Ik ben een kleine dikke trol met een vaginale infectie in zijn gezicht. Ik accepteer bijna iedereen.quote:
je hebt me je msn nooit gegeven, schat..quote:
Dat kan ik nog wel krijgen.quote:Op maandag 4 juli 2011 11:54 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik ben een kleine dikke trol met een vaginale infectie in zijn gezicht. Ik accepteer bijna iedereen.
Die vagina infectie in je gezicht of mij? ;$ Ik zie dat ik al een PM heb met je adresgegevens en je fotoquote:

quote:
quote:Op maandag 4 juli 2011 12:01 schreef FreezePop het volgende:
Verstuurd vanuit concentratie kamp Bergen-Belsen.
Tevreden?quote:Op maandag 4 juli 2011 11:56 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Die vagina infectie in je gezicht of mij? ;$ Ik zie dat ik al een PM heb met je adresgegevens en je foto [ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Welk subforum? Ik zoek ook nog een date.quote:Op maandag 4 juli 2011 12:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ohh, nu snap ik waarom FOK! reclame maakt voor Spotzz, FOK! werd bijna een datingsite, maar dat is niet voor lang meer.
Groetjes aan Anne en Margotquote:Op maandag 4 juli 2011 12:01 schreef FreezePop het volgende:
Verstuurd vanuit concentratie kamp Bergen-Belsen.
Ik heb het wifi netwerk gehacked. Kom je mij bevrijden?quote:Op maandag 4 juli 2011 12:02 schreef sharr het volgende:
Laatste bericht van Freezepop: "Ik hoor ze de trap op rennen vergeet niet je be..."
I will miss you.
keldertjequote:Op maandag 4 juli 2011 12:02 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Welk subforum? Ik zoek ook nog een date.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |