abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98963143
Beste fokkers!

Ik zit nog niet zo lang op fok dat weet ik :@ Maar toch wil ik wat hulp vragen.

Ik ben bijna 22 en chronisch ziek. En door medische omstandigheden heb ik urgentie in Groningen zodat ik beter bij het UMCG in de buurt zit.
Mijn ouders zijn gescheiden en ik woon nu nog bij mij moeder die ook chronisch ziek is helaas.
Ik heb geen contact met familie en vrienden zitten op flinke afst. (woon nu in zuid DR) doordat ik wel 7 keer verhuist ben door het land.

Dus ik moet binnenkort verhuizen en van mijn wajong een huis inrichten?! Nu heb ik al wel veel voor de keuken en de kleine dingen die je allemaal van te voren kan halen. Maar meubels en dergelijke kan je ook pas echt kopen als je er zit. Lichamelijk is het ook behoorlijk zwaar om een verhuizing te doen. En wat lastig is dat ik nog niet waar en wanneer, wel Gr. stad.

Dus mijn vraag is, zijn er misschien spierballen te vinden op fok! Die deze zomer een middagje willen sjouwen of handig zijn met bijvoorbeeld laminaat mocht dit er niet al in liggen?

En misschien mensen die nog en leuk tafeltje of linnenkastje o.i.d. hebben staan? (Of van Ikea zwart/bruin iets daar heb ik ook al wat van) Ik kan hier pas later meer over zeggen omdat ik nog niet weet waar ik terecht kom. :)

:@

thanks

[ Bericht 1% gewijzigd door PamSwynfordDeBeaufort op 03-07-2011 14:45:49 ]
"I'm gonna shove my fist up your ass and use you as a handwarmer."
pi_98969541
laat me weten als je weet wanneer je gaat verhuizen. Ik kan helaas vanwege eigen gezondheid niet veel voor je sjouwen, maar heb misschien wel wat spullen voor je. Laten we tegen die tijd even pm-en. Succes en sterkte
Same shit different day
pi_98969833
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 00:48 schreef Desdemona het volgende:
laat me weten als je weet wanneer je gaat verhuizen. Ik kan helaas vanwege eigen gezondheid niet veel voor je sjouwen, maar heb misschien wel wat spullen voor je. Laten we tegen die tijd even pm-en. Succes en sterkte
lief! O+
pi_98971410
Ben zelf ook chronisch ziek met wajong dus ik weet hoe lastig het verhuizen kan worden :*

Ik heb nog een blauwe comfortabele stoel en voor zover ik weet (ben vorig jaar augustus zelf verhuisd en inmiddels zijn wat spullen die ik niet meer gebruikte naar andere mensen gegaan) ook nog een salontafel.

Kan ze zelf niet brengen oid, maar misschien kan er iets geregeld worden?

Het zou dan gaan om deze salontafel:

Misschien dat ik nog meer spullen heb, zal maandag eens vragen als mijn ouders terug zijn van vakantie :)
♥ scars make us who we are ♥
pi_98973204
Ik kan wel even sjouwen nu het toch vakantie is. Heb alleen geen auto o.i.d; heb jij die toevallig (kan wel rijden). En qua spullen tsja ik heb een magnetron met grillfunctie :P maar geen ovenfunctie dus
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
  zondag 3 juli 2011 @ 11:08:15 #6
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_98975129
Ik heb hier (Utrecht) eventueel wel een stapel borden staan? Diepe borden, grote borden en kleine borden. Met een vreselijk oudbollig bloemmotiefje er op, maar dat zie je niet als je eten er op ligt 8-)
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_98975983
Spierballen heb ik niet, maar wat sjouwen moet zeker wel lukken. Daarnaast ben ik Ikea meubel in-elkaar-zet (mocht je daar wat vandaan willen halen) en verf veteraan. :P
Laat maar weten wanneer je gaat verhuizen.
  zondag 3 juli 2011 @ 11:51:09 #8
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_98976039
Sjouwen en vervoeren moet lukken.
Moet je wel zelf even langskomen om in te laden.
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_98979704
quote:
2s.gif Op zondag 3 juli 2011 05:25 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik kan wel even sjouwen nu het toch vakantie is. Heb alleen geen auto o.i.d; heb jij die toevallig (kan wel rijden). En qua spullen tsja ik heb een magnetron met grillfunctie :P maar geen ovenfunctie dus
Super, ik ga voorlopig alleen in op de sjouwaanbiedingen. Spulletjes kan ik later meer over zeggen. :*

quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 11:08 schreef Ireth het volgende:
Ik heb hier (Utrecht) eventueel wel een stapel borden staan? Diepe borden, grote borden en kleine borden. Met een vreselijk oudbollig bloemmotiefje er op, maar dat zie je niet als je eten er op ligt 8-)
Super van je maar voor de keuken ben ik praktisch klaar. Borden &servies heb ik ook al. En de servieskast moet ook al aardig vol zitten nu want ik heb de 2e hands winkel geplunderd. 10 euro een hele bak vol mooie glaasjes :D

quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 11:48 schreef VGA4xZoom het volgende:
Spierballen heb ik niet, maar wat sjouwen moet zeker wel lukken. Daarnaast ben ik Ikea meubel in-elkaar-zet (mocht je daar wat vandaan willen halen) en verf veteraan. :P
Geniaal! Ik hoop eigenljik heel erg dat ik nog wat bij Ikea zou kunnen kopen! Ik vind dat Zwartbruin zo mooi. Toen ik hier ging wonen heb ik ook een pax nexus gekocht en zon malm tafeltje, ik dacht van mooi dit koop ik nu en als ik dan op mezelf ga wonen dan heb ik er nog wat aan. Leuk spul is dat. En schilders ben ik ook heel blij mee want dat is heel zwaar werk. Ik zou dat nu niet meer kunnen gewoon. Een muurtje ofzo wel maar dan moet ik gewoon dagen bijkomen. Ik weet alleen dus nog niet of er geschildert moet worden maar waarschijnlijk wel! thanks :*

quote:
12s.gif Op zondag 3 juli 2011 11:51 schreef GizartFRL het volgende:
Sjouwen en vervoeren moet lukken.
Moet je wel zelf even langskomen om in te laden.
Super! Kan ik goed gebruiken. Thanks! :*

[ Bericht 1% gewijzigd door PamSwynfordDeBeaufort op 03-07-2011 14:07:49 ]
pi_98980063
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 01:53 schreef Mama_Mia het volgende:
Ben zelf ook chronisch ziek met wajong dus ik weet hoe lastig het verhuizen kan worden :*

Ik heb nog een blauwe comfortabele stoel en voor zover ik weet (ben vorig jaar augustus zelf verhuisd en inmiddels zijn wat spullen die ik niet meer gebruikte naar andere mensen gegaan) ook nog een salontafel.

Kan ze zelf niet brengen oid, maar misschien kan er iets geregeld worden?

Het zou dan gaan om deze salontafel:

[ afbeelding ]

Misschien dat ik nog meer spullen heb, zal maandag eens vragen als mijn ouders terug zijn van vakantie :)
Super aardig van je! Ik vind het alleen een beetje moeilijk want ik weet niet welke woning ik krijg met welke maat woonkamer! Maar als ik er later wat aan heb dan hoor je nog van me terug!
pi_98980513
quote:
17s.gif Op zondag 3 juli 2011 14:09 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:

[..]

Super aardig van je! Ik vind het alleen een beetje moeilijk want ik weet niet welke woning ik krijg met welke maat woonkamer! Maar als ik er later wat aan heb dan hoor je nog van me terug!
Prima hoor, laat maar weten ^O^ de spullen staan nog bij mijn ouders en in mijn berging, dus het is niet alsof het in de weg staat. Hopelijk kan je snel naar je eigen plekje :Y
pi_98980676
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 14:23 schreef Mama_Mia het volgende:

[..]

Prima hoor, laat maar weten ^O^ de spullen staan nog bij mijn ouders en in mijn berging, dus het is niet alsof het in de weg staat. Hopelijk kan je snel naar je eigen plekje :Y
Weetje ik ben zo blij met al die vrijgevigheid en behulpzaamheid. Ik moet gewoon nog heel erg leren om hulp te vragen. Als je er niet om vraagt weet ook niemand dat je het nodig hebt.
Ik ben gewoon afhankelijk en ik kan gewoon niet alles alleen. Maar dat snap jij natuurlijk helemaal!

Ik heb trouwens ook een hele mooie echte leren fauteuill gevonden bij de 2e hands winkels. En die zit toch lekker! Alleen hij is enorm. Dus ik heb al 1 meubel voor de woonkamer. Ik wil natuurlijk wel lekker zitten hij was ¤25 haha echt leer! :7
pi_98980754
quote:
17s.gif Op zondag 3 juli 2011 14:29 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:

[..]

Weetje ik ben zo blij met al die vrijgevigheid en behulpzaamheid. Ik moet gewoon nog heel erg leren om hulp te vragen. Als je er niet om vraagt weet ook niemand dat je het nodig hebt.
Ik ben gewoon afhankelijk en ik kan gewoon niet alles alleen. Maar dat snap jij natuurlijk helemaal!

Ik heb trouwens ook een hele mooie echte leren fauteuill gevonden bij de 2e hands winkels. En die zit toch lekker! Alleen hij is enorm. Dus ik heb al 1 meubel voor de woonkamer. Ik wil natuurlijk wel lekker zitten hij was ¤25 haha echt leer! :7
Ik begrijp helemaal wat je bedoelt, en ik vind het echt supergoed van je :* en omdat ik de situatie 'ken' - ik weet niet precies wat je hebt, en dat hoeft ook niet, maar chronische ziekte + wajong is erg bekend ;) - ben ik ook blij om wat te kunnen helpen. Het zijn geen gloednieuwe spullen maar zeker voor een nieuw plekje kunnen ze nog een aantal jaren mee, en dan vind ik fijn dat mijn spulletjes naar iemand gaan die ze echt goed kan gebruiken ^O^

En wat super van je fauteuil! Fijn dat ie lekker zit ook :Y
pi_98980928
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 14:32 schreef Mama_Mia het volgende:

[..]

Ik begrijp helemaal wat je bedoelt, en ik vind het echt supergoed van je :* en omdat ik de situatie 'ken' - ik weet niet precies wat je hebt, en dat hoeft ook niet, maar chronische ziekte + wajong is erg bekend ;) - ben ik ook blij om wat te kunnen helpen. Het zijn geen gloednieuwe spullen maar zeker voor een nieuw plekje kunnen ze nog een aantal jaren mee, en dan vind ik fijn dat mijn spulletjes naar iemand gaan die ze echt goed kan gebruiken ^O^

En wat super van je fauteuil! Fijn dat ie lekker zit ook :Y
:D Ik heb van mam al een servieskast en een tv kastje. Welke dingetjes had je nog meer dan gewoon even dat ik een idee heb :)
pi_98981063
quote:
17s.gif Op zondag 3 juli 2011 14:38 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:

[..]

:D Ik heb van mam al een servieskast en een tv kastje. Welke dingetjes had je nog meer dan gewoon even dat ik een idee heb :)
Moet ik even maandag navragen. Ik heb sowieso een blauwe stoel en dat salontafeltje. Mogelijk nog kleinere dingen zoals een staande lamp en wat kleinere stoeltjes, maar dat weet ik dus niet zeker. Kom ik op terug ^O^
pi_98981150
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 14:42 schreef Mama_Mia het volgende:

[..]

Moet ik even maandag navragen. Ik heb sowieso een blauwe stoel en dat salontafeltje. Mogelijk nog kleinere dingen zoals een staande lamp en wat kleinere stoeltjes, maar dat weet ik dus niet zeker. Kom ik op terug ^O^
Oeh! tof, kleinere stoeltjes is dat meer voor eettafel stoeltjes? daar ben ik wel benieuwd naar :@
pi_98983818
Wat een lieve reacties hier. O+

Een poos geleden heb ik een topic geopend met sullen die ik over heb. Ik zal hem eens kicken, wellicht zit er iets voor jou bij. Moeten we alleen kijken hoe we dat van Limburg naar Groningen kunnen krijgen.

Edit: dit is hem [Aangeboden] Van alles (huis en tuin)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_98984575
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 15:51 schreef Cat22 het volgende:

Een poos geleden heb ik een topic geopend met sullen die ik over heb. Ik zal hem eens kicken, wellicht zit er iets voor jou bij. Moeten we alleen kijken hoe we dat van Limburg naar Groningen kunnen krijgen.

Ohja! Serieus! die lampen zijn mooooooi O+! kunne daar spaarlampen in enzo? ja ik heb er niet veel verstand van zo van een foto ;) en een kapstok had ik ook nog niet:D geniaal. Dan moeten we even kijken in dat koerier topicje!

Het kan ook gewoon naar waar ik nu nog woon :D

En een gaststel heb ik ook nog nodig :@

Ik word hier zo blij van :D

[ Bericht 9% gewijzigd door PamSwynfordDeBeaufort op 03-07-2011 16:18:29 ]
  zondag 3 juli 2011 @ 20:39:36 #19
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_98995509
Zo elektr kookstel had ik toendertijd via MP voor Loecje gehaald.
Ze woont daar mooi. :)
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_98995776
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 20:39 schreef GizartFRL het volgende:
oh wat liefff! Loecje komt bij mij op de koffie! :D Loecje is lief!
Maar dan moet ik wel eerst een huis om Loecje te kunnen ontvangen haha *O*

Morgen om 12 uur kan ik kijken welke plek ik heb in de woninglijst!

[ Bericht 4% gewijzigd door PamSwynfordDeBeaufort op 03-07-2011 20:50:33 ]
pi_98996237
Loecje is helemaal niet lief zeg ik uit ervaring, loecje is enkel een schatje O+ :6
Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
Ik heb ze beiden toch maar gehouden
pi_98996372
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 20:54 schreef Lottekoekkie het volgende:
Loecje is helemaal niet lief zeg ik uit ervaring, loecje is enkel een schatje O+ :6
oh :@ oke Loecje is een schatje *O*
pi_98996413
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 15:51 schreef Cat22 het volgende:

Heb jij sullen over? ;) :P _O_
pi_98996715
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 20:57 schreef Lottekoekkie het volgende:

[..]

Heb jij sullen over? ;) :P _O_
nah nah nah ik wil die sullen maar wat graag hebben hoor! :6
pi_98996980
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 20:39 schreef GizartFRL het volgende:
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 20:54 schreef Lottekoekkie het volgende:
jullie zijn schatten!
elke keer als ik een lekker ontbijtje met groosterde broodjes, savonds pannenkoeken mix met de mixer en daarna bak op mn kookplaatje staat er een lach op mn gezicht.

maar dit is een topic voor Pam mijn topic is een deur verder
pi_98997123
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 21:08 schreef loecje het volgende:

[..]

[..]

jullie zijn schatten!
elke keer als ik een lekker ontbijtje met groosterde broodjes, savonds pannenkoeken mix met de mixer en daarna bak op mn kookplaatje staat er een lach op mn gezicht.

maar dit is een topic voor Pam
:D wat leuk! ik hou van pannekoeken :Y) :Y) :Y)
pi_98997206
is best lastig bakken op elektrisch. moet nog ff goed oefenen
pi_98997247
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 21:12 schreef loecje het volgende:
is best lastig bakken op elektrisch. moet nog ff goed oefenen
Dan kom je maar pannekoeken eten bij mij :Y) ik bak de beste als het goed is heb ik dan een gaskookplaat :P
pi_98997291
quote:
17s.gif Op zondag 3 juli 2011 21:03 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:

[..]

nah nah nah ik wil die sullen maar wat graag hebben hoor! :6
Daar, zie LK! Iemand die mijn sullen wel waardeert. :6
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_98997305
quote:
10s.gif Op zondag 3 juli 2011 21:14 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Daar, zie LK! Iemand die mijn sullen wel waardeert. :6
Ik wil Sullennnn *O*
pi_98997306
quote:
17s.gif Op zondag 3 juli 2011 21:13 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:

[..]

Dan kom je maar pannekoeken eten bij mij :Y) ik bak de beste als het goed is heb ik dan een gaskookplaat :P
En die doet het prima. :Y
pi_98997330
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 21:14 schreef Cat22 het volgende:

[..]

En die doet het prima. :Y
ik maak wel een foto voor je dan terwijl ik kook! hahahahaa _O_
pi_98997535
Cat, ik waardeer jouw sullen ook hoor, ben zelf een hele grote sul ;) :Y
pi_98997686
Pam en Loecje, zo te horen wonen jullie dicht bij elkaar... :?
Ik wens jullie een leuke vriendschap toe ^O^
krijg ook spontaan zin in pannekoeken *O*
pi_98997690
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 21:19 schreef Lottekoekkie het volgende:
Cat, ik waardeer jouw sullen ook hoor, ben zelf een hele grote sul ;) :Y
Geen huis is compleet zonder sullen. _O-

En die foto van PSDB (hoe kom je op die username? :D ) wil ik zien. :P
pi_98997905
Pam is van origine van adelijke komaf :Y
pi_98999306
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 21:21 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Geen huis is compleet zonder sullen. _O-

En die foto van PSDB (hoe kom je op die username? :D ) wil ik zien. :P
haha die foto gaat komen. als ik vergeet PM me gerust :P

Nou ik kijk true blood, seizoen 4 is net begonnen in america.
En er zit een leuk karakter in Pam heet ze. En ze heeft altijd van die geniale opmerkingen.
Ik lees de boeken trouwens ook. Ze is wel een vampier :P

Ze heeft 2 aliassen Pam Ravenscroft
of Pamela Swynford De Beaufort
^O^

[ Bericht 11% gewijzigd door PamSwynfordDeBeaufort op 03-07-2011 22:06:21 ]
pi_99012327
ik kan je helpen met sjouwen en verhuizen!

en als er meubels moeten worden verreden, kan ik (vrijwel zeker (95%)) een open aanhanger regelen (schoon) van 3meter>? lang ofzo!

ben wel vanaf 24juli tot 15aug op vakantie.

verven e.d. kan ik je ook wel mee helpen, alleen ben ik daar minder goed in! ;) marktplaats aflurken voor gratis / goedkope spullen werkt altijd. heb zelf 2 grote banken van marktplaats afgehaald voor op slaapkamer, perfecte dingen!
pi_99016079
Ik heb eventueel wel wat spullen staan, alleen niet echti nde buurt van groningen. Dus mocht je iemand hebben die vanuit limburg t eea kan meenemen geef je maar een gil ;)

Salontafel
4 eetkamerstoelen
burotafel (van de ikea)
Lampenkappen
pi_99017104
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 12:02 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ik heb eventueel wel wat spullen staan, alleen niet echti nde buurt van groningen. Dus mocht je iemand hebben die vanuit limburg t eea kan meenemen geef je maar een gil ;)

Salontafel
4 eetkamerstoelen
burotafel (van de ikea)
Lampenkappen
Hahaha Er rijd al iemand vanuit limburg maar niet met een aanhanger. De spullen van Cat22 komen daar ook vandaan en hij heeft zijn wagen al best vol zitten dan. Heel erg bedankt in elk geval! We kunnen altijd kijken of iemand zich meld!
pi_99017140
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 09:28 schreef garnage-patrick het volgende:
ik kan je helpen met sjouwen en verhuizen!

en als er meubels moeten worden verreden, kan ik (vrijwel zeker (95%)) een open aanhanger regelen (schoon) van 3meter>? lang ofzo!

ben wel vanaf 24juli tot 15aug op vakantie.

verven e.d. kan ik je ook wel mee helpen, alleen ben ik daar minder goed in! ;) marktplaats aflurken voor gratis / goedkope spullen werkt altijd. heb zelf 2 grote banken van marktplaats afgehaald voor op slaapkamer, perfecte dingen!
Thanks! Bedankt voor je aanbod! Ik blijf op dit topic posten wanneer het huis er is en wanneer ik meer weet in welke staat het verkeert en ik kan zeker mensen gebruiken met een grote aanhanger want ik heb een enorme ikea kast en ik denk niet dat die uit elkaar kan! Ik ben zelfs bang dat die door het raam naar buiten naar buiten moet :S

[ Bericht 8% gewijzigd door PamSwynfordDeBeaufort op 04-07-2011 18:58:53 ]
pi_99019772
Nou mensen ik ben 3e op de woning.
Vorige week was ik 7e en nu 4e op die woning.

Dus met de 3e plek zou het kunnen! ^O^

Ben benieuwd!
pi_99020177
Helaas zit je wel erg ver uit de buurt, anders had ik ook wel een handje kunnen helpen.
Succes met de woning! :)
pi_99020314
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 14:02 schreef JK1982 het volgende:
Helaas zit je wel erg ver uit de buurt, anders had ik ook wel een handje kunnen helpen.
Succes met de woning! :)
Thanks!!! ^^
pi_99031775
UPDATE!

Ik ben nu ineens 2e! Hahaha die woning is van mijjjjj ik weet het gewoon! *O* *O* *O*
pi_99036908
Ik duim voor je ^O^
pi_99039198
pi_99040727
*duimt zelf ook* *O*
  One tough cookie maandag 4 juli 2011 @ 22:58:53 #49
169210 liesje1979
pi_99044292
Ik duim even mee.
pi_99047072
Ja, wat ga je koken voor de verhuishulp?
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_99055821
nou Haha ik denk gewoon wat soep en broodjes. Zoveel geld heb ik echt niet maar we maken er wat van toch!?
pi_99068585
zo mijn winterkleding zit al in dozen en al mijn boeken! Zo beginnen we steeds meer in te pakken! :D
pi_99080162
Woon in Groningen, kan eventueel wel even helpen met verhuizen. Kan ook wel auto met aanhangwagen regelen om even heen en weer te rijden. Maar de benzine he... dat ga ik niet voor je betalen.
pi_99080766
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 20:17 schreef DZK het volgende:
Woon in Groningen, kan eventueel wel even helpen met verhuizen. Kan ook wel auto met aanhangwagen regelen om even heen en weer te rijden. Maar de benzine he... dat ga ik niet voor je betalen.
Thanks! ik onthou je aanbod! :D
pi_99084695
Dat is goed... het geldt zolang ik nog tijd over heb... en dat is nu zeker het geval...
pi_99088974
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 21:36 schreef DZK het volgende:
Dat is goed... het geldt zolang ik nog tijd over heb... en dat is nu zeker het geval...
Ik weet ook niet wanneer ik ga verhuizen ik ben compleet afhankelijk van het aanbod en de plaatsingen :)
pi_99089896
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 11:48 schreef VGA4xZoom het volgende:
same here.. :) Heb ook wel een (kleine) auto voor het transport..
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  woensdag 6 juli 2011 @ 12:16:08 #58
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_99105913
Ik heb nog een bank in de aanbieding:
[GRATIS] Bankstel (2+3)

En een aantal Ikea-items:
[TK]Diverse Ikea-spøllen (o.a. fauteuil, cd-kast, stoelen) voor weinig

Mocht je er iets tussen zien staan, dan mag je het kosteloos op komen halen.
pi_99106991
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 22:53 schreef Marco001 het volgende:

[..]

same here.. :) Heb ook wel een (kleine) auto voor het transport..
thanks! Ik onthoud je aanbod! :D

quote:
7s.gif Op woensdag 6 juli 2011 12:16 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik heb nog een bank in de aanbieding:
[GRATIS] Bankstel (2+3)

En een aantal Ikea-items:
[TK]Diverse Ikea-spøllen (o.a. fauteuil, cd-kast, stoelen) voor weinig

Mocht je er iets tussen zien staan, dan mag je het kosteloos op komen halen.
Arnhem is voor mij best onhandig! En ik weet nog niet precies wat ik kwijt zou kunnen, welke maat de woonkamer heeft. Maar ik ga het onthouden :D
pi_99116908
Laat even weten wat je nodig denkt te hebben. (lijstje)
Same shit different day
pi_99119221
quote:
3s.gif Op woensdag 6 juli 2011 16:58 schreef Desdemona het volgende:
Laat even weten wat je nodig denkt te hebben. (lijstje)
*pakt lijst erbij*

nou de kleine dingen heb ik allemaal al zoals bestek en bakjes en apparaten enzo.

wat ik nog moet maar pas kan kopen als ik er zit is dit:

sowieso zorgen dat er iets op de vloer ligt.
eettafel!
stoelen
bank
salontafel
bijzettafeltje?
lampen (Cat22)
kleine lampjes
gordijnen!
evt. vloerkleed
deurmat
sleutelrekje oid
kapstok (Cat22)
vazen
linnenkast! misschien 2? voor opbergen voorraad als er geen vaste kast is.
fornuis (Cat22)
combi magntron (die wil ik graag nieuw kopen ivm. hygiene mijn imuunsysteem is laag)
koelvrieskast (idem kopen)
prullebak
haakjes etc
plafondlamp?

Ik had zon lijst van online en die zelf helemaal aangepast en ik heb bijna alles al dus op de grote dingen na.
pi_99119280
Salontafel heb ik voor je als deze past, ook die blauwe relaxstoel als ik die goed kathaarvrij kan krijgen :) ik heb ook nog een rieten stoeltje voor je met een kussentje erin. Wil je het niet hebben dan blijft het staan, het staat niet in de weg, maar als je er wat aan hebt dan reserveer ik het voor jou ^O^
pi_99119293
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 18:02 schreef Mama_Mia het volgende:
Salontafel heb ik voor je als deze past, ook die blauwe relaxstoel als ik die goed kathaarvrij kan krijgen :) ik heb ook nog een rieten stoeltje voor je met een kussentje erin. Wil je het niet hebben dan blijft het staan, het staat niet in de weg, maar als je er wat aan hebt dan reserveer ik het voor jou ^O^
Thanks! Maar als het ffe kan wil ik gewoon een lack tafelje van ikea of 2 O-) want die zijn niet zo duur en die passen dan bij de rest als het ffe kan Ikea Zwart bruin :@ En een enorme fauteuill heb ik al. En ik heb van de buurman een poang stoel frame gekregen. daar moet ik nog een donker kussen in!
Ik ben zeer dankbaar voor uw aanbod :D.
pi_99119345
quote:
17s.gif Op woensdag 6 juli 2011 18:03 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:

[..]

Thanks! Maar als het ffe kan wil ik gewoon een lack tafelje van ikea of 2 O-) want die zijn niet zo duur en die passen dan bij de rest als het ffe kan Ikea Zwart bruin :@ En een enorme fauteuill heb ik al. En ik heb van de buurman een poang stoel frame gekregen. daar moet ik nog een donker kussen in!
Ik ben zeer dankbaar voor uw aanbod :D.
Haha prima joh ^O^ dan ga ik ze binnenkort eens voor een andere FHF-er online zetten :)
pi_99119407
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 18:05 schreef Mama_Mia het volgende:

[..]

Haha prima joh ^O^ dan ga ik ze binnenkort eens voor een andere FHF-er online zetten :)
:D Ja doen! Als het ffe kan wil ik gewoon zo veel mogeljik dingen die bij elkaar passen. is het lekker rustig enzo.

Ik heb van mama ook al een tv kastje en een servieskastje die zijn ook al andere kleuren. Maar als het ffe kan dan wil ik die op termijn ook gaan vervangen/ruilen.
pi_99124500
Ga je nog eisen stellen ook? je vraagt hier toch op spullen maar wijst alles af :{
Zelfs een huis wat je met de ürgentie"kan krijgen wijs je af, op één kamer vanwege een kleerkast :{ , laat andere fokkers het ook nog eens uitzoeken hoe dat huis eruit zien en dan dit nog.

Jij bent ook een tijgertje in FOK! , not. :'(
pi_99125163
ik zie nog helemaal geen dingen die ze heeft afgewezen...
alleen dingen die ze of al heeft, of zelf wil kopen, of in de wacht zet omdat er nog geen huis is. dat lijkt me logisch.
je gaat geen dingen aannemen die niet in je niet gaat gebruiken. daar kan de gever beter iemand anders blij mee maken toch?
pi_99127329
Ik lees en oordeel enkel inmiddels :N
pi_99127557
Ik ga het niet uitleggen, het eist,, net een prio, krijgt een huis, is weer "te klein"vanwege een kast , je kunt wél winkelen voor al die kleding blijkbaar? :{w , en dan dat eisenlijstje hierboven... Ze is nog maar 22 en dan al eisen?
Ik heb veel mensen op fok mogen helpen maar echt, hier haak ik echt af!
En dan, DM en PM me aub niet meer.
  One tough cookie woensdag 6 juli 2011 @ 21:37:51 #70
169210 liesje1979
pi_99127969
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 21:24 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ik lees en oordeel enkel inmiddels :N
Dat mag maar ik ben het niet met je eens. Ik zie nergens dat ze het huis heeft afgewezen? Maar misschien lees ik er overheen, ik ben nog steeds aan het duimen. ;)
En ik vind dat ze steeds heel dankbaar reageert op wat er wordt aangboden, veel weet ze nog niet of ze het kan gebruiken en ze wil het, het liefst een beetje bij elkaar passend hebben, en in haar stijl. Maar je hebt het nu gezegd, zullen we het daar dan bij laten? :*
pi_99129655
Ik zie dan blijkbaar wat jij niet ziet?
Afijn, ik duim net zo hard mee hoor, daar niet van.
Maar ga echt niet helpen dit keer. :N
pi_99129775
ik zie het ook niet...
pi_99130481
In dit topic WOONT ER IEMAND AAN DE VAN LIERSTRAAT GRONINGEN??? vroeg ze inderdaad of iemand wist op welke verdieping een bepaalde woning ligt omdat bij de benedenverdieping er geen ruimte is voor een extra slaapkamer omdat op die plek schuurtjes oid zitten. Fragmenten hiervan zijn deels alweer gewist.. maar volgens mij stond er inderdaad dat ze de woning niet kon aannemen omdat het huis te krap zou zijn zonder deze extra slaapkamer die bij de etages wel aanwezig is.

Ik snap de moeite Lottekoekkie wel... wat maakt die ene slaapkamer nou uit... er zijn veel mensen van haar leeftijd (student of niet) die heel wat beroerder wonen...

En dat lijstje met meuk... ja... ik zou daar ook geen haakjes en bijzettafeltjes opzetten. Maar goed... je spul een beetje bij elkaar zoeken voordat je gaat verhuizen is natuurlijk wel handig.
pi_99130816
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 22:06 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ik zie dan blijkbaar wat jij niet ziet?
Afijn, ik duim net zo hard mee hoor, daar niet van.
Maar ga echt niet helpen dit keer. :N
FHF werkt volgens het principe ´vragen staat vrij´. Het is aan de users om al dan niet hun hulp aan te bieden en als wij als mods denken dat het de spuigaten uitloopt dan zullen we de vrager daar echt wel op aanspreken. Maar tot dusver werkt het zelfregulerende vermogen van FHF prima. ^O^

Als jij (LK dus) het door TS gevraagde overdreven vindt, dan staat het je net zo vrij om haar niet te helpen.

quote:
7s.gif Op woensdag 6 juli 2011 21:37 schreef liesje1979 het volgende:

En ik vind dat ze steeds heel dankbaar reageert op wat er wordt aangboden, veel weet ze nog niet of ze het kan gebruiken en ze wil het, het liefst een beetje bij elkaar passend hebben, en in haar stijl. Maar je hebt het nu gezegd, zullen we het daar dan bij laten? :*
En hier ben ik het helemaal mee eens. Je hebt het gezegd, laat andere users nu hun eigen mening vormen.
pi_99131127
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 22:26 schreef Cat22 het volgende:
En hier ben ik het helemaal mee eens. Je hebt het gezegd, laat andere users nu hun eigen mening vormen.
Haten is voor losers :Y

Succes schat :*
Rustig aan.
pi_99131399
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 22:31 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Haten is voor losers :Y

Succes schat :*
Ik lees hier nergens haat hoor. ;)
pi_99131551
bij bijzettafeltje staat al een >?
Ik heb gewoon even dat lijstje overgeschreven. Er werd naar gevraagd en er staat boven dat ik dat wil kopen als ik er zit. En ik ben geen student ik zit de hele dagen thuis.

Ik heb stukken gewist in het andere topic omdat er wel pers. info in stond.

De slaapkamer in questie van die woning was 8 m2 en de woonkamer 16 m2
Nou ronden ze dit meestal ook naar boven af. dus het kon net zo goed 7.5 m2 zijn
Aangezien ik lang ben heb ik een extra lang bed. 2.30*1.80 komt het op neer met hoofdbord.
En over dat ik mijn kast er niet in kwijt kon, die is ook groot er zitten lades is die ook helemaal open moeten kunnen en ja ik heb 2 garderobes omdat ik een jaar aan de prednison ben geweest.
Of ik veel kleding koop? Nee. In die kast zit niet alleen maar kleding. En ik ben er zuinig op dus ik doe het niet meteen weg omdat ik het zelf misschien weer kan gebruiken.

Nou zou ik in die woning mijn spullen zeer zeker niet in kwijt kunnen en de mevrouw van nijestee raadde mij het dan ook ten zeerste af (na de tip in het topic om de huidige bewoner te bellen) om op deze woning te reageren.

Ik ben 1 keer eerste geweest op een woning maar toen ik de lefier belde om voor een bezichtiging te gaan werd ik doorverbonden met iemand die meer info heeft over de woningen. Ze vroeg direct naar mijn medische urgentie en ze raadde me af om die woning te accepteren want hij was 5 hoog en dit zou ik niet kunnen zonder lift. Met boodschappen dragen en whatnot. En hij was energielabel D, tochtig en vochtig en omdat ik dus immuunsupressiva gebruik heb ik binnen de kortste keren een voorhoofdsholte ontsteking.
Dit heeft die mevrouw mij aangeraden met persoonlijke kennis omdat haar man ook Crohn heeft.

Ik zeg dit alleen om openheid van zaken te geven ik zou het fijn vinden als de mensen hierdoor mijn situatie beter begrijpen.
  woensdag 6 juli 2011 @ 22:58:03 #78
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_99132886
Ik gooi ook even een duitje in de groep hoor.. ik moet bekennen dat ik het gevoel van LK ook wel wat had... Je hebt spullen nodig, wat maakt het dan uit of het matcht? Zolang je kan zitten, kan slapen, kan koken en kan leven maakt dat in den beginne niet uit (imho...) Wij hebben jarenlang geleefd met een bloemetjesbankstel uit 1910 van tante Annie, met een salontafel van Ome Leo, een kleerkast van de buurvrouw van de dochter van een achternicht en het bed waarin mijn man een halve eeuw geleden nog in is verwekt.. We leefden, we waren gelukkig. In de loop der jaren is het een en ander vervangen voor wat wij leuk vonden en graag wilden. Dus vanuit dat punt snap ik het gevoel van LK heel erg goed.

Nu er door Pammeteenmoeilijkeusernamedieiknietuitgesprokenkrijg wat meer uitleg is gegeven qua medische status, snap ik ook het hoe en waarom qua woning. Waarom een woning niet geschikt is. Terwijl het voorheen een afwijzing-vanwege-een-missende-slaapkamer was. Op die manier ontstaat er meer duidelijkheid bij users omtrent de noodzaak. Ik kan echter, op een stapel borden na ;) , weinig hulp bieden, maar hoop wel dat Pamnogwat gewoon lekker snel gesetteld is :)
pi_99133424
Hihi, wat een lieve post van Ireth :o :o *;
Rustig aan.
  woensdag 6 juli 2011 @ 23:07:37 #80
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_99133596
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 23:05 schreef kingtoppie het volgende:
Hihi, wat een lieve post van Ireth :o :o *;
:? Ik kan best wel lief zijn hoor :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_99133996
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 23:07 schreef Ireth het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de TT staat evt. inrichting dus serieus misschien een tafeltje of kastjedie bij iemand in de weg staat. Ik vraag niet om een bult spullen en alles gratis. Ik heb al heel veel :)

Het gaat mij vooral om het sjouwen en verhuizen :@ en ik ben zo verschrikkelijk blij met al die hulp die mensen aanbieden. Alleen nu zat ik met een enorm rotgevoel daarom ging ik het uitleggen. Ik wil ook absoluut geen spullen aannemen van iemand als ik niet weet of ik het wel kwijt kan of gebruiken kan. Ik weet niet hoeveel geld ik overhoud na de verhuizing. Ik heb echt niet veel maar ik hoop dat het me gaat lukken.
pi_99134018
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 23:07 schreef Ireth het volgende:

[..]

SPOILER
Neehoor :*
Rustig aan.
  woensdag 6 juli 2011 @ 23:15:43 #83
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_99134143
quote:
17s.gif Op woensdag 6 juli 2011 23:13 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:

[..]

In de TT staat evt. inrichting dus serieus misschien een tafeltje of kastjedie bij iemand in de weg staat. Ik vraag niet om een bult spullen en alles gratis. Ik heb al heel veel :)

Het gaat mij vooral om het sjouwen en verhuizen :@ en ik ben zo verschrikkelijk blij met al die hulp die mensen aanbieden. Alleen nu zat ik met een enorm rotgevoel daarom ging ik het uitleggen. Ik wil ook absoluut geen spullen aannemen van iemand als ik niet weet of ik het wel kwijt kan of gebruiken kan. Ik weet niet hoeveel geld ik overhoud na de verhuizing. Ik heb echt niet veel maar ik hoop dat het me gaat lukken.
Nou, schone lei, hoopje zand en lekker verder :) Hopenlijk heb je gewoon snel een plekje waar je wel lekker kan wonen en leuke spulletjes om het in te richten :)
pi_99134195
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 23:15 schreef Ireth het volgende:

[..]

Nou, schone lei, hoopje zand en lekker verder :) Hopenlijk heb je gewoon snel een plekje waar je wel lekker kan wonen en leuke spulletjes om het in te richten :)
Dat is helemaal mijn bedoeling! :D
Ik ben echt eerlijk! En iedereen kan me alles vragen! :*
pi_99134242
Gewoon even een :* omdat ik je best snap :)
pi_99134265
SPOILER
Rustig aan.
pi_99134303
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 23:17 schreef Mama_Mia het volgende:
Gewoon even een :* omdat ik je best snap :)
thanks O+

quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 23:17 schreef kingtoppie het volgende:
SPOILER
Haha grapjas :P
pi_99198225
Wil het even nuanceren. Dat ik nogal eens ongenuanceerd kan zijn weet ik en de reden daarvoor ga ik hier niet uitleggen, dat is te complex en voor mij zelf lastiger dan voor een vreemde..
Maar heb al heel veel mensen al vele jaren mogen en kunnen helpen waarvan de laatste maanden een paar FOK!kers, maar die laatsten hadden kinderen en waren blij met elk klein dingetje. Ik heb nog mijn vriendinnen uit elke windhoek van NL gemobiliseerd om spullen van A naar B te krijgen voor to, wat niet nodig bleek omdat een andere lieverd het in één keer kon regelen en dat is fijn. maar in mijn optiek werden de "eisen"steeds groter en bovendien liet ze het uitzoekwerk vwb een evt woning ook nog eens aan anderen oven, zo ongeveer en dat schoot me in de krop. Als iemand met een batterij aan kinderen al met het kleinste tevreden is viel me dat van een 22-jarige op mijn wekker.
Dat iemand ziek is is absoluut afgrijselijk en te respecteren maar ook ik ben niet gezond dus trek dan af en toe de deur dicht. Er is een verschil tussen in echte nood zitten of iets anders.
Denk dat ik duidelijk genoeg ben.
Dat het verkeerd overkomt is jammer maar ik werd er een beetje boos over.
Sanse rancune maar elk ijsbergje heeft zijn kookpunt.
(en in symbolische uitspraken ben ik een absoluut onbegrijpelijke kei, dat dan weer wel natuurlijk :X )

edit: ik wil het enkel maar even uitleggen alvorens enkel over te komen als een bitch.

[ Bericht 1% gewijzigd door Lottekoekkie op 08-07-2011 14:18:33 ]
pi_99203709
LK ik snap wel dat jij ook je kookpunt hebt, maar TS had al eerder aangegeven dat ze niet op zoek is naar een hele inrichting. Dan hoef je toch ook niet alles zomaar te accepteren? :) Het is lief dat mensen dingen aanbieden maar als het niet nodig is, nou dan gaat het toch naar iemand die het wel nodig heeft? :)
pi_99213479
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 14:12 schreef Lottekoekkie het volgende:
Wil het even nuanceren. Dat ik nogal eens ongenuanceerd kan zijn weet ik en de reden daarvoor ga ik hier niet uitleggen, dat is te complex en voor mij zelf lastiger dan voor een vreemde..
Maar heb al heel veel mensen al vele jaren mogen en kunnen helpen waarvan de laatste maanden een paar FOK!kers, maar die laatsten hadden kinderen en waren blij met elk klein dingetje. Ik heb nog mijn vriendinnen uit elke windhoek van NL gemobiliseerd om spullen van A naar B te krijgen voor to, wat niet nodig bleek omdat een andere lieverd het in één keer kon regelen en dat is fijn. maar in mijn optiek werden de "eisen"steeds groter en bovendien liet ze het uitzoekwerk vwb een evt woning ook nog eens aan anderen oven, zo ongeveer en dat schoot me in de krop. Als iemand met een batterij aan kinderen al met het kleinste tevreden is viel me dat van een 22-jarige op mijn wekker.
Dat iemand ziek is is absoluut afgrijselijk en te respecteren maar ook ik ben niet gezond dus trek dan af en toe de deur dicht. Er is een verschil tussen in echte nood zitten of iets anders.
Denk dat ik duidelijk genoeg ben.
Dat het verkeerd overkomt is jammer maar ik werd er een beetje boos over.
Sanse rancune maar elk ijsbergje heeft zijn kookpunt.
(en in symbolische uitspraken ben ik een absoluut onbegrijpelijke kei, dat dan weer wel natuurlijk :X )

edit: ik wil het enkel maar even uitleggen alvorens enkel over te komen als een bitch.
Hey LK!

Ieder z'n ding.En onverwacht kwam er idd iemand die alles mee kon nemen!
Kwam voor mij ook onverwacht.

En over de woning sja, zelfs de woningbouw zelf kon mij niet helpen. En ik kan niet zo 123 naar Grunn op dat moment. Dus idd een topic geopend om iemand de vinden die in of achter die straat woont en het bij wijze van spreke vanuit zn raam kon zien. Niemand hoefde voor mij moeite te doen :)

En ik kreeg een hele goede tip en de woningbouw vond de tip ook heel goed en zo is het opgelost. Klaas is kees :D

Ik heb ook zo mijn beperkeningen. Ieder huisje heeft z'n kruisje zullen we maar zeggen.
Nouja ik heb nog geen huis _O-

Ik hoop dat je snel weer opknapt en dat je je wat beter mag voelen.
Van mij uit niks geen kwaads in de zin.
pi_99466290
*UPDATE*

Er is helaas weer een woning onder mijn neus weggekaapt. Het gaat echt om 0,01 punt verschil.

Er werd mij weer aangeraden om de selectiecommissie te bellen en verlenging aan te vragen.

Maandag even kijken na 12 uur en dan vraag ik verlenging aan. Ik baal hier behoorlijk van :'(
pi_99469924
Kan me voorstellen meid, dat is echt balen!

Maar, en dit is heel cliché, ik weet het, je krijgt het huisje wat bij je hoort, en soms moet je daar iets langer op wachten, maar dan wordt het wel echt een superhuisje :*
pi_99470257
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 19:04 schreef Mama_Mia het volgende:
Kan me voorstellen meid, dat is echt balen!

Maar, en dit is heel cliché, ik weet het, je krijgt het huisje wat bij je hoort, en soms moet je daar iets langer op wachten, maar dan wordt het wel echt een superhuisje :*
Thanks! jij bent en engel :@ ahha voelt meteen alweer beter gewoon wat vertrouwen enzo!
Heb ik ook wel hoor, alleen ik moet er even achteraan!
pi_99470465
quote:
17s.gif Op donderdag 14 juli 2011 19:12 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:

[..]

Thanks! jij bent en engel :@ ahha voelt meteen alweer beter gewoon wat vertrouwen enzo!
Heb ik ook wel hoor, alleen ik moet er even achteraan!

soms moet je ff vertrouwen tanken bij anderen toch :) deed ik ook als ik weer es gefrustreerd was over hoe dingen liepen. En kijk nu, ik heb een geweldig huisje! Dat krijg jij ook, dat weet ik zeker :Y
pi_99479037
Als je nog iemand nodig hebt om iets in/vlakbij Groningen/Hoogezand te vervoeren, of bij je verhuizing nog een extra stel handjes zoekt in Groningen (sjouwen, lampje hangen o.i.d.) moet je maar een pm sturen als je een huisje en data hebt, hoogst waarschijnlijk kan ik wel meehelpen, maar dat moeten we even zien als je de exacte data e.d. hebt.
pi_99484812
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 21:59 schreef grindfreakje het volgende:
Als je nog iemand nodig hebt om iets in/vlakbij Groningen/Hoogezand te vervoeren, of bij je verhuizing nog een extra stel handjes zoekt in Groningen (sjouwen, lampje hangen o.i.d.) moet je maar een pm sturen als je een huisje en data hebt, hoogst waarschijnlijk kan ik wel meehelpen, maar dat moeten we even zien als je de exacte data e.d. hebt.
Thanks! Ik moet idd nog de exacte data hebben! Dan is ook pas zeker wie, wat wanneer kan doen!
Ik ben superblij met je aanbod! Ik post op het topic en ik probeer iedereen te PM als ik een huisje heb dan! thanks :D

quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 19:16 schreef Mama_Mia het volgende:

[..]

soms moet je ff vertrouwen tanken bij anderen toch :) deed ik ook als ik weer es gefrustreerd was over hoe dingen liepen. En kijk nu, ik heb een geweldig huisje! Dat krijg jij ook, dat weet ik zeker :Y
pi_99633339
Hallo lieve fokkers!!!

Ik heb een woning geaccepteerd! *O* Ik heb hem vandaag bekeken. Het ziet er allemaal erg netjes uit.
Latexen is niet nodig alleen schoonmaken.

In de keuken moet zeil op de grond (geen betonverf dat duurt 3 dagen drogen en lagen vertelden ze bij de karwei)
Boven op de slaapkamers moet de vloer waarschijnlijk ook anders.
In de hal moet ook nieuwe vloerbedekking.

De tuin is ook leuk alleen heel graag dat die zo onderhoudsvrij mogelijk word. Dus hopelijk kan ik tegels op de kop tikken op MP. En dan iemand vinden die dat kan leggen. Het is niet een heel groot stuk dat scheelt.

Dus ben vooral mensen nodig die willen helpen poetsen en sjouwen!

Ik ben zo verschrikkelijk gelukkig dat het een woning is waar eigenlijk alleen maar hier en daar wat anders hoeft.
De huidige bewoner wist mij te vertellen dat toen zij er in kwam er dingen met zoutzuur moesten worden verwijderd. En dat alles pikzwart was met doodskoppen. :P

*O* *O* *O*

EDIT:

Nu alleen nog het echte contract. De datum dat hij leeg is ligt wss rond de 11e aug.

[ Bericht 3% gewijzigd door PamSwynfordDeBeaufort op 19-07-2011 18:42:31 ]
pi_99633595
Gefeliciteerd!
pi_99634538
*O*
pi_99635321
*O* *O* *O* hihihi
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')