quote:Op zondag 3 juli 2011 21:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ok, daar zou Sven (in vorm) ook zeker goed scoren...
quote:Naast schaatser is Kramer ook een verdienstelijk wielrenner. In 2004 werd hij bij de junioren op het NK tijdrijden tweede achter winnaar Robert Gesink.[19] Zijn eerste koerswinst boekte de Fries in de zomer van 2008 bij de 15e Omloop van de Kerspelen.[20] In de zomer van 2009 won Kramer nog twee wielerwedstrijden, te weten "Wervershoof de West-Friese Dorpenomloop" en de "Ronde van het Ronostrand".
Er zit een heel verschil tussen 12 minuten en 4 uur...Theo Bos kan erover meepraten...quote:Op zondag 3 juli 2011 21:21 schreef farscapevr8 het volgende:
[..]
geruchten zijn er dat hij vanaf volgend jaar een gooi gaat doen om profrenner te worden
Het moet allemaal niet zo strak geregisseerd zijn...dit heeft ook zo z'n charmequote:Op zondag 3 juli 2011 21:22 schreef Karina het volgende:
Komt ze weer met hapjes. Door het beeld ook.
life en cooking is er niks bij met een chef kokquote:Op zondag 3 juli 2011 21:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het moet allemaal niet zo strak geregisseerd zijn...dit heeft ook zo z'n charme
Is ook wel zo, ik vind het wel grappig. Ik hoop ook op een regenbuiquote:Op zondag 3 juli 2011 21:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het moet allemaal niet zo strak geregisseerd zijn...dit heeft ook zo z'n charme
Zijn ze niet overdekt?quote:Op zondag 3 juli 2011 21:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Is ook wel zo, ik vind het wel grappig. Ik hoop ook op een regenbui
quote:Op zondag 3 juli 2011 21:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Is ook wel zo, ik vind het wel grappig. Ik hoop ook op een regenbui
Als het hard gaat regenen en waaien houden ze het niet droog denk ik, ze hebben volgens mij alleen een afdakje.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |