abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89624038
Ik ben mijn garage aan het uitmesten en dan kom je nogal wat tegen wat je bewaart voor 'stel dat'. Inmiddels ligt het meeste er al een paar jaar, in prima conditie maar niemand die het gebruikt. Dus ik hoop dat ik er iemand anders blij mee kan maken. Niet alles heeft een foto, kan desgewenst wel gemaakt worden.

Je mag hier in het topic uiteraard je belangstelling melden, maar als er meer mensen tegelijkertijd reageren dan kijk ik naar de volgorde waarin de PM's binnen komen. Wie het eerst komt en zo... wel zo eerlijk. ;)

Ik woon in Limburg, ophalen bij mij heeft de voorkeur, ik kan bezorgen in die provincie en Noord-Branbant, maar als je verder weg woont komen we er ook wel aan uit denk ik. :)

Kinderspeelgoed

(witte bak x2 is ook in de aanbieding)

Grijs-wit vloerkleed (200x140 cm)
blauw-rood-wit kleedje (140x70 cm)

lamp voor boven badkamerspiegel (wit, langwerpig)
2 kleine witte lampekapjes

hocker

Wandrekje, IKEA)

2 schilderijen (IKEA)

2 slanke metalen kandelaars
fietspomp

Waterkoker

prullebak

regenpak (jas+broek) maat S (those were the days...)

2 witte opbergbakken (passen onder de meeste bedden, maar niet de mijne..., voor een foto: zie kinderspeelgoed)

IKEA rabalder wegwerkslang voor (pc) kabels (5 m)
skates maat 41

grote fietstas (beetje kapot aan de onderkant maar is wel te repareren)

Buiten:
krans om vogelvoer in te hangen
hangbakken (kunststof, bruin) voor aan balkon
2 aardewerk potten om aan de muur te hangen

[ Bericht 2% gewijzigd door Cat-astrophe op 26-07-2011 20:45:09 ]
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_89624060
Oeeh die 2e staande lamp is echt helemaal mijn smaak, helaas woon ik in Rotterdam :(
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 7 december 2010 @ 10:37:26 #3
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89624173
Ik weet dat Vamp twee lampevoetjes krijgt van Lottekoekkie, wellicht zijn de kapjes van jou er een welkome aanvulling op?

En ik heb zelf wel interesse in het "buitenspul" zeg maar :@
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_89624280
Goed idee DJMO, van die kapjes maar ja, om daarvoor naar Limburg te rijden...
Ik was overigens al van plan 2 kapjes te kopen
De originele kapjes hebben klem gezeten :@
Waren dezelfde als die grote van jou
Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
Ik heb ze beiden toch maar gehouden
pi_89631360
Las nog iets van een lava lamp enk dat dat voor me zoon nog wel wat is mooi rustgevend en interesant
pi_89631432
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 14:09 schreef asfalthooligan het volgende:
Las nog iets van een lava lamp enk dat dat voor me zoon nog wel wat is mooi rustgevend en interesant
^O^

Hij is wel roze... met glitters binnenin. Hopelijk houdt je zoon daarvan. ;)
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_89631633
Hij heeft zo iets wel nodig met wat ie heeft en jammer genoeg is ie wel wat gek op roze hahahahaha
pi_89631658
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 14:15 schreef asfalthooligan het volgende:
Hij heeft zo iets wel nodig met wat ie heeft en jammer genoeg is ie wel wat gek op roze hahahahaha
Dan heeft het zo moeten zijn. O+
pi_89633371
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 14:15 schreef asfalthooligan het volgende:
Hoezo jammer genoeg? Als het mannetje maar gelukkig wordt toch? :)
pi_89633500
ja was ook gek scherend bedoeld
pi_89955694
*schopje omhoog*
pi_98983860
Grooooote schop omhog! Misschien zijn er inmiddels mensen die wat kunnen gebruiken. :)
pi_98985362
Ik kan heel veel gebruiken :@ alleen nog vervoer zien te regelen. De bups in 1 rit zou mooi zijn :D
"I'm gonna shove my fist up your ass and use you as a handwarmer."
pi_98986214
quote:
17s.gif Op zondag 3 juli 2011 16:26 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Ik kan heel veel gebruiken :@ alleen nog vervoer zien te regelen. De bups in 1 rit zou mooi zijn :D
Stel je vraag in het vervoerstopic. ^O^
En ik ken iemand die regelmatig in Groningen komt maar ik moet even checken of zij spullen willen vervoeren (ze is klant bij het UMCG dus de reis an sich is al vermoeiend en ik denk sowieso niet dat ze het bij jou thuis kunnen afleveren).
pi_98986263
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 16:47 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Stel je vraag in het vervoerstopic. ^O^
En ik ken iemand die regelmatig in Groningen komt maar ik moet even checken of zij spullen willen vervoeren (ze is klant bij het UMCG dus de reis an sich is al vermoeiend en ik denk sowieso niet dat ze het bij jou thuis kunnen afleveren).
Ohja ik kom ook in het UCMG maar ik kan het nu nergens kwijt in Groningen! Als het eerst hier maar eens is toch :)
pi_98986312
quote:
17s.gif Op zondag 3 juli 2011 16:48 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:

[..]

Ohja ik kom ook in het UCMG maar ik kan het nu nergens kwijt in Groningen! Als het eerst hier maar eens is toch :)

die kookplaat is dat een normale 4 pits niet omgebouwd ofzo ? :D
Nee, dat is zo'n los element wat je bovenop een koelkast zet. Staat inmiddels 5 jaar (droog en vorstvrij) in de garage dus vervangen van de gasslang is echt aan te raden voor je eigen veiligheid.
pi_98986347
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 16:50 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Nee, dat is zo'n los element wat je bovenop een koelkast zet. Staat inmiddels 5 jaar (droog en vorstvrij) in de garage dus vervangen van de gasslang is echt aan te raden voor je eigen veiligheid.
Mijn moeder zei al dat ze nog een slang heeft :) Wauw dat scheelt mij zo weer 100 euro ofzo voor een nieuwe!

En de lampen is dat allemaal hallogeen? Ik wil namelijk wel denken om de energie kosten enzo :@ ze zijn erg mooi.
pi_98986396
quote:
17s.gif Op zondag 3 juli 2011 16:51 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:

[..]

Mijn moeder zei al dat ze nog een slang heeft :) Wauw dat scheelt mij zo weer 100 euro ofzo voor een nieuwe!

En de lampen is dat allemaal hallogeen? Ik wil namelijk wel denken om de energie kosten enzo :@ ze zijn erg mooi.
Is halogeen ja. :Y
pi_98986406
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 16:52 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Is halogeen ja. :Y
Hmmm.. dan moet ik daar helaas van afzien denk ik :@ balen :(
pi_98986549
halogeenlampen kan je vervangen door led lampen.
zijn alleen nu nog behoorlijk duur maar voor in de toekomst is dat wel mogelijk
pi_98986624
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 16:56 schreef loecje het volgende:
halogeenlampen kan je vervangen door led lampen.
zijn alleen nu nog behoorlijk duur maar voor in de toekomst is dat wel mogelijk
Ja dat heeft nu nog kinderziektes toch? En ik heb die centjes nu niet :@ ik probeer zo veel mogelijk te besparen dat ik wel een goede zuinige koelkast kan kopen :) i.v.m. hygiëne.
pi_98986716
die staafjes nog wel, maar tot die tijd kan je eco hallogeen gebruiken. dat is al een beetje energie zuiniger.
de spotjes die zijn gewoon goed met led (zoiets heb ik hier ook).
zo'n dimlamp geeft gewoon mooi sfeer licht, daar wil je geen spaarlamp iets voor hebben.

[ Bericht 18% gewijzigd door loecje op 03-07-2011 17:06:28 ]
pi_98986945
Waar in Limburg? En Waar in Drente? 21 augustus hebben wij hier een feestje waar een neef uit Maastricht en een nicht uit Sittard komt en daarnaast komt een dinnetje die in Wildervank woont.
Als de woonplaatsen een beetje kloppen wil ik heel lief kijken naar hen.
Moet dan wel even kijken of zij allen ruimte in hun auto hebben maar kan allicht vragen.
pi_98987373
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 17:05 schreef Lottekoekkie het volgende:
Waar in Limburg? En Waar in Drente? 21 augustus hebben wij hier een feestje waar een neef uit Maastricht en een nicht uit Sittard komt en daarnaast komt een dinnetje die in Wildervank woont.
Als de woonplaatsen een beetje kloppen wil ik heel lief kijken naar hen.
Moet dan wel even kijken of zij allen ruimte in hun auto hebben maar kan allicht vragen.
Dan komen ze zowat bij me langs, ik woon praktisch aan de A2. En wil ook best onderweg afspreken bij de afrit of zo. Exacte woonplaats zeg ik trouwens liever in PM. ;)
pi_98987833
Zal eerst even overleggen met hen of ze ruimte hebben, mijn neef heeft een gezin met twee kinders en zijn mams komt mee vanuit Haelen dus vrees dat hij niet erg veel ruimte overhoud. Mijn nicht komt met haar vriendin maar weet echt niet hoe groot hun auto is. Dus wellicht kun je me alvast vertellen of Sittard of Maastricht zowat bij je langs is.
Ben eigenlijk bang dat Maastricht al afvalt vanwege 5 man in de auto maar vanuit Sittard zou wellicht kunnen, en mijn nicht is een mega sociaal schattie dat dat vast wil doen.
Maar ja, dan moet het nog naar Drenthe en of Wildervank nou een beetje in de buurt van vraagster is?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')