Nelissen is te serieusquote:Op zondag 3 juli 2011 21:57 schreef ikbenbinnen het volgende:
Ik mis Johan en Gijp wel. Deze mensen en vooral (Nellise) kunnen mij niet bekoren.
Dean lijkt me handigerquote:Op zondag 3 juli 2011 21:59 schreef franklop het volgende:
Hushovd gaat de sprint aantrekken voor Farrar, niks meer niks minder
Zeker op zo'n aankomst wel ja. En aangezien er geen boni's zijn, boeit het toch niet.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:59 schreef franklop het volgende:
Hushovd gaat de sprint aantrekken voor Farrar, niks meer niks minder
Hij hoort zichzelf graagquote:
dean-->hushovd-->farrarquote:
ik kan niet wachtenquote:Op zondag 3 juli 2011 22:01 schreef Eenskijken het volgende:
driesals johan er morgen bij zit gaat ie zeker er wat over zeggen
oja, ronaldo in z'n psv tijdquote:Op zondag 3 juli 2011 22:03 schreef j0rdiiii het volgende:
Zappen naar NED1, andere tijden sport over Ronaldo
twitter:rtl7tourdujour twitterde op zondag 03-07-2011 om 22:02:51Morgen weer Tour du Jour! 20.30 op RTL7 met Johan Derksen en Carl Huybrechts. #Tourdujour reageer retweet
Bazenafleveringquote:Op zondag 3 juli 2011 22:04 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:rtl7tourdujour twitterde op zondag 03-07-2011 om 22:02:51Morgen weer Tour du Jour! 20.30 op RTL7 met Johan Derksen en Carl Huybrechts. #Tourdujour reageer retweet
JAAA JAJAquote:Op zondag 3 juli 2011 22:05 schreef marcodej het volgende:
Uitspraak van de uitzending:
"Wat staat daar nou? Skoda!... Wat zeg ik nou?
Huybrechts en Derksenquote:Op zondag 3 juli 2011 22:04 schreef Gramulanion het volgende:
quote:Op zondag 3 juli 2011 22:04 schreef Gramulanion het volgende:
Heb je dus 3 bazenuitzendingen gemistquote:Op zondag 3 juli 2011 22:25 schreef DrDentz het volgende:
Ik ga morgen mijn Tour du Jour ontmaagding meemaken.
Kijkt alleen maar voor Derksen.quote:Op zondag 3 juli 2011 22:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Heb je dus 3 bazenuitzendingen gemist
Ja ik heb verder niks met b-sporten.quote:Op zondag 3 juli 2011 23:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Op zich is dat een goed argument om naar TDJ te kijken...
Peterquote:Op zondag 3 juli 2011 23:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat gay dat je alleen de laatste aflevering kan terug kijken
Waar is het MP4 mannetje als je hem nodig hebt?
Het is onmogelijk om iemand die al geen krediet heeft in diskrediet te brengen, dus dit was weer verspilde energiequote:Op zondag 3 juli 2011 22:25 schreef Van_Poppel het volgende:
Lijkt dit niet verdacht veel op het liedje dat Dries bij TDJ zingt?
Dat kan hele interessante beelden opleveren.quote:Op zondag 3 juli 2011 23:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Er is toch niets mooier dan een sporter kotsend over de streep te zien gaan?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OMGquote:Op maandag 4 juli 2011 02:16 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat kan hele interessante beelden opleveren.
kotsend over de streep
Ook bij de MP4's staat alleen de laatste uitzending er op.quote:Op zondag 3 juli 2011 23:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat gay dat je alleen de laatste aflevering kan terug kijken
Waar is het MP4 mannetje als je hem nodig hebt?
Je hebt ook meer aan Barredo als het knokken wordt.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:55 schreef TheArt het volgende:
[..]
Barredo is een veel betere klimmer dan Weening.
Ja, daarom heb ik de eerste aflevering ook gemistquote:Op maandag 4 juli 2011 10:50 schreef Symer het volgende:
[..]
Ook bij de MP4's staat alleen de laatste uitzending er op.
quote:Op maandag 4 juli 2011 08:41 schreef larry91 het volgende:
[..]Dan is voetbal eerder een b-sport dan wielrennen.
Eigenlijk kijk ik ook nooit voetbal, alleen VI is leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Das beter dan Boogerd vs. toeschouwer!quote:Op maandag 4 juli 2011 11:32 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Je hebt ook meer aan Barredo als het knokken wordt.
Met een wiel
als ik de naam Dries hoor dan ga ik mn afstandsbediening in gebruik nemen. 1x is leuk.. maar ja, t blijft rtl dus t merendeel van t publiek zal wel redelijk braindead blijven kijken.quote:Op maandag 4 juli 2011 12:56 schreef planethugo het volgende:
vind t wel humor dat dries elke aflevering afsluit met hetzelfde liedje
dat wordt hilarisch na 20x
Ze doen het natuurlijk niet voor niets aan het eind van de uitzending, dan maakt het ook niet zoveel uit als mensen wél wegzappen. Gewoon een leuke gimmick, meer is het niet. Niet te serieus nemen.quote:Op maandag 4 juli 2011 13:06 schreef kawotski het volgende:
[..]
als ik de naam Dries hoor dan ga ik mn afstandsbediening in gebruik nemen. 1x is leuk.. maar ja, t blijft rtl dus t merendeel van t publiek zal wel redelijk braindead blijven kijken.
Zonder dat kookgedoe wellicht geen programma hè.quote:Op maandag 4 juli 2011 13:57 schreef planethugo het volgende:
idd dat moet je niet te serieus nemen, genee kondigde het gisteren ook wel grappig aan
dat kookgedoe is idd echt overbodig. 'nog nieuwtjes van de koks van de rabobank?' hoe gaan ze dat die 3 weken volhouden
Johan doet hem 3 keer.quote:Op maandag 4 juli 2011 15:39 schreef TLC het volgende:
Vanavond met Johan Derksen als het goed isof laten ze hem tegen die Alpe D Huez fietsen
Jammer dat ik dit niet met de facebook-knop kan sharen of liken.quote:Op maandag 4 juli 2011 02:16 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat kan hele interessante beelden opleveren.
kotsend over de streep
ik heb Danny nog geen een keer over zijn oom horen pratenquote:Op maandag 4 juli 2011 19:21 schreef Lagrinta het volgende:
Derksen: "zeg Danny geweldige flapdrol die je bent, moet je eens goed luisteren, wie brengt hier iedere keer zn oom te berde? Nou dan, ik laat de kijkers ook even weten dat Jean een andere kant had".
Krijgt het programma eindelijk niveau.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door TvhN op 04-07-2011 20:22:57 ]
1ste uitzending volgens mij ging het over toen hij wereldkampioen werd in Colombia (midden in de nacht het kijken, wat een koers was dat! Heldquote:Op maandag 4 juli 2011 19:57 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik heb Danny nog geen een keer over zijn oom horen praten
Was dit niet over Theom Koomen?quote:Op maandag 4 juli 2011 19:21 schreef Lagrinta het volgende:
Derksen: "zeg Danny geweldige flapdrol die je bent, moet je eens goed luisteren, wie brengt hier iedere keer zn oom te berde? Nou dan, ik laat de kijkers ook even weten dat Jean een andere kant had".
Jean had ook een andere kant.quote:
twitter:dnelissen twitterde op maandag 04-07-2011 om 20:25:10Volle bak bij #tourdujour mijn buurman heeft verstand van voetbal ook van het cyclisme? http://twitpic.com/5l7g6l reageer retweet
Piemel al in de hand?quote:Op maandag 4 juli 2011 20:27 schreef DrDentz het volgende:
Ik zit klaar, dit worden harde rellen in dit topic.
Wie is Danny dan, Danny Vera?quote:Op maandag 4 juli 2011 19:21 schreef Lagrinta het volgende:
Toen was hij er ook nietquote:Op maandag 4 juli 2011 20:29 schreef Karina het volgende:
Leuk! Ik heb het vrijdag met Johan Derksen niet gezien.
Oh ik dacht dat hij er op vrijdag en maandag altijd was! Niets gemist dus. En Carl Huijbrechts!quote:Op maandag 4 juli 2011 20:29 schreef BobW het volgende:
[..]
Toen was hij er ook niet
Dit is zijn debuut
Iedere lul kan naar de kapper gaan. Johan's haar is rock 'n roll.quote:Op maandag 4 juli 2011 20:34 schreef Karina het volgende:
Over het haar van Johan Derksen maar te zwijgen, die heeft gewoon een matje
Nou en?quote:Op maandag 4 juli 2011 20:34 schreef Ambrosius het volgende:
Staat die lamp weer vol op die kale bats van Gert.
Whehe dan hebben we vandaag Samson én Gert!quote:Op maandag 4 juli 2011 20:34 schreef Karina het volgende:
Over het haar van Johan Derksen maar te zwijgen, die heeft gewoon een matje
quote:Op maandag 4 juli 2011 20:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
Kom op voetbalnieuws dan kan dit waardeloze programma uit.
Gister heb ik ook wel genoten hoor!quote:Op maandag 4 juli 2011 20:38 schreef Stiggie het volgende:
Derksen maakt het gelijk weer een leuk programma
Carl had het net over kwak of kwakjequote:Op maandag 4 juli 2011 20:38 schreef DrDentz het volgende:
Ik snap eigenlijk niks van dat wielergepraat. 'Peleton', 'gele trui', 'ploegentijd', lastig voor een beginner.
Al die ontstekingen op die anaconda...ik geef ze geen ongelijk.quote:Op maandag 4 juli 2011 20:39 schreef Droopie het volgende:
Met je lul van 40 in zo'n broekie is al geen pretje en dan nog een tijdrit met je waterpas zadel
Je moet hem vooral serieus nemen.quote:Op maandag 4 juli 2011 20:39 schreef Tompsen het volgende:
Nu al gehad met Johan Derksen, gaat hier alles afzeiken terwijl z'n eigen programma geen haar beter is
Johan zorgt voor kijkcijfersquote:Op maandag 4 juli 2011 20:39 schreef Tompsen het volgende:
Nu al gehad met Johan Derksen, gaat hier alles afzeiken terwijl z'n eigen programma geen haar beter is
VI afkrakenquote:Op maandag 4 juli 2011 20:39 schreef Tompsen het volgende:
quote:Op maandag 4 juli 2011 20:39 schreef Tompsen het volgende:
dat is geen basiskennis maar algemene kennis..quote:Op maandag 4 juli 2011 20:38 schreef DrDentz het volgende:
Ik snap eigenlijk niks van dat wielergepraat. 'Peleton', 'gele trui', 'ploegentijd', lastig voor een beginner.
Echt welquote:
Omdat johan Derksen.quote:Op maandag 4 juli 2011 20:46 schreef Eenskijken het volgende:
waarom gaat het niet over de etappe van vandaag?
1e aflevering was een topmissquote:Op maandag 4 juli 2011 20:48 schreef inZanity het volgende:
Wanneer komen ze eens met een mooie rondemiss?
Joh jij bent een voetbalfan dus kijk wanneer je kunt naar VI. Je kijkt zeker om het grote woord van Johanquote:Op maandag 4 juli 2011 20:47 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Dit programma is geen lang leven beschoren.. Is toch te kneuterig voor woorden..
Wielerfans halen hun neus op voor voetbal grappen in een wielershow...quote:Op maandag 4 juli 2011 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Joh jij bent een voetbalfan dus kijk wanneer je kunt naar VI. Je kijkt zeker om het grote woord van Johan
ik heb geen zin om notes te krijgenquote:
Heel goed van je hoorquote:Op maandag 4 juli 2011 20:50 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
ik heb geen zin om notes te krijgenVerder is het ook overdreven om iemand uit te schelden voor z'n uiterlijk.. kan diegene immers ook weinig aan doen
Gert is de enige baas aan tafel.quote:Op maandag 4 juli 2011 20:50 schreef Micson het volgende:
Dit programma is inderdaad ten dode opgeschreven , tenzij Johan er elke dag gaat zitten. Genee heeft geen chemie met die twee lutsers, die helemaal niets interessants te melden hebben. Alle overige programmapunten hebben ook weinig potentie.
Dat kutaccent van die Gert is nog het ergste, denkt ook dat hij grappig is. Simpel persoon
quote:Op maandag 4 juli 2011 20:51 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Gert-Jan doet wel erg geforceerd zeg. Hou je mond gewoon als je niets nuttigs te melden hebt.
Dus jij kijkt alleen schaatsen en korfbal?quote:Op maandag 4 juli 2011 20:52 schreef DrDentz het volgende:
Omg wat is dit, waarom zou je vrijwillig naar een sport gaan kijken waarin we overklast worden door Belgen
Zijn ze beter in voetbal?quote:Op maandag 4 juli 2011 20:53 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dus jij kijkt alleen schaatsen en korfbal?
woont in Gent, Vlaanderen, België, praten ze ook Nederlandsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |