Ze doen het natuurlijk niet voor niets aan het eind van de uitzending, dan maakt het ook niet zoveel uit als mensen wél wegzappen. Gewoon een leuke gimmick, meer is het niet. Niet te serieus nemen.quote:Op maandag 4 juli 2011 13:06 schreef kawotski het volgende:
[..]
als ik de naam Dries hoor dan ga ik mn afstandsbediening in gebruik nemen. 1x is leuk.. maar ja, t blijft rtl dus t merendeel van t publiek zal wel redelijk braindead blijven kijken.
Zonder dat kookgedoe wellicht geen programma hè.quote:Op maandag 4 juli 2011 13:57 schreef planethugo het volgende:
idd dat moet je niet te serieus nemen, genee kondigde het gisteren ook wel grappig aan
dat kookgedoe is idd echt overbodig. 'nog nieuwtjes van de koks van de rabobank?' hoe gaan ze dat die 3 weken volhouden
Johan doet hem 3 keer.quote:Op maandag 4 juli 2011 15:39 schreef TLC het volgende:
Vanavond met Johan Derksen als het goed isof laten ze hem tegen die Alpe D Huez fietsen
Jammer dat ik dit niet met de facebook-knop kan sharen of liken.quote:Op maandag 4 juli 2011 02:16 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat kan hele interessante beelden opleveren.
kotsend over de streep
ik heb Danny nog geen een keer over zijn oom horen pratenquote:Op maandag 4 juli 2011 19:21 schreef Lagrinta het volgende:
Derksen: "zeg Danny geweldige flapdrol die je bent, moet je eens goed luisteren, wie brengt hier iedere keer zn oom te berde? Nou dan, ik laat de kijkers ook even weten dat Jean een andere kant had".
Krijgt het programma eindelijk niveau.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door TvhN op 04-07-2011 20:22:57 ]
1ste uitzending volgens mij ging het over toen hij wereldkampioen werd in Colombia (midden in de nacht het kijken, wat een koers was dat! Heldquote:Op maandag 4 juli 2011 19:57 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik heb Danny nog geen een keer over zijn oom horen praten
Was dit niet over Theom Koomen?quote:Op maandag 4 juli 2011 19:21 schreef Lagrinta het volgende:
Derksen: "zeg Danny geweldige flapdrol die je bent, moet je eens goed luisteren, wie brengt hier iedere keer zn oom te berde? Nou dan, ik laat de kijkers ook even weten dat Jean een andere kant had".
Jean had ook een andere kant.quote:
twitter:dnelissen twitterde op maandag 04-07-2011 om 20:25:10Volle bak bij #tourdujour mijn buurman heeft verstand van voetbal ook van het cyclisme? http://twitpic.com/5l7g6l reageer retweet
Piemel al in de hand?quote:Op maandag 4 juli 2011 20:27 schreef DrDentz het volgende:
Ik zit klaar, dit worden harde rellen in dit topic.
Wie is Danny dan, Danny Vera?quote:Op maandag 4 juli 2011 19:21 schreef Lagrinta het volgende:
Toen was hij er ook nietquote:Op maandag 4 juli 2011 20:29 schreef Karina het volgende:
Leuk! Ik heb het vrijdag met Johan Derksen niet gezien.
Oh ik dacht dat hij er op vrijdag en maandag altijd was! Niets gemist dus. En Carl Huijbrechts!quote:Op maandag 4 juli 2011 20:29 schreef BobW het volgende:
[..]
Toen was hij er ook niet
Dit is zijn debuut
Iedere lul kan naar de kapper gaan. Johan's haar is rock 'n roll.quote:Op maandag 4 juli 2011 20:34 schreef Karina het volgende:
Over het haar van Johan Derksen maar te zwijgen, die heeft gewoon een matje
Nou en?quote:Op maandag 4 juli 2011 20:34 schreef Ambrosius het volgende:
Staat die lamp weer vol op die kale bats van Gert.
Whehe dan hebben we vandaag Samson én Gert!quote:Op maandag 4 juli 2011 20:34 schreef Karina het volgende:
Over het haar van Johan Derksen maar te zwijgen, die heeft gewoon een matje
quote:Op maandag 4 juli 2011 20:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
Kom op voetbalnieuws dan kan dit waardeloze programma uit.
Gister heb ik ook wel genoten hoor!quote:Op maandag 4 juli 2011 20:38 schreef Stiggie het volgende:
Derksen maakt het gelijk weer een leuk programma
Carl had het net over kwak of kwakjequote:Op maandag 4 juli 2011 20:38 schreef DrDentz het volgende:
Ik snap eigenlijk niks van dat wielergepraat. 'Peleton', 'gele trui', 'ploegentijd', lastig voor een beginner.
Al die ontstekingen op die anaconda...ik geef ze geen ongelijk.quote:Op maandag 4 juli 2011 20:39 schreef Droopie het volgende:
Met je lul van 40 in zo'n broekie is al geen pretje en dan nog een tijdrit met je waterpas zadel
Je moet hem vooral serieus nemen.quote:Op maandag 4 juli 2011 20:39 schreef Tompsen het volgende:
Nu al gehad met Johan Derksen, gaat hier alles afzeiken terwijl z'n eigen programma geen haar beter is
Johan zorgt voor kijkcijfersquote:Op maandag 4 juli 2011 20:39 schreef Tompsen het volgende:
Nu al gehad met Johan Derksen, gaat hier alles afzeiken terwijl z'n eigen programma geen haar beter is
VI afkrakenquote:Op maandag 4 juli 2011 20:39 schreef Tompsen het volgende:
quote:Op maandag 4 juli 2011 20:39 schreef Tompsen het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |