Als een herhaling van the A-team hogere kijkcijfers oplevert, dan lijkt het me duidelijkquote:Op zondag 3 juli 2011 20:02 schreef maril het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dat doen? laat toch gaan joh.
Geen idee, maar het staat morgen wel op uitzending gemist.quote:Op zondag 3 juli 2011 20:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Misschien een beetje een rare vraag, maar is hier ook een online stream van?
Heb ik nooit gezien van een RTL-programma, dus lijkt me niet.quote:Op zondag 3 juli 2011 20:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Misschien een beetje een rare vraag, maar is hier ook een online stream van?
Wou het net posten....alsof hij iets aan z'n lever heeft.quote:Op zondag 3 juli 2011 20:34 schreef Ambrosius het volgende:
Die lamp staat wel erg slecht op het hoofd van Gert.
Die komen allemaal terug van Sensationquote:Op zondag 3 juli 2011 20:36 schreef Karina het volgende:
Iedereen moest iets met wit erin aan vandaag?
Daar wonen de echte mannen. In de stad wonen de mietjes.quote:Op zondag 3 juli 2011 20:43 schreef Evertjan het volgende:
waarom komen die wielrenners allemaal uit de provincie.
stadsmannetjes kunnen niet afzien...quote:Op zondag 3 juli 2011 20:43 schreef Evertjan het volgende:
waarom komen die wielrenners allemaal uit de provincie.
De provincialen komen anders wel allemaal in de stad wonenquote:Op zondag 3 juli 2011 20:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Daar wonen de echte mannen. In de stad wonen de mietjes.
Noemen ze de Marokkanen tegenwoordig provincialen?quote:Op zondag 3 juli 2011 20:44 schreef Karina het volgende:
[..]
De provincialen komen anders wel allemaal in de stad wonen
Helaas ken ik vooral de omgekeerde voorbeelden....van die stadse mensen die hier komen Drenthenieren.quote:Op zondag 3 juli 2011 20:44 schreef Karina het volgende:
[..]
De provincialen komen anders wel allemaal in de stad wonen
Nee die worden meestal anders genoemdquote:Op zondag 3 juli 2011 20:45 schreef Nober het volgende:
[..]
Noemen ze de Marokkanen tegenwoordig provincialen?
Jaag ze terug danquote:Op zondag 3 juli 2011 20:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Helaas ken ik vooral de omgekeerde voorbeelden....van die stadse mensen die hier komen Drenthenieren.
Ubermensch...quote:
Theunisse in 1989 (ja ik moest het wel even googelenquote:Op zondag 3 juli 2011 20:47 schreef Kingstown het volgende:
Trouwens de Alp D'Huez een Nederlandse berg noemen. De laatste keer dat daar een Nederlander won was de helft van de forumgebruikers hier nog niet geboren.
Ja, je kunt moeilijk zeggen dat het mietjes zijnquote:Op zondag 3 juli 2011 20:48 schreef kavorka het volgende:
Helden; met een barst kan je gewoon fietsen, denk....
T is jouw mening en daar laat ik het maar bijquote:
Leo is een cultheldquote:Op zondag 3 juli 2011 20:51 schreef Ambrosius het volgende:
Waarom zetten jullie eenachter Leo? Imo gewoon
, of nog beter helemaal geen aandacht aan besteden.
Welke Leo?quote:Op zondag 3 juli 2011 20:51 schreef Ambrosius het volgende:
Waarom zetten jullie eenachter Leo? Imo gewoon
, of nog beter helemaal geen aandacht aan besteden.
RIP de kneetquote:Op zondag 3 juli 2011 20:58 schreef Karina het volgende:
Kneetdat wielrentaaltje is ook wel een taal apart.
Het mooie is dat ik Gert ook steeds beter verstaquote:Op zondag 3 juli 2011 21:02 schreef Karina het volgende:
dat verhaal over die fietsen, geweldig. Van Zimbabwe tot IJsland.
Heb ik ookquote:Op zondag 3 juli 2011 21:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het mooie is dat ik Gert ook steeds beter versta
Gertje is van de mooie verhalen, Gijpie van de platte grappenquote:Op zondag 3 juli 2011 21:04 schreef Mr_DG het volgende:
Die Gert is een beetje de Gijp van Tour du Jour. Geniale vent
Gijp heeft ook mooie verhalen, vaak zat.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gertje is van de mooie verhalen, Gijpie van de platte grappen
Gert heeft een carrière gehad die lang genoeg was. Ik denk dat er nog verhalen zat zijn.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:06 schreef franklop het volgende:
ben benieuwd of hij dat drie weken kan volhouden, dat ie niet vrijdag al klaar is en moet gaan herhalen
Daar ben ik ook bang voor...Gijpie recyclet z'n anekdotes alquote:Op zondag 3 juli 2011 21:06 schreef franklop het volgende:
ben benieuwd of hij dat drie weken kan volhouden, dat ie niet vrijdag al klaar is en moet gaan herhalen
het duurt een uur en TD kan maar 50 min max volhoudenquote:Op zondag 3 juli 2011 21:08 schreef Evertjan het volgende:
ze moeten T Dekker uitnodigen om op die hometrainer te trappen
In die docu van hem waren die testen geen succesquote:Op zondag 3 juli 2011 21:08 schreef Evertjan het volgende:
ze moeten T Dekker uitnodigen om op die hometrainer te trappen
laatste test haalde hijquote:Op zondag 3 juli 2011 21:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
In die docu van hem waren die testen geen succes
Boogie komt volgende week langsquote:Op zondag 3 juli 2011 21:09 schreef Spanky78 het volgende:
Ik vind het een aangenaam programma, valt me enorm mee voor een eerste keer. Weer eens wat anders dan het trage tempo van mart. Alhoewel ik wel een zwak heb voor Boogert.
Kristie?quote:Op zondag 3 juli 2011 21:09 schreef Spanky78 het volgende:
Ik vind het een aangenaam programma, valt me enorm mee voor een eerste keer. Weer eens wat anders dan het trage tempo van mart. Alhoewel ik wel een zwak heb voor Boogert.
Sven Kramer zou het ook wel leuk zijnquote:Op zondag 3 juli 2011 21:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt, Dekkertje in vorm moet het in 40 minuten kunnen afraffelen...
Voor klimmen wel, maar voor zo'n vermogenstest klopt hij denk ik menig wielrenner.quote:
Bij deze test beklimmen ze een berg...als je 25% zwaarder weegt, moet je ook 25% meer vermogen leveren om dezelfde tijd te rijden.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:13 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Voor klimmen wel, maar voor zo'n vermogenstest klopt hij denk ik menig wielrenner.
Ja, maar het ging ook over de test van TD in die docu van hem, dat was een vermogenstest.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bij deze test beklimmen ze een berg...als je 25% zwaarder weegt, moet je ook 25% meer vermogen leveren om dezelfde tijd te rijden.
Ok, daar zou Sven (in vorm) ook zeker goed scoren...quote:Op zondag 3 juli 2011 21:15 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, maar het ging ook over de test van TD in die docu van hem, dat was een vermogenstest.
quote:Op zondag 3 juli 2011 21:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ok, daar zou Sven (in vorm) ook zeker goed scoren...
quote:Naast schaatser is Kramer ook een verdienstelijk wielrenner. In 2004 werd hij bij de junioren op het NK tijdrijden tweede achter winnaar Robert Gesink.[19] Zijn eerste koerswinst boekte de Fries in de zomer van 2008 bij de 15e Omloop van de Kerspelen.[20] In de zomer van 2009 won Kramer nog twee wielerwedstrijden, te weten "Wervershoof de West-Friese Dorpenomloop" en de "Ronde van het Ronostrand".
Er zit een heel verschil tussen 12 minuten en 4 uur...Theo Bos kan erover meepraten...quote:Op zondag 3 juli 2011 21:21 schreef farscapevr8 het volgende:
[..]
geruchten zijn er dat hij vanaf volgend jaar een gooi gaat doen om profrenner te worden
Het moet allemaal niet zo strak geregisseerd zijn...dit heeft ook zo z'n charmequote:Op zondag 3 juli 2011 21:22 schreef Karina het volgende:
Komt ze weer met hapjes. Door het beeld ook.
life en cooking is er niks bij met een chef kokquote:Op zondag 3 juli 2011 21:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het moet allemaal niet zo strak geregisseerd zijn...dit heeft ook zo z'n charme
Is ook wel zo, ik vind het wel grappig. Ik hoop ook op een regenbuiquote:Op zondag 3 juli 2011 21:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het moet allemaal niet zo strak geregisseerd zijn...dit heeft ook zo z'n charme
Zijn ze niet overdekt?quote:Op zondag 3 juli 2011 21:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Is ook wel zo, ik vind het wel grappig. Ik hoop ook op een regenbui
quote:Op zondag 3 juli 2011 21:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Is ook wel zo, ik vind het wel grappig. Ik hoop ook op een regenbui
Als het hard gaat regenen en waaien houden ze het niet droog denk ik, ze hebben volgens mij alleen een afdakje.quote:
Mechanisch schakelen is robuuster...quote:Op zondag 3 juli 2011 21:28 schreef Karina het volgende:
Is dat nu pas? Dat electronisch schakelen? Je zou denken dat, dat al lang bestond.
jaquote:Op zondag 3 juli 2011 21:30 schreef Karina het volgende:
Ja leuk schaafwond op iemands kont, daar zitten de dames echt op te wachten.
Dat zou ook gebeuren volgens mij, hij volgt het wielrennen ook.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:37 schreef Eenskijken het volgende:
Gijp moet ook nog een keer langskomen, omdat het kan
Hansie zou ik ook graag zien in dit programma...quote:Op zondag 3 juli 2011 21:37 schreef Eenskijken het volgende:
Wil die volgens Genee niet, wel jammer iddquote:Op zondag 3 juli 2011 21:37 schreef Eenskijken het volgende:
Joop Zoltemeque.quote:
Nee dat niet, maar ik zou hem wel weer eens willen zien.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:40 schreef Arcee het volgende:
[..]
Joop Zoltemeque.Niet echt een boeiende spreker, trouwens.
beter doen ze weer een stukje over gemzen schieten.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar ik zou hem wel weer eens willen zien.
Ten koste van wie?quote:Op zondag 3 juli 2011 21:43 schreef Evertjan het volgende:
Pieter Weening had gewoon samen met Bram Tankink moeten starten in deze tour
Uh nee.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:43 schreef Evertjan het volgende:
Pieter Weening had gewoon samen met Bram Tankink moeten starten in deze tour
twitter:frankloppie twitterde op zondag 03-07-2011 om 21:49:39@dnelissen lekkere 'kenners' bij dat wielerspel, weening geen dag in roze reageer retweet
ik ben gevondenquote:Op zondag 3 juli 2011 21:51 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:frankloppie twitterde op zondag 03-07-2011 om 21:49:39@dnelissen lekkere 'kenners' bij dat wielerspel, weening geen dag in roze reageer retweet
Barredo heeft top 10 Vuelta gereden...quote:Op zondag 3 juli 2011 21:54 schreef Eenskijken het volgende:
Barredo![]()
garate snap ik nog wel, goede bergklimmer.. maar die andere gast?
had dan weening genomen..
Barredo won vorig jaar een bergrit in de Vuelta, reed al eens top-10 in de Vuelta. Die wordt echt onderschat.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:54 schreef Eenskijken het volgende:
Barredo![]()
Barredo is een veel betere klimmer dan Weening.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:54 schreef Eenskijken het volgende:
Barredo![]()
Mag ik dan weer even op Niermann kotsen?quote:Op zondag 3 juli 2011 21:55 schreef franklop het volgende:
Barredo, Garate en LL Sanchez heb je veel meer aan dan Weening
Paardenlul!quote:Op zondag 3 juli 2011 21:55 schreef Gramulanion het volgende:
Op dit soort momenten mis je Hans Kraaij
Dat dan ook weer niet.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:55 schreef UltraR het volgende:
Ja, bij Barredo weet ik het nog niet. Maar bij Weening ben je gewoon zeker dat die er bij de eerste de beste serieuze klim vanaf wordt gereden.
Op zijn hoogst had je LL Sanchez thuis kunnen laten maar die heeft zijn vorm blijkbaar terug gevonden.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:55 schreef franklop het volgende:
Barredo, Garate en LL Sanchez heb je veel meer aan dan Weening
Beetje heel jammer idd. Danny een kenner noemenquote:Op zondag 3 juli 2011 21:56 schreef franklop het volgende:
Hushovd en Farrar beide op het podium, beetje jammer Danny
dat mag je best,quote:Op zondag 3 juli 2011 21:55 schreef groenen het volgende:
[..]
Mag ik dan weer even op Niermann kotsen?
LL sanchez had in elk geval meegegaan, vorig jaar top 15, alleen zn voorjaar was gewoon minder..quote:Op zondag 3 juli 2011 21:56 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Op zijn hoogst had je LL Sanchez thuis kunnen laten maar die heeft zijn vorm blijkbaar terug gevonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |