Nou ik mag geen rijbewijs halen, maar een brommercertificaat kon ik zo kopen omdat ik van voor juni 1980 ben.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:06 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat kruispunt kan anders ook dik druk zijn.Maar hoezo mag je wel in zo'n ding rijden maar niet in een normale auto? Of mag je dat wel maar heb je geen rijbewijs?
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nou ik mag geen rijbewijs halen, maar een brommercertificaat kon ik zo kopen omdat ik van voor juni 1980 ben.Beetje krom, maar wettelijk wel correct.
Ja goed he.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:11 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Handig! Komt je leeftijd toch nog van pas.
Ik krijg steeds meer het idee dat je gewoon compleet retarded bent door dit soort dingen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik heb trouwens wel brommobiel gereden. Was wel lache een keer, kwam ik van de Horst in Kaatsheuvel in m'n eentje over die kruising bij de Efteling, iedereen claxoneren.
Ik heb nog een oud rijbewijs, gewoon zo'n roze papiertje..quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Dus die heb ik in 2009 echt op het allerlaatste moment, een paar weken voor het eind van de inwisslperiode, geruild voor een AM-rijbewijs. Dus nou heb ik ook een rijbewijs, wel wat minder, maar tis wel een rijbewijs.Handig ook voor legitimatie, nou hoef ik dat veel te grote paspoort niet steeds mee te slepen.
En over hoeveel jaar moet je 'm verlengen dan?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:34 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb nog een oud rijbewijs, gewoon zo'n roze papiertje..
Dus wat betreft legitimatie ben ik sowieso gefucked.. zowel het paspoort als rijbewijs zijn veel te groot. Hoewel dat rijbewijs wel nog in mn portemonnee past
Ja hoor vaker van mensen dat het ding op een gegeven moment uit elkaar valt.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:27 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ehm, 2014.. dus nog 3 jaartjes met zo'n te groot papiertje.. langer zal dat ding ook niet uithouden, begint aan alle kanten al kapot te gaan.
Heb dat ding van mij 10 jaar in m'n portemonnee gehad in een speciaal vakje en daar kwam ie pas weer uit toen ik hem moest inleveren en zelfs die lag helemaal uit elkaar... blij dat ze zijn overgestapt op die pasjes.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:27 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ehm, 2014.. dus nog 3 jaartjes met zo'n te groot papiertje.. langer zal dat ding ook niet uithouden, begint aan alle kanten al kapot te gaan.
Ik zal er nog even op moeten wachten.. hoewel je ze ook gewoon kan aanvragen geloof ik.quote:Op zondag 3 juli 2011 08:52 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Heb dat ding van mij 10 jaar in m'n portemonnee gehad in een speciaal vakje en daar kwam ie pas weer uit toen ik hem moest inleveren en zelfs die lag helemaal uit elkaar... blij dat ze zijn overgestapt op die pasjes.
Hoiquote:
quote:Op zondag 3 juli 2011 16:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Tis maar goed dat ik tegenwoordig mobiel kan internetten, anders zou ik me de hele dag te pletter hebben verveeld terwijl hier de vloer wordt gelegd.
Haha, baas!quote:Op zondag 3 juli 2011 16:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Tis maar goed dat ik tegenwoordig mobiel kan internetten, anders zou ik me de hele dag te pletter hebben verveeld terwijl hier de vloer wordt gelegd.
Ja en dat is bijna klaar dus het wordt al echt wat.quote:
Leuk!!quote:Op zondag 3 juli 2011 16:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja en dat is bijna klaar dus het wordt al echt wat.
'Aangenaam, mijn naam is bier'quote:
Dan moet je bij kk zijn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |