quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:09 schreef asfalthooligan het volgende:
Las nog iets van een lava lamp enk dat dat voor me zoon nog wel wat is mooi rustgevend en interesant
Dan heeft het zo moeten zijn.quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:15 schreef asfalthooligan het volgende:
Hij heeft zo iets wel nodig met wat ie heeft en jammer genoeg is ie wel wat gek op roze hahahahaha
Hoezo jammer genoeg? Als het mannetje maar gelukkig wordt toch?quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:15 schreef asfalthooligan het volgende:
Hij heeft zo iets wel nodig met wat ie heeft en jammer genoeg is ie wel wat gek op roze hahahahaha
Stel je vraag in het vervoerstopic.quote:Op zondag 3 juli 2011 16:26 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Ik kan heel veel gebruikenalleen nog vervoer zien te regelen. De bups in 1 rit zou mooi zijn
Ohja ik kom ook in het UCMG maar ik kan het nu nergens kwijt in Groningen! Als het eerst hier maar eens is tochquote:Op zondag 3 juli 2011 16:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Stel je vraag in het vervoerstopic.![]()
En ik ken iemand die regelmatig in Groningen komt maar ik moet even checken of zij spullen willen vervoeren (ze is klant bij het UMCG dus de reis an sich is al vermoeiend en ik denk sowieso niet dat ze het bij jou thuis kunnen afleveren).
Nee, dat is zo'n los element wat je bovenop een koelkast zet. Staat inmiddels 5 jaar (droog en vorstvrij) in de garage dus vervangen van de gasslang is echt aan te raden voor je eigen veiligheid.quote:Op zondag 3 juli 2011 16:48 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ohja ik kom ook in het UCMG maar ik kan het nu nergens kwijt in Groningen! Als het eerst hier maar eens is toch
die kookplaat is dat een normale 4 pits niet omgebouwd ofzo ?
Mijn moeder zei al dat ze nog een slang heeftquote:Op zondag 3 juli 2011 16:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee, dat is zo'n los element wat je bovenop een koelkast zet. Staat inmiddels 5 jaar (droog en vorstvrij) in de garage dus vervangen van de gasslang is echt aan te raden voor je eigen veiligheid.
Is halogeen ja.quote:Op zondag 3 juli 2011 16:51 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Mijn moeder zei al dat ze nog een slang heeftWauw dat scheelt mij zo weer 100 euro ofzo voor een nieuwe!
En de lampen is dat allemaal hallogeen? Ik wil namelijk wel denken om de energie kosten enzoze zijn erg mooi.
Hmmm.. dan moet ik daar helaas van afzien denk ikquote:
Ja dat heeft nu nog kinderziektes toch? En ik heb die centjes nu nietquote:Op zondag 3 juli 2011 16:56 schreef loecje het volgende:
halogeenlampen kan je vervangen door led lampen.
zijn alleen nu nog behoorlijk duur maar voor in de toekomst is dat wel mogelijk
Dan komen ze zowat bij me langs, ik woon praktisch aan de A2. En wil ook best onderweg afspreken bij de afrit of zo. Exacte woonplaats zeg ik trouwens liever in PM.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:05 schreef Lottekoekkie het volgende:
Waar in Limburg? En Waar in Drente? 21 augustus hebben wij hier een feestje waar een neef uit Maastricht en een nicht uit Sittard komt en daarnaast komt een dinnetje die in Wildervank woont.
Als de woonplaatsen een beetje kloppen wil ik heel lief kijken naar hen.
Moet dan wel even kijken of zij allen ruimte in hun auto hebben maar kan allicht vragen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |