lief!quote:Op zondag 3 juli 2011 00:48 schreef Desdemona het volgende:
laat me weten als je weet wanneer je gaat verhuizen. Ik kan helaas vanwege eigen gezondheid niet veel voor je sjouwen, maar heb misschien wel wat spullen voor je. Laten we tegen die tijd even pm-en. Succes en sterkte
Super, ik ga voorlopig alleen in op de sjouwaanbiedingen. Spulletjes kan ik later meer over zeggen.quote:Op zondag 3 juli 2011 05:25 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik kan wel even sjouwen nu het toch vakantie is. Heb alleen geen auto o.i.d; heb jij die toevallig (kan wel rijden). En qua spullen tsja ik heb een magnetron met grillfunctiemaar geen ovenfunctie dus
Super van je maar voor de keuken ben ik praktisch klaar. Borden &servies heb ik ook al. En de servieskast moet ook al aardig vol zitten nu want ik heb de 2e hands winkel geplunderd. 10 euro een hele bak vol mooie glaasjesquote:Op zondag 3 juli 2011 11:08 schreef Ireth het volgende:
Ik heb hier (Utrecht) eventueel wel een stapel borden staan? Diepe borden, grote borden en kleine borden. Met een vreselijk oudbollig bloemmotiefje er op, maar dat zie je niet als je eten er op ligt
Geniaal! Ik hoop eigenljik heel erg dat ik nog wat bij Ikea zou kunnen kopen! Ik vind dat Zwartbruin zo mooi. Toen ik hier ging wonen heb ik ook een pax nexus gekocht en zon malm tafeltje, ik dacht van mooi dit koop ik nu en als ik dan op mezelf ga wonen dan heb ik er nog wat aan. Leuk spul is dat. En schilders ben ik ook heel blij mee want dat is heel zwaar werk. Ik zou dat nu niet meer kunnen gewoon. Een muurtje ofzo wel maar dan moet ik gewoon dagen bijkomen. Ik weet alleen dus nog niet of er geschildert moet worden maar waarschijnlijk wel! thanksquote:Op zondag 3 juli 2011 11:48 schreef VGA4xZoom het volgende:
Spierballen heb ik niet, maar wat sjouwen moet zeker wel lukken. Daarnaast ben ik Ikea meubel in-elkaar-zet (mocht je daar wat vandaan willen halen) en verf veteraan.![]()
Laat maar weten wanneer je gaat verhuizen.
Super! Kan ik goed gebruiken. Thanks!quote:Op zondag 3 juli 2011 11:51 schreef GizartFRL het volgende:
Sjouwen en vervoeren moet lukken.
Moet je wel zelf even langskomen om in te laden.
Super aardig van je! Ik vind het alleen een beetje moeilijk want ik weet niet welke woning ik krijg met welke maat woonkamer! Maar als ik er later wat aan heb dan hoor je nog van me terug!quote:Op zondag 3 juli 2011 01:53 schreef Mama_Mia het volgende:
Ben zelf ook chronisch ziek met wajong dus ik weet hoe lastig het verhuizen kan worden
Ik heb nog een blauwe comfortabele stoel en voor zover ik weet (ben vorig jaar augustus zelf verhuisd en inmiddels zijn wat spullen die ik niet meer gebruikte naar andere mensen gegaan) ook nog een salontafel.
Kan ze zelf niet brengen oid, maar misschien kan er iets geregeld worden?
Het zou dan gaan om deze salontafel:
[ afbeelding ]
Misschien dat ik nog meer spullen heb, zal maandag eens vragen als mijn ouders terug zijn van vakantie
Prima hoor, laat maar wetenquote:Op zondag 3 juli 2011 14:09 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Super aardig van je! Ik vind het alleen een beetje moeilijk want ik weet niet welke woning ik krijg met welke maat woonkamer! Maar als ik er later wat aan heb dan hoor je nog van me terug!
thanks
Weetje ik ben zo blij met al die vrijgevigheid en behulpzaamheid. Ik moet gewoon nog heel erg leren om hulp te vragen. Als je er niet om vraagt weet ook niemand dat je het nodig hebt.quote:Op zondag 3 juli 2011 14:23 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Prima hoor, laat maar wetende spullen staan nog bij mijn ouders en in mijn berging, dus het is niet alsof het in de weg staat. Hopelijk kan je snel naar je eigen plekje
Ik begrijp helemaal wat je bedoelt, en ik vind het echt supergoed van jequote:Op zondag 3 juli 2011 14:29 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Weetje ik ben zo blij met al die vrijgevigheid en behulpzaamheid. Ik moet gewoon nog heel erg leren om hulp te vragen. Als je er niet om vraagt weet ook niemand dat je het nodig hebt.
Ik ben gewoon afhankelijk en ik kan gewoon niet alles alleen. Maar dat snap jij natuurlijk helemaal!
Ik heb trouwens ook een hele mooie echte leren fauteuill gevonden bij de 2e hands winkels. En die zit toch lekker! Alleen hij is enorm. Dus ik heb al 1 meubel voor de woonkamer. Ik wil natuurlijk wel lekker zitten hij was ¤25 haha echt leer!
quote:Op zondag 3 juli 2011 14:32 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ik begrijp helemaal wat je bedoelt, en ik vind het echt supergoed van jeen omdat ik de situatie 'ken' - ik weet niet precies wat je hebt, en dat hoeft ook niet, maar chronische ziekte + wajong is erg bekend
- ben ik ook blij om wat te kunnen helpen. Het zijn geen gloednieuwe spullen maar zeker voor een nieuw plekje kunnen ze nog een aantal jaren mee, en dan vind ik fijn dat mijn spulletjes naar iemand gaan die ze echt goed kan gebruiken
En wat super van je fauteuil! Fijn dat ie lekker zit ook
Moet ik even maandag navragen. Ik heb sowieso een blauwe stoel en dat salontafeltje. Mogelijk nog kleinere dingen zoals een staande lamp en wat kleinere stoeltjes, maar dat weet ik dus niet zeker. Kom ik op terugquote:Op zondag 3 juli 2011 14:38 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]Ik heb van mam al een servieskast en een tv kastje. Welke dingetjes had je nog meer dan gewoon even dat ik een idee heb
Oeh! tof, kleinere stoeltjes is dat meer voor eettafel stoeltjes? daar ben ik wel benieuwd naarquote:Op zondag 3 juli 2011 14:42 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Moet ik even maandag navragen. Ik heb sowieso een blauwe stoel en dat salontafeltje. Mogelijk nog kleinere dingen zoals een staande lamp en wat kleinere stoeltjes, maar dat weet ik dus niet zeker. Kom ik op terug
Ohja! Serieus! die lampen zijn mooooooiquote:Op zondag 3 juli 2011 15:51 schreef Cat22 het volgende:
Wat een lieve reacties hier.![]()
Een poos geleden heb ik een topic geopend met sullen die ik over heb. Ik zal hem eens kicken, wellicht zit er iets voor jou bij. Moeten we alleen kijken hoe we dat van Limburg naar Groningen kunnen krijgen.
Edit: dit is hem [Aangeboden] Van alles (huis en tuin)
oh wat liefff! Loecje komt bij mij op de koffie!quote:Op zondag 3 juli 2011 20:39 schreef GizartFRL het volgende:
Zo elektr kookstel had ik toendertijd via MP voor Loecje gehaald.
Ze woont daar mooi.
ohquote:Op zondag 3 juli 2011 20:54 schreef Lottekoekkie het volgende:
Loecje is helemaal niet lief zeg ik uit ervaring, loecje is enkel een schatje![]()
Heb jij sullen over?quote:Op zondag 3 juli 2011 15:51 schreef Cat22 het volgende:
Wat een lieve reacties hier.![]()
Een poos geleden heb ik een topic geopend met sullen die ik over heb. Ik zal hem eens kicken, wellicht zit er iets voor jou bij. Moeten we alleen kijken hoe we dat van Limburg naar Groningen kunnen krijgen.
Edit: dit is hem [Aangeboden] Van alles (huis en tuin)
nah nah nah ik wil die sullen maar wat graag hebben hoor!quote:
quote:Op zondag 3 juli 2011 20:39 schreef GizartFRL het volgende:
Zo elektr kookstel had ik toendertijd via MP voor Loecje gehaald.
Ze woont daar mooi.
jullie zijn schatten!quote:Op zondag 3 juli 2011 20:54 schreef Lottekoekkie het volgende:
Loecje is helemaal niet lief zeg ik uit ervaring, loecje is enkel een schatje![]()
quote:Op zondag 3 juli 2011 21:08 schreef loecje het volgende:
[..]
[..]
jullie zijn schatten!
elke keer als ik een lekker ontbijtje met groosterde broodjes, savonds pannenkoeken mix met de mixer en daarna bak op mn kookplaatje staat er een lach op mn gezicht.
maar dit is een topic voor Pam
Dan kom je maar pannekoeken eten bij mijquote:Op zondag 3 juli 2011 21:12 schreef loecje het volgende:
is best lastig bakken op elektrisch. moet nog ff goed oefenen
Daar, zie LK! Iemand die mijn sullen wel waardeert.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:03 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
nah nah nah ik wil die sullen maar wat graag hebben hoor!
Ik wil Sullennnnquote:Op zondag 3 juli 2011 21:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Daar, zie LK! Iemand die mijn sullen wel waardeert.
En die doet het prima.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:13 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Dan kom je maar pannekoeken eten bij mijik bak de beste als het goed is heb ik dan een gaskookplaat
ik maak wel een foto voor je dan terwijl ik kook! hahahahaaquote:
Geen huis is compleet zonder sullen.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:19 schreef Lottekoekkie het volgende:
Cat, ik waardeer jouw sullen ook hoor, ben zelf een hele grote sul![]()
haha die foto gaat komen. als ik vergeet PM me gerustquote:Op zondag 3 juli 2011 21:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Geen huis is compleet zonder sullen.![]()
En die foto van PSDB (hoe kom je op die username?) wil ik zien.
Hahaha Er rijd al iemand vanuit limburg maar niet met een aanhanger. De spullen van Cat22 komen daar ook vandaan en hij heeft zijn wagen al best vol zitten dan. Heel erg bedankt in elk geval! We kunnen altijd kijken of iemand zich meld!quote:Op maandag 4 juli 2011 12:02 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ik heb eventueel wel wat spullen staan, alleen niet echti nde buurt van groningen. Dus mocht je iemand hebben die vanuit limburg t eea kan meenemen geef je maar een gil
Salontafel
4 eetkamerstoelen
burotafel (van de ikea)
Lampenkappen
Thanks! Bedankt voor je aanbod! Ik blijf op dit topic posten wanneer het huis er is en wanneer ik meer weet in welke staat het verkeert en ik kan zeker mensen gebruiken met een grote aanhanger want ik heb een enorme ikea kast en ik denk niet dat die uit elkaar kan! Ik ben zelfs bang dat die door het raam naar buiten naar buiten moet :Squote:Op maandag 4 juli 2011 09:28 schreef garnage-patrick het volgende:
ik kan je helpen met sjouwen en verhuizen!
en als er meubels moeten worden verreden, kan ik (vrijwel zeker (95%)) een open aanhanger regelen (schoon) van 3meter>? lang ofzo!
ben wel vanaf 24juli tot 15aug op vakantie.
verven e.d. kan ik je ook wel mee helpen, alleen ben ik daar minder goed in!marktplaats aflurken voor gratis / goedkope spullen werkt altijd. heb zelf 2 grote banken van marktplaats afgehaald voor op slaapkamer, perfecte dingen!
Thanks!!! ^^quote:Op maandag 4 juli 2011 14:02 schreef JK1982 het volgende:
Helaas zit je wel erg ver uit de buurt, anders had ik ook wel een handje kunnen helpen.
Succes met de woning!
Thanks! ik onthou je aanbod!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:17 schreef DZK het volgende:
Woon in Groningen, kan eventueel wel even helpen met verhuizen. Kan ook wel auto met aanhangwagen regelen om even heen en weer te rijden. Maar de benzine he... dat ga ik niet voor je betalen.
Ik weet ook niet wanneer ik ga verhuizen ik ben compleet afhankelijk van het aanbod en de plaatsingenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:36 schreef DZK het volgende:
Dat is goed... het geldt zolang ik nog tijd over heb... en dat is nu zeker het geval...
same here..quote:Op zondag 3 juli 2011 11:48 schreef VGA4xZoom het volgende:
Spierballen heb ik niet, maar wat sjouwen moet zeker wel lukken. Daarnaast ben ik Ikea meubel in-elkaar-zet (mocht je daar wat vandaan willen halen) en verf veteraan.![]()
Laat maar weten wanneer je gaat verhuizen.
thanks! Ik onthoud je aanbod!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:53 schreef Marco001 het volgende:
[..]
same here..Heb ook wel een (kleine) auto voor het transport..
Arnhem is voor mij best onhandig! En ik weet nog niet precies wat ik kwijt zou kunnen, welke maat de woonkamer heeft. Maar ik ga het onthoudenquote:Op woensdag 6 juli 2011 12:16 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik heb nog een bank in de aanbieding:
[GRATIS] Bankstel (2+3)
En een aantal Ikea-items:
[TK]Diverse Ikea-spøllen (o.a. fauteuil, cd-kast, stoelen) voor weinig
Mocht je er iets tussen zien staan, dan mag je het kosteloos op komen halen.
*pakt lijst erbij*quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:58 schreef Desdemona het volgende:
Laat even weten wat je nodig denkt te hebben. (lijstje)
Thanks! Maar als het ffe kan wil ik gewoon een lack tafelje van ikea of 2quote:Op woensdag 6 juli 2011 18:02 schreef Mama_Mia het volgende:
Salontafel heb ik voor je als deze past, ook die blauwe relaxstoel als ik die goed kathaarvrij kan krijgenik heb ook nog een rieten stoeltje voor je met een kussentje erin. Wil je het niet hebben dan blijft het staan, het staat niet in de weg, maar als je er wat aan hebt dan reserveer ik het voor jou
Haha prima johquote:Op woensdag 6 juli 2011 18:03 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Thanks! Maar als het ffe kan wil ik gewoon een lack tafelje van ikea of 2want die zijn niet zo duur en die passen dan bij de rest als het ffe kan Ikea Zwart bruin
En een enorme fauteuill heb ik al. En ik heb van de buurman een poang stoel frame gekregen. daar moet ik nog een donker kussen in!
Ik ben zeer dankbaar voor uw aanbod.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 18:05 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Haha prima johdan ga ik ze binnenkort eens voor een andere FHF-er online zetten
Dat mag maar ik ben het niet met je eens. Ik zie nergens dat ze het huis heeft afgewezen? Maar misschien lees ik er overheen, ik ben nog steeds aan het duimen.quote:
FHF werkt volgens het principe ´vragen staat vrij´. Het is aan de users om al dan niet hun hulp aan te bieden en als wij als mods denken dat het de spuigaten uitloopt dan zullen we de vrager daar echt wel op aanspreken. Maar tot dusver werkt het zelfregulerende vermogen van FHF prima.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:06 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ik zie dan blijkbaar wat jij niet ziet?
Afijn, ik duim net zo hard mee hoor, daar niet van.
Maar ga echt niet helpen dit keer.
En hier ben ik het helemaal mee eens. Je hebt het gezegd, laat andere users nu hun eigen mening vormen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:37 schreef liesje1979 het volgende:
En ik vind dat ze steeds heel dankbaar reageert op wat er wordt aangboden, veel weet ze nog niet of ze het kan gebruiken en ze wil het, het liefst een beetje bij elkaar passend hebben, en in haar stijl. Maar je hebt het nu gezegd, zullen we het daar dan bij laten?
Haten is voor losersquote:Op woensdag 6 juli 2011 22:26 schreef Cat22 het volgende:
En hier ben ik het helemaal mee eens. Je hebt het gezegd, laat andere users nu hun eigen mening vormen.
Ik lees hier nergens haat hoor.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:07 schreef Ireth het volgende:
[..]Ik kan best wel lief zijn hoor
In de TT staat evt. inrichting dus serieus misschien een tafeltje of kastjedie bij iemand in de weg staat. Ik vraag niet om een bult spullen en alles gratis. Ik heb al heel veelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat mij vooral om het sjouwen en verhuizenen ik ben zo verschrikkelijk blij met al die hulp die mensen aanbieden. Alleen nu zat ik met een enorm rotgevoel daarom ging ik het uitleggen. Ik wil ook absoluut geen spullen aannemen van iemand als ik niet weet of ik het wel kwijt kan of gebruiken kan. Ik weet niet hoeveel geld ik overhoud na de verhuizing. Ik heb echt niet veel maar ik hoop dat het me gaat lukken.
"I'm gonna shove my fist up your ass and use you as a handwarmer."
quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:07 schreef Ireth het volgende:
[..]Ik kan best wel lief zijn hoor
NeehoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rustig aan.
Nou, schone lei, hoopje zand en lekker verderquote:Op woensdag 6 juli 2011 23:13 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
In de TT staat evt. inrichting dus serieus misschien een tafeltje of kastjedie bij iemand in de weg staat. Ik vraag niet om een bult spullen en alles gratis. Ik heb al heel veel
Het gaat mij vooral om het sjouwen en verhuizenen ik ben zo verschrikkelijk blij met al die hulp die mensen aanbieden. Alleen nu zat ik met een enorm rotgevoel daarom ging ik het uitleggen. Ik wil ook absoluut geen spullen aannemen van iemand als ik niet weet of ik het wel kwijt kan of gebruiken kan. Ik weet niet hoeveel geld ik overhoud na de verhuizing. Ik heb echt niet veel maar ik hoop dat het me gaat lukken.
Dat is helemaal mijn bedoeling!quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:15 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nou, schone lei, hoopje zand en lekker verderHopenlijk heb je gewoon snel een plekje waar je wel lekker kan wonen en leuke spulletjes om het in te richten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
thanksquote:
quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:17 schreef kingtoppie het volgende:
Haha grapjasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"I'm gonna shove my fist up your ass and use you as a handwarmer."
Hey LK!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:12 schreef Lottekoekkie het volgende:
Wil het even nuanceren. Dat ik nogal eens ongenuanceerd kan zijn weet ik en de reden daarvoor ga ik hier niet uitleggen, dat is te complex en voor mij zelf lastiger dan voor een vreemde..
Maar heb al heel veel mensen al vele jaren mogen en kunnen helpen waarvan de laatste maanden een paar FOK!kers, maar die laatsten hadden kinderen en waren blij met elk klein dingetje. Ik heb nog mijn vriendinnen uit elke windhoek van NL gemobiliseerd om spullen van A naar B te krijgen voor to, wat niet nodig bleek omdat een andere lieverd het in één keer kon regelen en dat is fijn. maar in mijn optiek werden de "eisen"steeds groter en bovendien liet ze het uitzoekwerk vwb een evt woning ook nog eens aan anderen oven, zo ongeveer en dat schoot me in de krop. Als iemand met een batterij aan kinderen al met het kleinste tevreden is viel me dat van een 22-jarige op mijn wekker.
Dat iemand ziek is is absoluut afgrijselijk en te respecteren maar ook ik ben niet gezond dus trek dan af en toe de deur dicht. Er is een verschil tussen in echte nood zitten of iets anders.
Denk dat ik duidelijk genoeg ben.
Dat het verkeerd overkomt is jammer maar ik werd er een beetje boos over.
Sanse rancune maar elk ijsbergje heeft zijn kookpunt.
(en in symbolische uitspraken ben ik een absoluut onbegrijpelijke kei, dat dan weer wel natuurlijk)
edit: ik wil het enkel maar even uitleggen alvorens enkel over te komen als een bitch.
Thanks! jij bent en engelquote:Op donderdag 14 juli 2011 19:04 schreef Mama_Mia het volgende:
Kan me voorstellen meid, dat is echt balen!
Maar, en dit is heel cliché, ik weet het, je krijgt het huisje wat bij je hoort, en soms moet je daar iets langer op wachten, maar dan wordt het wel echt een superhuisje
quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:12 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Thanks! jij bent en engelahha voelt meteen alweer beter gewoon wat vertrouwen enzo!
Heb ik ook wel hoor, alleen ik moet er even achteraan!
Thanks! Ik moet idd nog de exacte data hebben! Dan is ook pas zeker wie, wat wanneer kan doen!quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:59 schreef grindfreakje het volgende:
Als je nog iemand nodig hebt om iets in/vlakbij Groningen/Hoogezand te vervoeren, of bij je verhuizing nog een extra stel handjes zoekt in Groningen (sjouwen, lampje hangen o.i.d.) moet je maar een pm sturen als je een huisje en data hebt, hoogst waarschijnlijk kan ik wel meehelpen, maar dat moeten we even zien als je de exacte data e.d. hebt.
Thanksquote:Op donderdag 14 juli 2011 19:16 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
soms moet je ff vertrouwen tanken bij anderen tochdeed ik ook als ik weer es gefrustreerd was over hoe dingen liepen. En kijk nu, ik heb een geweldig huisje! Dat krijg jij ook, dat weet ik zeker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |