Iedere lul kan naar de kapper gaan. Johan's haar is rock 'n roll.quote:Op maandag 4 juli 2011 20:34 schreef Karina het volgende:
Over het haar van Johan Derksen maar te zwijgen, die heeft gewoon een matje
Nou en?quote:Op maandag 4 juli 2011 20:34 schreef Ambrosius het volgende:
Staat die lamp weer vol op die kale bats van Gert.
Whehe dan hebben we vandaag Samson én Gert!quote:Op maandag 4 juli 2011 20:34 schreef Karina het volgende:
Over het haar van Johan Derksen maar te zwijgen, die heeft gewoon een matje
quote:Op maandag 4 juli 2011 20:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
Kom op voetbalnieuws dan kan dit waardeloze programma uit.
Gister heb ik ook wel genoten hoor!quote:Op maandag 4 juli 2011 20:38 schreef Stiggie het volgende:
Derksen maakt het gelijk weer een leuk programma
Carl had het net over kwak of kwakjequote:Op maandag 4 juli 2011 20:38 schreef DrDentz het volgende:
Ik snap eigenlijk niks van dat wielergepraat. 'Peleton', 'gele trui', 'ploegentijd', lastig voor een beginner.
Al die ontstekingen op die anaconda...ik geef ze geen ongelijk.quote:Op maandag 4 juli 2011 20:39 schreef Droopie het volgende:
Met je lul van 40 in zo'n broekie is al geen pretje en dan nog een tijdrit met je waterpas zadel
Je moet hem vooral serieus nemen.quote:Op maandag 4 juli 2011 20:39 schreef Tompsen het volgende:
Nu al gehad met Johan Derksen, gaat hier alles afzeiken terwijl z'n eigen programma geen haar beter is
Johan zorgt voor kijkcijfersquote:Op maandag 4 juli 2011 20:39 schreef Tompsen het volgende:
Nu al gehad met Johan Derksen, gaat hier alles afzeiken terwijl z'n eigen programma geen haar beter is
VI afkrakenquote:Op maandag 4 juli 2011 20:39 schreef Tompsen het volgende:
quote:Op maandag 4 juli 2011 20:39 schreef Tompsen het volgende:
dat is geen basiskennis maar algemene kennis..quote:Op maandag 4 juli 2011 20:38 schreef DrDentz het volgende:
Ik snap eigenlijk niks van dat wielergepraat. 'Peleton', 'gele trui', 'ploegentijd', lastig voor een beginner.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |