SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Niet constant groeten en doei zeggen voor als je even weg bent.
• Deze slowchat is niet om constant te baggeren.
• Denk ook aan de mobiele gebruikers; grote plaatjes graag in spoilers.
• Het is hier geen linkdump en radiopraat-topic, daar zijn andere topics voor
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje!
Haha faal.quote:
Ja wel prima, erg druk de laatste tijd. Met jou dan?quote:Op maandag 4 juli 2011 10:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb dat welkom lieverds veranderd in Arrr Matey.Klinkt pirateriger.
[..]
Haha faal.![]()
Hoe gaat het met Patje?
Ik wil net zeggen, je bent weinig actief de laatste tijdquote:Op maandag 4 juli 2011 10:47 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja wel prima, erg druk de laatste tijd. Met jou dan?
Ja klopt, moet nog veel dingen doen voor de vakantie ook, en tevens is ONZ ook niet zo heel interessant meer eigenlijkquote:Op maandag 4 juli 2011 11:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik wil net zeggen, je bent weinig actief de laatste tijd
Waarheidquote:Op maandag 4 juli 2011 11:18 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja klopt, moet nog veel dingen doen voor de vakantie ook, en tevens is ONZ ook niet zo heel interessant meer eigenlijk
Ja daar doe ik niet veel aan hèquote:Op maandag 4 juli 2011 11:18 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Waarheid
Ik ben druk aan het klussencheck mijn K&W topic ;D
Hoe gaat het met de voorbereiding van je trip?
Dagelijkse kost voor mij. Groot bed veel ruimte lang slapen.quote:Op maandag 4 juli 2011 11:27 schreef sharr het volgende:
Dan word je ineens wakker en is het half twaalf
Jij altijd manquote:Op maandag 4 juli 2011 11:20 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja daar doe ik niet veel aan hè, ik ga daar gewoon naartoe en zie wel. Ja ik zag de progressie van je kribbe al. Ik mag wel een biertje komen drinken hè?
ik wil anders ook nog wel een paar uurtjes slapenquote:Op maandag 4 juli 2011 11:30 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Dagelijkse kost voor mij. Groot bed veel ruimte lang slapen.
Bij freezepop!?quote:Op maandag 4 juli 2011 11:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wil anders ook nog wel een paar uurtjes slapen
op dit moment kan ik overal wel slapen..quote:
en met mijquote:Op maandag 4 juli 2011 11:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
op dit moment kan ik overal wel slapen..
bij jou mag toch niet, dan krijg ik ruzie met pizzalucht
Nu zal je kapot gaan aan al die stress in je leven.quote:
Stuur maar adresgegevens + foto in een PMquote:Op maandag 4 juli 2011 11:50 schreef FreezePop het volgende:
Jullie mogen allemaal bij mij in bed. Gezellig
quote:
Ik ben lang niet sexy genoegquote:Op maandag 4 juli 2011 11:51 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Stuur maar adresgegevens + foto in een PM [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |