lief!quote:Op zondag 3 juli 2011 00:48 schreef Desdemona het volgende:
laat me weten als je weet wanneer je gaat verhuizen. Ik kan helaas vanwege eigen gezondheid niet veel voor je sjouwen, maar heb misschien wel wat spullen voor je. Laten we tegen die tijd even pm-en. Succes en sterkte
Super, ik ga voorlopig alleen in op de sjouwaanbiedingen. Spulletjes kan ik later meer over zeggen.quote:Op zondag 3 juli 2011 05:25 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik kan wel even sjouwen nu het toch vakantie is. Heb alleen geen auto o.i.d; heb jij die toevallig (kan wel rijden). En qua spullen tsja ik heb een magnetron met grillfunctiemaar geen ovenfunctie dus
Super van je maar voor de keuken ben ik praktisch klaar. Borden &servies heb ik ook al. En de servieskast moet ook al aardig vol zitten nu want ik heb de 2e hands winkel geplunderd. 10 euro een hele bak vol mooie glaasjesquote:Op zondag 3 juli 2011 11:08 schreef Ireth het volgende:
Ik heb hier (Utrecht) eventueel wel een stapel borden staan? Diepe borden, grote borden en kleine borden. Met een vreselijk oudbollig bloemmotiefje er op, maar dat zie je niet als je eten er op ligt
Geniaal! Ik hoop eigenljik heel erg dat ik nog wat bij Ikea zou kunnen kopen! Ik vind dat Zwartbruin zo mooi. Toen ik hier ging wonen heb ik ook een pax nexus gekocht en zon malm tafeltje, ik dacht van mooi dit koop ik nu en als ik dan op mezelf ga wonen dan heb ik er nog wat aan. Leuk spul is dat. En schilders ben ik ook heel blij mee want dat is heel zwaar werk. Ik zou dat nu niet meer kunnen gewoon. Een muurtje ofzo wel maar dan moet ik gewoon dagen bijkomen. Ik weet alleen dus nog niet of er geschildert moet worden maar waarschijnlijk wel! thanksquote:Op zondag 3 juli 2011 11:48 schreef VGA4xZoom het volgende:
Spierballen heb ik niet, maar wat sjouwen moet zeker wel lukken. Daarnaast ben ik Ikea meubel in-elkaar-zet (mocht je daar wat vandaan willen halen) en verf veteraan.![]()
Laat maar weten wanneer je gaat verhuizen.
Super! Kan ik goed gebruiken. Thanks!quote:Op zondag 3 juli 2011 11:51 schreef GizartFRL het volgende:
Sjouwen en vervoeren moet lukken.
Moet je wel zelf even langskomen om in te laden.
Super aardig van je! Ik vind het alleen een beetje moeilijk want ik weet niet welke woning ik krijg met welke maat woonkamer! Maar als ik er later wat aan heb dan hoor je nog van me terug!quote:Op zondag 3 juli 2011 01:53 schreef Mama_Mia het volgende:
Ben zelf ook chronisch ziek met wajong dus ik weet hoe lastig het verhuizen kan worden
Ik heb nog een blauwe comfortabele stoel en voor zover ik weet (ben vorig jaar augustus zelf verhuisd en inmiddels zijn wat spullen die ik niet meer gebruikte naar andere mensen gegaan) ook nog een salontafel.
Kan ze zelf niet brengen oid, maar misschien kan er iets geregeld worden?
Het zou dan gaan om deze salontafel:
[ afbeelding ]
Misschien dat ik nog meer spullen heb, zal maandag eens vragen als mijn ouders terug zijn van vakantie
Prima hoor, laat maar wetenquote:Op zondag 3 juli 2011 14:09 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Super aardig van je! Ik vind het alleen een beetje moeilijk want ik weet niet welke woning ik krijg met welke maat woonkamer! Maar als ik er later wat aan heb dan hoor je nog van me terug!
thanks
Weetje ik ben zo blij met al die vrijgevigheid en behulpzaamheid. Ik moet gewoon nog heel erg leren om hulp te vragen. Als je er niet om vraagt weet ook niemand dat je het nodig hebt.quote:Op zondag 3 juli 2011 14:23 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Prima hoor, laat maar wetende spullen staan nog bij mijn ouders en in mijn berging, dus het is niet alsof het in de weg staat. Hopelijk kan je snel naar je eigen plekje
Ik begrijp helemaal wat je bedoelt, en ik vind het echt supergoed van jequote:Op zondag 3 juli 2011 14:29 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Weetje ik ben zo blij met al die vrijgevigheid en behulpzaamheid. Ik moet gewoon nog heel erg leren om hulp te vragen. Als je er niet om vraagt weet ook niemand dat je het nodig hebt.
Ik ben gewoon afhankelijk en ik kan gewoon niet alles alleen. Maar dat snap jij natuurlijk helemaal!
Ik heb trouwens ook een hele mooie echte leren fauteuill gevonden bij de 2e hands winkels. En die zit toch lekker! Alleen hij is enorm. Dus ik heb al 1 meubel voor de woonkamer. Ik wil natuurlijk wel lekker zitten hij was ¤25 haha echt leer!
quote:Op zondag 3 juli 2011 14:32 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ik begrijp helemaal wat je bedoelt, en ik vind het echt supergoed van jeen omdat ik de situatie 'ken' - ik weet niet precies wat je hebt, en dat hoeft ook niet, maar chronische ziekte + wajong is erg bekend
- ben ik ook blij om wat te kunnen helpen. Het zijn geen gloednieuwe spullen maar zeker voor een nieuw plekje kunnen ze nog een aantal jaren mee, en dan vind ik fijn dat mijn spulletjes naar iemand gaan die ze echt goed kan gebruiken
En wat super van je fauteuil! Fijn dat ie lekker zit ook
Moet ik even maandag navragen. Ik heb sowieso een blauwe stoel en dat salontafeltje. Mogelijk nog kleinere dingen zoals een staande lamp en wat kleinere stoeltjes, maar dat weet ik dus niet zeker. Kom ik op terugquote:Op zondag 3 juli 2011 14:38 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]Ik heb van mam al een servieskast en een tv kastje. Welke dingetjes had je nog meer dan gewoon even dat ik een idee heb
Oeh! tof, kleinere stoeltjes is dat meer voor eettafel stoeltjes? daar ben ik wel benieuwd naarquote:Op zondag 3 juli 2011 14:42 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Moet ik even maandag navragen. Ik heb sowieso een blauwe stoel en dat salontafeltje. Mogelijk nog kleinere dingen zoals een staande lamp en wat kleinere stoeltjes, maar dat weet ik dus niet zeker. Kom ik op terug
Ohja! Serieus! die lampen zijn mooooooiquote:Op zondag 3 juli 2011 15:51 schreef Cat22 het volgende:
Wat een lieve reacties hier.![]()
Een poos geleden heb ik een topic geopend met sullen die ik over heb. Ik zal hem eens kicken, wellicht zit er iets voor jou bij. Moeten we alleen kijken hoe we dat van Limburg naar Groningen kunnen krijgen.
Edit: dit is hem [Aangeboden] Van alles (huis en tuin)
oh wat liefff! Loecje komt bij mij op de koffie!quote:Op zondag 3 juli 2011 20:39 schreef GizartFRL het volgende:
Zo elektr kookstel had ik toendertijd via MP voor Loecje gehaald.
Ze woont daar mooi.
ohquote:Op zondag 3 juli 2011 20:54 schreef Lottekoekkie het volgende:
Loecje is helemaal niet lief zeg ik uit ervaring, loecje is enkel een schatje![]()
Heb jij sullen over?quote:Op zondag 3 juli 2011 15:51 schreef Cat22 het volgende:
Wat een lieve reacties hier.![]()
Een poos geleden heb ik een topic geopend met sullen die ik over heb. Ik zal hem eens kicken, wellicht zit er iets voor jou bij. Moeten we alleen kijken hoe we dat van Limburg naar Groningen kunnen krijgen.
Edit: dit is hem [Aangeboden] Van alles (huis en tuin)
nah nah nah ik wil die sullen maar wat graag hebben hoor!quote:
quote:Op zondag 3 juli 2011 20:39 schreef GizartFRL het volgende:
Zo elektr kookstel had ik toendertijd via MP voor Loecje gehaald.
Ze woont daar mooi.
jullie zijn schatten!quote:Op zondag 3 juli 2011 20:54 schreef Lottekoekkie het volgende:
Loecje is helemaal niet lief zeg ik uit ervaring, loecje is enkel een schatje![]()
quote:Op zondag 3 juli 2011 21:08 schreef loecje het volgende:
[..]
[..]
jullie zijn schatten!
elke keer als ik een lekker ontbijtje met groosterde broodjes, savonds pannenkoeken mix met de mixer en daarna bak op mn kookplaatje staat er een lach op mn gezicht.
maar dit is een topic voor Pam
Dan kom je maar pannekoeken eten bij mijquote:Op zondag 3 juli 2011 21:12 schreef loecje het volgende:
is best lastig bakken op elektrisch. moet nog ff goed oefenen
Daar, zie LK! Iemand die mijn sullen wel waardeert.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:03 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
nah nah nah ik wil die sullen maar wat graag hebben hoor!
Ik wil Sullennnnquote:Op zondag 3 juli 2011 21:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Daar, zie LK! Iemand die mijn sullen wel waardeert.
En die doet het prima.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:13 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Dan kom je maar pannekoeken eten bij mijik bak de beste als het goed is heb ik dan een gaskookplaat
ik maak wel een foto voor je dan terwijl ik kook! hahahahaaquote:
Geen huis is compleet zonder sullen.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:19 schreef Lottekoekkie het volgende:
Cat, ik waardeer jouw sullen ook hoor, ben zelf een hele grote sul![]()
haha die foto gaat komen. als ik vergeet PM me gerustquote:Op zondag 3 juli 2011 21:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Geen huis is compleet zonder sullen.![]()
En die foto van PSDB (hoe kom je op die username?) wil ik zien.
Hahaha Er rijd al iemand vanuit limburg maar niet met een aanhanger. De spullen van Cat22 komen daar ook vandaan en hij heeft zijn wagen al best vol zitten dan. Heel erg bedankt in elk geval! We kunnen altijd kijken of iemand zich meld!quote:Op maandag 4 juli 2011 12:02 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ik heb eventueel wel wat spullen staan, alleen niet echti nde buurt van groningen. Dus mocht je iemand hebben die vanuit limburg t eea kan meenemen geef je maar een gil
Salontafel
4 eetkamerstoelen
burotafel (van de ikea)
Lampenkappen
Thanks! Bedankt voor je aanbod! Ik blijf op dit topic posten wanneer het huis er is en wanneer ik meer weet in welke staat het verkeert en ik kan zeker mensen gebruiken met een grote aanhanger want ik heb een enorme ikea kast en ik denk niet dat die uit elkaar kan! Ik ben zelfs bang dat die door het raam naar buiten naar buiten moet :Squote:Op maandag 4 juli 2011 09:28 schreef garnage-patrick het volgende:
ik kan je helpen met sjouwen en verhuizen!
en als er meubels moeten worden verreden, kan ik (vrijwel zeker (95%)) een open aanhanger regelen (schoon) van 3meter>? lang ofzo!
ben wel vanaf 24juli tot 15aug op vakantie.
verven e.d. kan ik je ook wel mee helpen, alleen ben ik daar minder goed in!marktplaats aflurken voor gratis / goedkope spullen werkt altijd. heb zelf 2 grote banken van marktplaats afgehaald voor op slaapkamer, perfecte dingen!
Thanks!!! ^^quote:Op maandag 4 juli 2011 14:02 schreef JK1982 het volgende:
Helaas zit je wel erg ver uit de buurt, anders had ik ook wel een handje kunnen helpen.
Succes met de woning!
Thanks! ik onthou je aanbod!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:17 schreef DZK het volgende:
Woon in Groningen, kan eventueel wel even helpen met verhuizen. Kan ook wel auto met aanhangwagen regelen om even heen en weer te rijden. Maar de benzine he... dat ga ik niet voor je betalen.
Ik weet ook niet wanneer ik ga verhuizen ik ben compleet afhankelijk van het aanbod en de plaatsingenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:36 schreef DZK het volgende:
Dat is goed... het geldt zolang ik nog tijd over heb... en dat is nu zeker het geval...
same here..quote:Op zondag 3 juli 2011 11:48 schreef VGA4xZoom het volgende:
Spierballen heb ik niet, maar wat sjouwen moet zeker wel lukken. Daarnaast ben ik Ikea meubel in-elkaar-zet (mocht je daar wat vandaan willen halen) en verf veteraan.![]()
Laat maar weten wanneer je gaat verhuizen.
thanks! Ik onthoud je aanbod!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:53 schreef Marco001 het volgende:
[..]
same here..Heb ook wel een (kleine) auto voor het transport..
Arnhem is voor mij best onhandig! En ik weet nog niet precies wat ik kwijt zou kunnen, welke maat de woonkamer heeft. Maar ik ga het onthoudenquote:Op woensdag 6 juli 2011 12:16 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik heb nog een bank in de aanbieding:
[GRATIS] Bankstel (2+3)
En een aantal Ikea-items:
[TK]Diverse Ikea-spøllen (o.a. fauteuil, cd-kast, stoelen) voor weinig
Mocht je er iets tussen zien staan, dan mag je het kosteloos op komen halen.
*pakt lijst erbij*quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:58 schreef Desdemona het volgende:
Laat even weten wat je nodig denkt te hebben. (lijstje)
Thanks! Maar als het ffe kan wil ik gewoon een lack tafelje van ikea of 2quote:Op woensdag 6 juli 2011 18:02 schreef Mama_Mia het volgende:
Salontafel heb ik voor je als deze past, ook die blauwe relaxstoel als ik die goed kathaarvrij kan krijgenik heb ook nog een rieten stoeltje voor je met een kussentje erin. Wil je het niet hebben dan blijft het staan, het staat niet in de weg, maar als je er wat aan hebt dan reserveer ik het voor jou
Haha prima johquote:Op woensdag 6 juli 2011 18:03 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Thanks! Maar als het ffe kan wil ik gewoon een lack tafelje van ikea of 2want die zijn niet zo duur en die passen dan bij de rest als het ffe kan Ikea Zwart bruin
En een enorme fauteuill heb ik al. En ik heb van de buurman een poang stoel frame gekregen. daar moet ik nog een donker kussen in!
Ik ben zeer dankbaar voor uw aanbod.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 18:05 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Haha prima johdan ga ik ze binnenkort eens voor een andere FHF-er online zetten
Dat mag maar ik ben het niet met je eens. Ik zie nergens dat ze het huis heeft afgewezen? Maar misschien lees ik er overheen, ik ben nog steeds aan het duimen.quote:
FHF werkt volgens het principe ´vragen staat vrij´. Het is aan de users om al dan niet hun hulp aan te bieden en als wij als mods denken dat het de spuigaten uitloopt dan zullen we de vrager daar echt wel op aanspreken. Maar tot dusver werkt het zelfregulerende vermogen van FHF prima.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:06 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ik zie dan blijkbaar wat jij niet ziet?
Afijn, ik duim net zo hard mee hoor, daar niet van.
Maar ga echt niet helpen dit keer.
En hier ben ik het helemaal mee eens. Je hebt het gezegd, laat andere users nu hun eigen mening vormen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:37 schreef liesje1979 het volgende:
En ik vind dat ze steeds heel dankbaar reageert op wat er wordt aangboden, veel weet ze nog niet of ze het kan gebruiken en ze wil het, het liefst een beetje bij elkaar passend hebben, en in haar stijl. Maar je hebt het nu gezegd, zullen we het daar dan bij laten?
Haten is voor losersquote:Op woensdag 6 juli 2011 22:26 schreef Cat22 het volgende:
En hier ben ik het helemaal mee eens. Je hebt het gezegd, laat andere users nu hun eigen mening vormen.
Ik lees hier nergens haat hoor.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:07 schreef Ireth het volgende:
[..]Ik kan best wel lief zijn hoor
In de TT staat evt. inrichting dus serieus misschien een tafeltje of kastjedie bij iemand in de weg staat. Ik vraag niet om een bult spullen en alles gratis. Ik heb al heel veelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat mij vooral om het sjouwen en verhuizenen ik ben zo verschrikkelijk blij met al die hulp die mensen aanbieden. Alleen nu zat ik met een enorm rotgevoel daarom ging ik het uitleggen. Ik wil ook absoluut geen spullen aannemen van iemand als ik niet weet of ik het wel kwijt kan of gebruiken kan. Ik weet niet hoeveel geld ik overhoud na de verhuizing. Ik heb echt niet veel maar ik hoop dat het me gaat lukken.
"I'm gonna shove my fist up your ass and use you as a handwarmer."
quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:07 schreef Ireth het volgende:
[..]Ik kan best wel lief zijn hoor
NeehoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rustig aan.
Nou, schone lei, hoopje zand en lekker verderquote:Op woensdag 6 juli 2011 23:13 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
In de TT staat evt. inrichting dus serieus misschien een tafeltje of kastjedie bij iemand in de weg staat. Ik vraag niet om een bult spullen en alles gratis. Ik heb al heel veel
Het gaat mij vooral om het sjouwen en verhuizenen ik ben zo verschrikkelijk blij met al die hulp die mensen aanbieden. Alleen nu zat ik met een enorm rotgevoel daarom ging ik het uitleggen. Ik wil ook absoluut geen spullen aannemen van iemand als ik niet weet of ik het wel kwijt kan of gebruiken kan. Ik weet niet hoeveel geld ik overhoud na de verhuizing. Ik heb echt niet veel maar ik hoop dat het me gaat lukken.
Dat is helemaal mijn bedoeling!quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:15 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nou, schone lei, hoopje zand en lekker verderHopenlijk heb je gewoon snel een plekje waar je wel lekker kan wonen en leuke spulletjes om het in te richten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
thanksquote:
quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:17 schreef kingtoppie het volgende:
Haha grapjasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey LK!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:12 schreef Lottekoekkie het volgende:
Wil het even nuanceren. Dat ik nogal eens ongenuanceerd kan zijn weet ik en de reden daarvoor ga ik hier niet uitleggen, dat is te complex en voor mij zelf lastiger dan voor een vreemde..
Maar heb al heel veel mensen al vele jaren mogen en kunnen helpen waarvan de laatste maanden een paar FOK!kers, maar die laatsten hadden kinderen en waren blij met elk klein dingetje. Ik heb nog mijn vriendinnen uit elke windhoek van NL gemobiliseerd om spullen van A naar B te krijgen voor to, wat niet nodig bleek omdat een andere lieverd het in één keer kon regelen en dat is fijn. maar in mijn optiek werden de "eisen"steeds groter en bovendien liet ze het uitzoekwerk vwb een evt woning ook nog eens aan anderen oven, zo ongeveer en dat schoot me in de krop. Als iemand met een batterij aan kinderen al met het kleinste tevreden is viel me dat van een 22-jarige op mijn wekker.
Dat iemand ziek is is absoluut afgrijselijk en te respecteren maar ook ik ben niet gezond dus trek dan af en toe de deur dicht. Er is een verschil tussen in echte nood zitten of iets anders.
Denk dat ik duidelijk genoeg ben.
Dat het verkeerd overkomt is jammer maar ik werd er een beetje boos over.
Sanse rancune maar elk ijsbergje heeft zijn kookpunt.
(en in symbolische uitspraken ben ik een absoluut onbegrijpelijke kei, dat dan weer wel natuurlijk)
edit: ik wil het enkel maar even uitleggen alvorens enkel over te komen als een bitch.
Thanks! jij bent en engelquote:Op donderdag 14 juli 2011 19:04 schreef Mama_Mia het volgende:
Kan me voorstellen meid, dat is echt balen!
Maar, en dit is heel cliché, ik weet het, je krijgt het huisje wat bij je hoort, en soms moet je daar iets langer op wachten, maar dan wordt het wel echt een superhuisje
quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:12 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Thanks! jij bent en engelahha voelt meteen alweer beter gewoon wat vertrouwen enzo!
Heb ik ook wel hoor, alleen ik moet er even achteraan!
Thanks! Ik moet idd nog de exacte data hebben! Dan is ook pas zeker wie, wat wanneer kan doen!quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:59 schreef grindfreakje het volgende:
Als je nog iemand nodig hebt om iets in/vlakbij Groningen/Hoogezand te vervoeren, of bij je verhuizing nog een extra stel handjes zoekt in Groningen (sjouwen, lampje hangen o.i.d.) moet je maar een pm sturen als je een huisje en data hebt, hoogst waarschijnlijk kan ik wel meehelpen, maar dat moeten we even zien als je de exacte data e.d. hebt.
Thanksquote:Op donderdag 14 juli 2011 19:16 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
soms moet je ff vertrouwen tanken bij anderen tochdeed ik ook als ik weer es gefrustreerd was over hoe dingen liepen. En kijk nu, ik heb een geweldig huisje! Dat krijg jij ook, dat weet ik zeker
quote:
Leuk!quote:Op maandag 18 juli 2011 21:21 schreef Sally het volgende:
[..]![]()
Ik las al even mee
Leuk joh!Helaas is Grunn wat te ver weg om mee te kunnen helpen... Maar succes!
kan er zelfs niet van slapen nu ben helemaal aan het verhuizen in m'n hoofd.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:51 schreef Desdemona het volgende:
Gefeliciteerd!
Waar is het in Groningen? (hoef geen straat te weten, uit privacy, maar wellicht wil je vertellen in welke buurt het is?)
Geniet ervan!
Hahaha, je hoeft niet te slapen, je kunt ook lekker gaan dromenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:34 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
kan er zelfs niet van slapen nu ben helemaal aan het verhuizen in m'n hoofd.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:39 schreef Desdemona het volgende:
[..]
Hahaha, je hoeft niet te slapen, je kunt ook lekker gaan dromen![]()
Daar heb je leuke woningen, vooral als je een beetje dicht bij het UMCG zit. En dat is voor jou natuurlijk ideaal.
Pff nou heb voor geen meter geslapen. Ga zo lekker een spel spelen en er verder niet meer mee bezig zijn zo in de avond.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:43 schreef Mama_Mia het volgende:
Gefeliciteerd!!!!wat fijn!
![]()
Ik ben echt heeeeeel blij voor je
Hey! Wat super geweldig! Daar ben ik heel blij meequote:Op woensdag 20 juli 2011 14:03 schreef VGA4xZoom het volgende:
Ik ben je DM kwijt. Iig gefeliciteerd!
![]()
In de week van 9 augustus kan ik eigenlijk iedere dag wel, ik hoor wel wat het wordt.
Oke helemaal toppie!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
Denk dat ik ook wel ergens kan, maar weet dat pas op het laatste moment.
quote:
Ja wij gaan elkaar nog stalkenquote:
Jep!quote:
Ik heb er meerderequote:Op maandag 25 juli 2011 22:39 schreef loecje het volgende:
[..]
haha jij komt echt niet van je koffiezetappraat af he
Heb je een verzameling?quote:
Dat heb je als twee KSC'ers samen gaan wonenquote:Op maandag 25 juli 2011 22:49 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Heb je een verzameling?
oh dit is wel offtopic mensen moeten wel mijn vraagje nog zien of ze een aanhanger hebben
Haha okéquote:Op maandag 25 juli 2011 22:56 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat heb je als twee KSC'ers samen gaan wonen
Aan een aanhanger kan ik je helaas niet helpen
Wat een lief jong is het ookquote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:43 schreef Cat22 het volgende:
Coastin heeft zijn auto volgeladen en is net bij mij vertrokken.
Hihihi.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:56 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Wat een lief jong is het ook.... En jij ook trouwens meisje dan
Ja echt! En dan ook nog Loecje de fiets gebracht! Wat een held!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hihihi.![]()
Hij is heel aardig.Vond één van mijn katten ook maar daar was coastin dan weer minder van onder de indruk.
Ik hoorde dat hij je ook gaat helpen verhuizen, lief van hem!
kickjequote:Op maandag 25 juli 2011 22:31 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Na wat geregel kom ik er achter dat iemand die een hele grote aanhanger heeft precies op vakantie is.
Is er nog iemand met een aanhanger die een ritje zuid-Drenthe / Groningen wil rijden?
WAUW ffe kijken!quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:48 schreef Ireth het volgende:
Heb je niet iets als Adrem in je omgeving zitten? Daar heb je voor niet veel een heus verhuiswagentje te huur!
Klasse - 18 m³ bestelbus met meubelbox en laadlift voor 65 euro per dag
Klasse - 18 m³ bestelbus met meubelbox voor 55 euro per dag
Klasse - 11 m³ bestelbus verlengd/verhoogd voor 39 euro per dag
Die had ik nog niet gezien! Das idd een boel geld, oke, je krijgt het wel weer terug, maar je moet het wel ff neerleggen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:52 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
WAUW ffe kijken!
Edit: Die is wel goedkoop maar als ik hier in de buurt iets bekijk is het al veel duurder. en véél duurder. En ik kan denk ik die borg niet betalen.:@
Nouja onze auto is zo lam en bijna "dood" dat die geen aanhanger kan trekken. Nu hoop ik heel erg dat er nog iemand komt die wel een flinke auto heeft een een ding kan trekken. Een dagje een aanhanger huren moet lukken. Misschien is diegene zo tof dat ie zelfs 2 keer kan rijden mocht het nodig zijnquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die had ik nog niet gezien! Das idd een boel geld, oke, je krijgt het wel weer terug, maar je moet het wel ff neerleggen.
Geen idee of dit al ter sprake is gekomen, maar wij kregen toen (4 jaar geleden) van de WMO een verhuiskostenvergoeding vanwege de medische noodzaak van mijn man.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:18 schreef Vandaag... het volgende:
Waarom vraag je niet in de gemeente waar je nu woont bijzondere bijstand voor verhuizing aan? Met jouw medische urgentie is de noodzaak daartoe aangetoond. Dan heb je tenminste geld om een busje te huren en wat basis spullen te kopen.
Sja.. als je het niet probeert lukt het iig nietquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:22 schreef loecje het volgende:
kijk dat zijn nog eens mooie tips.
misschien wel wat korte tijd om dat aan te vragen. of zou dat binnen een week lukken?
daar zou mijn maatschappelijkwerker naar kijken ga hem morgen bellen want ik hoor maar niks.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:18 schreef Vandaag... het volgende:
Waarom vraag je niet in de gemeente waar je nu woont bijzondere bijstand voor verhuizing aan?...
mijn bed is dus groot. Ik ben lang enzo dus ja logisch. Dan is het zo volquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:54 schreef loecje het volgende:
klein spul en fietsen is het probleem niet denk ik.
die komen wel met een normale auto een keer mee.
bed en kasten die moeten over lijkt mij. zeker bed want zonder slaapt zo moeilijk;)
Kom 's gezellig op MSNquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:42 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
ja dus ik was even bezig met dozen van de zolder halen. Ik denk ik begin al want ja ik moet zelf ook elke keer spullen meenemen. Man heb er hier nu stuk of 6 staan in de woonkamer. Rugpijnmaar we gaan vrolijk door.
Wat een #$%$#%$#% dan zegquote:Op donderdag 28 juli 2011 13:11 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
nou fijn hoor mijn maatschappelijk werker is op vakantie! Hij zou mij bellen! Nu ga ik zelf de gemeente bellen om zo snel mogelijk duidelijkheid te krijgen. Maar als hij dat regelt heb je eigenlijk meteen al een stok achter de deur. Dat was de bedoeling namelijk.
kan morgen pas bellenquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:05 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Wat een #$%$#%$#% dan zeg! heb je de gemeente nog aan de telefoon gekregen? En gaat het nog lukken voor die tijd?
Succes morgen! Ik duim dat het nog gaat lukkenquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:06 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
kan morgen pas bellen
Nouja het maatschappelijkwerk wat er nog wel is, wil me eventueel wel helpen. Dus het zal wel lukken denk ik.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:09 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Succes morgen! Ik duim dat het nog gaat lukken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:43 schreef Pagan het volgende:
Dat zijn allemaal nogal grote dingen voor een aanhanger. kun je niet beter een bus(je) huren?Lees de reacties van ireth en mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik kan de borg niet betalen
Bel maandag het maatschappelijk werk en vraag naar de vervanger van je maatschappelijk werker.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:30 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Nouja het maatschappelijkwerk wat er nog wel is, wil me eventueel wel helpen. Dus het zal wel lukken denk ik.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:28 schreef grindfreakje het volgende:
Ik heb trouwens nog twee goede staande halogeenlampen (met dimmer) over, foto kan ik later even zetten. Ik weet ook niet of je belang bij zoiets hebt of dat de verlichting al rond is?
Ik krijg morgen een formulier thuis invullen en opsturen en ze zouden er vaart achter zetten maar iedereen is op vakantie ...GRmpffquote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:54 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Bel maandag het maatschappelijk werk en vraag naar de vervanger van je maatschappelijk werker.
Vraag of hij het snel wil regelen met de gemeente.
Daarom. Vraag naar de vervanger van je maatschappelijk werker. Hij/zij kan er ook vaart achter zetten.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:13 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ik krijg morgen een formulier thuis invullen en opsturen en ze zouden er vaart achter zetten maar iedereen is op vakantie ...GRmpff
Ja daar was ik dus al bang voorquote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:46 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Nou ik heb dus de gemeente gebeld. Ben wel 6 keer doorverbonden.
Toen kreeg ik na alle uitleg te horen dat zo'n aanvraag bijzonderebijstand verhuiskosten normaal ACHT....weken in beslag neemt voor ze pas weten of het geaccepteerd word of niet.
Nouja, we wachten rustig af. Alle tijd
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:24 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Daarom. Vraag naar de vervanger van je maatschappelijk werker. Hij/zij kan er ook vaart achter zetten.
Jep ik vertel het ook even aan die maatschappelijk werker maandag dat zei ook even contact op kan nemen met die afdeling omdat het dus heel kort dag is. En eigenlijk alles klopt dus ik zou het zo moeten krijgen. Heb rapporten van het uwv dat ik niet mag tillen en lang staan etc.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:26 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ja daar was ik dus al bang voordat duurt bij mij in de gemeente ook echt lang, soms wel maanden
Zoietsquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:51 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
[..]
Jep ik vertel het ook even aan die maatschappelijk werker maandag dat zei ook even contact op kan nemen met die afdeling omdat het dus heel kort dag is. En eigenlijk alles klopt dus ik zou het zo moeten krijgen. Heb rapporten van het uwv dat ik niet mag tillen en lang staan etc.
Heb een brief van mijn arts. De urgentie verklaring en de verklaring van de hoogte (laagte) van mijn uitkering. Dus ik zou zeggen hopsaaaa
maarja.....bureaucratie ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ scars make us who we are ♥
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:54 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Zoietsik heb ook met mijn uitkering en verklaringen alsnog gesprekken met het CIZ moeten voeren voordat ik hh enz kreeg.
Ja serieus gemeentes verschrikkelijk. Mijn moeder ook toen. Bellen ze van de gemeente over aanpassingen in huis. Vragen ze eerst aan mijn moeder of ze al beter is. Ze heeft reumatoide artritis manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn CIZ meneer had ook zo'n leuke. Toen hij hoorde dat ik in behandeling was in een revalidatiecentrum vroeg hij "wanneer ik dan genezen was". Ik: nee, dit is een pijnrevalidatieprogramma, daarbij gaat het erom leren om te gaan met de pijn, je wordt niet beter. Hij: "dat zijn ze daar vast niet met je eens!"quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:56 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ja serieus gemeentes verschrikkelijk. Mijn moeder ook toen. Bellen ze van de gemeente over aanpassingen in huis. Vragen ze eerst aan mijn moeder of ze al beter is. Ze heeft reumatoide artritis man
Oh sommige mensen wens je gewoon een maandje chronisch ziek zijn toe.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:01 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Mijn CIZ meneer had ook zo'n leuke. Toen hij hoorde dat ik in behandeling was in een revalidatiecentrum vroeg hij "wanneer ik dan genezen was". Ik: nee, dit is een pijnrevalidatieprogramma, daarbij gaat het erom leren om te gaan met de pijn, je wordt niet beter. Hij: "dat zijn ze daar vast niet met je eens!"
Ik heb m bijna voor zn kop willen slaan met het foldertje van het centrum waar het letterlijk in stond
en soms wel twee!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:04 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Oh sommige mensen wens je gewoon een maandje chronisch ziek zijn toe.
Inderdaad ja!quote:
Alleen hiervoor zou ik al meehelpen. Dit moet een ieder toch gezien hebben.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:23 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Dus daar ga ik een vlak chocolade-kleur schilderen.
En 2 muurtjes geloof ik even beetje koffieverkeerd-kleur verven.
Er zouden meer mensen als jij moeten zijnquote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:23 schreef Lottekoekkie het volgende:
even off-topic maar lees eea wat me kwaad maakt, goed kwaad: dat iemand op een simpele rollator moet wachten???? Dat is echt erg. Mijn paps kon amper lopen dus hij had een rollator(woonde toen nog thuis met mijn hulp), heb zelf een rolstoel voor hem gekocht omdat die instanties zo lakt zijn én hij had een scootmobiel.
Nou, die scoot wat geen goed idee want paps was dement dus onveilig, heb de gemeente gebeld dat ze die scoot konden komen ophalen en er iemand anders blij mee konden maken, wat denk je, het heeft, met tig keer bellen mijnerzijds dus 4 maanden geduurd eer ze datding kwamen halen terwijl de wachtlijsten voor een scoot enorm zijn.
De rollator werd na paps overlijden (laatste jaar woonde hij in een verzorgingshuis) zó de kelder in geschoven waar ongelogen er al een stuk of 30 stonden, ongebruikt maar in prima staat.
Zijn door mij zlef gekochte rolstoel a 1500 euri heb ik achter gelaten in het verzorgingstehuis omdat er mensen daar woonden die niet eens een rolstoel hadden al hadden ze die dringend nodig, hij was na 1 dag al ingepikt door familie van een mevrouw aldaar met nogal een hoop centen, had ik dat maar geweten..
En voor de rest wat die instanties betreft hou ik mijn mond maar want anders kómt me er toch een taal uit welke FOK! totaal onwaardig is.
Dus al die frustratie herken ik en die is terecht.
Schandalig, en dan te bedenken dat zowel de scoot als de rollator van mijn pap niet is doorgegeven aan anderen (waren beiden splinternieuw en weinig gebruikt) maar naar blijkt dus gewoon vernietigd zijn!
Hoezo kwaad worden inzake zoveel stupiditeit en verspilling. Degenen die het het hardts nodig hebben worden gewoon behandeld als (lelijk woord).
Dat soort bedrijven hebben een teveel aan managers en een tekort aan normaal betaalde mensen met hart voor de zaak.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:23 schreef Lottekoekkie het volgende:
even off-topic maar lees eea wat me kwaad maakt, goed kwaad: dat iemand op een simpele rollator moet wachten???? Dat is echt erg. Mijn paps kon amper lopen dus hij had een rollator(woonde toen nog thuis met mijn hulp), heb zelf een rolstoel voor hem gekocht omdat die instanties zo lakt zijn én hij had een scootmobiel.
Nou, die scoot wat geen goed idee want paps was dement dus onveilig, heb de gemeente gebeld dat ze die scoot konden komen ophalen en er iemand anders blij mee konden maken, wat denk je, het heeft, met tig keer bellen mijnerzijds dus 4 maanden geduurd eer ze datding kwamen halen terwijl de wachtlijsten voor een scoot enorm zijn.
De rollator werd na paps overlijden (laatste jaar woonde hij in een verzorgingshuis) zó de kelder in geschoven waar ongelogen er al een stuk of 30 stonden, ongebruikt maar in prima staat.
Zijn door mij zlef gekochte rolstoel a 1500 euri heb ik achter gelaten in het verzorgingstehuis omdat er mensen daar woonden die niet eens een rolstoel hadden al hadden ze die dringend nodig, hij was na 1 dag al ingepikt door familie van een mevrouw aldaar met nogal een hoop centen, had ik dat maar geweten..
En voor de rest wat die instanties betreft hou ik mijn mond maar want anders kómt me er toch een taal uit welke FOK! totaal onwaardig is.
Dus al die frustratie herken ik en die is terecht.
Schandalig, en dan te bedenken dat zowel de scoot als de rollator van mijn pap niet is doorgegeven aan anderen (waren beiden splinternieuw en weinig gebruikt) maar naar blijkt dus gewoon vernietigd zijn!
Hoezo kwaad worden inzake zoveel stupiditeit en verspilling. Degenen die het het hardts nodig hebben worden gewoon behandeld als (lelijk woord).
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:46 schreef Lottekoekkie het volgende:
sorry voor de vele tikfouten, was een beetje opgefokt tijdens het tikken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn bed zal misschien lukken in de aanhanger waar iemand al mee komt. En iemand anders met een klein aanhangertje komt ook maar daar zitten de wasmachine droger al in dan. Moeten we dan kijken wat er bij in past.
de afmetingen van m'n bed :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb via marktplaats een hele mooie bank gekocht in stadskanaal. Was echt een koopje.
Maar die moet dus ook richting Groningen. Ik gooi nog eens een balletje op in vervoerstopic.
[ Bericht 39% gewijzigd door PamSwynfordDeBeaufort op 30-07-2011 18:19:55 ]"I'm gonna shove my fist up your ass and use you as a handwarmer."
Nouja de kans is dat als ik het bij een bedrijf doe zodat ik officieel een factuur kan overleggen, dat ik de kosten vergoed krijg.quote:Op zondag 31 juli 2011 15:10 schreef vannelle het volgende:
Via mijn werk heb ik de mogelijkheid om een bakwagentje te hren, een minivrachtwagen zeg maar.
Werkgever vraagt daar 50 euro perweekend voor en de diesel moet zelf betaald worden.
Als je hier interesse in hebt wil ik je best helpen als dat ding op jouw datum beschikbaar is
Nadeel is alleen dat ik aan de andere kant van Nederland woon...voor mij is dat niet zo'n probleem maar dat kost wel extra diesel natuurlijk.....
Ik moet trouwens eerlijk toegeven dat ik niet het hel topic heb gelezen dus weet niet of het ook nog nodig is.
Eh de wij weet ik niet waar je die zo 123 ziet. Dat zullen m'n moeder en ik zijn. En ik heb geen manquote:Op zondag 31 juli 2011 17:34 schreef Lottekoekkie het volgende:
Wijffie, help me ff, ik dacht dat je er alleen voor stond maar lees toch over wij en een man, is er dan echt helemaal geen familie die jullie kan helpen? Geen buren met trekhaak oid?
Misschien kijk in scheel hoor![]()
Ik zit te ver weg, geen trekhaak en mag niet tillen maar kan wel verven als de beste (heb je dus geen moer aan)
Ik snap dat je een factuur wilt en wellicht is dat via mijn aanbod ook wel te regelen maar dat weet ik niet zeker.quote:Op zondag 31 juli 2011 15:13 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Nouja de kans is dat als ik het bij een bedrijf doe zodat ik officieel een factuur kan overleggen, dat ik de kosten vergoed krijg.
Het zou wel heel mooi zijn als dat goedkoper is als ik het niet vergoed krijg.
Maar in elk geval bedankt voor het aanbod
Serieus? Wat super aardig van je.quote:Op zondag 31 juli 2011 17:36 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik snap dat je een factuur wilt en wellicht is dat via mijn aanbod ook wel te regelen maar dat weet ik niet zeker.
De huur van de wagen wil ik evt. wel op me nemen als het niet anders kan en voor de brandstof zou een bonnetje toch wel voldoende zijn?
Ik lees wel mam ? Zie jij die niet verkeerd?quote:Op zondag 31 juli 2011 17:34 schreef Lottekoekkie het volgende:
Wijffie, help me ff, ik dacht dat je er alleen voor stond maar lees toch over wij en een man, is er dan echt helemaal geen familie die jullie kan helpen? Geen buren met trekhaak oid?
Misschien kijk in scheel hoor![]()
Ik zit te ver weg, geen trekhaak en mag niet tillen maar kan wel verven als de beste (heb je dus geen moer aan)
Ik denk dat dat het is. Ik kan het zo ook niet vinden.quote:Op zondag 31 juli 2011 17:39 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik lees wel mam ? Zie jij die niet verkeerd?
Ik pb je ffquote:Op zondag 31 juli 2011 17:41 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ik denk dat dat het is. Ik kan het zo ook niet vinden.
Ik wilde jou nog vragen of jij kan vertellen hoe jij toen bijzondere bijstand hebt geregeld
Ik heb geen idee wat een Toyota Dyna is en ben te lui om dat op te zoeken.quote:Op zondag 31 juli 2011 17:38 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Serieus? Wat super aardig van je.
Is dat net zoiets als zon toyota dyna van de borent? Die wilde ik dan namelijk gaan huren.
Kan je een berekening maken van de brandstof? Ik weet namelijk niet waar je zit.
En een factuur zou inderdaad handig zijn van de brandstof dan.
En is die beschikbaar 13 augustus?
quote:Op zondag 31 juli 2011 18:23 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat een Toyota Dyna is en ben te lui om dat op te zoeken.
Wagentje wat ik bedoel is zoiets:
[ afbeelding ]
Qua voorbeeld gaat het alleen om de laadruimte, ik heb geen idee welk merk het is eerlijk gezegd, ik rij normaal het wat grotere spul.
Daardoor weet ik het verbruik ook niet maar aangezien het als een vrachtwagen bekend is is ie begrensd en ik vermoed dat daardoor het verbruik ook wel mee zal vallen.
Ik zal dat voor je uitzoeken, kom ik nog op terug.
Of ie 13 augustus beschikbaar is weet ik niet. Ondanks dat ik nu vakantie heb zal ik morgen naar m'n werk bellen om em te reserveren, afzeggen kan altijd nog.
Zit je persé vast aan die datum?
Cat zit ook int zuidenquote:Op zondag 31 juli 2011 19:25 schreef Lottekoekkie het volgende:
Waarom zitten de meeste FOK!kers nou uitgerekend heeeeel erg ver weg van daar waar ik woon ) want dan kan ik mijn lompe poten ook eens uitsteken.
Half FOK! lijkt in Groningen te wonen.
Ik ga je wel ff een pm sturen, heb wel een idee over de brandstofkosten maar dat vertel ik liever niet hardop.quote:Op zondag 31 juli 2011 19:00 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die wagennnnnn!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oke das dus duidelijk! Dat is precies wat ik nodig heb!
Die lijkt op die toyota dyna van de borent.
Nouja ik zit aan die datum vast omdat dan ook alle andere Fok!kers helpen met sjouwen.
Dus dat zou het beste uitkomen inderdaad.
Nu hoop ik dat de kosten behoorlijk lager uitvallen dan van borent.
Stel nou dat ik geen bijstand krijg dan geef ik liever veel minder uit.
Anders PM even waar je zit.
Bij de borent zeiden ze dat die van hun 1 op 7 is.
Teruglezend staat dat er best wel fout maar heeft iets te maken met meerdere tankpassen.quote:Op zondag 31 juli 2011 20:21 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik ga je wel ff een pm sturen, heb wel een idee over de brandstofkosten maar dat vertel ik liever niet hardop.
Dat is geweldig, bij ons is de aanhanger en de vrachtwagen ingepikt dat weekend en kon ik nog wel een berlingo meekrijgen, maar dat schiet ook niet echt op met zoiets als dit.quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:37 schreef vannelle het volgende:
update: Je kan rustig gaan slapen of op een andere manier ontspannen, vervoer is geregeld.
M'n baas vroeg nog of ik er ver mee weg moest.
Neuh, alleen maar naar Groningen.![]()
Van iemand uit het transport had ik niet zo'n reactie verwacht, echt geweldig.
Maar om mij even bij te praten: Coevorden-Groningen was het toch?
En wil je meerijden of heb je zelf vervoer?
nou ik draai nogsteeds op stress en drukte.quote:Op maandag 1 augustus 2011 17:20 schreef Ireth het volgende:
Wat heerlijk!!!
Pam? Ben je al weer bijgekomen??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door PamSwynfordDeBeaufort op 01-08-2011 17:41:13 ]"I'm gonna shove my fist up your ass and use you as a handwarmer."
quote:Op maandag 1 augustus 2011 17:27 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Ik heb dus vanalles lopen meten. En ik kom nu al onegeveer op 30 dozen en 10 bananedozen uit.
Gewoon met kleren en spullen. En ik heb ook dingen zoals uit de reclame wat een beetje voorraad is al. En de dingen van mn kamer huidig decoratie ook enzo.
En dan de meubels.
vannelle zei anders post je de afmetingen even in het forum. Misschien kan iemand een berekening maken of dat gaat passen in die wagen. hehe
nouja zal ik het maar posten dan? oke komt ie.
Wel in een spoiler hoorMet wat dekens tegen het beschadigen en spanbandjes tegen het schuiven past dat zonder problemen, het echt breekbare spul zou ik in de wagen meenemen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hebben jullie zelf spanbandjes? Of moet ik die van tevoren even af geven bij je?
Ik heb geloof ik nog wel wat spanbandjesquote:Op maandag 1 augustus 2011 17:37 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Met wat dekens tegen het beschadigen en spanbandjes tegen het schuiven past dat zonder problemen, het echt breekbare spul zou ik in de wagen meenemen.
Hebben jullie zelf spanbandjes? Of moet ik die van tevoren even af geven bij je?
Kasten @ bed rechtop, matrassen ertussen,(eventueel al wat dozen onderin de kasten als het past) dozen op de grond, tafels er op de kop bovenop en wat je nog over hebt aan groots en niet te zwaar. Schuif je tussen de tafelpoten. Dan de koelkast en wasmachine, droger en vaatwasser ervoor. Wat losse zooi erop.quote:Op maandag 1 augustus 2011 17:41 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
De lijst tot nu toe ik zit op een kleine 8m2
En ik heb nog ee stuk of tien verschillende dingen er nog niet bij op staan!
is er iemand die verstand heeft van verhuizen????
Want natuurlijk past niet alles precies in en op elkaar.
Ik weet niet of ik te ruim inschat of te klein
Dat klinkt goed ja. Mijn fauteill komt bijna op een vierkante meter als je uit gaat van de lxbxh maar het zitvlak en de rug is natuurlijk "leeg" Dus dat telt niet.quote:Op maandag 1 augustus 2011 17:47 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Kasten @ bed rechtop, matrassen ertussen,(eventueel al wat dozen onderin de kasten als het past) dozen op de grond, tafels er op de kop bovenop en wat je nog over hebt aan groots en niet te zwaar. Schuif je tussen de tafelpoten. Dan de koelkast en wasmachine, droger en vaatwasser ervoor. Wat losse zooi erop.
Wat dekens ertussen waar de boel kan beschadigen en waar speling zit trek je even een sjorbandje tegen het schuifen.
Ik geloof dat wij die dingen meestal ongeveer zo inpakten.
Ja hequote:Op maandag 1 augustus 2011 19:01 schreef Lottekoekkie het volgende:
Kijk, en zo komt alles goed (mits je loopruimte overhoudt in je huis) maar qua transport hulde aan alweer een lieve FOK!ker , de keikanjer
Nou ik ga op mezelf wonen hè. dus ik hoef niet iets nu los te koppelen o.i.d.quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:15 schreef grindfreakje het volgende:
En als je nog problemen hebt met apparatuur in de keuken van de plek af te krijgen dan staat google vol met tips.
[ afbeelding ]
Daar wilde ik je nog over berichten ja.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:41 schreef DZK het volgende:
Is het straks niet zo dat alles in de vrachtauto past?
Heb je nou ook iemand die kan helpen met inladen? Lijkt me geen overbodige luxequote:Op maandag 1 augustus 2011 23:05 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Wil je dan wel helpen uitladen in Grunn? Jij woont in de buurt toch dus dan hoeft er niet nog iemand van ver te komen![]()
Coastin en psy-freak komen helpen inladen. En vannelle helpt zelf een beetje en ik ook waar ik kan. C. zegt dat dat moet lukken. Hij komt de 7e om alles beneden te zetten.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
Heb je nou ook iemand die kan helpen met inladen? Lijkt me geen overbodige luxe
Er liggen ook wat spanbanden in dat wagentje maar volgens mij niet schrikbarend veel, een paar extra kan geen kwaad.quote:Op maandag 1 augustus 2011 17:42 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik nog wel wat spanbandjes
Uitladen en sjouwen kan ik in elk geval in Groningen, en ik zoek mijn bandjes wel even bij elkaar en geef ze wel even van te voren af in Groningen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:34 schreef vannelle het volgende:
[..]
Er liggen ook wat spanbanden in dat wagentje maar volgens mij niet schrikbarend veel, een paar extra kan geen kwaad.
En moest ik nou nog iemand ophalen uit Utrecht eigenlijk?
Superduperquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:54 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Uitladen en sjouwen kan ik in elk geval in Groningen, en ik zoek mijn bandjes wel even bij elkaar en geef ze wel even van te voren af in Groningen.
Dat ligt best wel ernstig uit de route en heb em ook nog niet op msn gezien om evt. wat anders af te sprekenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:12 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Nou ik heb me vergist diegene zit in Harderwijk. Niet in utrecht
Ik heb hem jou msn gegeven dus dat zal dan wel goedkomen?
Misschien ergens anders onderweg ofzo?
Gaat wel goed komen met die fietsen, volgens mij is er zat ruimte over.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:12 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:Ik was mijn twee fietsen vergeten
Mijn op hoogte aangepaste voor de grote stukken en zo'n oud stationsfietsje waarvan de versnellingen het niet meer doen enzo jeweetwelfiets.
Hoeveel m2 is die wagen nou qua inhoud? Dat wist ik nog niet namelijk![]()
dat is heeeeeeel fijn!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:44 schreef vannelle het volgende:
[..]
Dat ligt best wel ernstig uit de route en heb em ook nog niet op msn gezien om evt. wat anders af te spreken
[..]
Gaat wel goed komen met die fietsen, volgens mij is er zat ruimte over.
Weet nog steeds niet wat voor wagentje het is, enige wat ik weet is dat het een Renault is.
Heb een vergelijkbaar ding opgezocht en die is 18 kuub, ook inclusief laadklep.
Dus voor de sjouwers: je hoeft niet hoog te tillen, zet het op de klep en druk op het knopje.
een sjouwerquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:49 schreef Ordos20 het volgende:
Wat moet er uit Harderwijk komen dan>?
Haha Cat die eventjessss langskomt...eventjesquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:54 schreef Cat22 het volgende:
Fijn hoe het allemaal bij elkaar komt! Hydraulische laadklep is baas. Ik was er erg blij mee met mijn verhuizing.![]()
Wanneer is de housewarming?![]()
haha niemand wil op mijn fotos ik zelf ook nietquote:Op zondag 7 augustus 2011 20:36 schreef loecje het volgende:
om foto's te maken van het huisje natuurlijk.
ik hoef er niet op hoor
nee rustig ik doe niemand er op en anders deel ik eerst papieren zakken uit met gaten ok?quote:
Do even na twaalven, tenzij we op het werk vreselijk veel stress krijgen maar dat verwacht en hoop ik niet. (en ja ik neem de sjor bandjes mee)quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:04 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
nee rustig ik doe niemand er op en anders deel ik eerst papieren zakken uit met gaten ok?
ennuh kom jij nou wo of do?
en tegen half 12, 12 uur? zoiets?
pm je me jouw nummer even ?quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:44 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Do even na twaalven, tenzij we op het werk vreselijk veel stress krijgen maar dat verwacht en hoop ik niet. (en ja ik neem de sjor bandjes mee)
Had je verder trouwens pluggen en schroeven om wat op te hangen of zal ik even wat meenemen?
Verder maken die fotos me niet uit, op het werk lul ik net zo slap uit mijn nek
Yep, heb ik.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:05 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Een nieuwe dag een nieuw obstakel. Alles ging zo lekker dus er moet even weer iets opgelost worden. Het zit namelijk zo: ik gebruik medicatie die in een koelkast bewaard moet worden. Dus ik heb optijd een koelkast besteld. Nu blijkt de leverancier de levertijd te overschrijden. Heeft iemand in groningen zo'n klein koelkastje te leen die je bijvoorbeeld alleen aandoet met bier voor verjaardagen? Het is maar voor even maar ja gewoon je eten gekoeld bewaren is ook wel fijn in de zomer.
dan wil ik wel de foto's keuren. het is nu al een bende overal staan dozen. Ik ga nu slapen heb teveel gedaan nu alquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:58 schreef loecje het volgende:
ik zal morgen mn camera meenemen, dan mag ik vast wel wat foto's maken
Mjaquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:29 schreef loecje het volgende:
mijn camera was leeg. daarna idd totaal vergeten.
zaterdag dan maar, maar dan moet je er echt zelf aan denken;)
Kan er Zaterdag ook wel ééntje meenemen, als het nodig is of iemand handig lijkt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:58 schreef loecje het volgende:
ik zal morgen mn camera meenemen, dan mag ik vast wel wat foto's maken
Maar daarom zijn we wel altijd nieuwsgierig naar de paint skills van iemand anders.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:41 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Ik wil wel een paint maken maja is ook niks
zo thuis voel ik me erquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:41 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Mjahihih nou echt serieus je komt binnen en hup meteen aan het werk.
Ohh ik kan wel een beetje grappig painten hoorquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:48 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Kan er Zaterdag ook wel ééntje meenemen, als het nodig is of iemand handig lijkt.
[..]
Maar daarom zijn we wel altijd nieuwsgierig naar de paint skills van iemand anders.
Haha nee het is heel mooiquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:25 schreef grindfreakje het volgende:
In elk geval gelukkig geen dubbele wenteltrap
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:37 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Ohja moest ook nog even van mijn mams zeggen dat het zo supergeweldig is dan gewoon "vreemde" mensen zo lief zijn dat ze komen helpen. En dat het zo geweldig is dat dit zomaar kan
Dat ik vind ook helemaal.
Gewoon iets doen voor een ander.
Dat is zo'n mooi gebaar.
jij bent ook een engeltjequote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:52 schreef VGA4xZoom het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Anders moet je mij maar weer een DMtje sturen als je je Ikea kast hebt bemachtigd, misschien dat ik dan alsnog wat tijd over heb.
Eg wel!!!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:00 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
OLÉÉÉ OLÉÉÉ OLÉÉÉ![]()
![]()
Ik ga morgen verhuizen
Zal toch wel passen zeker?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:00 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:Wat kan een mens toch veel verzamelen zeg
Jawel. Alleen 2 sets dekbedden en wat sierkussentjes enzo, sja dat neemt ruimte in. Maar dat kan ook mooi in de kastjes als opvulling enzoquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:13 schreef vannelle het volgende:
[..]
Eg wel!!!
[..]
Zal toch wel passen zeker?
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:27 schreef Lottekoekkie het volgende:
Hoop praat, geen foto's![]()
pics we want![]()
Kalmte, kalmte, het huisje is nog niet ingericht.quote:
Kijk dan hoef ik niet meer naar beneden te lopen om te kijken wat voor SMS ik net gekregen hebquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:40 schreef Drommeldaris het volgende:
Net een sms gekregen. bedankt, ik rust nu uit, heerlijk huisje, kan nu niet op fok, foto's volgen. Niet in die letterlijke bewoording natuurlijk
Jammer dat ik niet meer kon helpen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:05 schreef vannelle het volgende:
Is het trouwens nog gelukt met de kast en het gasstel?
Miss had je opa daar ook af en toe last van?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:32 schreef Coastin het volgende:
Op de terugweg van Groningen begon mijn aanhanger trouwens een akelig schraap geluid ten gehore te brengen.. Gelukkig hield dit ook weer vanzelf op.
Ja heeeeerlijk! altijd lekker van de lidl.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:40 schreef Cat22 het volgende:
Het is al een echt knus huisje zo.![]()
En, smaakte de soep?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |