Geaardheid Bi-schierigquote:Op maandag 4 juli 2011 12:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
http://www.spotzz.nl/profile/findingnino
Gianni ben jij dit?!
hoe kom je daar bij?quote:Op maandag 4 juli 2011 12:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
http://www.spotzz.nl/profile/findingnino
Gianni ben jij dit?!
quote:Op maandag 4 juli 2011 12:36 schreef Graseter het volgende:
[..]
Geaardheid Bi-schierig
Serieus, vertaald?
Geen idee, ik zei maar wat.quote:
Bi-curious klinkt nog maar bi-schierig.quote:Op maandag 4 juli 2011 12:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]hoezo vertaald?
[..]
Geen idee, ik zei maar wat.
quote:Op maandag 4 juli 2011 12:39 schreef Graseter het volgende:
[..]
Bi-curious klinkt nog maar bi-schierig.
quote:
Hoi, daten neuken hosseldehossel?????!!!!!???111quote:Op maandag 4 juli 2011 12:37 schreef Pizzalucht het volgende:
Haha ja ik kom hier zo even kijken!!!~`!1!11
In welke volgorde?quote:Op maandag 4 juli 2011 12:39 schreef sharr het volgende:
[..]
Hoi, daten neuken hosseldehossel?????!!!!!???111
Mag ik je msn en bij je in bed ligge.quote:Op maandag 4 juli 2011 12:39 schreef sharr het volgende:
[..]
Hoi, daten neuken hosseldehossel?????!!!!!???111
regel mij ook ene..quote:Op maandag 4 juli 2011 12:40 schreef sharr het volgende:
Twee nieuwe tassen
Vriendin van moeder met een tassenwinkel nieuwe collectie krijgen =
nee, ik moet een tas voor mijn boterhammen en blikjes red bullquote:
quote:Op maandag 4 juli 2011 12:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Boh mn tosti was heerlijk goudbruin, lekker knapperig. Het is dat ik hem op gegeten heb, anders zou ik er de liefde mee bedrijven.
Lekker je tosti schuren.quote:Op maandag 4 juli 2011 12:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Boh mn tosti was heerlijk goudbruin, lekker knapperig. Het is dat ik hem op gegeten heb, anders zou ik er de liefde mee bedrijven.
Jouwe hebben veel toegevoegde waarde wil je zeggen.quote:Op maandag 4 juli 2011 12:42 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]Deze post heeft echt toegevoegde waarde voor deze reeks
Zeg ik toch niet?quote:Op maandag 4 juli 2011 12:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jouwe hebben veel toegevoegde waarde wil je zeggen.
Jammer genoeg kan jij dat niet.quote:Op maandag 4 juli 2011 12:43 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik zou die post in de OP zetten, puur voor de win.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |