hier hetzelfde (maar toen ik nog bij mn ouders woonde was ik ook al best goed)quote:Op maandag 4 juli 2011 12:30 schreef Breezerslet17 het volgende:
Bij mij thuis ben ik de beste kok. Ook de enigste thuis.
Ik eet. Jullie maken, ik ben lui.quote:Op maandag 4 juli 2011 12:32 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Jij, klinkerbotsing en ik. Tosti bakeoff meet.
Dan moet je wel apart zitten.quote:Op maandag 4 juli 2011 12:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik eet. Jullie maken, ik ben lui.
Geaardheid Bi-schierigquote:Op maandag 4 juli 2011 12:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
http://www.spotzz.nl/profile/findingnino
Gianni ben jij dit?!
hoe kom je daar bij?quote:Op maandag 4 juli 2011 12:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
http://www.spotzz.nl/profile/findingnino
Gianni ben jij dit?!
quote:Op maandag 4 juli 2011 12:36 schreef Graseter het volgende:
[..]
Geaardheid Bi-schierig
Serieus, vertaald?
Geen idee, ik zei maar wat.quote:
Bi-curious klinkt nog maar bi-schierig.quote:Op maandag 4 juli 2011 12:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]hoezo vertaald?
[..]
Geen idee, ik zei maar wat.
quote:Op maandag 4 juli 2011 12:39 schreef Graseter het volgende:
[..]
Bi-curious klinkt nog maar bi-schierig.
quote:
Hoi, daten neuken hosseldehossel?????!!!!!???111quote:Op maandag 4 juli 2011 12:37 schreef Pizzalucht het volgende:
Haha ja ik kom hier zo even kijken!!!~`!1!11
In welke volgorde?quote:Op maandag 4 juli 2011 12:39 schreef sharr het volgende:
[..]
Hoi, daten neuken hosseldehossel?????!!!!!???111
Mag ik je msn en bij je in bed ligge.quote:Op maandag 4 juli 2011 12:39 schreef sharr het volgende:
[..]
Hoi, daten neuken hosseldehossel?????!!!!!???111
regel mij ook ene..quote:Op maandag 4 juli 2011 12:40 schreef sharr het volgende:
Twee nieuwe tassen
Vriendin van moeder met een tassenwinkel nieuwe collectie krijgen =
nee, ik moet een tas voor mijn boterhammen en blikjes red bullquote:
quote:Op maandag 4 juli 2011 12:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Boh mn tosti was heerlijk goudbruin, lekker knapperig. Het is dat ik hem op gegeten heb, anders zou ik er de liefde mee bedrijven.
Lekker je tosti schuren.quote:Op maandag 4 juli 2011 12:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Boh mn tosti was heerlijk goudbruin, lekker knapperig. Het is dat ik hem op gegeten heb, anders zou ik er de liefde mee bedrijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |