Als een herhaling van the A-team hogere kijkcijfers oplevert, dan lijkt het me duidelijkquote:Op zondag 3 juli 2011 20:02 schreef maril het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dat doen? laat toch gaan joh.
Geen idee, maar het staat morgen wel op uitzending gemist.quote:Op zondag 3 juli 2011 20:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Misschien een beetje een rare vraag, maar is hier ook een online stream van?
Heb ik nooit gezien van een RTL-programma, dus lijkt me niet.quote:Op zondag 3 juli 2011 20:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Misschien een beetje een rare vraag, maar is hier ook een online stream van?
Wou het net posten....alsof hij iets aan z'n lever heeft.quote:Op zondag 3 juli 2011 20:34 schreef Ambrosius het volgende:
Die lamp staat wel erg slecht op het hoofd van Gert.
Die komen allemaal terug van Sensationquote:Op zondag 3 juli 2011 20:36 schreef Karina het volgende:
Iedereen moest iets met wit erin aan vandaag?
Daar wonen de echte mannen. In de stad wonen de mietjes.quote:Op zondag 3 juli 2011 20:43 schreef Evertjan het volgende:
waarom komen die wielrenners allemaal uit de provincie.
stadsmannetjes kunnen niet afzien...quote:Op zondag 3 juli 2011 20:43 schreef Evertjan het volgende:
waarom komen die wielrenners allemaal uit de provincie.
De provincialen komen anders wel allemaal in de stad wonenquote:Op zondag 3 juli 2011 20:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Daar wonen de echte mannen. In de stad wonen de mietjes.
Noemen ze de Marokkanen tegenwoordig provincialen?quote:Op zondag 3 juli 2011 20:44 schreef Karina het volgende:
[..]
De provincialen komen anders wel allemaal in de stad wonen
Helaas ken ik vooral de omgekeerde voorbeelden....van die stadse mensen die hier komen Drenthenieren.quote:Op zondag 3 juli 2011 20:44 schreef Karina het volgende:
[..]
De provincialen komen anders wel allemaal in de stad wonen
Nee die worden meestal anders genoemdquote:Op zondag 3 juli 2011 20:45 schreef Nober het volgende:
[..]
Noemen ze de Marokkanen tegenwoordig provincialen?
Jaag ze terug danquote:Op zondag 3 juli 2011 20:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Helaas ken ik vooral de omgekeerde voorbeelden....van die stadse mensen die hier komen Drenthenieren.
Ubermensch...quote:
Theunisse in 1989 (ja ik moest het wel even googelenquote:Op zondag 3 juli 2011 20:47 schreef Kingstown het volgende:
Trouwens de Alp D'Huez een Nederlandse berg noemen. De laatste keer dat daar een Nederlander won was de helft van de forumgebruikers hier nog niet geboren.
Ja, je kunt moeilijk zeggen dat het mietjes zijnquote:Op zondag 3 juli 2011 20:48 schreef kavorka het volgende:
Helden; met een barst kan je gewoon fietsen, denk....
T is jouw mening en daar laat ik het maar bijquote:
Leo is een cultheldquote:Op zondag 3 juli 2011 20:51 schreef Ambrosius het volgende:
Waarom zetten jullie eenachter Leo? Imo gewoon
, of nog beter helemaal geen aandacht aan besteden.
Welke Leo?quote:Op zondag 3 juli 2011 20:51 schreef Ambrosius het volgende:
Waarom zetten jullie eenachter Leo? Imo gewoon
, of nog beter helemaal geen aandacht aan besteden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |