SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstel voor een Bossche-Fok-Meet: Ergens in ... nouja ooit, op een terrasje!
De OP is hier te vinden.
[ Bericht 0% gewijzigd door DuTank op 02-07-2011 14:32:58 ]Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
En jij een blikje Fantasiequote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:34 schreef kutkabouterin. het volgende:
Treurig zijn jullie ook.Blijf maar lekker hatorade drinken.
Kom dat in mn gezicht zeggen dan haal ik m'n matties erbij en maak ik je KAPOT!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:44 schreef Ceased2Be het volgende:
Jullie zijn ook zo schattig als jullie stoer proberen te doen
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Kom dat in mn gezicht zeggen dan haal ik m'n matties erbij en maak ik je KAPOT!![]()
corrected.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:18 schreef Gridlok het volgende:
Waarom is het altijd fittie als ik hier kom binnenvallen.
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:28 schreef Ceased2Be het volgende:
O heb ik een planning voor een meet gemist tussen al het gekat door?
quote:Voorstel voor een Bossche-Fok-Meet: Ergens in ... nouja ooit, op een terrasje!
ja okay afgezien van die opmerking in de op bedoelde ikquote:
Op jouw bruiloft. Alleen zou dat een verrassing moeten zijn.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:36 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
ja okay afgezien van die opmerking in de op bedoelde ik
Zou leuk zijn als wij bruidsmeisjes zouden zijn.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:54 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Op jouw bruiloft. Alleen zou dat een verrassing moeten zijn.
Dan ben ik chauffeurquote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als wij bruidsmeisjes zouden zijn.![]()
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als wij bruidsmeisjes zouden zijn.![]()
We moeten niet verongelukken.quote:
Daarom ben ik chauffeur en niet jijquote:
Ik weet niet.quote:
Jij maakt wel een grote kans, als buurmeisje.quote:
Goed punt. Maar als ik van de week op tv de slechtste chauffeur van nederland zag, dat gehobby met manouvreren kan ik beter hoor.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Daarom ben ik chauffeur en niet jij
Oh is dat zo.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:29 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jij maakt wel een grote kans, als buurmeisje.
Dat programma jaquote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:29 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Goed punt. Maar als ik van de week op tv de slechtste chauffeur van nederland zag, dat gehobby met manouvreren kan ik beter hoor.
Ja wat een mongolen zitten daarbij zeg, niet te geloven. Dat ene wijf wist niet welke kant je het stuur op moest draaien bij achteruit rijden, sorry maar dan mag je van mij je rijbewijs wel inleveren als je zulk slecht inzicht hebt.quote:
Je gelooft toch niet dat dat echt is?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja wat een mongolen zitten daarbij zeg, niet te geloven. Dat ene wijf wist niet welke kant je het stuur op moest draaien bij achteruit rijden, sorry maar dan mag je van mij je rijbewijs wel inleveren als je zulk slecht inzicht hebt.
Weet ik veel, ik zag het van de week toevallig voor het eerst.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je gelooft toch niet dat dat echt is?
Ja, maar die doen niet mee aan dat programma natuurlijkquote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik zag het van de week toevallig voor het eerst.Maar wat ik wel geloof is dat er echt zulke figuren bestaan.
Tsja ik snap überhaupt niet dat die mensen ooit hun praktijk hebben gehaald.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja wat een mongolen zitten daarbij zeg, niet te geloven. Dat ene wijf wist niet welke kant je het stuur op moest draaien bij achteruit rijden, sorry maar dan mag je van mij je rijbewijs wel inleveren als je zulk slecht inzicht hebt.
Volgens mijn (o zo gezellige) rij instructeur zou ik zo in dat programma passen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik zag het van de week toevallig voor het eerst.Maar wat ik wel geloof is dat er echt zulke figuren bestaan.
Wat een homoquote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:52 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Volgens mijn (o zo gezellige) rij instructeur zou ik zo in dat programma passen.![]()
Geniaalquote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik heb trouwens wel brommobiel gereden. Was wel lache een keer, kwam ik van de Horst in Kaatsheuvel in m'n eentje over die kruising bij de Efteling, iedereen claxoneren.
OMGquote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:52 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Volgens mijn (o zo gezellige) rij instructeur zou ik zo in dat programma passen.![]()
Ja he.quote:
En hij zei dat hij bang en misselijk wordt als ik moet rijden.quote:
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja he.Was echt briljant.
"Kijk een koektrommel!, tuuttuut"
Ja sommige mensen hebben idd zo'n rijstijl dat je er misselijk van wordt.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:57 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En hij zei dat hij bang en misselijk wordt als ik moet rijden.Maargoed hij krijgt er dik voor betaald dus hij moet niet zeuren.
Ja hoor, maar hier in DB zou ik dat niet durven, te druk.quote:
Heb ik volgens mij ook gemist hoorquote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:28 schreef Ceased2Be het volgende:
O heb ik een planning voor een meet gemist tussen al het gekat door?
Wij kunnen altijd een privémeet houden natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:05 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Heb ik volgens mij ook gemist hoor
Dat kruispunt kan anders ook dik druk zijn.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja hoor, maar hier in DB zou ik dat niet durven, te druk.
Nou ik mag geen rijbewijs halen, maar een brommercertificaat kon ik zo kopen omdat ik van voor juni 1980 ben.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:06 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat kruispunt kan anders ook dik druk zijn.Maar hoezo mag je wel in zo'n ding rijden maar niet in een normale auto? Of mag je dat wel maar heb je geen rijbewijs?
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nou ik mag geen rijbewijs halen, maar een brommercertificaat kon ik zo kopen omdat ik van voor juni 1980 ben.Beetje krom, maar wettelijk wel correct.
Ja goed he.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:11 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Handig! Komt je leeftijd toch nog van pas.
Ik krijg steeds meer het idee dat je gewoon compleet retarded bent door dit soort dingen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik heb trouwens wel brommobiel gereden. Was wel lache een keer, kwam ik van de Horst in Kaatsheuvel in m'n eentje over die kruising bij de Efteling, iedereen claxoneren.
Ik heb nog een oud rijbewijs, gewoon zo'n roze papiertje..quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Dus die heb ik in 2009 echt op het allerlaatste moment, een paar weken voor het eind van de inwisslperiode, geruild voor een AM-rijbewijs. Dus nou heb ik ook een rijbewijs, wel wat minder, maar tis wel een rijbewijs.Handig ook voor legitimatie, nou hoef ik dat veel te grote paspoort niet steeds mee te slepen.
En over hoeveel jaar moet je 'm verlengen dan?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:34 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb nog een oud rijbewijs, gewoon zo'n roze papiertje..
Dus wat betreft legitimatie ben ik sowieso gefucked.. zowel het paspoort als rijbewijs zijn veel te groot. Hoewel dat rijbewijs wel nog in mn portemonnee past
Ja hoor vaker van mensen dat het ding op een gegeven moment uit elkaar valt.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:27 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ehm, 2014.. dus nog 3 jaartjes met zo'n te groot papiertje.. langer zal dat ding ook niet uithouden, begint aan alle kanten al kapot te gaan.
Heb dat ding van mij 10 jaar in m'n portemonnee gehad in een speciaal vakje en daar kwam ie pas weer uit toen ik hem moest inleveren en zelfs die lag helemaal uit elkaar... blij dat ze zijn overgestapt op die pasjes.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:27 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ehm, 2014.. dus nog 3 jaartjes met zo'n te groot papiertje.. langer zal dat ding ook niet uithouden, begint aan alle kanten al kapot te gaan.
Ik zal er nog even op moeten wachten.. hoewel je ze ook gewoon kan aanvragen geloof ik.quote:Op zondag 3 juli 2011 08:52 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Heb dat ding van mij 10 jaar in m'n portemonnee gehad in een speciaal vakje en daar kwam ie pas weer uit toen ik hem moest inleveren en zelfs die lag helemaal uit elkaar... blij dat ze zijn overgestapt op die pasjes.
Hoiquote:
quote:Op zondag 3 juli 2011 16:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Tis maar goed dat ik tegenwoordig mobiel kan internetten, anders zou ik me de hele dag te pletter hebben verveeld terwijl hier de vloer wordt gelegd.
Haha, baas!quote:Op zondag 3 juli 2011 16:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Tis maar goed dat ik tegenwoordig mobiel kan internetten, anders zou ik me de hele dag te pletter hebben verveeld terwijl hier de vloer wordt gelegd.
Ja en dat is bijna klaar dus het wordt al echt wat.quote:
Leuk!!quote:Op zondag 3 juli 2011 16:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja en dat is bijna klaar dus het wordt al echt wat.
'Aangenaam, mijn naam is bier'quote:
Dan moet je bij kk zijn.quote:
Daar is het bier al op en ligt er een tientonner in zijn bed.quote:
Nee, yoghurt.quote:
Nee daar heb je dan ook niks aanquote:Op zondag 3 juli 2011 16:23 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Daar is het bier al op en ligt er een tientonner in zijn bed.
quote:
Als je nou heel goed je best gaat doen kan je ook een tientonner worden en bij hem bier drinken!quote:
Dan zuip ik gelijk zijn gewonnen kratje op.quote:Op zondag 3 juli 2011 16:26 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als je nou heel goed je best gaat doen kan je ook een tientonner worden en bij hem bier drinken!
quote:
En daarna seks met hemquote:Op zondag 3 juli 2011 16:26 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dan zuip ik gelijk zijn gewonnen kratje op.
Nee want ik zorg er natuurlijk voor dat hij dan zoveel drinkt dat zijn piemeltje niet meer omhoog gaat.quote:
Dus een half glaasje ranjaquote:Op zondag 3 juli 2011 16:30 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee want ik zorg er natuurlijk voor dat hij dan zoveel drinkt dat zijn piemeltje niet meer omhoog gaat.
Doe eens niet zo vies.quote:
quote:
Jij noemde mijn yoghurtquote:
Ja, maar sex met kk gaat wel erg ver.quote:
Klopt, sorryquote:Op zondag 3 juli 2011 16:38 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja, maar sex met kk gaat wel erg ver.
Ik vergeef het je.quote:
Nee. Geef me straf!quote:
quote:
quote:
Dat zeggen is gevaarlijk hoor!quote:
Alsof je me gaat straffenquote:
Zeg nooit nooit.quote:
quote:
quote:Op zondag 3 juli 2011 18:07 schreef kutkabouterin. het volgende:
Gaat het ooit ergens anders over hier?
Ik lees net dat we seks gaan hebben?quote:
Oh yeahquote:Op zondag 3 juli 2011 18:17 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Ik lees net dat we seks gaan hebben?
oh-ohquote:
Je gaat nu eng veel op tuxxx lijken.quote:
Wij zijn eigenlijk een tweeling, maar dat wilde ik geheim houden.quote:Op zondag 3 juli 2011 22:00 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Je gaat nu eng veel op tuxxx lijken.
Dan heeft die bevalling wel erg lang geduurd, 14 jaar ofzo.quote:Op zondag 3 juli 2011 22:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wij zijn eigenlijk een tweeling, maar dat wilde ik geheim houden.
quote:Op zondag 3 juli 2011 22:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wij zijn eigenlijk een tweeling, maar dat wilde ik geheim houden.
Ik lig graag dwars. Lekker gek.quote:Op zondag 3 juli 2011 22:05 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Dan heeft die bevalling wel erg lang geduurd, 14 jaar ofzo.
quote:Op zondag 3 juli 2011 22:05 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je mijn moeder bent.
Zeker ook een vlot en pittig kapsel?quote:
quote:
Met een kekke paarse kleur.quote:Op zondag 3 juli 2011 22:31 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Zeker ook een vlot en pittig kapsel?
Zijn vaak ook van die vadsige dwergen, eventueel met bril.quote:
Heb jij dat niet dan?quote:Op zondag 3 juli 2011 23:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zijn vaak ook van die vadsige dwergen, eventueel met bril.
Wat denk je zelf.quote:
Daarbij een hele zooi kinderen die ze niet in bedwang kunnen houden.quote:Op zondag 3 juli 2011 23:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zijn vaak ook van die vadsige dwergen, eventueel met bril.
Wat zielig voor die man dan he.quote:Op zondag 3 juli 2011 23:36 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Daarbij een hele zooi kinderen die ze niet in bedwang kunnen houden.
Ach die is dan ook grijs aan het worden en krijgt een steeds groter welvaartsbuikje.quote:
Gouden kettingen, matjes, kratjes bier in de voortuin........quote:Op zondag 3 juli 2011 23:40 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ach die is dan ook grijs aan het worden en krijgt een steeds groter welvaartsbuikje.
Wat een ellende.quote:Op zondag 3 juli 2011 23:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Gouden kettingen, matjes, kratjes bier in de voortuin........
Ja he.quote:
quote:Op zondag 3 juli 2011 23:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Gouden kettingen, matjes, kratjes bier in de voortuin........
Pauper.quote:
Wel onder een partytent natuurlijkquote:
Jij snapt hetquote:Op maandag 4 juli 2011 00:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wel onder een partytent natuurlijk
Tuurlijk niet. Keiharde muziek en een hoop vrouwelijke studentes.quote:
Die je majesteit moet noemen zeker...quote:Op maandag 4 juli 2011 00:19 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Keiharde muziek en een hoop vrouwelijke studentes.
Nou, van mij hoeven ze niet te praten.quote:Op maandag 4 juli 2011 00:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Die je majesteit moet noemen zeker...
Met vrouwelijke studentes die jij toch niet regelt.quote:Op maandag 4 juli 2011 00:19 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Keiharde muziek en een hoop vrouwelijke studentes.
Volgens Roy.quote:Op maandag 4 juli 2011 00:22 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Met vrouwelijke studentes die jij toch niet regelt.
Wacht maar totdat je me een keer in het echt ziet. Dan denk je: Godverdomme wat een lekkere adonis, nooit gedacht dat zoiets lekkers bestond.quote:
Je maakt goede grapjesquote:Op maandag 4 juli 2011 00:32 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Wacht maar totdat je me een keer in het echt ziet. Dan denk je: Godverdomme wat een lekkere adonis, nooit gedacht dat zoiets lekkers bestond.
Ik vond het nogal een matige grap.quote:
Aids is lekkerder.quote:Op maandag 4 juli 2011 00:32 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Wacht maar totdat je me een keer in het echt ziet. Dan denk je: Godverdomme wat een lekkere adonis, nooit gedacht dat zoiets lekkers bestond.
De nieuwe hans teeuwen!quote:Op maandag 4 juli 2011 00:32 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Ik was gewoon ff wakkergeworden.quote:Op maandag 4 juli 2011 05:59 schreef Ceased2Be het volgende:
Weet niet of ik hier nu goedemorgen of weltrusten moet zeggen
Doe maar Theo Maassen anders.quote:
Neen. En je moet blij zijn dat ik je niet uitmaak voor een vrouwelijke cabaretierquote:
Nu zien we je hier nooit meerquote:Op maandag 4 juli 2011 18:34 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
http://www.brabantsdagbla(...)-nachtvergunning.ece
![]()
![]()
![]()
Dan blijven die grappenmakers tenminste in hun eigen broedplaats.quote:Op maandag 4 juli 2011 18:34 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
http://www.brabantsdagbla(...)-nachtvergunning.ece
![]()
![]()
![]()
Dat valt wel mee hoor.quote:
Als ik nou KK zou heten dan zou ik zeggen: ja, je hebt gelijk.quote:
quote:Op maandag 4 juli 2011 21:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Als ik nou KK zou heten dan zou ik zeggen: ja, je hebt gelijk.
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
quote:Op maandag 4 juli 2011 21:42 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Je hebt er toch geen last van als het niet nep is.quote:
Nee maar toch dat zoiets bestaatquote:Op maandag 4 juli 2011 21:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je hebt er toch geen last van als het niet nep is.
Ik weet niet wat ik erger vind, die flappen of dat haar.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:50 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee maar toch dat zoiets bestaat
quote:Op maandag 4 juli 2011 21:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik erger vind, die flappen of dat haar.
quote:Op maandag 4 juli 2011 21:42 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]Da's net gehakt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
runder of half om half?quote:
Half om halfquote:
Keilekker man.quote:
Ieder z'n smaak. Ik ben toch meer van het subtiele rosbiefjequote:
Wrom dan?quote:Op maandag 4 juli 2011 23:58 schreef kutkabouterin. het volgende:
Holy shit man. Daar kan je heel de efteling een dag mee van broodjes beenham voorzien.
Tuxxx, wist je trouwens dat ik de laatste tijd ook wel eens in het plein kom?
Tja, waarom niet. Het is overal een feestje, en soms (als de muziek wat minder alto is dan normaal) dan is het ook wel eens fijn om tussen de mensen te staan die niet om het minste ruzie maken.quote:
Eerst dikke haat en nu kom je er gewoonquote:Op maandag 4 juli 2011 23:58 schreef kutkabouterin. het volgende:
Tuxxx, wist je trouwens dat ik de laatste tijd ook wel eens in het plein kom?
Ik snap het ook niet.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:12 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Eerst dikke haat en nu kom je er gewoon![]()
Ik zou eerder jou gaan stalken dan.quote:
Maar op een oude fiets moet je het leren.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:20 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Ik zou eerder jou gaan stalken dan.
OH NOES!quote:
Dat heb ik al een keer geflikt, weet je nog?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:21 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Maar op een oude fiets moet je het leren.
Je vindt je eigen paupervolk niet leuk want die ruziën zeg je net.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:19 schreef kutkabouterin. het volgende:
Want? Als je iets eerst niet leuk vindt, dan kan dat niet veranderen?
Nee hoe moet ik dat weten, ik was er niet bij. Thank god.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:23 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Dat heb ik al een keer geflikt, weet je nog?
Volgende keer stiekem meekijken dan.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:26 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee hoe moet ik dat weten, ik was er niet bij. Thank god.
Je bedoelt bij die keer met jou? Gaat niet gebeuren.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:27 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Volgende keer stiekem meekijken dan.![]()
Ik ga nog liever dood dan dat ik met jou sex heb viespeuk.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:27 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Je bedoelt bij die keer met jou? Gaat niet gebeuren.
Ik zeg nergens dat ik dat niet leuk vind, alleen af en toe wil ik ook wel eens een rustig avondje en dan ga ik wel eens langs het plein. Onder andere met Frank chillen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:23 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je vindt je eigen paupervolk niet leuk want die ruziën zeg je net.
Ben je onderhand nou al 18?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:29 schreef BarrieButsers het volgende:
Dan moeten jullie het wel filmen en hier posten hoor.
Deze is zoooo sigwaardig.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik ga nog liever dood dan dat ik met jou sex heb viespeuk.
Je mag ook wel meedoen. Dan schop ik tuxxx eruit.quote:
Bedankt. Eeuwige roem doet het altijd goed.quote:
Heb je ook al KPD toegang dan.quote:
Je hebt nog steeds niet door dat ik het er echt zo hard om doe op fok?quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:32 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Je hebt nog steeds niet door dat ik het er echt zo hard om doe op fok?
Je faalt wel hard als jij iets voor ogen hebt wat een ander "niet door" zou hebben.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:32 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Je hebt nog steeds niet door dat ik het er echt zo hard om doe op fok?
Dan nietquote:
Ook dingen die van internet worden geplukt hoor.quote:
Gezellig.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:38 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ook dingen die van internet worden geplukt hoor.
Ain't gonna happen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:41 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Gezellig.Staat KK er ook ergens tussen?
Doe maar niet ook, dan krijg je dit:quote:
Klopt, hij is te groot. Computers kunnen 'm niet handelen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:48 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Doe maar niet ook, dan krijg je dit:
[ afbeelding ]
Nee, hij is lelijk, krom en met allerlei symptomen van soa's.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:53 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Klopt, hij is te groot. Computers kunnen 'm niet handelen.
Tegenwoordig schijn je te kunnen internetten via je tv..quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:53 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Klopt, hij is te groot. Computers kunnen 'm niet handelen.
Heb je het nu over jezelf?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:54 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee, hij is lelijk, krom en met allerlei symptomen van soa's.
Ik ben geen "hij" koekwaus.quote:
Ja nou dat weet je nog zo net niet bij jou. Met die rosbiefkut heb je in ieder geval wel genoeg vlees ervoor hangen daar beneden.quote:
Niet hopen.quote:
Als er iets aan m'n kont zit vastgeplakt weet ik iig dat jij het bent.quote:
Dat is eerder je eigen kak die je niet goed hebt afgeveegd.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Als er iets aan m'n kont zit vastgeplakt weet ik iig dat jij het bent.
Oh kan ik jou uitschijten, goed om te weten.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:11 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Dat is eerder je eigen kak die je niet goed hebt afgeveegd.
zo vroeg al aan de popcorn? Dikzakquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:13 schreef FedExpress het volgende:
[..]
zo vroeg al aan de popcorn? DikzakUit de woorden van een gedwongen maagd komt niets hard aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Had je me gisteren weer in de steek gelaten, zat ik in mn eentje met die gek opgescheept.quote:
En ik had nog zo mijn best gedaan, ben in slaap gevallen met mn laptop aan in bed.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:29 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Had je me gisteren weer in de steek gelaten, zat ik in mn eentje met die gek opgescheept.
Ja dat dacht ik ookquote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:05 schreef kutkabouterin. het volgende:
Wel mooi dat uitgerekend tuxxx me "die gek" noemt.
Neequote:
tettenquote:
Neequote:
lingoquote:
Neequote:
GROEN!! GROEN!! GROEN!!quote:
69quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:02 schreef bijdehand het volgende:
[..]
GROEN!! GROEN!! GROEN!!
(43) Drie-en-veer-tig
(groen) JAAAAAA
Die hebben we nooit gedaanquote:
En jij bent 32?quote:
quote:
Je hebt helemaal gelijk! Na je dertigste heb je geen sex meer.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:10 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
En jij bent 32?Niveautje hoor.
is tochquote:
Ja aan mij lag het niet hoor.quote:
quote:
nee inderdaad, moet je toch niet aan denken.. ST die nog seks heeftquote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk! Na je dertigste heb je geen sex meer.
Is bij wet verboden, dan komt Bea me stokslagen geven.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:55 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
nee inderdaad, moet je toch niet aan denken.. ST die nog seks heeft![]()
32 FTW!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Maar KK vindt dus dat hij zijn leeftijd mag gemisbruiken om dingen te zeggen die je zogenaamd als 32-jarige niet mag zeggen. Over slecht niveau gesproken.
Juist. Zijn ouders hebben ook nog wekelijks seks met mijquote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:26 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
32 FTW!![]()
En die snotneus moet niet zeiken, komt ie over een jaar of 10 ook wel achter
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Juist. Zijn ouders hebben ook nog wekelijks seks met mij
Nee, het is alleen echt zeer matige kuthumor die je hiermee aan de dag legt, die een normale 32 jarige al wel is ontgroeid.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Maar KK vindt dus dat hij zijn leeftijd mag gemisbruiken om dingen te zeggen die je zogenaamd als 32-jarige niet mag zeggen. Over slecht niveau gesproken.
Neen. Wij allebei liever niet.quote:
Ik heb het nergens over humor gehad, dus dat is gewoon een kutsmoes.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:33 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]Jij liever dan ik.
[..]
Nee, het is alleen echt zeer matige kuthumor die je hiermee aan de dag legt, die een normale 32 jarige al wel is ontgroeid.
Hoe fucking vet kan je daar paintballen!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:39 schreef BarrieButsers het volgende:
Wie was er van plan om het GZG gebouw te vernielen?
Nu kan het nog zonder gezien te worden.![]()
http://www.brabantsdagbla(...)t-camerabewaking.ece
Paintball meet in het ziekenhuisquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hoe fucking vet kan je daar paintballen!
Zo kwam het wel over. "Hihihihihi BDH typt een nummer, nu ga ik snel 69 typen alsof ik een klein kind met puberale humor ben, hihihihi."quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb het nergens over humor gehad, dus dat is gewoon een kutsmoes.
Dat jij dat zo opvat zegt meer over jou dan over mij.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:12 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Zo kwam het wel over. "Hihihihihi BDH typt een nummer, nu ga ik snel 69 typen alsof ik een klein kind met puberale humor ben, hihihihi."
Nee hoor.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat jij dat zo opvat zegt meer over jou dan over mij.
Als ik dat zeg dan is dat zo.quote:
In jouw zeflbedachte wereldje misschien. Gevalletje in het land der blinden is eenoog koning.quote:
Niet zo zielig doen he.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:32 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
In jouw zeflbedachte wereldje misschien. Gevalletje in het land der blinden is eenoog koning.
Ik zou op komen dagenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:55 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Paintball meet in het ziekenhuis
Vakantie.quote:Op woensdag 6 juli 2011 06:39 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Die eeuwige vete tussen ST en KK ook
Nu het vakantie is, gaan jullie dan nog meer ruzie zoeken?
Tuxxx heeft altijd vakantie, ze is niet voor niks uitkeringstrekker.quote:Op woensdag 6 juli 2011 06:39 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Die eeuwige vete tussen ST en KK ook
Nu het vakantie is, gaan jullie dan nog meer ruzie zoeken?
Kijk maar.quote:
Nee niks kijk maar, ik heb helemaal geen vakantie, dat scholieren alleen in termen van vakantie denken......quote:
Jij hebt af en toe werk tussen je vakanties door.quote:Op woensdag 6 juli 2011 08:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee niks kijk maar, ik heb helemaal geen vakantie, dat scholieren alleen in termen van vakantie denken......
quote:Op woensdag 6 juli 2011 08:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jij hebt af en toe werk tussen je vakanties door.
/KK mode off
KK heeft helemaal niks te mogen!!!quote:Op woensdag 6 juli 2011 08:46 schreef bijdehand het volgende:
KK mag me verbeteren als ik ongelijk heb!!!
Alsof jij hem niet zou doen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 08:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
KK heeft helemaal niks te mogen!!!
Dat jij dat wil wil nog niet zeggen dat ik dat zou willen.quote:
Mij deed je ook zonder zak over mn hoofdquote:Op woensdag 6 juli 2011 08:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat jij dat wil wil nog niet zeggen dat ik dat zou willen.
Jij bent KK niet.quote:Op woensdag 6 juli 2011 08:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Mij deed je ook zonder zak over mn hoofd
Nee, maar ik moest even aantonen dat je niet zó kieskeurig bentquote:
Als ik niet kieskeurig zou zijn dan zou ik niet al bijna 3 jaar vrijgezel zijn.quote:Op woensdag 6 juli 2011 09:07 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, maar ik moest even aantonen dat je niet zó kieskeurig bent
Nee, voor een relatie moet je ook wel kieskeurig zijnquote:Op woensdag 6 juli 2011 10:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Als ik niet kieskeurig zou zijn dan zou ik niet al bijna 3 jaar vrijgezel zijn.
Proficiat!quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:17 schreef Augustus_Thijs het volgende:
HA, een 8 voor mn Master's Thesis![]()
![]()
Jammer van twee andere vakken waar ik laag voor heb gescoord, anders was ik nog cum laude geslaagd ook.. Maar ach, hier ben ik ook dik tevreden mee
Eerst maar genieten van vakantie, en daarna de rest van mn leven als loonslaaf voor de boeg.
Hoewel ik wel genoeg heb gezopen de afgelopen jaren om manager te kunnen worden denk
Dat was eergisteren, in de Kruiskamp, dus geen probleem.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:56 schreef Ceased2Be het volgende:
Netjes AT! Congrats!
Weet iemand trouwens wat al die sirenes gisteravond waren?
Terwijl de naam Tokkie niet zo heel veel voorkomt.quote:Op woensdag 6 juli 2011 18:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Nou, in mijn nieuwe gebouw wonen nog 3 mensen met mijn achternaam en de verwarring begon vanmiddag al toen er voor mij een pakketje kwam. Dat voorspelt niet veel goeds.
Poepiepoepie ook niet.quote:Op woensdag 6 juli 2011 18:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Terwijl de naam Tokkie niet zo heel veel voorkomt.
Ik ben dan ook de enige in de jeugdgevangenis met die naam.quote:
Huisnummer?quote:Op woensdag 6 juli 2011 18:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Nou, in mijn nieuwe gebouw wonen nog 3 mensen met mijn achternaam en de verwarring begon vanmiddag al toen er voor mij een pakketje kwam. Dat voorspelt niet veel goeds.
Wie heb je omgekocht dat je mag internetten?quote:Op woensdag 6 juli 2011 18:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ben dan ook de enige in de jeugdgevangenis met die naam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |