quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:25 schreef Scorpie het volgende:
Beter ga je kapot TS met je caps lock en je kutkicks.
Nah zeg...fokkers helpen fokkers?!quote:
Je spullen niet kwijt kunnen in een twee kamer appartementquote:Op woensdag 6 juli 2011 13:26 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Nou deLefier weet het zelf niet!
de losers
oke sorry sorry maar dit is een soort van belangrijk ik heb nog maar heeel even urgentie
bij de tekst staat 2 kamers. En op de plattegrond 3 ...dus
Ja ik heb een grote kast en een groot bedquote:Op woensdag 6 juli 2011 13:28 schreef StephanL het volgende:
[..]
Je spullen niet kwijt kunnen in een twee kamer appartement
Het was twee minutenquote:Op woensdag 6 juli 2011 13:24 schreef Ferdo het volgende:
Je Caps blijft hangen.
En staat op Woningnet niet bij de kenmerken per kamer de oppervlakte gespecificeerd, zodat je daar ook meteen het aantal kamers uit af kunt leiden?
En na één minuut kicken is niet echt done.
Oh wacht, het is twee minuten, dan heb ik niks gezegd...
Volgens Woningnet dus wel, en daar staat ook keurig of het een twee- of driekamerwoning is.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:30 schreef Ireth het volgende:
Als ik Google Maps moet geloven bestaat nummer 71 niet op de Lierstraat in Groningen? Alleen even nummers?
Klik!
Jawel die bestaat wel en hij geeft ook de hoek aan.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:30 schreef Ireth het volgende:
Als ik Google Maps moet geloven bestaat nummer 71 niet op de Lierstraat in Groningen? Alleen even nummers?
Klik!
het is niet keurigquote:Op woensdag 6 juli 2011 13:33 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Volgens Woningnet dus wel, en daar staat ook keurig of het een twee- of driekamerwoning is.
ja een straat heeft een even kant een een oneven kantquote:Op woensdag 6 juli 2011 13:32 schreef Ireth het volgende:
Ow wacht ff... andere kant, appartementen...
Maar ongeacht of het 2 of 3 kamer zijn, de onderste is qua oppervlakte gelijk aan de bovenste? Je kan dus of een grote woonkamer hebben, of een extra (kleine) slaapkamer?? Het oppervlakte is namelijk wel gelijk.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:33 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
het is niet keurig
de tekst zeg 2 kamers
de plattegrond 3
is dat keurig?
Niet helemaal, de ingang ligt aan de andere kant van de onevenkant in de van Lierstraatquote:Op woensdag 6 juli 2011 13:34 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
ja een straat heeft een even kant een een oneven kant![]()
Dat wil ik dus weten van iemand die daar woont! die er meer over kan zeggen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar ongeacht of het 2 of 3 kamer zijn, de onderste is qua oppervlakte gelijk aan de bovenste? Je kan dus of een grote woonkamer hebben, of een extra (kleine) slaapkamer?? Het oppervlakte is namelijk wel gelijk.
Woningnetzoeker geeft overigens 2e woonlaag aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |