Goedendag heren en eventuele dames van het goede leven.
veel te veel gezopen gister, nu mega kater en moet eigenlijk best wel hard werkenquote:
je staat in mu sonligt ah sahbi.quote:Op maandag 4 juli 2011 13:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Goetgoet, schijnt harder dan de son shinet.
xd samen staan in de son danquote:
tja, kon je voorkomen hequote:Op maandag 4 juli 2011 13:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
veel te veel gezopen gister, nu mega kater en moet eigenlijk best wel hard werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |