Als je een hoger cijfer wilt, hoop ik dat je beter met je mond bent dan met je handen.quote:Op maandag 4 juli 2011 14:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
IK NEEM HIER GEEN GENOEGEN MEE. WANNEER IS INZAGEMOMENT?
Omg.quote:Op maandag 4 juli 2011 14:11 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Als je een hoger cijfer wilt, hoop ik dat je beter met je mond bent dan met je handen.
Meestal in de winkel zelf.quote:Op maandag 4 juli 2011 14:14 schreef sharr het volgende:
Hallo supermarkt! Pinautomaten hier in de buurt?
Dónde está mi dineroquote:Op maandag 4 juli 2011 14:14 schreef sharr het volgende:
Hallo supermarkt! Pinautomaten hier in de buurt?
die is ook wel heul domquote:
Misschien niet de slimste..maar wel een echte levensgenieter. En als ik zou moeten kiezen tussen intelligentie of genieten van het leven, was die keuze niet al te moeilijk geweest.quote:
Gelukkig had de buurman nog een schroevendraaier over.quote:Op maandag 4 juli 2011 14:31 schreef Pizzalucht het volgende:
De grasmaaier had geen zin in cola vandaag
En kon de buurvrouw haar schoenen maar nét aan.quote:Op maandag 4 juli 2011 14:31 schreef sharr het volgende:
[..]
Gelukkig had de buurman nog een schroevendraaier over.
Maar ja, als de kat de muis niet gevangen zou hebben, had het allemaal heel anders gelopen..quote:Op maandag 4 juli 2011 14:32 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
En kon de buurvrouw haar schoenen maar nét aan.
Wellicht voor de muis, maar niet voor de buurvrouw. Tomatensap overal!quote:Op maandag 4 juli 2011 14:33 schreef sharr het volgende:
[..]
Maar ja, als de kat de muis niet gevangen zou hebben, had het allemaal heel anders gelopen..
wcquote:Op maandag 4 juli 2011 14:37 schreef sharr het volgende:
Ik moet dus in de douche wezen voor mijn makeup etc, maar de mensen die de douche komen maken zijn hem nu aan het maken.
Dilemma.
waarom make up op in de douche? enige wat je nodig hebt is een spiegel..quote:Op maandag 4 juli 2011 14:37 schreef sharr het volgende:
Ik moet dus in de douche wezen voor mijn makeup etc, maar de mensen die de douche komen maken zijn hem nu aan het maken.
Dilemma.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |