pm je me jouw nummer even ?quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:44 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Do even na twaalven, tenzij we op het werk vreselijk veel stress krijgen maar dat verwacht en hoop ik niet. (en ja ik neem de sjor bandjes mee)
Had je verder trouwens pluggen en schroeven om wat op te hangen of zal ik even wat meenemen?
Verder maken die fotos me niet uit, op het werk lul ik net zo slap uit mijn nek
Yep, heb ik.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:05 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Een nieuwe dag een nieuw obstakel. Alles ging zo lekker dus er moet even weer iets opgelost worden. Het zit namelijk zo: ik gebruik medicatie die in een koelkast bewaard moet worden. Dus ik heb optijd een koelkast besteld. Nu blijkt de leverancier de levertijd te overschrijden. Heeft iemand in groningen zo'n klein koelkastje te leen die je bijvoorbeeld alleen aandoet met bier voor verjaardagen? Het is maar voor even maar ja gewoon je eten gekoeld bewaren is ook wel fijn in de zomer.
dan wil ik wel de foto's keuren. het is nu al een bende overal staan dozen. Ik ga nu slapen heb teveel gedaan nu alquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:58 schreef loecje het volgende:
ik zal morgen mn camera meenemen, dan mag ik vast wel wat foto's maken
Mjaquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:29 schreef loecje het volgende:
mijn camera was leeg. daarna idd totaal vergeten.
zaterdag dan maar, maar dan moet je er echt zelf aan denken;)
Kan er Zaterdag ook wel ééntje meenemen, als het nodig is of iemand handig lijkt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:58 schreef loecje het volgende:
ik zal morgen mn camera meenemen, dan mag ik vast wel wat foto's maken
Maar daarom zijn we wel altijd nieuwsgierig naar de paint skills van iemand anders.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:41 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Ik wil wel een paint maken maja is ook niks
zo thuis voel ik me erquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:41 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Mjahihih nou echt serieus je komt binnen en hup meteen aan het werk.
Ohh ik kan wel een beetje grappig painten hoorquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:48 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Kan er Zaterdag ook wel ééntje meenemen, als het nodig is of iemand handig lijkt.
[..]
Maar daarom zijn we wel altijd nieuwsgierig naar de paint skills van iemand anders.
Haha nee het is heel mooiquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:25 schreef grindfreakje het volgende:
In elk geval gelukkig geen dubbele wenteltrap
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:37 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Ohja moest ook nog even van mijn mams zeggen dat het zo supergeweldig is dan gewoon "vreemde" mensen zo lief zijn dat ze komen helpen. En dat het zo geweldig is dat dit zomaar kan
Dat ik vind ook helemaal.
Gewoon iets doen voor een ander.
Dat is zo'n mooi gebaar.
jij bent ook een engeltjequote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:52 schreef VGA4xZoom het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Anders moet je mij maar weer een DMtje sturen als je je Ikea kast hebt bemachtigd, misschien dat ik dan alsnog wat tijd over heb.
Eg wel!!!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:00 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
OLÉÉÉ OLÉÉÉ OLÉÉÉ![]()
![]()
Ik ga morgen verhuizen
Zal toch wel passen zeker?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:00 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:Wat kan een mens toch veel verzamelen zeg
Jawel. Alleen 2 sets dekbedden en wat sierkussentjes enzo, sja dat neemt ruimte in. Maar dat kan ook mooi in de kastjes als opvulling enzoquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:13 schreef vannelle het volgende:
[..]
Eg wel!!!
[..]
Zal toch wel passen zeker?
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:27 schreef Lottekoekkie het volgende:
Hoop praat, geen foto's![]()
pics we want![]()
Kalmte, kalmte, het huisje is nog niet ingericht.quote:
Kijk dan hoef ik niet meer naar beneden te lopen om te kijken wat voor SMS ik net gekregen hebquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:40 schreef Drommeldaris het volgende:
Net een sms gekregen. bedankt, ik rust nu uit, heerlijk huisje, kan nu niet op fok, foto's volgen. Niet in die letterlijke bewoording natuurlijk
Jammer dat ik niet meer kon helpen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:05 schreef vannelle het volgende:
Is het trouwens nog gelukt met de kast en het gasstel?
Miss had je opa daar ook af en toe last van?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:32 schreef Coastin het volgende:
Op de terugweg van Groningen begon mijn aanhanger trouwens een akelig schraap geluid ten gehore te brengen.. Gelukkig hield dit ook weer vanzelf op.
Ja heeeeerlijk! altijd lekker van de lidl.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:40 schreef Cat22 het volgende:
Het is al een echt knus huisje zo.![]()
En, smaakte de soep?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |