nee inderdaad, moet je toch niet aan denken.. ST die nog seks heeftquote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk! Na je dertigste heb je geen sex meer.
Is bij wet verboden, dan komt Bea me stokslagen geven.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:55 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
nee inderdaad, moet je toch niet aan denken.. ST die nog seks heeft![]()
32 FTW!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Maar KK vindt dus dat hij zijn leeftijd mag gemisbruiken om dingen te zeggen die je zogenaamd als 32-jarige niet mag zeggen. Over slecht niveau gesproken.
Juist. Zijn ouders hebben ook nog wekelijks seks met mijquote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:26 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
32 FTW!![]()
En die snotneus moet niet zeiken, komt ie over een jaar of 10 ook wel achter
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Juist. Zijn ouders hebben ook nog wekelijks seks met mij
Nee, het is alleen echt zeer matige kuthumor die je hiermee aan de dag legt, die een normale 32 jarige al wel is ontgroeid.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Maar KK vindt dus dat hij zijn leeftijd mag gemisbruiken om dingen te zeggen die je zogenaamd als 32-jarige niet mag zeggen. Over slecht niveau gesproken.
Neen. Wij allebei liever niet.quote:
Ik heb het nergens over humor gehad, dus dat is gewoon een kutsmoes.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:33 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]Jij liever dan ik.
[..]
Nee, het is alleen echt zeer matige kuthumor die je hiermee aan de dag legt, die een normale 32 jarige al wel is ontgroeid.
Hoe fucking vet kan je daar paintballen!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:39 schreef BarrieButsers het volgende:
Wie was er van plan om het GZG gebouw te vernielen?
Nu kan het nog zonder gezien te worden.![]()
http://www.brabantsdagbla(...)t-camerabewaking.ece
Paintball meet in het ziekenhuisquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hoe fucking vet kan je daar paintballen!
Zo kwam het wel over. "Hihihihihi BDH typt een nummer, nu ga ik snel 69 typen alsof ik een klein kind met puberale humor ben, hihihihi."quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb het nergens over humor gehad, dus dat is gewoon een kutsmoes.
Dat jij dat zo opvat zegt meer over jou dan over mij.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:12 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Zo kwam het wel over. "Hihihihihi BDH typt een nummer, nu ga ik snel 69 typen alsof ik een klein kind met puberale humor ben, hihihihi."
Nee hoor.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat jij dat zo opvat zegt meer over jou dan over mij.
Als ik dat zeg dan is dat zo.quote:
In jouw zeflbedachte wereldje misschien. Gevalletje in het land der blinden is eenoog koning.quote:
Niet zo zielig doen he.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:32 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
In jouw zeflbedachte wereldje misschien. Gevalletje in het land der blinden is eenoog koning.
Ik zou op komen dagenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:55 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Paintball meet in het ziekenhuis
Vakantie.quote:Op woensdag 6 juli 2011 06:39 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Die eeuwige vete tussen ST en KK ook
Nu het vakantie is, gaan jullie dan nog meer ruzie zoeken?
Tuxxx heeft altijd vakantie, ze is niet voor niks uitkeringstrekker.quote:Op woensdag 6 juli 2011 06:39 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Die eeuwige vete tussen ST en KK ook
Nu het vakantie is, gaan jullie dan nog meer ruzie zoeken?
Kijk maar.quote:
Nee niks kijk maar, ik heb helemaal geen vakantie, dat scholieren alleen in termen van vakantie denken......quote:
Jij hebt af en toe werk tussen je vakanties door.quote:Op woensdag 6 juli 2011 08:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee niks kijk maar, ik heb helemaal geen vakantie, dat scholieren alleen in termen van vakantie denken......
quote:Op woensdag 6 juli 2011 08:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jij hebt af en toe werk tussen je vakanties door.
/KK mode off
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |