quote:Op zondag 3 juli 2011 18:07 schreef kutkabouterin. het volgende:
Gaat het ooit ergens anders over hier?
Ik lees net dat we seks gaan hebben?quote:
Oh yeahquote:Op zondag 3 juli 2011 18:17 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Ik lees net dat we seks gaan hebben?
oh-ohquote:
Je gaat nu eng veel op tuxxx lijken.quote:
Wij zijn eigenlijk een tweeling, maar dat wilde ik geheim houden.quote:Op zondag 3 juli 2011 22:00 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Je gaat nu eng veel op tuxxx lijken.
Dan heeft die bevalling wel erg lang geduurd, 14 jaar ofzo.quote:Op zondag 3 juli 2011 22:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wij zijn eigenlijk een tweeling, maar dat wilde ik geheim houden.
quote:Op zondag 3 juli 2011 22:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wij zijn eigenlijk een tweeling, maar dat wilde ik geheim houden.
Ik lig graag dwars. Lekker gek.quote:Op zondag 3 juli 2011 22:05 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Dan heeft die bevalling wel erg lang geduurd, 14 jaar ofzo.
quote:Op zondag 3 juli 2011 22:05 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je mijn moeder bent.
Zeker ook een vlot en pittig kapsel?quote:
quote:
Met een kekke paarse kleur.quote:Op zondag 3 juli 2011 22:31 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Zeker ook een vlot en pittig kapsel?
Zijn vaak ook van die vadsige dwergen, eventueel met bril.quote:
Heb jij dat niet dan?quote:Op zondag 3 juli 2011 23:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zijn vaak ook van die vadsige dwergen, eventueel met bril.
Wat denk je zelf.quote:
Daarbij een hele zooi kinderen die ze niet in bedwang kunnen houden.quote:Op zondag 3 juli 2011 23:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zijn vaak ook van die vadsige dwergen, eventueel met bril.
Wat zielig voor die man dan he.quote:Op zondag 3 juli 2011 23:36 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Daarbij een hele zooi kinderen die ze niet in bedwang kunnen houden.
Ach die is dan ook grijs aan het worden en krijgt een steeds groter welvaartsbuikje.quote:
Gouden kettingen, matjes, kratjes bier in de voortuin........quote:Op zondag 3 juli 2011 23:40 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ach die is dan ook grijs aan het worden en krijgt een steeds groter welvaartsbuikje.
Wat een ellende.quote:Op zondag 3 juli 2011 23:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Gouden kettingen, matjes, kratjes bier in de voortuin........
Ja he.quote:
quote:Op zondag 3 juli 2011 23:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Gouden kettingen, matjes, kratjes bier in de voortuin........
Pauper.quote:
Wel onder een partytent natuurlijkquote:
Jij snapt hetquote:Op maandag 4 juli 2011 00:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wel onder een partytent natuurlijk
Tuurlijk niet. Keiharde muziek en een hoop vrouwelijke studentes.quote:
Die je majesteit moet noemen zeker...quote:Op maandag 4 juli 2011 00:19 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Keiharde muziek en een hoop vrouwelijke studentes.
Nou, van mij hoeven ze niet te praten.quote:Op maandag 4 juli 2011 00:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Die je majesteit moet noemen zeker...
Met vrouwelijke studentes die jij toch niet regelt.quote:Op maandag 4 juli 2011 00:19 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Keiharde muziek en een hoop vrouwelijke studentes.
Volgens Roy.quote:Op maandag 4 juli 2011 00:22 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Met vrouwelijke studentes die jij toch niet regelt.
Wacht maar totdat je me een keer in het echt ziet. Dan denk je: Godverdomme wat een lekkere adonis, nooit gedacht dat zoiets lekkers bestond.quote:
Je maakt goede grapjesquote:Op maandag 4 juli 2011 00:32 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Wacht maar totdat je me een keer in het echt ziet. Dan denk je: Godverdomme wat een lekkere adonis, nooit gedacht dat zoiets lekkers bestond.
Ik vond het nogal een matige grap.quote:
Aids is lekkerder.quote:Op maandag 4 juli 2011 00:32 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Wacht maar totdat je me een keer in het echt ziet. Dan denk je: Godverdomme wat een lekkere adonis, nooit gedacht dat zoiets lekkers bestond.
De nieuwe hans teeuwen!quote:Op maandag 4 juli 2011 00:32 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Ik was gewoon ff wakkergeworden.quote:Op maandag 4 juli 2011 05:59 schreef Ceased2Be het volgende:
Weet niet of ik hier nu goedemorgen of weltrusten moet zeggen
Doe maar Theo Maassen anders.quote:
Neen. En je moet blij zijn dat ik je niet uitmaak voor een vrouwelijke cabaretierquote:
Nu zien we je hier nooit meerquote:Op maandag 4 juli 2011 18:34 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
http://www.brabantsdagbla(...)-nachtvergunning.ece
![]()
![]()
![]()
Dan blijven die grappenmakers tenminste in hun eigen broedplaats.quote:Op maandag 4 juli 2011 18:34 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
http://www.brabantsdagbla(...)-nachtvergunning.ece
![]()
![]()
![]()
Dat valt wel mee hoor.quote:
Als ik nou KK zou heten dan zou ik zeggen: ja, je hebt gelijk.quote:
quote:Op maandag 4 juli 2011 21:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Als ik nou KK zou heten dan zou ik zeggen: ja, je hebt gelijk.
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
quote:Op maandag 4 juli 2011 21:42 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Je hebt er toch geen last van als het niet nep is.quote:
Nee maar toch dat zoiets bestaatquote:Op maandag 4 juli 2011 21:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je hebt er toch geen last van als het niet nep is.
Ik weet niet wat ik erger vind, die flappen of dat haar.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:50 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee maar toch dat zoiets bestaat
quote:Op maandag 4 juli 2011 21:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik erger vind, die flappen of dat haar.
quote:Op maandag 4 juli 2011 21:42 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]Da's net gehakt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
runder of half om half?quote:
Half om halfquote:
Keilekker man.quote:
Ieder z'n smaak. Ik ben toch meer van het subtiele rosbiefjequote:
Wrom dan?quote:Op maandag 4 juli 2011 23:58 schreef kutkabouterin. het volgende:
Holy shit man. Daar kan je heel de efteling een dag mee van broodjes beenham voorzien.
Tuxxx, wist je trouwens dat ik de laatste tijd ook wel eens in het plein kom?
Tja, waarom niet. Het is overal een feestje, en soms (als de muziek wat minder alto is dan normaal) dan is het ook wel eens fijn om tussen de mensen te staan die niet om het minste ruzie maken.quote:
Eerst dikke haat en nu kom je er gewoonquote:Op maandag 4 juli 2011 23:58 schreef kutkabouterin. het volgende:
Tuxxx, wist je trouwens dat ik de laatste tijd ook wel eens in het plein kom?
Ik snap het ook niet.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:12 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Eerst dikke haat en nu kom je er gewoon![]()
Ik zou eerder jou gaan stalken dan.quote:
Maar op een oude fiets moet je het leren.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:20 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Ik zou eerder jou gaan stalken dan.
OH NOES!quote:
Dat heb ik al een keer geflikt, weet je nog?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:21 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Maar op een oude fiets moet je het leren.
Je vindt je eigen paupervolk niet leuk want die ruziën zeg je net.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:19 schreef kutkabouterin. het volgende:
Want? Als je iets eerst niet leuk vindt, dan kan dat niet veranderen?
Nee hoe moet ik dat weten, ik was er niet bij. Thank god.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:23 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Dat heb ik al een keer geflikt, weet je nog?
Volgende keer stiekem meekijken dan.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:26 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee hoe moet ik dat weten, ik was er niet bij. Thank god.
Je bedoelt bij die keer met jou? Gaat niet gebeuren.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:27 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Volgende keer stiekem meekijken dan.![]()
Ik ga nog liever dood dan dat ik met jou sex heb viespeuk.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:27 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Je bedoelt bij die keer met jou? Gaat niet gebeuren.
Ik zeg nergens dat ik dat niet leuk vind, alleen af en toe wil ik ook wel eens een rustig avondje en dan ga ik wel eens langs het plein. Onder andere met Frank chillen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:23 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je vindt je eigen paupervolk niet leuk want die ruziën zeg je net.
Ben je onderhand nou al 18?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:29 schreef BarrieButsers het volgende:
Dan moeten jullie het wel filmen en hier posten hoor.
Deze is zoooo sigwaardig.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik ga nog liever dood dan dat ik met jou sex heb viespeuk.
Je mag ook wel meedoen. Dan schop ik tuxxx eruit.quote:
Bedankt. Eeuwige roem doet het altijd goed.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |